Хобби

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Хобби

Материал туралы қысқаша түсінік
жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, хат, жарнама, хабарландыру құрастырып жазады. жұрнақ арқылы жасалған сөздерді және күрделі сөздерді ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдана алады.
Материалдың қысқаша нұсқасы




Бөлім атауы: Бос уақыт және хобби

Мектеп: 118 Көкбұлақ жалпы орта білім беретін мектебі

Күні: 13.12.2024 ж


Мұғалімнің аты-жөні: Тангышбаева Сабира Мухтаровна

Сынып: 5 «а»

Қатысқан оқушылар саны: 22

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Хобби

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.3.2.1 жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, хат, жарнама, хабарландыру құрастырып жазу;

5.4.4.1 жұрнақ арқылы жасалған сөздерді және күрделі сөздерді ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану;

Сабақтың мақсаттары

жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, хат, жарнама, хабарландыру құрастырып жазады.

жұрнақ арқылы жасалған сөздерді және күрделі сөздерді ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдана алады.

Жоспар


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Сабақтың басы


5 минут

І. Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу, сабаққа дайындық.

Психологиялық тренингпен таныстырады. «Мен әуеспін немесе қолымнан келеді» тіркесін аяқтау. Үш топқа оқушылар ұлттық құндылығымызды білдіретін киіз үйімізбен топтасамыз.

1 – топ.

2 – топ.

3 – топ.






«Қайталау – оқу анасы» дегендей,

үйге берілген 6 – тапсырманы тексеріп шығамын. Үй тапсырмасын «Кран машина» әдісімен аты жазылған оқушы үй тапсырмасын оқитын болады.

Сабақ бойынша өткен ережелер сұралады.

Қызығушылықты ояту

«Микрофон» әдісі арқылы сұрақтарға жауап бере отырып сабақ тақырыбы анықталады.

Сұрақ қою

1. Хобби дегеніміз не?

2. Адамдар не үшін хоббимен айналысады?

(Әркім өз хоббилері туралы әңгімелейді)

  1. Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарын таныстыру.

Оқушылар өздерінің аттарынан басталатын іс әрекетті айтады.

Мыс: Сымбат сурет салуға әуеспін.

Шерхан шахмат ойнағанды ұнатамын., т.б.



Аты аталған оқушы үй тапсырмасын оқып береді.





Оқушылар сұраққа жауап беру арқылы сабақ тақырыбын анықтайды.


ҚБ. Ауызша мадақтау сөздері . «Өте жақсы», «Керемет», «Жарайсыңдар».


Оқу құралдары, интерактивті тақта, суреттер, сызба кестелер, топ аттары жазылған тақтайшалар.

Киіз үйдің қиынды қағаздары.











Микрафон, интерактивті тақта


Сабақтың ортасы


5 минут















5 минут



























10 минут













10 минут


















3 минут


















2 минут

Мағынаны тану

І.ОҚЫЛЫМ АЛДЫ.

«Ерекше хобби түрлері» туралы видеоролик тамашалайды.

Видеоны тамашалап, ой тұжырымдайды.


ІІ. ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ

1-тапсырма. Мәтінді оқып, негізгі ақпаратты табыңдар.

1. Адам хоббимен не үшін айналысады деп ойлайсың дар? Дәлел келтіріңдер. Осы жерде балалар өз өмірлерімен байланыстырып функцияналдық сауаттылықты көрсете алады.

2. Сендердің хоббилерің бар ма? Болашақта қандай істі қолға алғыларың келеді?




2-тапсырма. Жеке жұмыс. Суреттердегі балалардың хоббилері туралы хабарлама жазыңдар.



ҚБ

ІІІ.ЖАЗЫЛЫМНАН КЕЙІН.

Топтық жұмыс. 3-тапсырма. «Қолөнер үйірмесінің жұмысы» хабарын (http://mangystautv.kz/public/kz/news/society/kol-oner-uiirmesinin-zhumysy) көріп, өз ойларыңмен бөлісіңдер. Араларыңда қолөнерді хобби етіп жүргендер бар ма?


Хоббидің пайдасы туралы кластер жасайды.











4- тапсырма. Жеке жұмыс. Сабақ мақсатындағы ӘТН – ге байланысты тест тапсырмасын орындау




Cабақты қорытындылау: WORD WALL ойынымен оқушылар күрделі сөздерге арналған бірнеше мысалдарды түріне қарай ажыратады.




Жеке жұмыс.


Мәтінді тыңдап, сұрақтарға жауап беріп, көтерілген мәселені анықтайды. Мәселеге қатысты өз ойын білдіреді.





Мәтінді оқып шығып мәтіннен негізгі ақпаратты анықтайды және сұрақтарға жауап береді.




















Суреттердегі балалардың хоббилері туралы хабарлама жазады.








Бейнематериалға байланысты оқушылар ой бөліседі;

хоббидің пайдасы туралы кластер құрады;

ойларын қорытындылайды.









оқушылар тақтадан тест тапсырмасын орындайды















оқушылар дұрыс жауабын көрсетеді








ҚБ. Ауызша мадақтау сөздері . «Өте жақсы», «Керемет», «Жарайсыңдар».


















Дескриптор:

-мәтінді оқып, негізгі ақпаратты анықтайды; 1 балл

-сұрақтарға жауап береді; 1 балл. Жалпы 2 балл.

ҚБ «өзін-өзі бағалау»

Дескриптор:

-суреттердегі балалардың хоббилері туралы хабарлама жазады; 2 балл

-жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтайды. 2 балл

Жалпы 4 балл.




Дескриптор:

-бейнематериалға байланысты оқушылар ой бөліседі- 1 балл

-хоббидің пайдасы туралы кластер құрады және ойларын қорытындылайды-

1 балл

Жалпы 2 балл.

ҚБ «өзін-өзі бағалау»

Дискриптор:

-4-5 дұрыс жауап үшін – 2 балл;

- 1-3 дұрыс жауап үшін – 1 балл;

Жалпы 2 балл.





Интерактивті тақта,

https://www.youtube.com/watch?v=QcwPW8Nok7s








Оқулық, интерактивті тақта, кеспе қағаздар
























Оқулық, интерактивті тақта, суреттер











http://mangystautv.kz/public/kz/news/society/kol-oner-uiirmesinin-zhumysy

Маркер, қаламдар, қайшы, желім , А3 форматты қағаз


Сабақтың соңы

5 минут












Кері байланыс. «Білім қоржыны» әдісі арқылы жасалады.

+

Үйге тапсырма: 5-тапсырма.


Сабақ соңында балалар сабақтан алған әсерлерін асыққа жазып қоржынға салатын болады.



Қоржынның суреті, асықтың суретінен қима қағаздар




Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

  • Мен балаларға сабақтың өн бойында қолдау көрсетіп отыруға тырысамын.

  • Оқушыларды ұлттық құндылығымызды көрсететін киіз үймен 3 топқа біріктіретін боламын.

  • Өзге баларға қарағанда қабілетті балалар қосымша кеспе қағаздармен тапсырмалар орындайтын болады.

  • Сабақта қолданатын әдіс – тәсілдерім балаларды сабаққа қызықтыратын болады.

  • Қолданған әдіс – тәсілдерім арқылы балалардың шапшаңдыққа үйретемін және қызығушылықтарын оятамын деп ойлаймын.

Мен бағалауды әр тапсырма орындаған кезде әр оқушы өз – өзін бағалап отырады деп жоспарлап отырмын. Ауызша бағаланатын тапсырмаларда «Жарайсыңдар», «Керемет», «Тамаша» деген сияқты сөздермен бағалап отырамын. Смартфонның суреті салынған қағазға әр оқушы өзін бағалап отырады. Әр тапсырмада дискрипторы және тиесілі балы қойылып отырады.

Сабақтың соңында ұлттық құндылығымызды дәріптейтін «киіз үй» әдісімен қорытынды бағаларын алатын болады.


  1. Оқушылардың денсаулығын сабақтың өн бойында жіті бақылап, ерекше көңіл бөлуді ерекше назарда ұстаймын. Осы сабақта қолданылатын қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтарын ескеремін.


  1. Сабақта сергіту жаттығуларымен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын. Ұлттық құндылығымызды дәріптейік деген мақсатта ұлтымыздың ұлттық ою – өрнектерімен би билейтін боламыз.



  1. Барлық тапсырмалар балалардың жас ерекшеліктеріне сай жасалған.


Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары немесе шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?















Қорытынды бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1.

2.

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты )?

1.

2.

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?

1.

2.






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
17.01.2025
124
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі