Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    ББҰА

    Әл Фараби атындағы №201 мектеп-лицей.


    Бөлім

    10.3ВТұқым қуалаушылық пен өзгергіштік заңдылықтары


    Педагогтың аты-жөні

    Нұрылдаева Г. Нұрмаханова А

    Күні

    13.02.2024 ж

    Сынып: 10

    Қатысушылар саны

    Қатыспағандар саны

    Сабақтың тақырыбы

    «Адам хромосомалары жиынтығының кариограммын жасау». Геномдық мутацияларды зерттеу.

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    10.2.4.5 Хуго де Фриздің мутация теориясы мен мутациялардың пайда болу себептері туралы білу.


    Сабақтың мақсаты





    Геномдық мутациялардың себептерін, олардың түрлерін біледі және түсінеді. Адам кариотипінде геномдық мутацияны зерделей алады.

    Геномдық мутациялардан туындаған ауруларды талқылайды. Адамның хромосомалық жиынтығының кариограммасын жасайды.

    Құндылықтарға баулу


    Талап құндылығы: Топпен және жұппен жұмыс жасауда .ынтымақтастықта болу. Жаңа сабақ барысында жаңаны білуге ұмтылу, белсенді болу.Сабақ барысында тапсырмаларды орындауда уақытты тиімді пайдалану .


    Сабақ барысы:

    Сабақтың кезеңі/ уақыты

    Педагогтің іс - әрекеті

    Білім алушының іс - әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы

    5 минут



















    Жаңа сабаққа кіріспе









    Ұйымдастыру кезеңі:Амандасу, түгендеу

    Топқа бөлу: «Флешка» әдісі

    1-топ «Медицина»

    2- топ «Генетика»

    3-топ «Цитология»

    Флешканың бір жағында сұрақтар беріледі, сол сұрақтар қай оқушыға түседі, сол оқушы жауап береді. «Ойлы болсаң, озып көр»

    1.Мутация деген не?

    2.Мутагендерді ата?

    3.Мутация организмнің қай жасушасында пайда болады?

    4.ДНҚ молекуласындағы нуклеотидтердің өзгеруі не деп аталады?

    5.Хромсомаішілік өзгерістерге нелер жатады?

    6.Дефишенсия деген не?

    7.Полиплоидия,анеуплоидия қандай мутация түріне жатады?

    8.Цитоплазмалық мутацияда кездесетін ауру түрлері?

    9.Қандай мутация түрі?

    10.хромосома жиынтығы 2n+1 қандай зигота түзеді?


    Жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады.

    Жаңа тақырып бойынша ақпарат беріледі.

    Бейнежазба көрсетіледі.

    Мұғаліммен амандасады.


    Әртүрлі түсті флешкаларды алып, топқа бөлінеді.


    Оқушылар сұрақтарға жауап береді.








    Оқушылар суретке қарап тұжырымдарын айтады



    Оқушылардың жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу.





    Бейнежазба бойынша сұрақтарға жауап береді.






    «Мадақтау» әдісі













    Мадақтау әдісі



    интербелсенді тақта


    Флешкалар


















    АКТ


    Ортасы

    30 минут


    Топтық жұмыс. Әр топқа кариограммалар таратылады.

    Модельдеу «Адам хромосомалары жиынтығының кариограммасын жасау». Геномдық мутацияны оқып білу.

    «СТТҚ» әдісі сипаттау түсіндіру талдау қорытынды Берілген кариотип пен кариограмма бойынща геномдық ауруларға сипаттама беріңіз. 1) хромосомалардың жалпы саны . .2) аутосомалар саны. 3) жыныстық хромосомалардың саны 4) жынысы ( еркек немесе әйел) 5) қалыпты немесе патологиялық ( қандай ауру)

    Рисунок 1

    Оқушылар берілген мәтінді топта талқылайды.

    Оқушылар «СТТҚ» әдісі не негізделе отырып, тақырыпты талдайды.






    Дескриптор: Білім алушылар:

    *.хромосомалардың жалпы санын анықтайды. . *жынысы ( еркек немесе әйел) екендігін анықтайды. *қалыпты немесе патологиялық ( қандай ауру) екендігін сипаттайды.




