Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бекітемін: __________

    Бөлім: HTML. WEB-ПРОГРАММАЛАУ

    Мектеп: №101 мектеп -лицейі

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Қазиев Е

    Сынып: 10 «А» «Ә» «Б»

    Қатысқан оқушылар саны:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    HTML Web сайттарын әзірлеу

    Оқу мақсаттары

    Web-сайт, web-парақ ұғымын, Html тегтерінің қызметін бастауыш деңгейде түсіндіру. Сайт түрлерін атап шығу.

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар: Web-сайт, html, тег, браузер, блокнот ұғымын қолданады.

    Оқушылардың басым бөлігі: Біліп үйренгендерін қолданып, практикалық және теориялық түрде берілген тапсырмаларды орындайды.

    Кейбір оқушылар: білімін жинақтайды, рефлексия жасайды: Сайт құруда блокнот редакторы және html тегтерінің қолданылуын бағалау.

    Бағалау критерийі

    - web-сайт ұғымын түсіндіреді;

    - сайт түрлерін атайды;

    -сайт жасау құралдарының қызметін анықтайды.

    Тілдік мақсаттар


    Web-парақ жэне сайттар құру туралы түсініктерін қалыптастырады.

    Лексика және терминалогия:

    Web-сайт, html, тег, браузер, блокнот

    Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер:

    1. Қандай деңгейде домендер тегін болады?

    1. 2. Іздестіру жүйесін қолданып, web – сайттардың дайын үлгілерін тауып, қарап шығыңдар. Сендердің ойларыңша, дайын үлгілердің артықшылықтары мен кемшіліктерін атаңдар.

    Құндылықтарға

    баулу

    Өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау, денсаулық, достық және айналадағыларға қамқорлық көрсету.

    Ресурстар

    Слайд, компьютер, бағалау, А3, А4 парағы, Информатика. Оқыту қазақ тілінде жүргізілетін жалпы білім беретін мектептің жаратылыстану-математикалық бағытындағы 11-сыныбына арналған оқулық. / Е.А.Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.Қ.Әбенов – Астана: «Арман-ПВ» баспасы, 2015. 269-279 бет.

    Әдіс-тәсілдер

    «Сұрақтар шеңбері», «Бірге ойлаймыз», «Ойлан-Бірік-Бөліс», «Кім жылдам», «Білгіш оқушы», «Ойды аяқта....»

    Алдыңғы оқу

    HTML-программалау. Интернет үшін ақпараттық объектілерді құру құралдары.

    Пәнаралық байланыс

    Физика, ағылшын т., сурет, тарих

    Сабақ жоспары

    Жоспарлан-

    ған уақыт

    Сабақ барысы

    Ресурс- тар

    Балдық жиынтық

    Басталуы

    8 минут


    Ұйымдастыру кезеңі: «Жақсы көңіл күй сыйлай білейік» тренингін жасату арқылы оқушыларға жағымды ахуал қалыптастыру. «Мозайка» арқылы топқа біріктіру:

    1- топ «WhatsApp » тобы; 2-топ «Facebook» тобы

    Picture 1 Үй тапсырмасы «Сұрақтар шеңбері» әдісі.

    1. HTML дегеніміз не?

    2. Гипермәтін терминін алғаш енгізген кім?

    3. HTML тілінің тегтері жайлы не білесіңдер?

    4. HTML құжаты қандай бөлімдерден тұрады?

    5. HTML-дің бірінші үлгісінің авторы кім? Бірінші үлгісі қай жылы жарияланған? 6. Хостинг деген не?




    Picture 13

















    Сайт жасау құралдарының қызметі қандай?

    Дескриптор:

    - сұраққа жауап береді;

    - ребусты шешеді;

    - Сайт жасауға керекті құралдарды атайды.

    Үлестірме қағаздар

    компьютер

    слайд
































    Әр дұрыс жауапқа

    1 балл


    Жаңа білім

    10 минут


    Білу және түсіну

    Бүгінгі сабақтың тақырыбын ребус шешу арқылы ашу.

    Тапсырма №1. Ребусты шешіңіз.

    Дескриптор:

    - ребусты шешеді

    «Web-беттер және сайттар»

    (сабақты түсіндіру кезінде «BilimLand» порталынан бейне ролик көрсету 3.5 минут )

    Сайт деген не? Сайттың қандай түрлері бар?

    Сайт (ағыл. website: web - "шырмауық, желі" және site - "орын", шын мәнінде "желідегі бір орын") - белгілі бір адамның немесе компанияның электронды құжаттарының белгілі бір адрес (домен) бойынша жиналған орны.
    Барлық сайттар қосыла келе дүниежүзілік шырмауықты біріктіреді. Сол дүние жүзілік шырмауық (World Wide Web немесе жәй ғана www) дүниежүзіндегі барлық ақпараттарды бір орынға, базаға жинайды және сол база бүкіл планета аралық түрде қолдануға беріледі.

    Тапсырма №2.

    Анықтаманы толтырыңыз.

    1.Сайт ________________________________________________ ______________________________________________________

    2. Сайт түрлері _________________________________________ _______________________________________________________

    Дескриптор:

    - сайт анықтамасын жазады.

    - сайт түрлерін атайды.

    Үлестірме материал.

    оқулық,

    дәптер

    «BilimLand»

    порталы











    1 балл





















    2 балл

    Ортасы

    14 минут


    Қолдану

    Тапсырма №3

    Мазмұнды сызбамен жұмыс. «Ойлан-Бірік-Бөліс» әдісі.

    І топ: Мектеп сайтын жобалау.

    Мәтінді оқыңыз.

    Ержан 2018 жылдың ақпан айынан наурыз айына дейін №33 Б.Момышұлы мектебінің сайтын жасау тапсырмасы берілген. Ержанға мектеп сайтының жобасын (дизайн) жасауға көмек керек болып тұр. Қалай ойлайсыңдар, web-парақта жұмысты неден бастау керек?

    Дескриптор:

    - мектеп сайтын жобалайды;

    - безендіруге көңіл аударады;

    - сурет, бейне, дыбыс, іздеу жүйелерін кірістіреді;

    - өз сайттарын қорғайды.

    ІІ топ: Фиш – Боун әдісі.

    Дескриптор:

    - проблеманы анықтайды;

    - себептерін түсіндіреді;

    - дәлелдер келтіреді;

    - қорытынды жасайды;

    Компьютер

    Слайд

    А4 қағазы маркерлер










    4 балл












    4 балл


    Соңы

    8 минут






    Талдау және жинақтау

    Тапсырма №4. Сәйкестендіру

    №

    Сайт жасау құралдары



    Қызметі

    1

    HTML


    А

    HTML құжатының денесін шектейді (браузер терезесінде көрінетін ақпарат)

    2

    Tag


    Ә

    Гипермәтін белгілейтін тіл – web-парақ құрудың құралы

    3

    Сайт


    Б

    Html пішімінде құжат сақталуы

    4

    Браузер


    В

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Қазиев Еркебұлан Оңталапұлы
    04 Ақпан 2020
    4615
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    HTML. WEB - программалау

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    HTML. WEB - программалау

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Интернет желісі ресурстарын пайдаланып, заманауи web-парақтар құру құралдары туралы біледі, Html тегтері жайлы хабарлама дайындауды үйренеді
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бекітемін: __________

    Бөлім: HTML. WEB-ПРОГРАММАЛАУ

    Мектеп: №101 мектеп -лицейі

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Қазиев Е

    Сынып: 10 «А» «Ә» «Б»

    Қатысқан оқушылар саны:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    HTML Web сайттарын әзірлеу

    Оқу мақсаттары

    Web-сайт, web-парақ ұғымын, Html тегтерінің қызметін бастауыш деңгейде түсіндіру. Сайт түрлерін атап шығу.

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар: Web-сайт, html, тег, браузер, блокнот ұғымын қолданады.

    Оқушылардың басым бөлігі: Біліп үйренгендерін қолданып, практикалық және теориялық түрде берілген тапсырмаларды орындайды.

    Кейбір оқушылар: білімін жинақтайды, рефлексия жасайды: Сайт құруда блокнот редакторы және html тегтерінің қолданылуын бағалау.

    Бағалау критерийі

    - web-сайт ұғымын түсіндіреді;

    - сайт түрлерін атайды;

    -сайт жасау құралдарының қызметін анықтайды.

    Тілдік мақсаттар


    Web-парақ жэне сайттар құру туралы түсініктерін қалыптастырады.

    Лексика және терминалогия:

    Web-сайт, html, тег, браузер, блокнот

    Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер:

    1. Қандай деңгейде домендер тегін болады?

    1. 2. Іздестіру жүйесін қолданып, web – сайттардың дайын үлгілерін тауып, қарап шығыңдар. Сендердің ойларыңша, дайын үлгілердің артықшылықтары мен кемшіліктерін атаңдар.

    Құндылықтарға

    баулу

    Өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау, денсаулық, достық және айналадағыларға қамқорлық көрсету.

    Ресурстар

    Слайд, компьютер, бағалау, А3, А4 парағы, Информатика. Оқыту қазақ тілінде жүргізілетін жалпы білім беретін мектептің жаратылыстану-математикалық бағытындағы 11-сыныбына арналған оқулық. / Е.А.Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.Қ.Әбенов – Астана: «Арман-ПВ» баспасы, 2015. 269-279 бет.

    Әдіс-тәсілдер

    «Сұрақтар шеңбері», «Бірге ойлаймыз», «Ойлан-Бірік-Бөліс», «Кім жылдам», «Білгіш оқушы», «Ойды аяқта....»

    Алдыңғы оқу

    HTML-программалау. Интернет үшін ақпараттық объектілерді құру құралдары.

    Пәнаралық байланыс

    Физика, ағылшын т., сурет, тарих

    Сабақ жоспары

    Жоспарлан-

    ған уақыт

    Сабақ барысы

    Ресурс- тар

    Балдық жиынтық

    Басталуы

    8 минут


    Ұйымдастыру кезеңі: «Жақсы көңіл күй сыйлай білейік» тренингін жасату арқылы оқушыларға жағымды ахуал қалыптастыру. «Мозайка» арқылы топқа біріктіру:

    1- топ «WhatsApp » тобы; 2-топ «Facebook» тобы

    Picture 1 Үй тапсырмасы «Сұрақтар шеңбері» әдісі.

    1. HTML дегеніміз не?

    2. Гипермәтін терминін алғаш енгізген кім?

    3. HTML тілінің тегтері жайлы не білесіңдер?

    4. HTML құжаты қандай бөлімдерден тұрады?

    5. HTML-дің бірінші үлгісінің авторы кім? Бірінші үлгісі қай жылы жарияланған? 6. Хостинг деген не?




    Picture 13

















    Сайт жасау құралдарының қызметі қандай?

    Дескриптор:

    - сұраққа жауап береді;

    - ребусты шешеді;

    - Сайт жасауға керекті құралдарды атайды.

    Үлестірме қағаздар

    компьютер

    слайд
































    Әр дұрыс жауапқа

    1 балл


    Жаңа білім

    10 минут


    Білу және түсіну

    Бүгінгі сабақтың тақырыбын ребус шешу арқылы ашу.

    Тапсырма №1. Ребусты шешіңіз.

    Дескриптор:

    - ребусты шешеді

    «Web-беттер және сайттар»

    (сабақты түсіндіру кезінде «BilimLand» порталынан бейне ролик көрсету 3.5 минут )

    Сайт деген не? Сайттың қандай түрлері бар?

    Сайт (ағыл. website: web - "шырмауық, желі" және site - "орын", шын мәнінде "желідегі бір орын") - белгілі бір адамның немесе компанияның электронды құжаттарының белгілі бір адрес (домен) бойынша жиналған орны.
    Барлық сайттар қосыла келе дүниежүзілік шырмауықты біріктіреді. Сол дүние жүзілік шырмауық (World Wide Web немесе жәй ғана www) дүниежүзіндегі барлық ақпараттарды бір орынға, базаға жинайды және сол база бүкіл планета аралық түрде қолдануға беріледі.

    Тапсырма №2.

    Анықтаманы толтырыңыз.

    1.Сайт ________________________________________________ ______________________________________________________

    2. Сайт түрлері _________________________________________ _______________________________________________________

    Дескриптор:

    - сайт анықтамасын жазады.

    - сайт түрлерін атайды.

    Үлестірме материал.

    оқулық,

    дәптер

    «BilimLand»

    порталы











    1 балл





















    2 балл

    Ортасы

    14 минут


    Қолдану

    Тапсырма №3

    Мазмұнды сызбамен жұмыс. «Ойлан-Бірік-Бөліс» әдісі.

    І топ: Мектеп сайтын жобалау.

    Мәтінді оқыңыз.

    Ержан 2018 жылдың ақпан айынан наурыз айына дейін №33 Б.Момышұлы мектебінің сайтын жасау тапсырмасы берілген. Ержанға мектеп сайтының жобасын (дизайн) жасауға көмек керек болып тұр. Қалай ойлайсыңдар, web-парақта жұмысты неден бастау керек?

    Дескриптор:

    - мектеп сайтын жобалайды;

    - безендіруге көңіл аударады;

    - сурет, бейне, дыбыс, іздеу жүйелерін кірістіреді;

    - өз сайттарын қорғайды.

    ІІ топ: Фиш – Боун әдісі.

    Дескриптор:

    - проблеманы анықтайды;

    - себептерін түсіндіреді;

    - дәлелдер келтіреді;

    - қорытынды жасайды;

    Компьютер

    Слайд

    А4 қағазы маркерлер










    4 балл












    4 балл


    Соңы

    8 минут






    Талдау және жинақтау

    Тапсырма №4. Сәйкестендіру

    №

    Сайт жасау құралдары



    Қызметі

    1

    HTML


    А

    HTML құжатының денесін шектейді (браузер терезесінде көрінетін ақпарат)

    2

    Tag


    Ә

    Гипермәтін белгілейтін тіл – web-парақ құрудың құралы

    3

    Сайт


    Б

    Html пішімінде құжат сақталуы

    4

    Браузер


    В

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Информатика Ашық сабақ 10 сынып
    04.02.2020
    4615
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Қазиев Еркебұлан Оңталапұлы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации