|
Бөлім: |
Химиялық байланыс түрлері |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: |
|
|
Қатысушылар саны |
|
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Химиялық элементтердің электртерістілігі (39-сабақ) |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.1.4.1 -электртерістілік ұғымымен танысу |
|
Сабақтың мақсаты: |
-электртерістілік ұғымымен таныстыра алады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 7 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі.
«Миға шабуыл» әдісі Flippity.net сайты арқылы арқылы үй жұмысы тексеріледі
Топқа бөлу Оқушыларды түгендеп, үш топқа бөлемін. Оқушылар түрлі- түсті қағаздарда жасырылған сөздер бойынша топқа бөлінеді. |
Оқушылар бір-біріне жағымды сөздер айтып,бүгінгі күнге сәттілік тілейді. Аты аталған оқушы орнынан тұрып,үй жұмысына жауап береді.
Оқушылар стикерде жасырылған сөздерді таңдап,топқа бөлінеді.
|
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. |
|
|
Жаңа сабаққа кіріспе |
|
Оқушыларға проблемалық сұрақ қойылады «Не себепті атомдар байланыс түзеді?» Оқушы жауабы: тұрақтылыққа жету үшін; Мұғалім сұрағы: Атомдар тұрақтылыққа қалай жетеді? Оқушы жауабы: Аяқталған сыртқы қабат атомды тұрақты етеді. Оқушылар жауабын нақтылау мақсатында келесі суретті ұсыныңыз, хлор атомы мен аргон газы қай атом тұрақты? Неліктен? Хлор атомы тұрақтылыққа қалай жетеді? |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|
Сабақтың ортасы 15 мин. |
Оқушылармен бірлесе отырып бағалау критерийлерін құрастырыңыз. |
Оқушыларға берілген молекулалардың:
|
Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі. |
|
|
Топтық жұмыс 6 мин |
Оқушылар атомдар арасында ортақ электрондық жұп пайда болады, сол арқылы хлор атомдары химиялық байланыс түзеді деген қорытындыға келулері қажет. Мұғалімнің бұл байланыстың ковалентті байланыс деп аталады нақтылайды. |
Проблемалық сұрақ: - Хлор атомының электрондық конфигурациясын жазыңыз. - Хлор атомы тұрақтыма? - Не себептен хлор табиғатта атом түрінде кездеспейді? - Хлор атомы тұрақтылыққа қалай жете алады? Әрбір хлор атомына сыртқы электрон қабатын толтыру үшін бір электрон қажет. Хлор атомдары өзара қалай байланысады? Оқушыларды төрт топқа бөліңіз, әр топ постерде SCl6 , C2H4 , PCl5, SO3 молекулаларының түзілу механизмдерін «айқыштар мен нүктелер» диаграммасын салуды ұсыныңыз. Топтар бірін-бірін тексеріп бағалайды (егер жазған диаграмаларымен дұрыс деп келіссе, онда жасыл карточкаларын көтереді, келіспесе қызыл немесе стикер береді). |
Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. |
|
|
Жеке жұмыс 5 мин |
Жеке тапсырма «wordwall.net»сайты арқылы оқушыларға жеке сұрақтар беріледі.
|
Оқушылар берілген уақыт аралығында тақырыпты бекіту үшін сұрақтарына жауап береді. |
Дескриптор: Жалпы: 3 балл Сұраққа дұрыс жауап береді. |
https://wordwall.net/ru/resource/54592169 |
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин. |
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. Рефлексия Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді: - ненібілдім, неніүйрендім - нені толық түсінбедім - немен жұмысты жалғастыру қажет Үй тапсырмасына тек тақырыпты оқып келуді беріңіз |
«Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Химиялық элементтердің электртерістілігі ҚМЖ
Химиялық элементтердің электртерістілігі ҚМЖ
|
Бөлім: |
Химиялық байланыс түрлері |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: |
|
|
Қатысушылар саны |
|
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Химиялық элементтердің электртерістілігі (39-сабақ) |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.1.4.1 -электртерістілік ұғымымен танысу |
|
Сабақтың мақсаты: |
-электртерістілік ұғымымен таныстыра алады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 7 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі.
«Миға шабуыл» әдісі Flippity.net сайты арқылы арқылы үй жұмысы тексеріледі
Топқа бөлу Оқушыларды түгендеп, үш топқа бөлемін. Оқушылар түрлі- түсті қағаздарда жасырылған сөздер бойынша топқа бөлінеді. |
Оқушылар бір-біріне жағымды сөздер айтып,бүгінгі күнге сәттілік тілейді. Аты аталған оқушы орнынан тұрып,үй жұмысына жауап береді.
Оқушылар стикерде жасырылған сөздерді таңдап,топқа бөлінеді.
|
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. |
|
|
Жаңа сабаққа кіріспе |
|
Оқушыларға проблемалық сұрақ қойылады «Не себепті атомдар байланыс түзеді?» Оқушы жауабы: тұрақтылыққа жету үшін; Мұғалім сұрағы: Атомдар тұрақтылыққа қалай жетеді? Оқушы жауабы: Аяқталған сыртқы қабат атомды тұрақты етеді. Оқушылар жауабын нақтылау мақсатында келесі суретті ұсыныңыз, хлор атомы мен аргон газы қай атом тұрақты? Неліктен? Хлор атомы тұрақтылыққа қалай жетеді? |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|
Сабақтың ортасы 15 мин. |
Оқушылармен бірлесе отырып бағалау критерийлерін құрастырыңыз. |
Оқушыларға берілген молекулалардың:
|
Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі. |
|
|
Топтық жұмыс 6 мин |
Оқушылар атомдар арасында ортақ электрондық жұп пайда болады, сол арқылы хлор атомдары химиялық байланыс түзеді деген қорытындыға келулері қажет. Мұғалімнің бұл байланыстың ковалентті байланыс деп аталады нақтылайды. |
Проблемалық сұрақ: - Хлор атомының электрондық конфигурациясын жазыңыз. - Хлор атомы тұрақтыма? - Не себептен хлор табиғатта атом түрінде кездеспейді? - Хлор атомы тұрақтылыққа қалай жете алады? Әрбір хлор атомына сыртқы электрон қабатын толтыру үшін бір электрон қажет. Хлор атомдары өзара қалай байланысады? Оқушыларды төрт топқа бөліңіз, әр топ постерде SCl6 , C2H4 , PCl5, SO3 молекулаларының түзілу механизмдерін «айқыштар мен нүктелер» диаграммасын салуды ұсыныңыз. Топтар бірін-бірін тексеріп бағалайды (егер жазған диаграмаларымен дұрыс деп келіссе, онда жасыл карточкаларын көтереді, келіспесе қызыл немесе стикер береді). |
Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. |
|
|
Жеке жұмыс 5 мин |
Жеке тапсырма «wordwall.net»сайты арқылы оқушыларға жеке сұрақтар беріледі.
|
Оқушылар берілген уақыт аралығында тақырыпты бекіту үшін сұрақтарына жауап береді. |
Дескриптор: Жалпы: 3 балл Сұраққа дұрыс жауап береді. |
https://wordwall.net/ru/resource/54592169 |
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин. |
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. Рефлексия Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді: - ненібілдім, неніүйрендім - нені толық түсінбедім - немен жұмысты жалғастыру қажет Үй тапсырмасына тек тақырыпты оқып келуді беріңіз |
«Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
шағым қалдыра аласыз
















