Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Химиялық реакция типтері қысқа мерзімді жоспар
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
№42Қ.Баймағанбетов атындағы
мектеп-лицей
Бөлім:
8.1В Заттардың формулалары
және химиялық реакция
теңдеулері
Педагогтің
Т.А.Ә:
Күні:
Сынып: 8
а
Қатысушылар
саны:
Қатыспағандар
саны:
Сабақ
тақырыбы:
Химиялық реакциялардың
типтері
Оқу бағдарламасына
сәйкес оқыту
мақсаттары
8.2.2.1 -бастапқы және
түзілген заттардың саны мен құрамы бойынша химиялық реакцияларды
жіктеу
Сабақтың
мақсаты
Химиялық реакция типтерін
ажыратып, жіктейді
Сабақтың
барысы
Сабақтың кезеңі/
уақыт
Педагогтің
әрекеті
Оқушының
әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың
басы
3
мин
Оқушылармен сәлемдесу,
түгендеу.
Үй тапсырмасын
көшбасшылық жүйесі бойынша
сұрау.
Оқушыларды топтарға
біріктіру.
Көшбасшы оқушылар өз тобының
үй тапсырмасын
тексереді.
Үй тапсырмасын өте жақсы
орындаған оқушыны көшбасшы оқушылар мадақтау сөздері арқылы
бағалау.
4
мин
«Миға
шабуыл»әдісі арқылы өткен тақырыппен
жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық
талқылау.
«Химиялық реакция
типтері»деген ұғымды қалай
түсінесіңдер?
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын
анықтайды.
Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыларды«Қол шапалақ» әдісі арқылы
бағалау.
Сабақтың
ортасы
13
мин
«Бірге
ойлаймыз»әдісі арқылы мұғалім жаңа
сабақты түсіндіреді.
Тірек сөздермен танысып,
реакциялар мен типтерін дәптерлеріне жазып
алады.
Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, жаңа сабақты түсіндіруде белсенділікпен қатысқан оқушыға
«Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен
ынталандыру.
12
мин
«Нақтылық-талант»әдісі
арқылымұғалім үш топқа үш реакциялар
береді.
A)
CaCO3→ CaO + CO2
B)
MgCl2+ Na2SO4→ MgSO4+ 2NaCl
C)
H2+ Cl2→ 2HCl
D) Fe +
Cu(NO3)2→ Fe(NO3)2+ Cu
E) 2NaI
+ F2→ 2NaF + I2
A) Mg +
S → MgS
B) Zn +
FeCl2→ ZnCl2+ Fe
C) 4Al +
3O2→ 2Al2O3
D)
MgSO3→ MgO + SO2
E)
FeBr2+ K2CO3→ FeCO3+ 2KBr
A) Ba(NO3)2+ K2CO3→ BaCO3+ 2KNO3
B)
N2+ 3H2→ 2NH3
C) 2Na +
CaCl2→ Ca + 2NaCl
D)
2Ag2O → 4Ag + O2
E) 3Ca +
2P → Ca3P2
Топтық жұмыс реакция типтерін
анықтайды. Өз жауаптарын«LearningApps»платформасына
енгізеді.
Оқушыларды жауаптары арқылы
компьютер бағалайды,
8
мин
Мұғалім тақтаға есеп шығаруға
«Көкпар» әдісі арқылы оқушыларды
шығарады.
Жеке
жұмыс
Оқушылар «WordWall»
программасы арқылы есептерді тақтаға
шығарады
Мұғалім оқушыларды мадақтау
сөздері арқылы бағалайды.
Сабақтың
соңы
5мин
«Еркін
микрофон»әдісі. Мұғалім сабақты
қорытындылау мақсатында кері байланыс
жасайды.
«Еркін
микрофон»әдісі арқылы бүгінгі сабаққа
рефлексия жасайды.
«Ұялы телефон» әдісі арқылы
бағалау
Жарайсың!
Жақсы!
Талпын!
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз