Химиялық реакция жылдамдығы

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Химиялық реакция жылдамдығы

Материал туралы қысқаша түсінік
гомогенді және гетерогенді реакциялар үшін жылдамдық өрнегін білу
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

10-сынып

Сабақтың тақырыбы: Химиялық реакция жылдамдығы


Бөлім:

Педагогтың аты-жөні

Күні:

Сынып: 10


Қатысушылар саны:


Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы


Химиялық реакция жылдамдығы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары


10.3.2.1 - гомогенді және гетерогенді реакциялар үшін жылдамдық өрнегін білу;
10.3.2.2 - қарапайым реакциялардың орташа жылдамдығына есептеулер жүргізу.

Сабақ мақсаты


химиялық реакция жылдамдығына әсер ететін факторларды талдайды
реакция жылдамдығын тәжірибе арқылы анықтайды және нәтижелерін салыстырады
катализаторлардың реакция жылдамдығына әсерін зерттейді және қорытынды жасайды

Құндылықтарға баулу


Оқушыларға химиялық процестерді түсіну арқылы жауапкершілікті арттыру, табиғатты қорғауға және экологиялық сананы қалыптастыруға ықпал ету.
Осы сабақта қолданылатын 2025-2026 оқу жылындағы құндылықтар:
- жасампаздық және жаңашылдық

Ойлау дағдыларының деңгейі


талдау, жинақтау, бағалау

ЖИ құралдары


Quizgecko, Quiz Wizard, Prepai - Мәтін бойынша тест құрастыру құралы - https://quizgecko.com/ https://app.getquizwizard.com/ https://www.prepai.io/us/

Бағалау критерийлері


✓ Химиялық реакция жылдамдығына әсер ететін факторларды талдай алады.
✓ Реакция жылдамдығын тәжірибе арқылы анықтай алады.
✓ Катализаторлардың әсерін зерттеп, қорытынды жасай алады.
✓ Презентацияны қорғауда ақпаратты оңай жеткізе алады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі / уақыты


Мұғалімнің әрекеті


Оқушының әрекеті


Бағалау


Ресурстар

Сабақтың басы (10 минут), Ұйымдастыру кезеңі
Қызығушылықты ояту – (3 минут)
Ширату тапсырмалары – (4 минут)
Жаңа сабаққа кіріспе (3 минут)


Қызығушылықты ояту:
- Сәлемдесу;
- сыныпты түгелдеу;
- оқушылардың назарын аударту;
- топқа бөлу.
Ширату тапсырмалары:
- Химиялық реакция жылдамдығы туралы қысқаша сұрақтар қою.
- Сабақтың мақсаты мен міндеттерін түсіндіру.


Оқушылар сұрақтарға жауап береді, сабақтың мақсатына назар аударады.


Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігіне қарай, қалыптастырушы бағалау жүргізеді.
ҚБ «Мадақтау сэндвичі» әдісі арқылы келесі тапсырмаларға ынталандырады.


Компьютер, проектор, презентация.
Magicschool - Жаттығулар, сабақ жоспарлары мен тапсырмалар жасау платформасы - https://app.magicschool.ai

Сабақтың ортасы (25 минут), Жаңа сабақ


Мәтінмен жұмыс
Химиялық реакция жылдамдығының факторларын талдау (5 минут)


Оқушылар өз ойларын жазады, талқылайды, қорғауда белсенділік танытады.


Топ динамикасы, қорытындының сапасы.


Шаблон, интернет ресурс, оқу құралдары.
Explainlikeimfive - Күрделі материалды қарапайым тілмен түсіндіретін платформа - https://domore.ai/

1-тапсырма
Химиялық реакцияның жылдамдығына әсер ететін факторларды анықтау. (5 минут)
Температураның, концентрацияның, катализаторлардың және беткі ауданның әсерін тәжірибе арқылы бақылау.
Дескриптор:
- факторларды анықтау;
- тәжірибе жүргізу;
- нәтижелерді талдау.


Оқушылар тәжірибе жасайды, нәтижелерді талдайды.


ҚБ «Алақан-жұлдыз» әдісімен бағалау.


Шаблон, интернет ресурс, оқу құралдары.
Tome, Gamma, Slidebean - Презентациялар жасауға арналған платформалар - https://tome.app/ https://gamma.app/ https://slidebean.com

2-тапсырма
Катализаторлардың әсерін зерттеу. (7 минут)
Катализаторлардың реакция жылдамдығына әсерін зерттеу және қорытынды жасау.
Дескриптор:
- катализаторларды таңдау;
- зерттеу жүргізу;
- қорытынды жасау.


Оқушылар зерттеу жүргізеді, қорытынды жасайды.


ҚБ «Ең үздік жауап» әдісімен бағалау.


Шаблон, интернет ресурс, оқу құралдары.
Questgen, Quizrise - Викторина генераторы: таңдамалы жауаптар (МСҚ), «Ақиқат/Жалған», «Бос орындарды толтыр», жиі қойылатын сұрақтар (FAQ) - https://www.questgen.ai/ https://www.quizrise.com/

3-тапсырма
Реакция жылдамдығын есептеу. (8 минут)
Берілген реакциялардың орташа жылдамдығын есептеу.
Дескриптор:
- есептеу үшін формуланы қолдану;
- нәтижелерді салыстыру;
- қорытынды жасау.


Оқушылар есептеулер жүргізеді, нәтижелерді салыстырады.


ҚБ «Өзін-өзі бағалау» әдісімен бағалау.


Шаблон, интернет ресурс, оқу құралдары.
Explainlikeimfive - Күрделі материалды қарапайым тілмен түсіндіретін платформа - https://domore.ai/

Сабақтың соңы (10 минут),
Қорытынды,
Ой толғаныс,
Кері байланыс


Кері байланыс
Жалғастырыңыз:
Маған ... қызықты болды
Бұл ... қиындық туғызды
Осы ... мені ойландырды


Оқушылар білімдерін сараптайды, рефлексия жүргізеді. Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады.


Кері байланыстың бар екендігі.




Оқушылар алған білімін ары қарай шыңдау мақсатында мұғалім үй тапсырмасын береді.


Оқушылар үй жұмысын орындайды.


Кері байланыстың бар екендігі.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
24.11.2025
32
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі