|
Бөлім: |
8.2В Стехиометриялық есептеулер |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Сатыбалдиева Ақбөбек Сатыбалдықызы |
|
Күні: |
14.11 |
|
Сыныбы: 8 б |
Қатысушылар саны: 22 Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Химиялық реакция теңдеулері бойынша есептер шығару 19-сабақ |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.2.3.5-химиялық реакция теңдеулері бойыншазаттың массасын, зат мөлшерін есептеу |
|
Сабақтың мақсаты: |
Кейбір табиғи қышқылдар мен сілтілердің «қышқылдық» және «сабындылық» ортасын және индикаторларды біледі Табиғи қышқылдар мен негіздердің ортасын анықтау үшін, индикаторларды қолдануды түсінеді Табиғи қышқылдар мен сілтілердің ортасын, индикаторлардың көмегімен анықтап қорытынды жасайды. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 5 мин. |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін «Өрмекшінің торы» әдісін пайдаланып, оқушылар бір- біріне жақсы тілектер айту арқылы жіпті лақтырады. ә). Топ ережесін еске түсіру. б). Топтастыру. |
Сап түзеп тұру арқылы 1, 2 санын реттілікпен саналу арқылы екі топқа бірігеді. І-топ: ІІ-топ Топтың ережесі:
|
Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. |
|
||||||||||||
|
Жаңа сабаққа кіріспе |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі. Өзгенің пікірін толықтырады. |
1.Заттардың негізгі сипаттамалары қандай? 2. Химиялық реакция теңдеулерінің мәні? |
Дескриптор: Сұрақтарға жауап береді-1 балл Есеп шығару алгоритмін жаттайды-1 балл Берілген есептің берілген, табу керегін жазып, реакция теңдеуін құрады-1 балл Реакция теңдеуін теңестіреді-1 балл Берілген және табу керек заттар үшін зат мөлшерін, молярлық массаларын жазады-1 балл |
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
||||||||||||
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 15 мин. |
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді |
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады. Оқулықтағы сызбаны сызып алады. |
Дескриптор: Пропорция құрып, белгісіз шаманы табады-1 балл |
Видеоролик |
||||||||||||
|
Жеке жұмыс 5 мин |
Тапсырмалар айдарындағы 1-тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
1.2Mg+O2 → 2MgO Мr(2Mg)=2×24=48 7г--------------xг Mr(2MgO)=2×(24+16)=80 48г------------80г
2) 2Mg+O2 → 2MgO Мr(2Mg)=2×24=48 7г--------------xмоль 48 г-----------2моль
3) 2Mg+O2 → 2MgO Мr(2MgО)=2(24+16)=80 5г------хг М(О2)=16*2=32 32г------80г |
Дескриптор: Химиялық реакция теңдеулерін аяқтайды-1 балл Теңдеуді теңестіреді, масса, зат мөлшерін жазады-1 балл Есептерді шығарады-1 балл Қорытындылап жауабын жазады-1 балл |
ДК экраны 8-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
||||||||||||
|
Топтық жұмыс 10 мин |
Тапсырмалар айдарындағы 2-тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.Оқулықтағы 10 кестені толтырады. |
|
Дескриптор: Кестені толтырады-1 балл |
ДК экраны 8-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
||||||||||||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 5 мин. |
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Химиялық реакция теңдеулері бойынша есептер шығару
Химиялық реакция теңдеулері бойынша есептер шығару
|
Бөлім: |
8.2В Стехиометриялық есептеулер |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Сатыбалдиева Ақбөбек Сатыбалдықызы |
|
Күні: |
14.11 |
|
Сыныбы: 8 б |
Қатысушылар саны: 22 Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Химиялық реакция теңдеулері бойынша есептер шығару 19-сабақ |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.2.3.5-химиялық реакция теңдеулері бойыншазаттың массасын, зат мөлшерін есептеу |
|
Сабақтың мақсаты: |
Кейбір табиғи қышқылдар мен сілтілердің «қышқылдық» және «сабындылық» ортасын және индикаторларды біледі Табиғи қышқылдар мен негіздердің ортасын анықтау үшін, индикаторларды қолдануды түсінеді Табиғи қышқылдар мен сілтілердің ортасын, индикаторлардың көмегімен анықтап қорытынды жасайды. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 5 мин. |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін «Өрмекшінің торы» әдісін пайдаланып, оқушылар бір- біріне жақсы тілектер айту арқылы жіпті лақтырады. ә). Топ ережесін еске түсіру. б). Топтастыру. |
Сап түзеп тұру арқылы 1, 2 санын реттілікпен саналу арқылы екі топқа бірігеді. І-топ: ІІ-топ Топтың ережесі:
|
Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. |
|
||||||||||||
|
Жаңа сабаққа кіріспе |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі. Өзгенің пікірін толықтырады. |
1.Заттардың негізгі сипаттамалары қандай? 2. Химиялық реакция теңдеулерінің мәні? |
Дескриптор: Сұрақтарға жауап береді-1 балл Есеп шығару алгоритмін жаттайды-1 балл Берілген есептің берілген, табу керегін жазып, реакция теңдеуін құрады-1 балл Реакция теңдеуін теңестіреді-1 балл Берілген және табу керек заттар үшін зат мөлшерін, молярлық массаларын жазады-1 балл |
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
||||||||||||
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 15 мин. |
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді |
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады. Оқулықтағы сызбаны сызып алады. |
Дескриптор: Пропорция құрып, белгісіз шаманы табады-1 балл |
Видеоролик |
||||||||||||
|
Жеке жұмыс 5 мин |
Тапсырмалар айдарындағы 1-тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
1.2Mg+O2 → 2MgO Мr(2Mg)=2×24=48 7г--------------xг Mr(2MgO)=2×(24+16)=80 48г------------80г
2) 2Mg+O2 → 2MgO Мr(2Mg)=2×24=48 7г--------------xмоль 48 г-----------2моль
3) 2Mg+O2 → 2MgO Мr(2MgО)=2(24+16)=80 5г------хг М(О2)=16*2=32 32г------80г |
Дескриптор: Химиялық реакция теңдеулерін аяқтайды-1 балл Теңдеуді теңестіреді, масса, зат мөлшерін жазады-1 балл Есептерді шығарады-1 балл Қорытындылап жауабын жазады-1 балл |
ДК экраны 8-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
||||||||||||
|
Топтық жұмыс 10 мин |
Тапсырмалар айдарындағы 2-тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.Оқулықтағы 10 кестені толтырады. |
|
Дескриптор: Кестені толтырады-1 балл |
ДК экраны 8-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
||||||||||||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 5 мин. |
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
шағым қалдыра аласыз
















