Сабақ барысы
|
Мұғалімнің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың басы
3
мин
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі:
1. Оқушылармен амандасу,
түгендеу.
2.Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру.
3.Оқушыларды топтарға біріктіру.
|
Оқушыларға қима қағаздар
беріледі. Әр оқушы қима қағаздарды таңдау арқылы 2 топқа
бірігеді.
H2,
NH3, Au,
MgCl2, Na,
K2SO4,
O2,
H2O, S, N2
, Cu ,
Ca, Cl2, HCl, CO2,
SO2,
NaCl
NaHCO3, CH3COOH
«Жай зат, күрделі
зат» бойынша топтарға
бірігеді.
|
Кері байланыс:
Мадақтау арқылы бағаланады.
|
Түрлі түсті стикерлер
|
7 мин
|
ІІ Үй
тапсырмасы
«Wordwall»
платформасы арқылы сұрақ қояды, өткен тақырыптар бойынша
білімдерін еске түсіреді.
« Шыбын
ұрғыш» әдісі арқылы химиялық
элементтерді табады
Оқушыларға жалпылама сұрақтар беріледі. Әр оқушы
өз оймен бөліседі.
Өзгенің пікірін толықтырады.
|
Оқушылар
«Wordwall» платформасы арқылы жауап
береді, өткен тақырыптар бойынша білімдерін еске
түсіреді.
Атом неден
тұрады?
https://wordwall.net/ru/resource/29392499
Химиялық элементтерді тақтадан табу
керек.
C, O, Ca, H, N, Fe, Au, P
Оқушылар сұрақтарға жауап бере
отырып, жаңа сабақтың тақырыбын, мақсатын
анықтайды
|
Кері байланыс:
Мадақтау арқылы бағаланады.
«Жарайсың!»
«Тамаша жауап»т .б
|
Экран
Тақырып бойынша интернет желісін пайдаланып
видеоролик көру.
|
Сабақтың ортасы
2 мин
|
ІІІ
Білімді
толықтыру үшін оқулықтағы мәтінді оқуға тапсырма
береді.
|
Оқушылар оқулықтан мәтінді оқып танысады, тірек
сөздерді дәптерге жазып алады.
|
Кері байланыс:
Мадақтау арқылы бағаланады.
|
Окулык
Химия
7-сынып
|
15
мин
|
ІV Жаңа
сабақ
Мұғалім оқушыларға оқулықтан тапсырма
береді.
1-топ « Жай
заттар»
2-топ « Күрделі
заттар»
туралы ақпаратпен
танысуды, топта талдап, түсіндіруді
ұсынады.
|
Оқушылар мұғалімнің
түсіндіруін тыңдап , берілген нұсқау бойынша топта жұмыс
жасайды.
1-топ « Жай заттар»
2-топ « Күрделі заттар»
туралы ақпаратпен танысуды, топта талдап,
түсіндіруді ұсынады.
Жасалған жұмыстары бойынша әр топ плакат
дайындайды. Әр топ тақтаға шығып өз
плакаттарын қорғайды.
Бір-бірін
бағалайды.
|
Кері
байланыс:
Мадақтау арқылы бағаланады.
«Жарайсың!»
«Тамаша жауап»т .б
|
А4
парағы
Маркер
Химия
7-сынып
|
12
мин
|
Сабақты бекіту
тапсырмалары.
Оқулықта берілген тапсырманы орындатады,
бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.
Мұғалім жаңа тақырып бойынша білімдерін тиянақтау
үшін жеке, жұптық жұмыстар ұйымдастырады
Жұмыстың орындалуына бақылау
жасайды
|
1-тапсырма
2-тапсырма
«Лампа»
тәсілі арқылы
сұрақтар.
1Атомдардың әр түрінен
түзілген заттар/ күрделі
заттар
2.Атомдардың белгілі бір
түрі/ элемент
3.Бірдей химиялық элемент
атомдарынан құралады./ жай
зат
4. Күкіртсутек қандай затқа
жатады? /күрделі
зат
5. Оттек қандай зат
/жай зат
6. Су қандай зат
/күрделі зат
7. Темір қандай затқа жатады?
/ жай зат
3-тапсырма
Келесі тұжырымдардың қайсысында химиялық элемент
, қайсысында жай зат туралы сөз болады:
а) азот пен оттек ауаның негізін
құрайды;
ә) жер қыртысының жартысы оттектің үлесіне
тиеді;
б) азот өсімдіктің өсуіне қажет;
в) гелий ең алғаш Күннен
табылды.
4-тапсырма
Пероидтық жүйеде
а) ғаламшарлар
в) атақты ғалымдар
в) мемлекет
с) қалалар құрметіне аталған
элементтер бар ма?
Суреттен жай зат пен күрделі затты анықтап,
кестеге жаз
|
Дескриптор
химиялық элементтердің атауы
мен символдарын сәйкестендіреді
Дескриптор:
жай зат пен элемент туралы
тұжырымдарды ажыратады;
Жалпы балл-4
Дескриптор :
периодтық жүйеде ғаламшарлар,
атақтв ғалымдар кұрметіне аталған элементтерді
атайды;
Дескриптор :
суреттен жай зат пен
күрделі затты анықтап, кестеге жаз
|
Оқулық
Химия
7-сынып
Тапсырма жазылган парактар
|
Сабақтың соңы
5 мин
|
Кері байланыс
Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында
оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың
мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін,
пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды
жасайды.
|
Мұғалім оқушыларды «1-10 баллдық жүйе бойынша
оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша
бағалайды.
|
|
1 мин
|
Үй тапсырмасы
§.14 оку
|
|
|
|