Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Химиялық реакция типтері
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Алматы облысы
Қаратал ауданы
«Оян ауылындағы МДШО бар орта мектебі » КММ
Химия пәні мұғалімі
Есимбекова Айнур Жанатовна
Күні: Date: Сынып: 8 grade: Сабақтың тақырыбы The theme of the lesson: |
Мұғалімнің аты-жөні: Teacher's Name: Ainur Yessimbekova Қатысқандар: 9 Attended: Қатыспағанда: Absent:0 Химиялық реакция типтері Types of chemical reactions |
|||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) During the lesson, the goal to achieve |
8.2.2.1 -бастапқы және түзілген заттардың саны мен құрамы бойынша химиялық реакцияларды жіктеу |
|||||||||||
Сабақтың мақсаты Lesson objectives: |
Барлық оқушылар:химиялық реакцияларды жіктеуді біледі; Көпшілік оқушылар: химиялық реакция саны мен құрамы бойынша жіктейді; Кейбір оқушылар: химиялық реакция типтерін жіктеп, әрбір реакцияны ажыратады. |
|||||||||||
Бағалау критерийі Еvaluation сriteria |
-Бастапқы және түзілген заттарды саны мен құрамы бойынша химиялық реакциялерды жіктейді; |
|||||||||||
Тілдік мақсаттар Language objectives:
|
Жай заттар, күрделі заттар, өнім, реагент, газ, ыдырау. Диалог және жазу үшін пайдалынатын сөз тіркестерінің жинағы: And chemical reactions ................classification, reason.......... The reaction is a compound substance, as a result............educated As a result, several simple or complex subjects are involved........ Transform complex objects into multiple objects........... As a result of simple and complex subjects..........forms Мен химиялық реакцияларды ................жіктедім, себебі.......... Реакцияға бір күрделі зат түсіп, нәтижесінде............түзіледіды Бірнеше жай немесе күрделі заттар қатысады,нәтижесінде........ Күрделі заттардың бір неше затқа айналыу,..........табылады Жай және күрделі заттар нәтижесінде..........түзіледі |
|||||||||||
Құндылықтар
|
Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау жауапкершілік қарым-қатынас жасау |
|||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Биология, математика, жаратылыстану. |
|||||||||||
Алдыңғы білім
|
7.2А Химиялық құбылыстар .химиялық теңдеулер жай және күрделі заттар, химиялық реакциялар тақырыбтарынан алған білімдер. |
|||||||||||
Сабақ барысы Move of the lesson: |
||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Move of the lesson: |
Сабаққа жоспарланған жаттығулар түрлері: Tasks and exercises: |
Ресурстар Resurse: |
||||||||||
Кіріспе 3 мин 3 мин |
Ұйымдастыру кезеңі 1) Амандасу, сабаққа дайындығын тексеру; Good afternoon dear children! I’m very glad to see you! How are you today? What date is it today? Who is absent today? 2) Психалогиялық ахуал қалыптастыру арқылы топқа бөлу. " Choose and choose" method «Таңда да, таста » әдісі In a twisting exercise, each student plays a snow Piece on the table that is 22 seconds apart, throwing to each other.The teacher receives a" stop " piece of snow in front of each student sitting in a group by the titles inside. Ширату жаттығуы арқылы әр оқушылар үстелдің үстінде тұрған қар кесегін 22 секунд бір біріне лақтырып ойнайды.Мұғалім «Тоқта» дегенде әр оқушы алдындағы қар кесегін алады және ішіндегі жазулар бойынша топқа отырады. «Миға шабуыл» әдісі арқылы оқушыларға ашық сұрақтар қоя отырып, бүгінгі өтетін сабақтың тақырыбы ашылады. 1 – топ А+В = АВ қосылу реакциясы 2 – топ АВ = А + В айырылу реакциясы 3 – топ Д+АС=ДС+А орын басу реакциясы 4 – топ АС+ВД=АД+ВС орын алмасу реакциясы
|
Смайликтер Stiker |
||||||||||
Негізгі бөлім Main part:
10мин
5 мин.
14 мин |
Тапсырма №1 ТЖ. «Үштік» әдіс (Ойлан, жұптас, бөліс ) бойынша жаңа білімді меңгеру.
ҚБ «От шашу» әдісі арқылы бағалынады және не үшін сол бағаны бергеніне топ басшысы кері байланыс береді.
Тапсырма №2 ЖЖ. «Сәйкестікті тап»
Дескриптор:
ҚБ. «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды және сол бағаға кері байланыс береді.
Тапсырма№3 «Кім жылдам?» әдісі ЖЖ. А- тапсырма Химиялық типтер бойынша жіктеу Classification by chemical types
Дескриптор: Химиялық реакция типтерін ажырата біледі; ҚБ «Жарайсындар» әдісі В- тапсырма Реакция теңдеулерін аяқтап, типтерін жіктеу Finish the reaction equations and the classification of the types Mg+O2= ….. CH4= … .+ ….. Fe + HCl = …. …. + ….. Na Cl2+ H2SO4= …. …. +…. ….. Дескриптор: Химиялық реакция теңдеулерін жазады және типтерін ажырата біледы. ҚБ «Сыйлық беру » (конфет, қалам т.б) әдісі арқылы бағалынады және сыйлық алған оқушы «Жарайсың», «Керемет» / Well Done, Great ,сөздерімен ынталандырылады. С- тапсырма
Реакция
теңдеулерін аяқтап, олардың коэффициенттерін қойып типтерін
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |