HTML web-сайттарын әзірлеу әдістері

Тақырып бойынша 18 материал табылды

HTML web-сайттарын әзірлеу әдістері

Материал туралы қысқаша түсінік
HTML web-сайттарын әзірлеу әдістері тақырыбына арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқамерзімді (сабақ) жоспары

HTML web – сайттарын әзірлеу әдістері
(сабақтың тақырыбы)


Бөлім:

Web - жобалау

Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)

Айназар Гулзия Шаштыбаевна

Күні:



Сынып: 10

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

HTML wеb – сайттарын әзірлеу әдістері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

10.4.2.1 web - парақшаларды әзірлеуде HTML - тегтерін қолдану.

Сабақтың мақсаты

(білу және түсіну, қолдану, жоғары ойлау дағдысы)

Web – сайттың алғашқы бетін әзірлеу үшін HTML-дің негізгі «body», «title», «head», «bgcolor» тегтерін қолданады.

Бағалау критерийлері:

(білу және түсіну, қолдану, жоғары ойлаудағдысы)

Құжаттың тақырыбын , беттің негізгі денесін, фонға, текстке түс беретін тегтерді қолданып, web-бет жасайды.

Ойлау дағдысының деңгейі

Қолдану


Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

ЕБҚ әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Сабақтың басы

8 мин

Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу. Қызығушылықты ояту: Оқушыларға психологиялық жағымды көтеріңкі көңіл күй орнатады.


О й қозғау. «Фишбоун» әдісі. Оқушылар өткен сабақты пысықтау мақсатында, плакатқа балықтың қаңқасының суретін салады. Жоғарғы қабырғаларына сұрақтар жазылады, төменгі қабырғаларына жауаптар жазылады. Жауаптар ортақ талданады.



Жаңа сабаққа кіріспе. «Суреттер сөйлейді» әдісі. Тақтада суреттер көрсетіледі, оқушылар суреттерге қарап түсініктеме береді. Жаңа сабақтың тақырыбымен және мақсатымен танысады.


Мұғаліммен амандасады, психологиялық ахуал қалыптастырады



Сұрақтарға жауап береді.






Тақтада көрсетілген суреттерге қарап жаңа тақырыпты табады. Тақырыпты дәптерлеріне жазады.


Сыныптастарымен бірге мұғаліммен амандасады, психологиялық ахуал қалыптастырады.






Барлық оқушылармен бірге жауаптарын қайталайды. Жаңа тақырыпты дәптеріне жазады.









Мадақ сөздер











Интерактивті тақта





Плакат, маркер






Интерактивті тақта, презентация















Сабақтың ортасы

25 мин






















«Кинометафора» әдісі. Жаңа материалды меңгерту мақсатында, оқушылар youtube каналынан HTML-дің тегтері туралы бейнематериалдарды көреді, тегтердің атқаратын қызметімен танысады.






Тапсырма GoFormative бағдарламасында тегтерді атқаратын қызметтерімен сәйкестендіреді.



Сараланған деңгейлік тапсырмалар.

А деңгей

Тапсырма. Блокнот программасын ашып, бос құжатты Ахмет.html деген атпен сақтаңдар. <Нead>, <body>, <title> тегтерін қолдана отырып, тақырыбы «Ахмет – ұлт ұстазы» деген web бет ашылатын программа кодын жазыңдар.

Ерекше білімді қажет ететін оқушы үшін.

GoFormative бағдарламасында тегтердің реттілігін анықтайды


B деңгей

Тапсырма. А деңгейінде орындаған Ахмет.html деген құжатты ашып, берілген мәтінді енгізіңдер. Берілген мәтіннің тақырыбы web -беттің ортасына орналастыр.













Ерекше білімді қажет ететін оқушы үшін.

Wordwall платформасында берілген тегтердің жұпты және жұпсыз екенін анықтайды.

