7
минут
15
минут
3
минут
7
минут
|
Жаңа тақырып: Ой
қозғау;
1.Сабақты бастамас бұрын
оқушыларға әртүрлі заттар көрсетіледі; Сол көрсетілген заттарға
қарап отырып оқушылар қолдарын көтеріп, өз ойларын
айтады.
2.Оқушылар өз ойларын айтып
болған соң, жаңа сабақтың тақырыбы, мақсаттары таныстырылады.
3.BILIMLAND платформасынан видео көрсетіледі. Видео бойынша мұғалім
қорытындылап, жаңа сабақты түйіндейді.
Мұғалімнің
түсіндірмесі
Физикалық
құбылыс – зат түрінің өзгеруі емес, оның
физикалық қасиеттерінің өзгеруімен, физикалық күй, тығыздық немесе
қыздыру, суыту кезінде, электр өрісі мен магнит өрісімен әсер ету
кезінде (жарықтың жұтылуы мен шағылуы, магнитпен әсер ету),
құрамдас бөлшектердің өлшемінің өзгеруі сияқты өзгерістер, бірақ
заттың құрамы
өзгермейді.Химиялық
құбылыс – кезінде бір заттар екінші бір
заттарға айналады, яғни жаңа зат түзіледі. Химиялық
құбылыстарды химиялық
реакциялар деп атайды. Химиялық реакцияларға мысал
ретінде бензин мен көмірдің жануын, металл бұйымдардың жемірілуін,
өсімдік жапырақтарының шіруін, сүттің ашуын
жатқызады.
4 топқа әртүрлі тапсырмалар
беріледі.
1-тапсырма:
1-топ: Берілген алгоритм
бойынша жұмыс жасап, қай құбылысқа жататынын
анықтаңыз:
Оқушыларға тұрмыста
қолданылатын әртүрлі заттар беріледі. Сол заттармен берілген
алгоритм бойынша жұмыс жасайды. Жасаған жұмыстары бойынша
құбылыстарды химиялық және физикалық құбылыстарға жіктейді және
жауаптарын дәлелдейді.
2-топ: Берілген суреттерді
химиялық және физикалық құбылыстарға
жіктеңіз:
3-топ: LearningApp
платформасы арқылы тапсырма беріледі. Берілген құбылыстарды екіге
жіктеу сұралады.
4-топ:
Берілген мәтіндегі
құбылыстарды теріп жазып, қай құбылысқа жататынын
дәлелдеңіз:
ЕББҚ оқушыға мәтін үлкен
шрифтпен бөлек берілді.
Сергіту сәті «Стақан»
ойыны
2-тапсырма: Берілген тест
тапсырмасын орындаңыз:
|
Сұрақтарға жауап
береді.
Мұғалімнің айтқандарынан керек
жерлерді түртіп отырады.
Оқушыларға тұрмыста
қолданылатын әртүрлі заттар беріледі. Сол заттармен берілген
алгоритм бойынша жұмыс жасайды.
Суреттерді екіге
жіктеп,жауаптарын дәлелдейді.
Мәтінді оқып, ішінен
құбылыстарды теріп жазып, қай құбылыс екенін
анықтайды.
Әр оқушы бір-біріне
қарама-қарсы тұрып, мұғалім айтқан дене мүшелерін ұстайды және
соңында стақан деп айтылған кезде стақанды бірінші ұстаған адам
ұтады.
Әр оқушы жеке тест тапсырмасын
орындайды.
|
Дескриптор: 2
ұпай
1.Қолын көтеріп, дұрыс жауап
береді 2 ұпай
Дескриптор: 3
ұпай
1.Жұмысты алгоритм бойынша дұрыс
орындайды.
2.Әр құбылыстың химиялық
немесе физикалық екенін ажыратады.
3.Жауаптарын қорғап,
дәлелдейді.
Дескриптор: 3
ұпай
1.Суреттегі құбылыстың атауын
дұрыс табады.
2.Әр құбылыстың химиялық
немесе физикалық екенін ажыратады.
3.Жауаптарын қорғап,
дәлелдейді.
Дескриптор: 3
ұпай
1.Суреттегі құбылыстың атауын
дұрыс табады.
2.Әр құбылыстың химиялық
немесе физикалық екенін ажыратады.
3.Жауаптарын қорғап,
дәлелдейді.
Дескриптор: 3
ұпай
1.Мәтінді дұрыс, түсініп
оқиды.
2.Берілген құбылыстың химиялық
немесе физикалық екенін анықтайды.
3.Жауаптарын қорғап,
дәлелдейді.
Дескриптор:
1.Сұрақтарға жауап
береді.
Әр дұрыс жауапқа 1
балл
5
балл
|
АКТ,презентация
https://bilimland.kz/kk/subject/ximiya/7-synyp/fizikalyq-zhane-ximiyalyq-qubylystar?mid=ff102890-9d59-11e9-be78-49d30a05e051
https://bilimland.kz/kk/subject/ximiya/7-synyp/fizikalyq-zhane-ximiyalyq-qubylystar?mid=ff102895-9d59-11e9-be78-49d30a05e051
А3 форматты қағаздар,
суреттер, қыстырғыштар, практикалық жұмысқа арнал,ан
құрал-жабдықтар.
https://learningapps.org/watch?v=p9pjpdzv523
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScdyXmxtv2VNIcnC31J3v7-Wf7zJFUCFDYMQoUbCGQ--6KpOA/viewform?usp=sf_link
|