|
Бөлім:
|
|
Педагогтың
аты-жөні
|
|
Күні:
|
|
Сынып:
10
|
Қатысушылар
саны:
|
Қатыспағандар
саны:
|
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Химиялық реакция
жылдамдығы
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаттары
|
10.3.2.1 - гомогенді және гетерогенді реакциялар
үшін жылдамдық өрнегін білу;
10.3.2.2 - қарапайым реакциялардың орташа
жылдамдығына есептеулер
жүргізу.
|
|
Сабақ
мақсаты
|
химиялық реакция жылдамдығына әсер ететін
факторларды талдайды
реакция жылдамдығын тәжірибе арқылы анықтайды
және нәтижелерін салыстырады
катализаторлардың реакция жылдамдығына әсерін
зерттейді және қорытынды
жасайды
|
|
Құндылықтарға
баулу
|
Оқушыларға химиялық процестерді түсіну арқылы
жауапкершілікті арттыру, табиғатты қорғауға және экологиялық сананы
қалыптастыруға ықпал ету.
Осы сабақта қолданылатын 2025-2026 оқу жылындағы
құндылықтар:
- жасампаздық және
жаңашылдық
|
|
Ойлау дағдыларының
деңгейі
|
талдау, жинақтау,
бағалау
|
|
ЖИ
құралдары
|
Quizgecko, Quiz Wizard, Prepai - Мәтін бойынша
тест құрастыру құралы - https://quizgecko.com/
https://app.getquizwizard.com/
https://www.prepai.io/us/
|
|
Бағалау
критерийлері
|
✓ Химиялық реакция жылдамдығына әсер ететін
факторларды талдай алады.
✓ Реакция жылдамдығын тәжірибе арқылы анықтай
алады.
✓ Катализаторлардың әсерін зерттеп, қорытынды
жасай алады.
✓ Презентацияны қорғауда ақпаратты оңай жеткізе
алады.
|
|
Сабақтың
барысы
|
|
Сабақтың кезеңі /
уақыты
|
Мұғалімнің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
|
Сабақтың басы (10 минут),
Ұйымдастыру кезеңі
Қызығушылықты ояту – (3
минут)
Ширату тапсырмалары – (4
минут)
Жаңа сабаққа кіріспе (3
минут)
|
Қызығушылықты ояту:
- Сәлемдесу;
- сыныпты түгелдеу;
- оқушылардың назарын аударту;
- топқа бөлу.
Ширату тапсырмалары:
- Химиялық реакция жылдамдығы туралы қысқаша
сұрақтар қою.
- Сабақтың мақсаты мен міндеттерін
түсіндіру.
|
Оқушылар сұрақтарға жауап береді, сабақтың
мақсатына назар аударады.
|
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігіне
қарай, қалыптастырушы бағалау жүргізеді.
ҚБ «Мадақтау сэндвичі» әдісі арқылы келесі
тапсырмаларға ынталандырады.
|
Компьютер, проектор,
презентация.
Magicschool - Жаттығулар, сабақ жоспарлары мен
тапсырмалар жасау платформасы -
https://app.magicschool.ai
|
|
Сабақтың ортасы (25 минут), Жаңа
сабақ
|
Мәтінмен жұмыс
Химиялық реакция жылдамдығының факторларын талдау
(5 минут)
|
Оқушылар өз ойларын жазады, талқылайды, қорғауда
белсенділік танытады.
|
Топ динамикасы, қорытындының
сапасы.
|
Шаблон, интернет ресурс, оқу
құралдары.
Explainlikeimfive - Күрделі материалды қарапайым
тілмен түсіндіретін платформа -
https://domore.ai/
|
|
1-тапсырма
Химиялық реакцияның жылдамдығына әсер ететін
факторларды анықтау. (5 минут)
Температураның, концентрацияның,
катализаторлардың және беткі ауданның әсерін тәжірибе арқылы
бақылау.
Дескриптор:
- факторларды анықтау;
- тәжірибе жүргізу;
- нәтижелерді
талдау.
|
Оқушылар тәжірибе жасайды, нәтижелерді
талдайды.
|
ҚБ «Алақан-жұлдыз» әдісімен
бағалау.
|
Шаблон, интернет ресурс, оқу
құралдары.
Tome, Gamma, Slidebean - Презентациялар жасауға
арналған платформалар - https://tome.app/ https://gamma.app/
https://slidebean.com
|
|
2-тапсырма
Катализаторлардың әсерін зерттеу. (7
минут)
Катализаторлардың реакция жылдамдығына әсерін
зерттеу және қорытынды жасау.
Дескриптор:
- катализаторларды таңдау;
- зерттеу жүргізу;
- қорытынды
жасау.
|
Оқушылар зерттеу жүргізеді, қорытынды
жасайды.
|
ҚБ «Ең үздік жауап» әдісімен
бағалау.
|
Шаблон, интернет ресурс, оқу
құралдары.
Questgen, Quizrise - Викторина генераторы:
таңдамалы жауаптар (МСҚ), «Ақиқат/Жалған», «Бос орындарды толтыр»,
жиі қойылатын сұрақтар (FAQ) - https://www.questgen.ai/
https://www.quizrise.com/
|
|
3-тапсырма
Реакция жылдамдығын есептеу. (8
минут)
Берілген реакциялардың орташа жылдамдығын
есептеу.
Дескриптор:
- есептеу үшін формуланы
қолдану;
- нәтижелерді салыстыру;
- қорытынды
жасау.
|
Оқушылар есептеулер жүргізеді, нәтижелерді
салыстырады.
|
ҚБ «Өзін-өзі бағалау» әдісімен
бағалау.
|
Шаблон, интернет ресурс, оқу
құралдары.
Explainlikeimfive - Күрделі материалды қарапайым
тілмен түсіндіретін платформа -
https://domore.ai/
|
|
Сабақтың соңы (10
минут),
Қорытынды,
Ой толғаныс,
Кері
байланыс
|
Кері байланыс
Жалғастырыңыз:
Маған ... қызықты болды
Бұл ... қиындық туғызды
Осы ... мені
ойландырды
|
Оқушылар білімдерін сараптайды, рефлексия
жүргізеді. Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не
білгенін жазады.
|
Кері байланыстың бар
екендігі.
|
|
|
|
Оқушылар алған білімін ары қарай
шыңдау мақсатында мұғалім үй тапсырмасын
береді.
|
Оқушылар үй жұмысын
орындайды.
|
Кері байланыстың бар
екендігі.
|
|