|
Мектеп |
|
|
Педагогтің аты-жөні: |
Тумишева Алия Айтбаевна |
|
Күні: |
27.11.2024ж |
|
Сынып: |
10 |
|
Сабақтың тақырыбы |
Химиялық реакциялардың жылу эффектісі және оның маңызы. Көрсетілім №5 «Экзо – эндотермиялық реакциялар» (14-сабақ) |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
10.3.1.1 - жылу эффектісі бойынша химиялық реакцияларды жіктей алу 10.3.1.2 - химиялық реакциялардың жылу эффектісі мәнін тұсіндіру |
|
Сабақтың мақсаты |
- жылу эффектісі бойынша химиялық реакцияларды жіктейді - химиялық реакциялардың жылу эффектісі мәнін түсіндіреді - химиялық реакциялардың жылу эффектісін есептейді |
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурс |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 7 мин |
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен амандасу, түгендеу. Өткен сабақта қандай тақырып өтілді? Химиялық реакциялардың жылу эффектісі және оның маңызы. «Qaz math» платформасымен 3 топқа бірігеді. Топқа бірігу үшін топ басшылары таңдалады. Сабақтың тақырыбын ашу үшін «Ой шақыру» кезеңі «Адасқан сөздер» әдісі. Шашыраған әріптер ішінен сөздерді тап, оларды белгіле.
2. термохимиялық 3. экзотермиялық 4. эффект 5. эндотермиялық Кіріспе сұрақтары:
Химиялық реакциялардың жылу эффектісі және оның маңызы. Көрсетілім №5 «Экзо – эндотермиялық реакциялар» |
«Сәйкестендіру әдісі арқылы» топ басшылары сайланады. Топқа бірігеді. Әр оқушыны сабақ үстінде тапсырмаларға жауап бергені үшін өзін-өзі бағалау парағына спикер баллдық жүйемен түртіп алып отырады.
«Адасқан сөздер» әдісі. Шашыраған әріптер ішінен сөздерді табады, оларды белгілейді. Сұраққа жауап береді, бүгінгі сабақтың тақырыбын ашады. Сабақ тақырыбы мен сабақ мақсатымен танысады |
Мадақтау арқылы бағалау
Жарайсың! Сенің Қолыңнан келді!
|
https://wordwall.net/ru/resource/82756053
(осы сілтемені браузерге қойып, қосыламыз, тіркелудің қажеті жоқ,тек оқушылардың аттарын алдын ала вордта жазып алу керек, сосын неше топқа бөлесіз сонша санды көрсетесіз)
https://learningapps.org/watch?v=pi3wwzdvk24
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 17 мин
12 мин
4 мин |
1-тапсырма. Жеке жұмыс. Бейнебаян көрсетілім. Мәтінді тыңда. Жұмбақ.Сұраққа жауап бер.
Қабырғасы
шойыннан, Жауабы: Жылу батареясы
Анықтама оқушылар айтады.
1.2-тапсырма. Аммиактың ауада оттекпен тотығу реакция теңдеуін жазып көрсет.
4NН3 (г) + 3O2 (г) → 2N2 (г) + 6Н2 O (с)
Реагенттер молекуласындағы байланыстарды көрсетіп, энергиянің бқліну не сіңірілуін түсіндіреді.
Көрсетілім №5 «Экзо – эндотермиялық реакциялар».
2-тапсырма. Жұптық жұмыс. "Бірге ойлаймыз" әдісі А4 қағазына химиялық реакциялардың жылу эффектісіне байланысты постер құрастыру және слайдтар жасау.
3-тапсырма. Топтық жұмыс. «Кино лента» әдісі. Сұрақ: 1. Химиялық реакциялардың жылу эффектісі және оның маңызын біле алдыңдар ма? 2. Химиялық реакциялардың жылу эффектісі мәнін тұсіндіре аламызба? 3. Химиялық реакциялардың жылу эффектісінің реакция теңдеулерін жазып және есептей білемізбе?
4-тапсырма Жеке жұмыс. " Хат келді " әдісі Химиялық реакцияның жылу эффектісінін есептеу
N2 + O2 → 2NO – 180.8кДж)
S + O2 → SO2 + 296кДж)
4.1-тапсырма. Көп нүктенің орнына тиісті сөздерді қойып сөйлемді аяқтаңдар.
а) Заттың қатты күйінен сұйық күйіне аусқан кезінде энергия -----------------, сол кезде ------------------------ үрдісі жүреді
б) Заттың газ күйінен сұйық күйіне аусқан кезінде энергия ---------------------,сол кезде ---------------- үрдісі жүреді
в) Заттың сұйық күйінен газ күйіне аусқан кезінде энергия ---------------------,сол кезде ---------------- үрдісі жүреді
Г) Заттың сұйық күйінен қатты күйіне аусқан кезінде энергия ---------------------,сол кезде ---------------- үрдісі жүреді
|
Мәтінді тыңдайды. Ақпараттың мазмұнын анықтайды, сұраққа жауап береді.
Мәтіннің әр пунктіне назар аударып,сұраққа жауап беретін сөйлемдерді табады. Негізгі сұрақтардың жауаптарын сипаттайды.
«Химиялық реакциялардың жылу эффектісі» реакия теңдеулерін жазады. Экзо – эндотермиялық реакциялар туралы түсінік айтады. Оқушылар өзі шығарған өлең шумақтарын айту.
Мәтіндегі мәліметтерді негізге ала отырып қойылған сұрақтардың жауаптарын кино лента парағына түртіп жазып алады.Жазылған әр бір кино лента қағазын бірі-біріне желімдеп,кино лентаны айналдырады.
Берілген реакция теңдеулерін толық аяқтап,реакциялардыны теңестіреді және есептерді шығара біледі.
|
Өзін-өзі бағалау
Дескриптор: 1.Білім алушылар А4 қағазына химиялық реакциялардың жылу эффектісіне байланысты постер құрастырады; 2.Сурет салып,берілген сұрақтар бойынша түсіндіретін болады; 1 дұрыс жауап 1 балл
ЕББҚ: Химиялық реакциялардың жылу эффектісі және оның маңызын түсіндіріп, жіктейді.*
Қалыптастырушы бағалау
ҚБ Тамаша жауап!
Жақсы жауап!
Ұсыныс!
|
Презентация Оқулық
https://smk.edu.kz/Attach/FileDownload/96113d8a-6fa6-400b-8bfe-f08bf490c363
https://bilimclass.kz/2024/frontoffice/dashboard/25.11.2024
Бейнебаян Оқулық
Көрсетілім №5 https://smk.edu.kz/Attach/FileDownload/e08177ba-2825-44fd-b36e-3c95617be473
https://smk.edu.kz/Attach/FileDownload/0d92ede0-7fd0-4354-9046-359265a8df1c
Бейнебаян (зертханалық жұмыс, қасиеттерін көрсету)
https://smk.edu.kz/Attach/FileDownload/dcf9830d-8008-4910-b397-59e4f0f38d71
https://smk.edu.kz/Attach/FileDownload/70964a35-c8be-4414-8460-bd3390071516
Таратпа қағаздар, желімдер
Үлестірме материалдар Оқулық
https://www.youtube.com/watch?v=K_4q_ISRRKo
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 5 мин |
Бекіту кезеңі. 5-тапсырма Топтық жұмыс. Берілген реакцияларды экзо - / эндотермиялық деп жіктеңдер. Сәйкес типіне «+» таңбасын қойындар.
Кері байланыс «3 Қ» әдісі зертханалық қызықты тәжірибе арқылы сабақ барысында қызық, қиын, құнды болған үш ақпаратты жаз
Оқушыларды бағалау Үйге тапсырма: Химиялық реакция жылдамдығы туралы реферат дайындап келу. |
Оқушылар сауалнамаға өз өмірімен байланыстырып жауап береді. Бүгінгі тақырыпты қорытындылайды. Түйгенін айтады.
