HTML-де Web программалау. Практикалық жұмыс

Тақырып бойынша 11 материал табылды

HTML-де Web программалау. Практикалық жұмыс

Материал туралы қысқаша түсінік
Барлық оқушы: HTML тілінде көп сатылы тізім жасай алады Көпшілікоқушы: HTML тілінде кестеқұрады Кейбір оқушы: HTML тілінде құжатқа мәтін енгізе алады
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұзақмерзімдіжоспардыңтарауы:

Web-жобалау


Күні:19.02.20ж. Мұғалімнің аты-жөні:Абдукаримова У

Сынып: 10 А Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтың

тақырыбы

HTML-де Web программалау
Практикалық жұмыс

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу программасына

сілтеме)

веб-беттерді жасауда HTML

тегтерін қолдану

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушы: HTML тілінде көп сатылы тізім жасай алады

Көпшілікоқушы: HTML тілінде кестеқұрады

Кейбір оқушы: HTML тілінде құжатқа мәтін енгізе алады


Ойлау дағдылары

Білу, түсіну, қолдану, талдау


Бағалау критерийі

  1. HTML тілінде көпсатылы тізім жасайалады.

  2. HTML тілінде кесте құрып, мәтін енгізеді;

  3. HTML тілінде тегтерді қолданудың маңыздылығын тұжырымдайды.



Тілдік мақсаттар

Пәндік лексика және терминология:

Html, head, title, hr, ul, li, ol, table border, TR, TH, TD, TITLE, FONT SIZE




Диалог /жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы

HTML тілінде тізім жасау программасын құрыңдар HTML тілінде Әуен программасын құрыңдар HTML тілінде мәтін енгізу программасын құрыңдар



Құндылықтарға

баулу

Жұппен бірлесіп жұмыс істеу, топ ережесіне бағыну, бір-бірінің пікірін тыңдау



Пәнаралық

байланыс

Ағылшын тілінде сөздер қолданылады


Алдыңғы білім

HTML тілі құжатында графиканы қолдану



Сабақтың барысы



Сабақтың жоспарланған

кезеңдері


Уақыт


Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар


Сабақтың басы

2мин





8мин


Ұйымдастыру: Сәлемдесу, түгендеу

Шаттық шеңбері: Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтып, сабаққа көңілді қатысады.


Ө ткен сабақты пысықтау • «Kahoot» әдісі. Оқушылар ұялы телефон арқылы жауап береді.















Сабақтың ортасы








20 мин


«Миға шабуыл» әдісі

<audio> тегі мынандай атрибуттардан тұрады:

  • autoplay - оны қосқанда бет жүктелгеннен кейін файл бірден ойнай бастайды;

  • сontrols - аудиоға басқару тақтасын қосады;

  • loop - бейнені басынан бастап қайталау,ол аяқталғаннан кейін орындалады;

  • preload - беттің өзін жүктеумен бірге файлды жүктеу үшін қолданылады,ал autoplay қолданылса,тоқтатылады;

  • src - ойнату үшін файлдың жолын анықтайды

  • Қандай программалау тілдерін білесіңдер?

  • HTML тілінің өздеріңе таныс басқа программалау тілдерінен қандай ерекшелігі бар деп ойлайсың?

«Практикалық жұмыс»

HTML-де Аудио енгізу

<!DOCTYPE html>

<html lang="en">

<head>

<meta charset="UTF-8">

<title> Әуен </title>

</head>





<body>

<audio src="audio/muz.mp3" controls> </audio>

</body>

</html>




3мин


«Жауап бер» әдісі

Оқушылар берілген тапсырмаларды жылдам орындайды.

Ауызша мадақтау, ынталандыру

АКТ пайдаланады




1-тапсырма. Көпсатылы тізім жасау. Дескриптор:

Көпсатылы тізім жасай алады.

Фигуралар арқылы бағалау


Жұмыс дәптері




2-тапсырма.

Кесте құру. Оқулықтағы тапсырма бойынша кесте құрыңдар.

Дескриптор:







Сабақтың соңы



5мин




2мин

«Эссе» жазу

Оқушылар HTML тілінде веб-бет жасаудың артықшылығы мен кемшілігі туралы ойларын жазады.



Кері байланыс:


Оқушылар өз пікірлерін жазады.

А4 парағы

Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай

тапсырма бересіз?

Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын

сақтау

Бірлескен жұмыс, жеке жұмыс арқылы сабақты меңгерту.

Шаттық шеңбері, «Сандар» – топқа біріктіру, «Сынық вагон» әдісі бойынша өткен тақырыпты пысықтау, «Миға шабуыл», «Кім жылдам» әдістері, деңгейлік тапсырмалар, «Эссе» әдісі, кері байланыс орнату: «Рефлексивті

нысана»

Фигуралар арқылы ауызша, жазбаша түрде қалыптастырушы бағалауды іске асыру

Компьютермен жұмыс кезіндегі қауіпсіздік ережелерін еске түсіру

Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1.

2.

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1.

2.

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері\ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?




Picture 3

Picture 1 Picture 2



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
27.02.2020
4468
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі