Химиялық реакциялардың типтері

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Химиялық реакциялардың типтері

Материал туралы қысқаша түсінік
бастапқы және түзілген заттардың саны мен құрамы бойынша химиялық реакцияларды жіктеу
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім:

8.1В Заттардың формулалары және химиялық реакция теңдеулері

Педагогтің аты-жөні:

Сатыбалдиева Ақбөбек Сатыбалдықызы

Күні:

02.10

Сыныбы: 8 а

Қатысушылар саны 20

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы:

Химиялық реакциялардың типтері

(9-сабақ)

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

8.2.2.1 -бастапқы және түзілген заттардың саны мен құрамы бойынша химиялық реакцияларды жіктеу

Сабақтың мақсаты:

8.2.2.1 -бастапқы және түзілген заттардың саны мен құрамы бойынша химиялық реакцияларды жіктейді.

Сабақтың барысы:

Сабақкезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушыныңіс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

5 мин.

Ұйымдастыру кезеңі

Сабақтың мақсаттарымен танысу

Оқушылармен сұрақтар бойынша әңгіме жүргізіңіз:

  • қандай құбылыстар физикалыққа, қандай химиялыққа жатады?

  • табиғаттта қандай құбылыстар болады? физикалық құбылыс кезінде не болады? химиялық реакция кезінде не болады?

  • химиялық заттардың құрамын ненің көмегімен өрнектейді?

  • кандай реакциялардың типін білесіздер?


Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.



Тоқыма жіп


Жаңа сабаққа кіріспе


5 мин

(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғаусұрақтарын ұжымдық талқылау.


Оқушылармен сұрақтар бойынша әңгіме жүргізіңіз:

  • қандай құбылыстар физикалыққа, қандай химиялыққа жатады?

  • табиғаттта қандай құбылыстар болады? физикалық құбылыс кезінде не болады? химиялық реакция кезінде не болады?

  • химиялық заттардың құрамын ненің көмегімен өрнектейді?

  • кандай реакциялардың типін білесіздер?

Дескриптор:


Химиялық реакциялар ұғымына анықтама береді-1 балл


Сұрақтарға жауап береді-1 балл

Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Сабақтыңортасы

Мағынаныашу.

15 мин.


Оқулықтағыжаңасабақтыңмәтініноқуғатапсырмабереді

Оқушыларды топтарға біріктіріп, оларға тапсырма беріңіз: «күнделікті өмірде кездесетін реакцияларға мысал келтіру және олардың адам өміріндегі маңызын түсіндіру.» Мысалы: фотосинтез, тыныс алу, коррозия және жану т.б.

Оқушыларға жеребе арқылы топтық жұмыстың түрін таңдауға мүмкіндік беруге болады.

І. Постер/менталді карта құрастырады

ІІ. Таныстырылым дайындайды.

ІІІ. Ролдік ойын

Оқушылармен бірлесе бағалау критерийлерін құрастырыңыз.


Дескриптор:

Химиялық реакция теңдеуіне күнделікті тұрмыстан мысалдар келтіреді-1 балл


Қосылу реакцияларына мысалдар келтіреді-1 балл


Айырылу реакцияларына мысал келтіреді-1 балл

Тақырыпбойынша интернет желісінпайдаланып видеоролик көру.

Жеке жұмыс


10 мин

Қалыптастырушы тапсырмаларды орындатыңыз

1 Тапсырма

Химиялық реакцияның жүруі


2 Тапсырма

Химиялық реакция типтерінің айырмашылығын түсіндіреді.

3 Тапсырма

Алмасу реакциясы



4. Тапсырма

Сурет бойынша реакция теңдеулерін жазыңдар? Реакция типін анықтаңдар?

Дескриптор:


Орынбасу реакцияларына мысал келтіреді-1 балл


Алмасу реакцияларына мысал келтіреді-1 балл


Химиялық реакция типтерінің айырмашылығын түсіндіреді-1 балл


Химиялық реакцияның жүруі


ДК экраны

8-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.


Инклюзивті тапсырмаларды оқушыға беріңіз

(Тапсырмалар қарапайым болу керек және оқушыға көмек беріңіз)

Адам өміріндегі және табиғаттағы химиялық реакциялардың мәні туралы жасалған сұрақшаларды «+» және «–» толтыру қажет.

Дескриптор:

Тапсырманы орындайды-1 балл


ДК экраны

8-сынып оқулығы.

Жұмысдәптерлері.

Сабақтыңсоңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

5 мин.

«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын

тыңдайды.


Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

image10.png



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.12.2024
116
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі