|
Бөлім: |
8.3А Химиялық элементтердің периодтық жүйесі |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Алахаева Л.Ж |
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: 8 А |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Химиялық элементтердің периодтық жүйесінің құрылымы |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.2.1.1 -топ, период, атом нөмірінің физикалық мәнін түсіндіру, |
|
Сабақтың мақсаты: |
Периодтық кестенің құрылу принципін біледі Химиялық элементтердің қасиеттері периодты түрде өзгеретінін түсінеді Топтар мен периодтар туралы түсінеді |
Сабақтың барысы:
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Химиялық элементтердің периодтық жүйесінің құрылымы
Химиялық элементтердің периодтық жүйесінің құрылымы
|
Бөлім: |
8.3А Химиялық элементтердің периодтық жүйесі |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Алахаева Л.Ж |
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: 8 А |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Химиялық элементтердің периодтық жүйесінің құрылымы |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.2.1.1 -топ, период, атом нөмірінің физикалық мәнін түсіндіру, |
|
Сабақтың мақсаты: |
Периодтық кестенің құрылу принципін біледі Химиялық элементтердің қасиеттері периодты түрде өзгеретінін түсінеді Топтар мен периодтар туралы түсінеді |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 7 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. «Химиялық тілек» әдісі арқылы ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырады |
Оқушылар бір-біріне т ілек айтады |
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. |
Оқулық, жұмыс дәптері |
||||||||||
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Жұмбақ » әдісі арқылы жаңа тақырыпты ашу. Мұғалім периодттық кесте туралы жұмбақ окиды Элементтер ішінде де қатты-ау, сірә,
қақтығыс, Сабақ тақырыбы , мақсаттарымен таңыстырады |
Оқушылар жұмбақты табады. Өз жауабын дәлелдейді. Сабақ тақырыбын болжап айтады |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. |
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
||||||||||
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу 31 мин. |
«Кинокадр» әдісі арқылы бинематериал көрсееді.
|
Бинем атериалды көреді. Керекті мәліметтерді жазып алады |
|
Тақырып бойынша интернет желісін пайдаланып видеоролик көру. |
||||||||||
|
Топтық жұмыс |
Nish.mat платформасы арқылы топтқа бөледі.«Кроссенс» әдісі Берілген Кроссенсті түсіндіру
|
Оқушылар берілген Кроссенсті тәлқылайды және түсіндіреді ЕББҚ оқушы топтағы оқушылар көмегінде алған білімдерін толықтырады |
Дескриптор 1.Әр уяшықтағы сұретке тиісті мәлімет айтады ҚБ: Жарайсын Керемет |
Слайд 8-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
||||||||||
|
Жеке жұмыс
|
Тапсырма 1 «Сәйкестендіру кестесі» Берілген терминдерді сәйкестедір
ҚБ тапсырмасы
ЕББҚ оқушы тек 2 сұраққа жауап береді |
Берілген терминдерді сәйкестендіреді
ЕББҚ оқушы оқулықтан пайдаланып тапсырма орындайды
Оқушылар берілген сұрақтарға жауап береді
ЕББҚ оқушы тек 2 сұраққа жауап береді
|
Дескриптор: Жалпы – 2 балл 1.Терминдерді сәйкестендіреді ҚБ: Дұрыс жауаптармен оқушы-оқушы
Дескриптор Жалпы 8 балл 1.Берілген сұрақтарға жауап береді Әр дұрыс жауапқа 2 балл ҚБ: Мадақтау |
Слайд 8-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
||||||||||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.
|
Мұғалім оқушыларды 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
шағым қалдыра аласыз


















