Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Химиялық элементтер және олардың таңбалары
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Бөлім
Педагогтың аты-жөні
К.Ипанов
Күні
27.04.23ж.
Сынып-
1
Қатысушылар саны
Қатыспағандар саны
Сабақтың тақырыбы
Қозғалиалы
ойындар
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
(оқу бағдарламасына сілтеме)
1.1.2.1. Дене дамуына ықпал ететін жаттығуларды
жүйелі әрекет ретінде орындау
Сабақтың мақсаты
Доппен қозғалыс ойындары
арқылы дағдыларынсабақ барысындастратегия
элементтерінпайдалану.
Бағалау критерииі
Әділ ойында тактика мен стратегия
элементтерінің маңызыдылығын анықтайды сабақ барысында пайдалана
алады жәнетүсінеді.
Сабақтың кезеңі/ уақыты
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Басы
Уақытты жоспарлау: Дайындық бөлім: 12-15
мин.Спорттық киімдеріне назар аудару. Сәлемдесу. Жаңа сабақ
түсіндіру, өтілу барысымен таныстыру. Қатардағы жаттығулар.
Бұрылыстарды біркелкі орындау.Аяқтың ұшын, өкшесін дұрыс
пайдалану.Жүрістегі жаттығулар. Жаттығуларды біркелкі, дұрыс
орындау. Жүрістегі жаттығулардан жүгірістегі жаттығуларға көшу.
Баяу жеңіл жүгіру. Арақашықтықты сақтау. Қол кеуденің алдында,
аяқтың ұшымен жүгіру. Мұрынмен тыныс алу. Жүгірістегі жаттығулар.
Бірте- бірте ақырындап жүріске көшу. Кең тыныс алу. Жүрісте үш
лекпен бұрылып үш қатарға тұру. Жалпы дамыту, жетілдіру
жаттығулары.
Оқушы өз жұбын табады
Әдіс арқылы қайталау
Сұрақ жауап орындайды
Қол
шапалақ
Гимнастикалық мат
Гимнастикалық матқа қатысты карточка -
тапсырмалар
Ортасы
(К)
Оқушылар дөңгеленіп тұрады. Мұғалім әрбір шеңберге 2-3 доптан
бір-бірлеп домалатып жібереді. Доптардың тоқтамауы және шеңберден
шықпауы керек, оларды тек қана аяқпен және қолмен итеруге болады.
Оқушылар ойын шартын сәтті орындайтын болса, мұғалім қосымша доп
санын домалатып жібереді. Доп ортада тоқтап қалатын болса, мұғаліп
оны алып тастайды. Шеңбердегі доптар саны бойынша рекордты орнатуға
әрекет жасау керек.
(К)
Оқушылар шеңберде тұрып, допты түсіріп алмай, жылдам көршісіне
беруге әрекет жасайды. Бір-біріне допты өте жоғары мәнерде
лақтыруға немесе шеңберге арқасымен қарап және қолдарын артқа ұстап
тұрып беруге болады. Балалардан көздерін жұмып ойнау немесе ойында
бір уақытта бірнеше допты пайдалану арқылы жаттығуды қиындатуға
болады.
Берілген көрсетілген тапсырманы
нақты
Орындайды және аудару жеке-жеке
орындалуына техникасына қатты мән
береді.Кауіпсіздік ережесін сақтайды
Смаликтер арқылы
ҚБ
өзін өзі бағалау
ҚБ
«От шашу»
Айналымдарға арналған карточка –
тапсырмалар
Алдыға айналым жасау:
.
Сабақтыңсоңы
Үйге
тапсырма.Оқушыларға үйге тапсырма
ретінде суретті хат жазуды тапсыру. Шарты: сөздерді қолданбай-ақ,
мағынасын суреттер арқылы жеткізу.
Кері байланыс «Ойлаудың бес
гүлі»
Мен білдім
....................
Мен үйрендім
...............
Маған ұнады
.................
Маған .......... қиын
болды
Менің
көңіл-күйім
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары
мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс
жасайды.
Рефлексия парағы
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз