Оқу сабағының жоспары № 14
Сабақтың тақырыбы: Хлоропластың құрылымдық компоненттері және олардың қызметтері. Rf мәні.
Модуль/пән атауы:
Педагог дайындады 2024 жылғы «16» ақпан
-
Жалпы мәліметтер
Курс: 1 топ:
Сабақтың түрі: Аралас
-
Мақсаты, міндеті: Өсімдіктерді қоректендіру процесінің ерекшеліктері бойынша экспериментті жоспарлау, нәтижелерді жазу және қорытындыларды тұжырымдау
-
Күтілетін нәтижелер:
1) Хлоропласттың құрылымы мен қызметі арасындағы өзара байланысты орнатады;
2) Фотосинтездің шектеуші факторларын зерттейді және түсіндіреді;
-
Қажетті ресурстар: оқулық, презентация, бейнеролик
https://wordwall.net/ru/resource/60553075
|
Сабақ барысы |
||||
|
Сабақ кезеңдері |
Педагогтің әрекеті |
Білім алушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 5-минут |
Ұйымдастыру кезеңі:“Гүлмен тілек” әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру Миға шабуыл Wordwall әдісі |
Білім алушылар амандасып, жағымды ахуал тудырады. Платформаға кіріп тапсырма орындайды |
ҚБ. “Мадақтау” әдісі |
Оқулық, дәптер |
|
Сабақтың ортасы 80-минут |
Тапсырма 1. Сұрақ – жауап әдісі 1. Хлоропластың қызметін айтыңдар? 2. Хлоропластың құрылымына сипаттама беріңдер? 3. Хлоропластың жасушада қозғалу қабілетін дәлелдейді. 4. Фотосинтез процестеріне сипаттама беріңдер? 5. а және b хлорофилдерінің сіңіру спектрлерін сипаттаңдар.. |
Хлоропласт қызметін біледі Хлоропласт құрылымын сипаттайды Жасушада қозғалу қабілетін дәлелдейді Хлорофилл сіңіру спектрлерін сипаттайды |
20 б |
|
|
Тапсырма -2. 1. Хлоропласт бөліктерін анықтаңдар және олардың қызметтерін сипаттаңдар:
|
1. Тилакоидтың қызметін көрсетеді 2. грананың қызметін атайды 3. Строманың қызметін көрсетеді 4. Ламелланың қызметін атайды; 5. Фотосинтетикалық пигменттердің қызметін анықтайды |
20 б |
Сүреттер Оқулық |
|
|
|
Тапсырма-3. Топтық жұмыс «Білім алушыларды оқыту» тәсілі 1-ші топ Хлоропластың шығу тегі, құрылысын сипаттау 2-ші топ Хлоропластың негізгі қызметін түсіндіру 3-топ Хлорофилдің физикалық химиялық қасиеттерін сипаттау |
Топта берілген тапсырманы суреттерді қолдана отырып, постер жасап қорғайды |
30 б |
Түрлі-түсті маркерлер, А4,А3 қағаздары суреттер |
|
Тапсырма-4 1. Learningapps платформасындағы тапсырманы орындау 2. Темекі жапырағындағы хлоропластың электронды микрофотографиясы көрсетілген.
W әрпінен Z әрпіне дейінгі құрылымдарды атаңыздар W ..................................................... ....... X ......................................................... ..... Y ............................................................... Z................................................................. |
Платформа арқылы тапсырма орындайды 1. X, Y және Z әріптерімен берілген құрылымдарды анықтайды. 2. W және Y әріптерін хлоропласт суретінде көрсетілген құрылымдарды және үдерістердің өтетін орнын анықтау үшін қолданады. W – жарыққа тәуелсіз реакциялар Y - хлорофилл 3. W дан Z ке дейінгі әріптермен берілген құрылымдарды анықтайды |
30 б |
https://learningapps.org/watch?v=prbz88vxk23
|
|
|
Сабақтың соңы Сабаққа қортынды жүргізу,кері байланыс, рефлексия 3-мин |
Сабақты бекіту: «Кім жылдам?» ойыны Грана дгеніміз не? Строманы түсіндір? Жарық спектірі туралы не айтасың? Коратиноидтар не үшін маңызды? Бағалау: тапсырмаларды орындау деңгейіне қарай балл қою INSERT әдісі арқылы оқушылармен кері байланыс орнату. Білемін Қайшы Жаңалық Түсінбейтін «Ү» «-» «+» «?» |
Бекіту сұрақтарына жауап береді Кестені толтырады. |
ҚБ «Бас бармақ әдісімен» бағалау |
|
|
Үй тапсырмасы туралы ақпараттан дыру 2-мин |
Оларға тән белгілерді талдаңдар. Хлоропласт құрылымы мен атқаратын қызметі арасындағы байланысты анықтаңдар. Кестені дәптерге сызып алып, толтырыңдар.
1) хлорофилл бар; 2) сақинатәрізді ДНҚ; 3) қатпарлар; 4) ферменттер бар; 5) АТФ түзіледі; 6) глюкоза, қант және крахмал түзіледі; 7) ұсақ рибосомалар; 8) граналар; 9) оттек түзіледі; 10) РНҚ; 11) ламеллалар; 12) тегіс; 13) қатпарлары бар; 14) хлорофилл электрондарын цитоплазмаға өткізбейді; 15) органикалық заттар – көмірсулар синтезделеді; 16) строма мен цитоплазма арасындағы зат алмасуды қамтамасыз етеді; 17) «цитоплазмалық немесе ядродан тыс тұқымқуалаушылық» болып табылады; 18) жарықтың хлорофилмен әрекеттесуі |
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Хлоропласт компоненттері
Хлоропласт компоненттері
Оқу сабағының жоспары № 14
Сабақтың тақырыбы: Хлоропластың құрылымдық компоненттері және олардың қызметтері. Rf мәні.
Модуль/пән атауы:
Педагог дайындады 2024 жылғы «16» ақпан
-
Жалпы мәліметтер
Курс: 1 топ:
Сабақтың түрі: Аралас
-
Мақсаты, міндеті: Өсімдіктерді қоректендіру процесінің ерекшеліктері бойынша экспериментті жоспарлау, нәтижелерді жазу және қорытындыларды тұжырымдау
-
Күтілетін нәтижелер:
1) Хлоропласттың құрылымы мен қызметі арасындағы өзара байланысты орнатады;
2) Фотосинтездің шектеуші факторларын зерттейді және түсіндіреді;
-
Қажетті ресурстар: оқулық, презентация, бейнеролик
https://wordwall.net/ru/resource/60553075
|
Сабақ барысы |
||||
|
Сабақ кезеңдері |
Педагогтің әрекеті |
Білім алушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 5-минут |
Ұйымдастыру кезеңі:“Гүлмен тілек” әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру Миға шабуыл Wordwall әдісі |
Білім алушылар амандасып, жағымды ахуал тудырады. Платформаға кіріп тапсырма орындайды |
ҚБ. “Мадақтау” әдісі |
Оқулық, дәптер |
|
Сабақтың ортасы 80-минут |
Тапсырма 1. Сұрақ – жауап әдісі 1. Хлоропластың қызметін айтыңдар? 2. Хлоропластың құрылымына сипаттама беріңдер? 3. Хлоропластың жасушада қозғалу қабілетін дәлелдейді. 4. Фотосинтез процестеріне сипаттама беріңдер? 5. а және b хлорофилдерінің сіңіру спектрлерін сипаттаңдар.. |
Хлоропласт қызметін біледі Хлоропласт құрылымын сипаттайды Жасушада қозғалу қабілетін дәлелдейді Хлорофилл сіңіру спектрлерін сипаттайды |
20 б |
|
|
Тапсырма -2. 1. Хлоропласт бөліктерін анықтаңдар және олардың қызметтерін сипаттаңдар:
|
1. Тилакоидтың қызметін көрсетеді 2. грананың қызметін атайды 3. Строманың қызметін көрсетеді 4. Ламелланың қызметін атайды; 5. Фотосинтетикалық пигменттердің қызметін анықтайды |
20 б |
Сүреттер Оқулық |
|
|
|
Тапсырма-3. Топтық жұмыс «Білім алушыларды оқыту» тәсілі 1-ші топ Хлоропластың шығу тегі, құрылысын сипаттау 2-ші топ Хлоропластың негізгі қызметін түсіндіру 3-топ Хлорофилдің физикалық химиялық қасиеттерін сипаттау |
Топта берілген тапсырманы суреттерді қолдана отырып, постер жасап қорғайды |
30 б |
Түрлі-түсті маркерлер, А4,А3 қағаздары суреттер |
|
Тапсырма-4 1. Learningapps платформасындағы тапсырманы орындау 2. Темекі жапырағындағы хлоропластың электронды микрофотографиясы көрсетілген.
W әрпінен Z әрпіне дейінгі құрылымдарды атаңыздар W ..................................................... ....... X ......................................................... ..... Y ............................................................... Z................................................................. |
Платформа арқылы тапсырма орындайды 1. X, Y және Z әріптерімен берілген құрылымдарды анықтайды. 2. W және Y әріптерін хлоропласт суретінде көрсетілген құрылымдарды және үдерістердің өтетін орнын анықтау үшін қолданады. W – жарыққа тәуелсіз реакциялар Y - хлорофилл 3. W дан Z ке дейінгі әріптермен берілген құрылымдарды анықтайды |
30 б |
https://learningapps.org/watch?v=prbz88vxk23
|
|
|
Сабақтың соңы Сабаққа қортынды жүргізу,кері байланыс, рефлексия 3-мин |
Сабақты бекіту: «Кім жылдам?» ойыны Грана дгеніміз не? Строманы түсіндір? Жарық спектірі туралы не айтасың? Коратиноидтар не үшін маңызды? Бағалау: тапсырмаларды орындау деңгейіне қарай балл қою INSERT әдісі арқылы оқушылармен кері байланыс орнату. Білемін Қайшы Жаңалық Түсінбейтін «Ү» «-» «+» «?» |
Бекіту сұрақтарына жауап береді Кестені толтырады. |
ҚБ «Бас бармақ әдісімен» бағалау |
|
|
Үй тапсырмасы туралы ақпараттан дыру 2-мин |
Оларға тән белгілерді талдаңдар. Хлоропласт құрылымы мен атқаратын қызметі арасындағы байланысты анықтаңдар. Кестені дәптерге сызып алып, толтырыңдар.
1) хлорофилл бар; 2) сақинатәрізді ДНҚ; 3) қатпарлар; 4) ферменттер бар; 5) АТФ түзіледі; 6) глюкоза, қант және крахмал түзіледі; 7) ұсақ рибосомалар; 8) граналар; 9) оттек түзіледі; 10) РНҚ; 11) ламеллалар; 12) тегіс; 13) қатпарлары бар; 14) хлорофилл электрондарын цитоплазмаға өткізбейді; 15) органикалық заттар – көмірсулар синтезделеді; 16) строма мен цитоплазма арасындағы зат алмасуды қамтамасыз етеді; 17) «цитоплазмалық немесе ядродан тыс тұқымқуалаушылық» болып табылады; 18) жарықтың хлорофилмен әрекеттесуі |
|||
шағым қалдыра аласыз

