    АКТ, оқулық


    Презентация

    Таратпа қағаздар.








    (Жұптық жұмыс) «Кестемен жұмыс»

    Тапсырма№2.Бос орындарға қажетті сөздерді енгізіңіз.

    Анеуплоидия

    Бір немесе бірнеше хромосомаларды жоғалту немесе қосып алу. 2n+(1-2)

    Полиплоидия

    Хромосома жиынтығының еселеніп өсуі.

    Субметацентрлік хромосома -иықтары тең емес.





    Зиянды мутация

    Тұқым қуалау қасиеттерінің өзгеруі тіршілік әрекетін нашарлатады

    Акроцентрлік хромосома-бір иығы өте қысқа.

    Пайдалы мутация

    Өзгерістен организмнің қандай да бір жақсаруы байқалады.










    Оқушылар тапсырма орындау барысында жылдамдық,белсенділік танытады


    Дескриптор:

    Білім алушылар:

    --кестеге қажетті терминдерді және анықтамаларды, суреттерді енгізеді.


    Жұптар тақтадағы дайын жауаптармен бір-бірін бағалайды.






































    1-10 балл аралығында формативті бағалау



    Акт Слайд


    (Жеке жұмыс) Тапсырма «ZipGrade» платформасы арқылы оқушылар тест тапсырмасын орындайды.

    1.Хромасома деген не? А) генді тасымалдайтын органоид Б) цитоплазмадағы органоид В) жасуша малекуласы Г)ДНҚ бір бөлігі

    2.Хромасома терминін алғаш рет ашқан ғалым?

    А)К.Портер Б)И.Мечников В)В.Вальдейер Г)К.Корпаченко

    3.2n4c нені білдіреді?

    А)2 хромасама 1 хроматин жіпшесі Б)2 хромасома 2 хроматин жіпшесі

    В)1 хромасома 2 хроматин жіпшесі Г)2 хромасома 4 хроматин жіпшесі

    4.Генетикалық карта деген не? А)жануарлар хромасомасын құрау Б)адам хромасомасының картасы

    В)гендер арасындағы Г) хромасома жиынтығы

    5.Гендер арасындағы арақашықтық өлшем бірлігі?

    А)см Б)м В)дм Г)мм

    6.Метацентрлік хромасома

    А)тең иықты Б)иықтары тең емес В)центромера хромасоманың бір ұшында орналасқан Г)бір иығы өте қысқа

    7.Иықтары тең емес хромасома типі

    А)метацентрлік Б)субметацентрлік В)телоцентрлік Г)акроцентрлік

    8.Акроцентрлік хромасома

    А)иықтары тең емес Б)тең иықтыВ) центромера хромасоманың бір ұшында орналасқан

    Г) бір иығы өте қысқа

    9.Центромера хромасоманың бір ұшында орналасқан

    А) метацентрлік Б)субметацентрлік

    В)телоцентрлік Г) субметацентрлік

    10.Кардиограмма дегеніміз не?

    А)кариотиптік картасы Б)кариотиптің графикалық сызбасы

    В)хромасомалардың пішіні мен саны Г)цитоплазмалық тұқым қуалау




    Оқушылар тапсырманы жеке түрде орындайды.


    .


    Дескриптор:

    Білім алушылар:

    -Сұрақтарға жауап береді.



    1-10 балл аралығында формативті бағалау



    Оқулық, интернет көзі

    Сабақтыңсоңы

    5 минут

    Рефлексия




    Үйге тапсырма: кариограмма құру



    Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.










    Рефлексия парағы







    Бағалау парағы




    №

    Оқушының

    аты- жөні

    Үй жұмысы

    Тақырыптың мазмұнын ашуда өз ойын білдіруі

    Жаңа тақырыпты

    ашуға қосқан үлесі

    Жалпы

    ұпайы

    Топтық

    Жұптық

    Жеке

    1








    2








    3



    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Нұрмаханова Аңсаған Орынбекқызы
    26 Ақпан 2024
    412
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    хромомоманың кариограммасын құру 10 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    хромомоманың кариограммасын құру 10 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    хромосомалық ауруларды анықтау барысында кариограмманы құру
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    ББҰА

    Әл Фараби атындағы №201 мектеп-лицей.


    Бөлім

    10.3ВТұқым қуалаушылық пен өзгергіштік заңдылықтары


    Педагогтың аты-жөні

    Нұрылдаева Г. Нұрмаханова А

    Күні

    13.02.2024 ж

    Сынып: 10

    Қатысушылар саны

    Қатыспағандар саны

    Сабақтың тақырыбы

    «Адам хромосомалары жиынтығының кариограммын жасау». Геномдық мутацияларды зерттеу.

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    10.2.4.5 Хуго де Фриздің мутация теориясы мен мутациялардың пайда болу себептері туралы білу.


    Сабақтың мақсаты





    Геномдық мутациялардың себептерін, олардың түрлерін біледі және түсінеді. Адам кариотипінде геномдық мутацияны зерделей алады.

    Геномдық мутациялардан туындаған ауруларды талқылайды. Адамның хромосомалық жиынтығының кариограммасын жасайды.

    Құндылықтарға баулу


    Талап құндылығы: Топпен және жұппен жұмыс жасауда .ынтымақтастықта болу. Жаңа сабақ барысында жаңаны білуге ұмтылу, белсенді болу.Сабақ барысында тапсырмаларды орындауда уақытты тиімді пайдалану .


    Сабақ барысы:

    Сабақтың кезеңі/ уақыты

    Педагогтің іс - әрекеті

    Білім алушының іс - әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы

    5 минут



















    Жаңа сабаққа кіріспе









    Ұйымдастыру кезеңі:Амандасу, түгендеу

    Топқа бөлу: «Флешка» әдісі

    1-топ «Медицина»

    2- топ «Генетика»

    3-топ «Цитология»

    Флешканың бір жағында сұрақтар беріледі, сол сұрақтар қай оқушыға түседі, сол оқушы жауап береді. «Ойлы болсаң, озып көр»

    1.Мутация деген не?

    2.Мутагендерді ата?

    3.Мутация организмнің қай жасушасында пайда болады?

    4.ДНҚ молекуласындағы нуклеотидтердің өзгеруі не деп аталады?

    5.Хромсомаішілік өзгерістерге нелер жатады?

    6.Дефишенсия деген не?

    7.Полиплоидия,анеуплоидия қандай мутация түріне жатады?

    8.Цитоплазмалық мутацияда кездесетін ауру түрлері?

    9.Қандай мутация түрі?

    10.хромосома жиынтығы 2n+1 қандай зигота түзеді?


    Жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады.

    Жаңа тақырып бойынша ақпарат беріледі.

    Бейнежазба көрсетіледі.

    Мұғаліммен амандасады.


    Әртүрлі түсті флешкаларды алып, топқа бөлінеді.


    Оқушылар сұрақтарға жауап береді.








    Оқушылар суретке қарап тұжырымдарын айтады



    Оқушылардың жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу.





    Бейнежазба бойынша сұрақтарға жауап береді.






    «Мадақтау» әдісі













    Мадақтау әдісі



    интербелсенді тақта


    Флешкалар


















    АКТ


    Ортасы

    30 минут


    Топтық жұмыс. Әр топқа кариограммалар таратылады.

    Модельдеу «Адам хромосомалары жиынтығының кариограммасын жасау». Геномдық мутацияны оқып білу.

    «СТТҚ» әдісі сипаттау түсіндіру талдау қорытынды Берілген кариотип пен кариограмма бойынща геномдық ауруларға сипаттама беріңіз. 1) хромосомалардың жалпы саны . .2) аутосомалар саны. 3) жыныстық хромосомалардың саны 4) жынысы ( еркек немесе әйел) 5) қалыпты немесе патологиялық ( қандай ауру)

    Рисунок 1

    Оқушылар берілген мәтінді топта талқылайды.

    Оқушылар «СТТҚ» әдісі не негізделе отырып, тақырыпты талдайды.






    Дескриптор: Білім алушылар:

    *.хромосомалардың жалпы санын анықтайды. . *жынысы ( еркек немесе әйел) екендігін анықтайды. *қалыпты немесе патологиялық ( қандай ауру) екендігін сипаттайды.