С деңгей. Функционалдық сауаттылыққа арналған тапсырма:

«Мектеп сайты»


Азамат орта мектепте ІТ маман болып жұмыс жасайды. Мектептің атауы өзгеруіне байланысты, мектеп сайтындағы атауын өзгертуге ұсыныс алды. Мектеп атауының қаріпі кіші өлшеммен жазылған, соны үлкен қаріпке, түсін қызыл түске және ортаға өзгерту керек. Осы программаны HTML тілінде код жазып ұсыныңдар және қандай тегтерді қолданғандарыңды төмендегі нұсқадан белгілеңдер.
















Оқушылар тақтадағы бейнематериалмен танысады.



































Тақырыпқа байланысты тапсырманы орындайды
















Блокнот программасын ашып, берілген тапсырманы орындайды

























Компьютерде Ахмет.html деп сақталған құжатты ашып, берілген мәтінді өңдеп жазады
























Мәтіннің тақырыбын өзгерту үшін тегті анықтайды. Тегтерді қолданып, программаның кодын жазады.



Бейнематериалмен танысады





































































Мұғалімнің көмегімен GoFormative бағдарламасында берілген тапсырманы орындайды






















Wordwall платформасында берілген тапсырманы орындайды

БББ” әдісі.

Оқушылар жұппен жұмыс жасайды. Жаңа тақырыпты талқылап мына сұрақтарға жауап береді.

Нені біледі?

Нені білгісі келеді?


























Дескриптор.

-тегтерді атқаратын қызметімен байланыстырады

«Әуе шары» әдісі арқылы бағалау




Дескприптор:

  • Блокнотта бос құжат ашады

  • Тегтерді қолдана отырып, web -бет жасадйы

«Әуе шары» әдісі арқылы бағалау



Дескриптор.

  • Тегтерді реттілігімен орналастырады









Дескриптор:

- Ахмет.html құжатын ашады;

-мәтіннің тақырыбын web беттің ортасына орналастырады.




Дескриптор:

-жұпты тегтерді анықтайды

-жұпсыз тегтерді анықтайды








Дескриптор:

-<body> тегін анықтайды

-<bgcolor> тегін анықтайды

-<font> тегін анықтайды

-<center> тегін анықтайды

-<title> тегін анықтайды

-<head> тегін анықтайды.

«Әуе шары» әдісі арқылы бағалау

https://www.youtube.com/watch?v=ctIK1mbK7VI (қосымша 1)


интерактивті тақта, презентация

(қосымша 2)





























https://app.formative.com/formatives/64e5e37048e6cf6542213398?preview=1&embedded=1

(қосымша 3)


























https://app.formative.com/formatives/64e5e37048e6cf6542213398?preview=1&embedded=1

(қосымша 4)









https://adebiportal.kz/kz/authors/view/2236

(қосымша 5)








https://wordwall.net/ru/resource/59605390/%d1%82%d0%b5%d0%b3%d1%82%d0%b5%d1%80

(қосымша 6)






























https://wordwall.net/ru/resource/59608949/%D1%82%D0%B5%D0%B3%D1%82%D0%B5%D1%802

(қосымша 7)



Сабақтың соңы

12 мин

Сабақты қорытындылау мақсатында оқушылар gimkit платформасында тест тапсырмасын орындайды.


Кері байланыс. «БББ» әдісі.


Нені біледі?

Нені білгісі келеді?

Нені білдім?





Үйге тапсырмаcы: 132 бет, 6 тапсырма

Оқушылар тест сұрақтарына жауап береді.



Оқушылар кестедегі «нені білдім?» деген бағанды толтырады.






Мұғалім көмегімен тест сұрақтарына жауап береді.



Берілген кестені толтырады








Оқушылар өздерін бағалайды







https://www.gimkit.com/practice/64e74ffbb45658002bf4d0e1

(қосымша 8)













Таратпа парақтар










Қосымша 1

РЕСУРСТАР























Қосымша 2




Қосымша 3












Қосымша 4
















Қосымша 5











Қосымша 6





Қосымша 7







Қосымша 8

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.03.2025
259
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі