Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
7
мин.
|
Ұйымдастыру кезеңі.
-
Оқушылармен
сәлемдесу.
-
Оқушыларды
түгелдеу.
-
Оқушылардың сабаққа
дайындығын тексеру.
-
Сабақтың тақырыбы,оқу
мақсаты және бағалау критерийлерімен
таныстыру.
«Миға шабуыл»
әдісі
Flippity.net сайты арқылы арқылы үй жұмысы
тексеріледі

Топқа
бөлу
Оқушыларды түгендеп, үш топқа бөлемін.
Оқушылар түрлі- түсті қағаздарда жасырылған сөздер бойынша топқа
бөлінеді.
|
Оқушылар
бір-біріне жағымды сөздер айтып,бүгінгі күнге сәттілік
тілейді.
Аты
аталған оқушы орнынан тұрып,үй жұмысына жауап
береді.
Оқушылар стикерде жасырылған
сөздерді таңдап,топқа бөлінеді.

|
Мақсаты:
Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау
дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың
қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
Тиімділігі:
Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы
жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын
оятады.
|
Интерактивті
тақта
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
|
|
Оқушыларға проблемалық сұрақ
қойылады «Не себепті атомдар байланыс
түзеді?»
Оқушы жауабы: тұрақтылыққа
жету үшін;
Мұғалім сұрағы: Атомдар
тұрақтылыққа қалай жетеді?
Оқушы жауабы: Аяқталған сыртқы
қабат атомды тұрақты етеді.
Оқушылар жауабын нақтылау
мақсатында келесі суретті ұсыныңыз, хлор атомы мен аргон газы қай
атом тұрақты? Неліктен? Хлор атомы тұрақтылыққа қалай
жетеді?
|
Мақсаты:
Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды
дамыту.
Тиімділігі:
оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар
оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың
тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
|
Қалыптастырушы
бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға
«Жарайсың!» деген мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Сабақтың
ортасы
15
мин.
|
Оқушылармен бірлесе отырып
бағалау критерийлерін құрастырыңыз.
|
Оқушыларға берілген
молекулалардың:
-
оттегі
(O2)
молекуласы
-
аммиак
(NH3)
молекуласы
-
метан
(CH4)
молекуласы
-
азот
(N2)
молекуласы
-
су
(H2O)
молекуласы
-
түзілу механизмінің «нүктелер
мен айқыштар» диаграммасын
салыңыз;
-
осы молекулаларды модельдеуді
ұсыныңыз
|
Саралау:
Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі
көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру
мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі
беріледі.
|
|
Топтық
жұмыс
6 мин
|
Оқушылар атомдар
арасында ортақ электрондық жұп пайда болады, сол арқылы хлор
атомдары химиялық байланыс түзеді деген қорытындыға келулері қажет.
Мұғалімнің бұл байланыстың ковалентті байланыс деп аталады
нақтылайды.
|
Проблемалық
сұрақ:
- Хлор атомының электрондық
конфигурациясын жазыңыз.
- Хлор атомы
тұрақтыма?
- Не себептен хлор табиғатта
атом түрінде кездеспейді?
- Хлор атомы тұрақтылыққа
қалай жете алады?
Әрбір хлор атомына сыртқы
электрон қабатын толтыру үшін бір электрон
қажет.
Хлор атомдары өзара қалай
байланысады?
Оқушыларды төрт топқа бөліңіз,
әр топ постерде SCl6
,
C2H4
,
PCl5,
SO3
молекулаларының түзілу
механизмдерін «айқыштар мен нүктелер» диаграммасын салуды
ұсыныңыз.
Топтар бірін-бірін тексеріп
бағалайды (егер жазған диаграмаларымен
дұрыс деп келіссе, онда жасыл карточкаларын көтереді, келіспесе
қызыл немесе стикер береді).
|
Саралау:
Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау
мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет
ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар
қойылады.
|
|
Жеке
жұмыс
5 мин
|
Жеке
тапсырма
«wordwall.net»сайты арқылы
оқушыларға жеке сұрақтар беріледі.

|
Оқушылар
берілген уақыт аралығында тақырыпты бекіту үшін сұрақтарына жауап
береді.
|
Дескриптор:
Жалпы: 3 балл
Сұраққа
дұрыс жауап береді.
|
https://wordwall.net/ru/resource/54592169
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
|
Мақсаты:
Оқушы алған білімін саралай білуге
дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып
бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің
құнды болуын қадағалайды.
Саралау:
Бұл кезеңде саралаудың
«Қорытынды» тәсілі
көрінеді.
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың
мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды
жасайды.
Рефлексия
Сабақ соңында оқушылар
рефлексия жүргізеді:
- ненібілдім,
неніүйрендім
- нені толық
түсінбедім
- немен жұмысты жалғастыру
қажет
Үй тапсырмасына тек тақырыпты
оқып келуді беріңіз
|
«Дұрыс келісемін»,
«Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен
қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу
белсенділігі бойынша бағаланады.
|
|