Бүгінгі білімдерін, не үйренгендерін тұжырымдайды
|
Оңай болды/қиын болды Өзін-өзі бағалау арқылы
Оқушы өзін бағалайды |
Pisa халықаралық зерттеуінің жаратылыстану -ғылыми сауаттылық тапсырмалары
Таратпа қағаздар Қауіпсіздік техникасының ережесі. Ақ парақ; NaOH ерітіндісі; индикаторлар: фенолфталин; қаламсап |
Тексерілді
ДОЖЖ орынбасары:
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Химиялық реакциялардың жылу эффектісі және оның маңызы
Химиялық реакциялардың жылу эффектісі және оның маңызы
|
Мектеп |
|
|
Педагогтің аты-жөні: |
Тумишева Алия Айтбаевна |
|
Күні: |
27.11.2024ж |
|
Сынып: |
10 |
|
Сабақтың тақырыбы |
Химиялық реакциялардың жылу эффектісі және оның маңызы. Көрсетілім №5 «Экзо – эндотермиялық реакциялар» (14-сабақ) |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
10.3.1.1 - жылу эффектісі бойынша химиялық реакцияларды жіктей алу 10.3.1.2 - химиялық реакциялардың жылу эффектісі мәнін тұсіндіру |
|
Сабақтың мақсаты |
- жылу эффектісі бойынша химиялық реакцияларды жіктейді - химиялық реакциялардың жылу эффектісі мәнін түсіндіреді - химиялық реакциялардың жылу эффектісін есептейді |
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурс |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 7 мин |
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен амандасу, түгендеу. Өткен сабақта қандай тақырып өтілді? Химиялық реакциялардың жылу эффектісі және оның маңызы. «Qaz math» платформасымен 3 топқа бірігеді. Топқа бірігу үшін топ басшылары таңдалады. Сабақтың тақырыбын ашу үшін «Ой шақыру» кезеңі «Адасқан сөздер» әдісі. Шашыраған әріптер ішінен сөздерді тап, оларды белгіле.
2. термохимиялық 3. экзотермиялық 4. эффект 5. эндотермиялық Кіріспе сұрақтары:
Химиялық реакциялардың жылу эффектісі және оның маңызы. Көрсетілім №5 «Экзо – эндотермиялық реакциялар» |
«Сәйкестендіру әдісі арқылы» топ басшылары сайланады. Топқа бірігеді. Әр оқушыны сабақ үстінде тапсырмаларға жауап бергені үшін өзін-өзі бағалау парағына спикер баллдық жүйемен түртіп алып отырады.
«Адасқан сөздер» әдісі. Шашыраған әріптер ішінен сөздерді табады, оларды белгілейді. Сұраққа жауап береді, бүгінгі сабақтың тақырыбын ашады. Сабақ тақырыбы мен сабақ мақсатымен танысады |
Мадақтау арқылы бағалау
Жарайсың! Сенің Қолыңнан келді!
|
https://wordwall.net/ru/resource/82756053
(осы сілтемені браузерге қойып, қосыламыз, тіркелудің қажеті жоқ,тек оқушылардың аттарын алдын ала вордта жазып алу керек, сосын неше топқа бөлесіз сонша санды көрсетесіз)
https://learningapps.org/watch?v=pi3wwzdvk24
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 17 мин
12 мин
4 мин |
1-тапсырма. Жеке жұмыс. Бейнебаян көрсетілім. Мәтінді тыңда. Жұмбақ.Сұраққа жауап бер.
Қабырғасы
шойыннан, Жауабы: Жылу батареясы
Анықтама оқушылар айтады.
1.2-тапсырма. Аммиактың ауада оттекпен тотығу реакция теңдеуін жазып көрсет.
4NН3 (г) + 3O2 (г) → 2N2 (г) + 6Н2 O (с)
Реагенттер молекуласындағы байланыстарды көрсетіп, энергиянің бқліну не сіңірілуін түсіндіреді.
Көрсетілім №5 «Экзо – эндотермиялық реакциялар».
2-тапсырма. Жұптық жұмыс. "Бірге ойлаймыз" әдісі А4 қағазына химиялық реакциялардың жылу эффектісіне байланысты постер құрастыру және слайдтар жасау.
3-тапсырма. Топтық жұмыс. «Кино лента» әдісі. Сұрақ: 1. Химиялық реакциялардың жылу эффектісі және оның маңызын біле алдыңдар ма? 2. Химиялық реакциялардың жылу эффектісі мәнін тұсіндіре аламызба? 3. Химиялық реакциялардың жылу эффектісінің реакция теңдеулерін жазып және есептей білемізбе?
4-тапсырма Жеке жұмыс. " Хат келді " әдісі Химиялық реакцияның жылу эффектісінін есептеу
N2 + O2 → 2NO – 180.8кДж)
S + O2 → SO2 + 296кДж)
4.1-тапсырма. Көп нүктенің орнына тиісті сөздерді қойып сөйлемді аяқтаңдар.
а) Заттың қатты күйінен сұйық күйіне аусқан кезінде энергия -----------------, сол кезде ------------------------ үрдісі жүреді
б) Заттың газ күйінен сұйық күйіне аусқан кезінде энергия ---------------------,сол кезде ---------------- үрдісі жүреді
в) Заттың сұйық күйінен газ күйіне аусқан кезінде энергия ---------------------,сол кезде ---------------- үрдісі жүреді
Г) Заттың сұйық күйінен қатты күйіне аусқан кезінде энергия ---------------------,сол кезде ---------------- үрдісі жүреді
|
Мәтінді тыңдайды. Ақпараттың мазмұнын анықтайды, сұраққа жауап береді.
Мәтіннің әр пунктіне назар аударып,сұраққа жауап беретін сөйлемдерді табады. Негізгі сұрақтардың жауаптарын сипаттайды.
«Химиялық реакциялардың жылу эффектісі» реакия теңдеулерін жазады. Экзо – эндотермиялық реакциялар туралы түсінік айтады. Оқушылар өзі шығарған өлең шумақтарын айту.
Мәтіндегі мәліметтерді негізге ала отырып қойылған сұрақтардың жауаптарын кино лента парағына түртіп жазып алады.Жазылған әр бір кино лента қағазын бірі-біріне желімдеп,кино лентаны айналдырады.
Берілген реакция теңдеулерін толық аяқтап,реакциялардыны теңестіреді және есептерді шығара біледі.
|
Өзін-өзі бағалау
Дескриптор: 1.Білім алушылар А4 қағазына химиялық реакциялардың жылу эффектісіне байланысты постер құрастырады; 2.Сурет салып,берілген сұрақтар бойынша түсіндіретін болады; 1 дұрыс жауап 1 балл
ЕББҚ: Химиялық реакциялардың жылу эффектісі және оның маңызын түсіндіріп, жіктейді.*
Қалыптастырушы бағалау
ҚБ Тамаша жауап!
Жақсы жауап!
Ұсыныс!
|
Презентация Оқулық
https://smk.edu.kz/Attach/FileDownload/96113d8a-6fa6-400b-8bfe-f08bf490c363
https://bilimclass.kz/2024/frontoffice/dashboard/25.11.2024
Бейнебаян Оқулық
Көрсетілім №5 https://smk.edu.kz/Attach/FileDownload/e08177ba-2825-44fd-b36e-3c95617be473
https://smk.edu.kz/Attach/FileDownload/0d92ede0-7fd0-4354-9046-359265a8df1c
Бейнебаян (зертханалық жұмыс, қасиеттерін көрсету)
https://smk.edu.kz/Attach/FileDownload/dcf9830d-8008-4910-b397-59e4f0f38d71
https://smk.edu.kz/Attach/FileDownload/70964a35-c8be-4414-8460-bd3390071516
Таратпа қағаздар, желімдер
Үлестірме материалдар Оқулық
https://www.youtube.com/watch?v=K_4q_ISRRKo
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 5 мин |
Бекіту кезеңі. 5-тапсырма Топтық жұмыс. Берілген реакцияларды экзо - / эндотермиялық деп жіктеңдер. Сәйкес типіне «+» таңбасын қойындар.
Кері байланыс «3 Қ» әдісі зертханалық қызықты тәжірибе арқылы сабақ барысында қызық, қиын, құнды болған үш ақпаратты жаз
Оқушыларды бағалау Үйге тапсырма: Химиялық реакция жылдамдығы туралы реферат дайындап келу. |
Оқушылар сауалнамаға өз өмірімен байланыстырып жауап береді. Бүгінгі тақырыпты қорытындылайды. Түйгенін айтады.
Бүгінгі білімдерін, не үйренгендерін тұжырымдайды
|
Оңай болды/қиын болды Өзін-өзі бағалау арқылы
Оқушы өзін бағалайды |
Pisa халықаралық зерттеуінің жаратылыстану -ғылыми сауаттылық тапсырмалары
Таратпа қағаздар Қауіпсіздік техникасының ережесі. Ақ парақ; NaOH ерітіндісі; индикаторлар: фенолфталин; қаламсап |
Тексерілді
ДОЖЖ орынбасары:
шағым қалдыра аласыз

