    АКТ, оқулық


    Презентация

    Таратпа қағаздар.








    (Жұптық жұмыс) «Кестемен жұмыс»

    Тапсырма№2.Бос орындарға қажетті сөздерді енгізіңіз.

    Анеуплоидия

    Бір немесе бірнеше хромосомаларды жоғалту немесе қосып алу. 2n+(1-2)

    Полиплоидия

    Хромосома жиынтығының еселеніп өсуі.

    Субметацентрлік хромосома -иықтары тең емес.





    Зиянды мутация

    Тұқым қуалау қасиеттерінің өзгеруі тіршілік әрекетін нашарлатады

    Акроцентрлік хромосома-бір иығы өте қысқа.

    Пайдалы мутация

    Өзгерістен организмнің қандай да бір жақсаруы байқалады.










    Оқушылар тапсырма орындау барысында жылдамдық,белсенділік танытады


    Дескриптор:

    Білім алушылар:

    --кестеге қажетті терминдерді және анықтамаларды, суреттерді енгізеді.


    Жұптар тақтадағы дайын жауаптармен бір-бірін бағалайды.






































    1-10 балл аралығында формативті бағалау



    Акт Слайд


    (Жеке жұмыс) Тапсырма «ZipGrade» платформасы арқылы оқушылар тест тапсырмасын орындайды.

    1.Хромасома деген не? А) генді тасымалдайтын органоид Б) цитоплазмадағы органоид В) жасуша малекуласы Г)ДНҚ бір бөлігі

    2.Хромасома терминін алғаш рет ашқан ғалым?

    А)К.Портер Б)И.Мечников В)В.Вальдейер Г)К.Корпаченко

    3.2n4c нені білдіреді?

    А)2 хромасама 1 хроматин жіпшесі Б)2 хромасома 2 хроматин жіпшесі

    В)1 хромасома 2 хроматин жіпшесі Г)2 хромасома 4 хроматин жіпшесі

    4.Генетикалық карта деген не? А)жануарлар хромасомасын құрау Б)адам хромасомасының картасы

    В)гендер арасындағы Г) хромасома жиынтығы

    5.Гендер арасындағы арақашықтық өлшем бірлігі?

    А)см Б)м В)дм Г)мм

    6.Метацентрлік хромасома

    А)тең иықты Б)иықтары тең емес В)центромера хромасоманың бір ұшында орналасқан Г)бір иығы өте қысқа

    7.Иықтары тең емес хромасома типі

    А)метацентрлік Б)субметацентрлік В)телоцентрлік Г)акроцентрлік

    8.Акроцентрлік хромасома

    А)иықтары тең емес Б)тең иықтыВ) центромера хромасоманың бір ұшында орналасқан

    Г) бір иығы өте қысқа

    9.Центромера хромасоманың бір ұшында орналасқан

    А) метацентрлік Б)субметацентрлік

    В)телоцентрлік Г) субметацентрлік

    10.Кардиограмма дегеніміз не?

    А)кариотиптік картасы Б)кариотиптің графикалық сызбасы

    В)хромасомалардың пішіні мен саны Г)цитоплазмалық тұқым қуалау




    Оқушылар тапсырманы жеке түрде орындайды.


    .


    Дескриптор:

    Білім алушылар:

    -Сұрақтарға жауап береді.



    1-10 балл аралығында формативті бағалау



    Оқулық, интернет көзі

    Сабақтыңсоңы

    5 минут

    Рефлексия




    Үйге тапсырма: кариограмма құру



    Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.










    Рефлексия парағы







    Бағалау парағы




    №

    Оқушының

    аты- жөні

    Үй жұмысы

    Тақырыптың мазмұнын ашуда өз ойын білдіруі

    Жаңа тақырыпты

    ашуға қосқан үлесі

    Жалпы

    ұпайы

    Топтық

    Жұптық

    Жеке

    1








    2








    3



    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Биология Ашық сабақ 10 сынып
    26.02.2024
    412
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Нұрмаханова Аңсаған Орынбекқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации