Сабақ
барысы
|
Сабақ
кезеңдері
|
Педагогтің әрекеті
|
Білім
алушының әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
5-минут
|
Ұйымдастыру
кезеңі:“Гүлмен тілек” әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы
тілек айту арқылы жағымды ахуал
қалыптастыру
Миға
шабуыл
Wordwall
әдісі
|
Білім алушылар
амандасып, жағымды ахуал тудырады.
Платформаға кіріп тапсырма
орындайды
|
ҚБ. “Мадақтау”
әдісі
|
Оқулық,
дәптер
https://wordwall.net/ru/resource/60553075
|
Сабақтың
ортасы
80-минут
|
Тапсырма
1. Сұрақ – жауап
әдісі
1. Хлоропластың
қызметін айтыңдар?
2. Хлоропластың
құрылымына сипаттама
беріңдер?
3. Хлоропластың
жасушада қозғалу қабілетін
дәлелдейді.
4. Фотосинтез
процестеріне сипаттама
беріңдер?
5. а және b хлорофилдерінің
сіңіру спектрлерін
сипаттаңдар..
|
Хлоропласт қызметін
біледі
Хлоропласт құрылымын
сипаттайды
Жасушада қозғалу
қабілетін дәлелдейді
Хлорофилл сіңіру спектрлерін
сипаттайды
|
20
б
|
|
Тапсырма
-2.
1. Хлоропласт
бөліктерін анықтаңдар және олардың қызметтерін
сипаттаңдар:
|
1. Тилакоидтың
қызметін көрсетеді
2. грананың қызметін
атайды
3. Строманың
қызметін көрсетеді
4. Ламелланың
қызметін атайды;
5. Фотосинтетикалық
пигменттердің қызметін
анықтайды
|
20
б
|
Сүреттер
Оқулық
|
|
Тапсырма-3. Топтық жұмыс «Білім алушыларды
оқыту» тәсілі
1-ші топ
Хлоропластың шығу тегі, құрылысын
сипаттау
2-ші топ
Хлоропластың негізгі қызметін
түсіндіру
3-топ Хлорофилдің физикалық
химиялық қасиеттерін
сипаттау
|
Топта берілген тапсырманы
суреттерді қолдана отырып, постер жасап
қорғайды
|
30
б
|
Түрлі-түсті маркерлер, А4,А3
қағаздары
суреттер
|
Тапсырма-4
1. Learningapps
платформасындағы тапсырманы
орындау
2. Темекі
жапырағындағы хлоропластың электронды микрофотографиясы
көрсетілген.
W әрпінен Z әрпіне дейінгі
құрылымдарды
атаңыздар
W
.....................................................
.......
X
.........................................................
.....
Y
...............................................................
Z.................................................................
|
Платформа арқылы
тапсырма орындайды
1. X, Y және Z
әріптерімен берілген құрылымдарды
анықтайды.
2. W және Y
әріптерін хлоропласт суретінде көрсетілген құрылымдарды және
үдерістердің өтетін орнын анықтау үшін
қолданады.
W – жарыққа тәуелсіз
реакциялар
Y -
хлорофилл
3. W дан Z ке
дейінгі әріптермен берілген
құрылымдарды анықтайды
|
30
б
|
https://learningapps.org/watch?v=prbz88vxk23
|
Сабақтың
соңы
Сабаққа қортынды
жүргізу,кері байланыс,
рефлексия
3-мин
|
Сабақты
бекіту: «Кім жылдам?» ойыны Грана
дгеніміз не?
Строманы
түсіндір?
Жарық спектірі
туралы не айтасың? Коратиноидтар не үшін
маңызды?
Бағалау: тапсырмаларды орындау
деңгейіне қарай балл қою
INSERT
әдісі арқылы оқушылармен кері
байланыс орнату.
Білемін Қайшы
Жаңалық Түсінбейтін
«Ү» «-» «+»
«?»
|
Бекіту сұрақтарына
жауап береді
Кестені
толтырады.
|
ҚБ «Бас бармақ әдісімен»
бағалау
|
|
Үй тапсырмасы
туралы ақпараттан
дыру
2-мин
|
Оларға тән белгілерді талдаңдар. Хлоропласт
құрылымы мен атқаратын қызметі арасындағы байланысты
анықтаңдар. Кестені дәптерге сызып алып,
толтырыңдар.
1) хлорофилл бар; 2)
сақинатәрізді ДНҚ; 3) қатпарлар; 4) ферменттер бар; 5) АТФ
түзіледі; 6) глюкоза, қант және крахмал түзіледі; 7) ұсақ
рибосомалар; 8) граналар; 9) оттек түзіледі; 10) РНҚ; 11)
ламеллалар; 12) тегіс; 13) қатпарлары бар; 14) хлорофилл
электрондарын цитоплазмаға өткізбейді; 15) органикалық заттар –
көмірсулар синтезделеді; 16) строма мен цитоплазма арасындағы зат
алмасуды қамтамасыз етеді; 17) «цитоплазмалық немесе ядродан тыс
тұқымқуалаушылық» болып табылады; 18) жарықтың хлорофилмен
әрекеттесуі
|