1.Ұйымдастыру
2. Өткен тақырыпты еске
түсіру\ қайталау\
3. Жаңа сабақты
меңгерту
4.
Бекіту
|
1.Ұйымдастыру: Амандасу және жылы сөздер айту: "Сәлеметсіздер ме, балалар!
Бүгін сіздермен керемет веб-беттер құрастырамыз! Барлығыңызға
сәттілік тілеймін!"
Білім алушының
зейінін сабаққа шоғырландыру.
Топқа
біріктіру: https://flippity.net/
2.Тақырыпты
қайталау
Өткен сабақты
пысықтау
Әдіс: "Миға
шабуыл"
Мұғалім оқушыларға
сұрақ қояды:
"Сіздер күнделікті
интернетте қолданатын сайттар қандай технологиялар арқылы
жасалады?"
"Веб-беттердің
негізгі құрылымында не бар деп
ойлайсыз?"
«Біртұтас тәрбие»
бағдарламасы: «Әділдік және Жауапкершілік»
құндылығы
3. Жаңа материалды меңгерту
кезеңі
Сабақтың мақсатын
түсіндіру.
Әдіс: "Көрсету
және түсіндіру"
Мұғалім қаріп параметрлерін орнату әдістерін
түсіндіреді:
-
Қаріптің
өзгерту
HTML
атрибуты:
<font size="4">Бұл мәтіннің өлшемі
4.</font>
-
Қаріптің түрін
орнату
HTML-де <font> тегі арқылы:
<font
face="Arial">Arial қаріпі</font>
-
Қаріптің түсін
өзгерту
HTML-де <font> атрибуты арқылы:
<font
color="red">Қызыл мәтін</font>
-
Біріктіріп
қолдану
<p style="font-size: 20px;
font-family: 'Verdana'; color: green;">
Бұл жасыл түсті және 20px
Verdana қаріпі.</p>
4. Практикалық жұмыс (25 мин)
Әдіс:
"Жеке жұмыс"
және "Топтық жұмыс"
1-тапсырма (жеке жұмыс)
Берілген мәтін үшін қаріп өлшемін,
түрін және түсін өзгертіңіз.
Мәтін:
Мен HTML
қаріп параметрлерін қолдануды үйреніп жатырмын.
Күтілетін
нәтиже:
<p style="font-size: 18px;
font-family: 'Arial'; color:
purple;">
Мен HTML
қаріп параметрлерін қолдануды үйреніп жатырмын.
</p>
2-тапсырма (топтық жұмыс)
Әр топқа жеке тақырып беріледі (мысалы,
"Табиғат",
"Ғылым",
"Спорт").
Веб-бетке 2-3
түрлі қаріп қолданып,
дизайн жасаңыз.
Мәтіннің әртүрлі бөліктеріне түрлі өлшем,
түс және стиль беріңіз.
<!DOCTYPE html>
<html>
<head>
<title>Табиғат</title>
</head>
<body
<h1
style="font-size: 36px;
font-family: 'Georgia'; color: green;">Табиғаттың әсемдігі
</h1>
<p
style="font-size: 18px;
font-family: 'Arial'; color: blue;">Табиғат -
адамзаттың баға жетпес байлығы.
</p>
</body>
</html>
«Біртұтас тәрбие»
бағдарламасы: «тазалық пен шынайылық»
құндылығы
Міндетті талаптар
-
Веб-беттің
құрылымы:
-
<html>,
<head>,
<body>
тегтерін дұрыс
пайдалану.
-
<title>
арқылы беттің тақырыбын
көрсету.
-
Тақырып пен
мәтін:
-
<h1>
тегін қолданып, басты тақырып
жазу.
-
<p> тегін пайдаланып, хобби туралы
сипаттау.
5.Сабақты бекіту (5
мин)
Әдіс:
"Сұрақ-жауап"
Қаріптің өлшемін қандай тәсілдермен
өзгертуге болады?
Қаріптің түрін өзгерту үшін қандай тег
немесе қолданылады?
"HTML-де ең пайдалы тег
қандай?"
"Қандай қиындықтар
кездесті?"
Мұғалім кері байланыс
береді.
Бағалау
Қалыптастырушы
бағалау:
Практикалық тапсырмаларды орындау
барысындағы мұғалімнің бақылауы және кері
байланысы.
Өзін-өзі
бағалау:
Топтық
бағалау:
Үй
тапсырмасы
-
HTML арқылы қаріптің түрі, түсі және
өлшемін өзгертуге арналған шағын эссе
жазыңыз.
-
Эссе мәтінінде кемінде үш түрлі қаріп стилін
қолданыңыз.
Кері
байланыс: «Тазалық қағазы»
әдісі.
Сабақ соңында әр оқушыға қағаз таратып,
төмендегілерді жазуды сұраңыз:
Бір пайдалы нәрсе (мен білдім).
Бір қызық нәрсе (мені
таңғалдырды).
Бір қиын нәрсе (маған түсініксіз
болды).
Бұл әдіс оқушылардың ойларын жинақтап айтуына
көмектеседі.
|
Оқушылар мұғаліммен
сәлемдеседі, зейінін сабаққа
аударады,
өзара ынтымақтастық
орта қалыптасады.
Мұғалім ұсынған
тапсырманың шарты арқылы білім алушылар 2-топқа
бірігеді.
Әрекет жылдам әрі белсенді
орындалады
Оқушылар ұсынылған ашық
сұрақтар топтамасы арқылы өз ойларын жинақтайды, алған білімдерін
қайталауға мүмкіндік алады
Қалып қойған сөз тіркестерін
табады.
Көрсетілген материалдарды көру
арқылы визуалды есте сақтау қабілеті
артады.
Жаңа сабақтың тақырыбымен,
бағалау критерийімен танысады. Жалпы сабақтың өн бойында оқу
әрекеті арқылы практикалық жұмыс жасау дағдыларымен
машықтанады.
Дискрипторлар
1-тапсырма
бойынша:
1.<font>
арқылы қаріптің өлшемін
өзгертеді.
2. Қаріптің түрін
(font-family) дұрыс
қолданады.
3. Қаріптің түсін
(color) өзгертуге арналған тегтерді
қолданады.
4.
Синтаксистік қателіктер
жібермейді.
Дискрипторлар
-
Топтың веб-беті
әртүрлі қаріп параметрлерін
қамтиды.
-
Тақырыптар мен мәтіндер дұрыс
пішімдейді
-
Қаріптің өлшемі, түрі, және
түсі әртүрлі қолданылады.
-
Жұмыс эстетикалық талаптарға
сай.
Оқушылар өз
жұмыстарына баға береді (мысалы, критерийлер
арқылы).
|
Күнделік
кз
ФБ қою арқылы
бағалау
жазбаша түрде қалыптастырушы
бағалауды іске асыру
Оқушылардың жауаптарын
ауызша мадақтау, қолдау
көрсету
Бірін-бірі бағалайды
Бағалау
критерийлері:
-
Барлық талаптар толық орындалған – 5
балл.
-
1-2 элемент
дұрыс орындалмаған – 4 балл.
-
Қателер бар,
бірақ негізгі талаптар орындалған – 3
балл.
-
Жұмыстың көп бөлігі дұрыс емес – 2
балл.
Бағалау критерийлері:
-
Барлық
талаптар толық орындалған – 5 балл.
-
1-2 элемент
дұрыс орындалмаған – 4 балл.
-
Қателер бар,
бірақ негізгі талаптар орындалған – 3
балл.
-
Жұмыстың көп бөлігі дұрыс емес – 2
балл.
Топтар бойынша жұмыстарын критерийлер бойынша
бағалау
Әр топтың жобасы
бағаланады.
Кері байланыс:
Әр оқушыға орындалған жұмыс туралы ауызша пікір
беру.
Жетістіктерін атап көрсету және жетілдіру жолдарын
ұсыну. Мысал: "Сенің веб-бетің өте
мазмұнды болды, бірақ тізімдерге ерекше стиль қоссаң, одан да жақсы
болады."
|
АКт
Интернет
желісі
Кітап
https://flippity.net/
https://learningapps.org/view19021218
https://rutube.ru/video/29988be5535ca0a30ce9c017e0648db5/
https://b.socrative.com/teacher/#import-quiz/79775075
|