Материалдар / Химиялық қару
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Химиялық қару

Материал туралы қысқаша түсінік
"Химиялық қару" тақырыбындағы қысқа мерзімді сабақ жоспары. Төмендегі оқу мақсаттарын қамтиды: 1. Химиялық қару жəне оны қолданғандағы оның белгілерін білу. 2. Улағыш заттар, олардың зақымдаушы қасиеттері жəне олардан қорғану тәсілдерін үйрену. 3. Химиялық зақымдау ошағы, алғашқы, екінші зақымдау аймақтарын ажырата алу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қырқүйек 2024
104
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

    Сабақ тақырыбы: Химиялық қару

Бөлім:

Өмір қауіпсіздігі және ақпараттық технологиялар негіздері

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып: 10

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Химиялық қару

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

1. Химиялық қару жəне оны қолданғандағы оның белгілерін білу.

2. Улағыш заттар, олардың зақымдаушы қасиеттері жəне олардан қорғану тәсілдерін үйрену.

3. Химиялық зақымдау ошағы, алғашқы, екінші зақымдау аймақтарын ажырата алу.

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар:

Химиялық қару жəне оны қолданғандағы оның белгілерін біледі

Оқушылардың басым бөлігі:

Химиялық қару түрлері мен зақымдаушы қасиеттерін ажыратады

Кейбір оқушылар:

Химиялық қарудан қорғану тәсілдерін біледі

Құндылықтарға баулу

Халқына адал қызмет ету

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресур-р

Басы

2'

Амандасу, түгелдеу, оқушылардың сырт көріністерін тексеру.


Взвод командирінің орынбасары оқушыларды сапқа тұрғызады, оқытушыға сабаққа дайындығы жөнінде баяндама жасайды.



3'

Саптық жаттығулар.

Жаттығуларды орындап болғасын орындарына отырғызамын.

Қимыл-қозғалыс әрекеттерін дұрыс жасауға тырысады. Кабинетке кіріп, орындарына отырады.



Ортасы

5'

Білу

1. Химиялық қару дегеніміз не?

2. Ең алғашқы химиялық қару қашан қолданылды?

Химиялық қару және оның қолданылу белгілерімен таныстырамын. Тарихи шолу жасалады.

Жауап беру арқылы диалогқа түседі




Қалыптастырушы бағалау

АӘТД электронды оқулығы

5''

Түсіну

Улағыш заттар, олардың зақымдаушы қасиеттері және олардан қорғану тәсілдері туралы таныстырылым жасаймын.

Талқылайды, түсінуге тырысады.




Қалыптастырушы бағалау

АӘТД электронды оқулығы

15'


Қолдану және талдау

Оқулықты оқып, танысып шығады. Әр бөлімше өздеріне берілген сұраққа жауап беріп, қорғайды.

1-бөлімше:

Жүйкелік-салдандырушы

2-бөлімше:

Тері-іріңдік;

3-бөлімше:

Тұншықтырушы және жалпы улаушы

- АӘТД оқулығын пайдалана отырып, оқушылар олардың зақымдау қасиеттерін анықтап, қорғану тәсілдеріне көңіл бөледі.

Әр бөлімше бірін бірі бағалайды. Жақсы жауап берген бөлімшеге әскери шен беріледі.

Интернет ресурстары

АӘТД оқулығы

5'


Жинақтау

Химиялық қаруды қарсылас қолданған жағдайда қорғану тәсілдерін сұраймын.

- Химиялық қарудан қалай қорғануға болатынын айтады.

Қалыптастырушы бағалау

Интернет ресурстары

АӘТД оқулығы

Аяқталуы

5'


Кері байланыс

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

Үйге тапсырма беру

§3

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды

Мұғалім оқушылардан кері байланыс алады. Яғни «Не қиын болды?», «Не қызық болды?», «Қандай жаңалық болды?»

https://ru.padlet.com/dashboard

     



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!