Материалдар / How old are you?
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

How old are you?

Материал туралы қысқаша түсінік
Ағылшын тілі 5-сынып. English plus баспасы.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Қараша 2018
628
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Сheck-up»

Deputy of study: ___________ Abdyqadyrova K.Q

The English teacher: Aldashova Orazgul

LESSON: How old are you?

School: №10th of secondary school

Date:

Teacher name: Aldashova Orazgul

Grade: 5«B,И,К»

Number present:

Absent:

Learning

objectives(s)

that this

lesson is

contributing

to

5.L1understand a sequence of supported classroom instructions

5.C2 use speaking and listening skills to provide sensitive feedback to peers

5.W3 write with support factual descriptions at text level which describe people' s age ( How old are the people and animals?)

5.UE1 use a verb " to be" describing ages times and location, speaking on a limited range of familiar general and curricular topics

Lesson

objectives

All learners will be able to:

identify some specific information from the text and use some target vocabulary

to describe school subjects accurately in response to prompts and in production

tasks

Most learners will be able to:

identify most specific information from the text and use a limited range of target

vocabulary to describe school subjects accurately in response to prompts and in

production tasks

Some learners will be able to:

Identify all specific information from the text and use a wide range of target

vocabulary to describe some school subjects accurately in response to prompts

and in production tasks

Previous learning

Where are you from?

Plan

Planned timings

Planned activities

Excel Resources

Beginning the

lesson



Exercise 1.Listen and repeat.Point to the numbers.(at page 8 in SB)

Exercise 2.Work in pairs.How old are the people and animals in the pictures?Play guess the age.Then listen and check.

I think he is…

I think she is…

I think they are…

Exercise 3.Play Bingo.Follow your teachers’s instructions.

4

18

7

9

5

1

20

10

6




Middle the lesson




































Exercise 1.Listen and repeat.Point to the numbers.(at page 8 in SB)



Ending the

lesson

Home work :Exercise 3,at page 8(WB)

Exercise 4,at page 4(SB)


Reflection

Were the lesson objectives/learning objectives realistic?

Did I stick to timings?

What changes did I make from my plan and why?

Answer the most relevant questions from the box on

the left about your lesson.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!