Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Химиялық реакциялардың жылдамдығы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Қ.Дүтбаева атындағы Атырау гуманитарлық колледжі
Сабақтың тақырыбы: 3.1.1 Химиялық реакциялардың жылдамдығы
Бағыт: Педагогикалық
Модуль/пән атауы: химия
Педагог: Джапанова А.Б
І.Жалпы мәліметтер
Курс, топ: 1(9) мдт
Сабақтың түрі: жаңа сабақ
Сабақтың мақсаты: Химиялық реакцияның жылдамдығын анықтау
Сабақтың міндеті: - Химиялық реакцияның жылдамдығы туралы ұғымды түсіндіреді;
-
Реакциялардың орташа жылдамдығын есептейді;
-
Біртекті және гетерогенді химиялық реакциялардың жылдамдығын есептейді;
-
Химиялық реакция жылдамдығына әсер етуші факторларды түсіндіреді.
Күтілетін нәтижелер: Гомогенді және гетерогенді реакциялардағы реакция жылдамдығы өзгерісін формуланы қолданып есептей алады;
Қажетті ресурстар: Презентация, оқулық, үлестірмелі материалдар
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Студенттің іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 2 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастарады |
«Хат» әдісі арқылы білім алушыларды топқа бөлу. Білім алушылар тақтада ілініп тұрған почта жәшігінен хаттар алады. Хатта адасқан әріптер орналасқан, сол әріптер сөз құрастырып 3 топқа бөлінеді, және осы сөздерге анықтама береді.
|
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!, Өте жақсы! , Жақсы!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
«Хат» әдісі |
|||||||||
Жаңа сабаққа кіріспе 3 мин |
«4 сурет 1 сөз» әдісі жаңа тақырыпты ашу мақсатында қоданылады. Әр білім алушы өз ойымен бөліседі, өзгенің пікірін толықтырады.
. |
Жаңа тақырыпты ашу мақсатында берілген суреттерді болжау арқылы сабақтың тұжырымдамасын анықтайды. - Осы төрт суретті бір-бірімен не байланыстырады?
Білім алушылар сөзді анықтағаннан кейін, сабақтың тақырыбы, мақсаты мен оқыту нәтижесі айтылады. |
ҚБ : Білім алушылар бас бармақ әдісі арқылы бағаланады. |
|
|||||||||
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу 3 мин. |
«РРР» әдісі 1 қадам – сабаққа дайындық кезеңі (презентация) |
1 – топ тапсырмасы: «Ақыл картасы» әдісі бойынша әр топқа кесте беріледі.
Топтарға берілетін сұрақ:
Бағалау критерийі: Химиялық реакцияның жылдамдығы туралы ұғымды түсіндіреді. ҚБ.«Бағалау парағы» топ ішіндегі студенттерді бағалайды.
2 – топ тапсырмасы: «Кластер» әдісі арқылы «Химиялық реакция жылдамдығына әсер етуші факторларын» сызбанұсқа арқылы көрсетіңіз және әрқайсына жеке анықтама беріп, мысал келтіріңіз.
Химиялық реакция жылдамдығына әсер етуші факторлдар
3-топ тапсырмасы: «Шар және ас содасы» тәжірибесі Қажетті реактивтер мен құрал-жабдықтар: - сірке қышқылы - ас содасы - шар - бөтелке Нұсқаулық: 1. Екі түрлі шарға екі қасықтан сода салып аламыз; 2. Екі бөтелкеге сірке қышқылынан құямыз; 3. Бөтелкеге екі түрлі шарды кигізіп аламыз; 4. Соңында шарды көтеріп, сірке қышқылымен соданы котеріп, араластырамыз. Білім алушыларға сұрақ: Тәжірибеде не байқалды, реакция теңдеуін жаз?
|
Топтар постерге осы кесте бойынша өз ойларын ортаға салып талқылайды. Дескриптор:
Дескриптор:
ҚБ. «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау
ҚБ. Ауызша мадақтау
|
Химия 10 сынып Авторлары: М.К.Оспанова К.С.Аухадиева Т.Г.Белоусова Таратпа қағаздары
10-сынып оқулығы; Жұмыс дәптерлері
|
|||||||||
Топтық және жұптық жұмыс 7 мин
5 минут
|
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді.Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.
Ерекше білімді қажет ететін оқушылардың кажеттілігін ескеріп «True\False» тапсырмасын алады. Тиімділігі: Біртекті және әртекті химиялық реакция сипаттамаларын сәйкестендіреді, кітапмен жұмыс жасайды. |
«Жұптық» жұмыс
|