Химиялық элементтердің периодтық жүйесінің құрылымы

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Химиялық элементтердің периодтық жүйесінің құрылымы

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім:

8.3А Химиялық элементтердің периодтық жүйесі

Педагогтің аты-жөні:

Алахаева Л.Ж

Күні:


Сыныбы: 8 А

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Химиялық элементтердің периодтық жүйесінің құрылымы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

8.2.1.1 -топ, период, атом нөмірінің физикалық мәнін түсіндіру,

Сабақтың мақсаты:

Периодтық кестенің құрылу принципін біледі

Химиялық элементтердің қасиеттері периодты түрде өзгеретінін түсінеді

Топтар мен периодтар туралы түсінеді

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

7 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. «Химиялық тілек» әдісі арқылы ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырады



Оқушылар бір-біріне т ілек айтады

Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Оқулық, жұмыс дәптері




Жаңа сабаққа кіріспе


(Ұ) «Жұмбақ » әдісі арқылы жаңа тақырыпты ашу. Мұғалім периодттық кесте туралы жұмбақ окиды

Элементтер ішінде де қатты-ау, сірә, қақтығыс,
Шылапшындық мысыңнан да кейіндеу тұр ақ күміс.
Күміс дейміз,
Күмістің де өмір емес өмірі —
Екінші емес,
Үшінші емес, —
Қырық жетінші нөмірі.
Қалай саған ұнай ма бұл?
Ұнаса егер, ал тыңда:
Жүлделі орын тимей қалған платина,
Алтынға!
Жетпіс сегіз,
Жетпіс тоғыз —
Екеуінің кезегі.
Екеуі де жаратқаннан бір қиянат сезеді.
Тас-талқанын шығарғысы келгендей бір шетінен,
Платина сұп-сұр болып, қаны қашқан бетінен.
Құрметті төр тимесе егер шын асылда бар ма айып?!
Өз орынын күте-күте кеткен алтын сарғайып...
Оңай емес бұл өмірде бәрін әділ бөлісу,
Бірінші боп сутегі тұр,
Болғаннан соң тегі су...
Осыларды көріп өскен, ұғып өскен балаға
Бұл өмірде ренжуге,
Өкпелеуге бола ма?!!


Сабақ тақырыбы , мақсаттарымен таңыстырады








Оқушылар жұмбақты табады.

Өз жауабын дәлелдейді.

Сабақ тақырыбын болжап айтады

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу 31 мин.

«Кинокадр» әдісі арқылы бинематериал көрсееді.


Бинем атериалды көреді. Керекті мәліметтерді жазып алады


Тақырып бойынша интернет желісін пайдаланып видеоролик көру.

Топтық жұмыс

Nish.mat платформасы арқылы топтқа бөледі.«Кроссенс» әдісі

Берілген Кроссенсті түсіндіру

Оқушылар берілген Кроссенсті тәлқылайды және түсіндіреді


ЕББҚ оқушы топтағы оқушылар көмегінде алған білімдерін толықтырады

Дескриптор

1.Әр уяшықтағы сұретке тиісті мәлімет айтады


ҚБ: Жарайсын

Керемет

Слайд

8-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Жеке жұмыс

Тапсырма 1

«Сәйкестендіру кестесі»

Берілген терминдерді сәйкестедір

Период

Вертикал қатар

Топ

Негізгі және қосымша

Қатар

Горизонталь қатар

Топша

10




ҚБ тапсырмасы

ЕББҚ оқушы тек 2 сұраққа жауап береді

Берілген терминдерді сәйкестендіреді



ЕББҚ оқушы оқулықтан пайдаланып тапсырма орындайды









Оқушылар берілген сұрақтарға жауап береді


ЕББҚ оқушы тек 2 сұраққа жауап береді


Дескриптор: Жалпы – 2 балл

1.Терминдерді сәйкестендіреді

ҚБ: Дұрыс жауаптармен оқушы-оқушы









Дескриптор

Жалпы 8 балл

1.Берілген сұрақтарға жауап береді

Әр дұрыс жауапқа 2 балл

ҚБ: Мадақтау

Слайд

8-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.

«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.


Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


Мұғалім оқушыларды 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

Рисунок 23




















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
26.03.2025
115
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі