Бекітемін: __________
|
Бөлім: HTML. WEB-ПРОГРАММАЛАУ |
Мектеп: №101 мектеп -лицейі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Қазиев Е |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 10 «А» «Ә» «Б» |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
HTML Web сайттарын әзірлеу |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу мақсаттары |
Web-сайт, web-парақ ұғымын, Html тегтерінің қызметін бастауыш деңгейде түсіндіру. Сайт түрлерін атап шығу. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: Web-сайт, html, тег, браузер, блокнот ұғымын қолданады. Оқушылардың басым бөлігі: Біліп үйренгендерін қолданып, практикалық және теориялық түрде берілген тапсырмаларды орындайды. Кейбір оқушылар: білімін жинақтайды, рефлексия жасайды: Сайт құруда блокнот редакторы және html тегтерінің қолданылуын бағалау. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
- web-сайт ұғымын түсіндіреді; - сайт түрлерін атайды; -сайт жасау құралдарының қызметін анықтайды. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Web-парақ жэне сайттар құру туралы түсініктерін қалыптастырады. Лексика және терминалогия: Web-сайт, html, тег, браузер, блокнот Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер: 1. Қандай деңгейде домендер тегін болады?
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау, денсаулық, достық және айналадағыларға қамқорлық көрсету. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ресурстар |
Слайд, компьютер, бағалау, А3, А4 парағы, Информатика. Оқыту қазақ тілінде жүргізілетін жалпы білім беретін мектептің жаратылыстану-математикалық бағытындағы 11-сыныбына арналған оқулық. / Е.А.Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.Қ.Әбенов – Астана: «Арман-ПВ» баспасы, 2015. 269-279 бет. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
«Сұрақтар шеңбері», «Бірге ойлаймыз», «Ойлан-Бірік-Бөліс», «Кім жылдам», «Білгіш оқушы», «Ойды аяқта....» |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
HTML-программалау. Интернет үшін ақпараттық объектілерді құру құралдары. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Физика, ағылшын т., сурет, тарих |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ жоспары |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарлан- ған уақыт |
Сабақ барысы |
Ресурс- тар |
Балдық жиынтық |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басталуы 8 минут |
Ұйымдастыру кезеңі: «Жақсы көңіл күй сыйлай білейік» тренингін жасату арқылы оқушыларға жағымды ахуал қалыптастыру. «Мозайка» арқылы топқа біріктіру: 1- топ «WhatsApp » тобы; 2-топ «Facebook» тобы
1. HTML дегеніміз не? 2. Гипермәтін терминін алғаш енгізген кім? 3. HTML тілінің тегтері жайлы не білесіңдер? 4. HTML құжаты қандай бөлімдерден тұрады? 5. HTML-дің бірінші үлгісінің авторы кім? Бірінші үлгісі қай жылы жарияланған? 6. Хостинг деген не?
Сайт жасау құралдарының қызметі қандай? Дескриптор: - сұраққа жауап береді; - ребусты шешеді; - Сайт жасауға керекті құралдарды атайды. |
Үлестірме қағаздар компьютер слайд |
Әр дұрыс жауапқа 1 балл |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа білім 10 минут |
Білу және түсіну Бүгінгі сабақтың тақырыбын ребус шешу арқылы ашу. Тапсырма №1. Ребусты шешіңіз.
Дескриптор: - ребусты шешеді «Web-беттер және сайттар» (сабақты түсіндіру кезінде «BilimLand» порталынан бейне ролик көрсету 3.5 минут ) Сайт деген не? Сайттың қандай түрлері бар?
Сайт
(ағыл. website: web - "шырмауық, желі" және site - "орын", шын
мәнінде "желідегі бір орын") - белгілі бір адамның немесе
компанияның электронды құжаттарының белгілі бір адрес (домен)
бойынша жиналған
орны. Тапсырма №2. Анықтаманы толтырыңыз. 1.Сайт ________________________________________________ ______________________________________________________ 2. Сайт түрлері _________________________________________ _______________________________________________________ Дескриптор: - сайт анықтамасын жазады. - сайт түрлерін атайды. |
Үлестірме материал. оқулық, дәптер «BilimLand» порталы |
1 балл 2 балл |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы 14 минут |
Қолдану Тапсырма №3 Мазмұнды сызбамен жұмыс. «Ойлан-Бірік-Бөліс» әдісі. І топ: Мектеп сайтын жобалау. Мәтінді оқыңыз. Ержан 2018 жылдың ақпан айынан наурыз айына дейін №33 Б.Момышұлы мектебінің сайтын жасау тапсырмасы берілген. Ержанға мектеп сайтының жобасын (дизайн) жасауға көмек керек болып тұр. Қалай ойлайсыңдар, web-парақта жұмысты неден бастау керек? Дескриптор: - мектеп сайтын жобалайды; - безендіруге көңіл аударады; - сурет, бейне, дыбыс, іздеу жүйелерін кірістіреді; - өз сайттарын қорғайды. ІІ топ: Фиш – Боун әдісі.
- проблеманы анықтайды; - себептерін түсіндіреді; - дәлелдер келтіреді; - қорытынды жасайды; |
Компьютер Слайд А4 қағазы маркерлер |
4 балл 4 балл |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Соңы 8 минут |
Талдау және жинақтау Тапсырма №4. Сәйкестендіру
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

















