|
Сабақтың тақырыбы: XVI – XVII ғасырлардағы қазақтардың материалдық мәдениеті |
Мұғалімнің аты-жөні: Күні: |
||||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 7 |
Қатысқаноқушылар саны: |
Қатыспағаноқушылар саны: 0 |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
6.2.2.5 – көшпелілердің қолданбалы өнер жетістіктерін сипаттау |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: көшпелілердің қолданбалы өнер жетістіктері туралы сипаттайды Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: . көшпелілердің қолданбалы өнер жетістіктерінің ерекшеліктерін түсіндіреді Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: киіз үй мен қазіргі баспананы салыстырады. |
||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Көшпелілердің негізгі баспанасы киіз үйді сипаттайды 2.Көшпелілердің қолданбалы өнер жетістіктерінің ерекшеліктерін түсіндіреді 3.Көшпелілердің қолданбалы өнер жетістіктерін қазіргі кезеңдегі қолданбалы өнер туындыларымен салыстырады
|
||||||||||||||||||||||
|
Тілдік құзіреттілік |
XVI – XVII ғасырлардағы қазақтардың материалдық мәдениеті |
||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Көшпелілердің қолданбалы өнер жетістіктерінің ерекшеліктерін түсіндіре отырып, «Мәңгілік ел» идеясының құндылығын арттыру |
||||||||||||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
қазақ тілі. Қазақ әдебиеті |
||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
XVI – XVII ғасырлардағы қазақтардың рухани мәдениеті |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||||||||||||||||||
|
Басталуы |
Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық ахуал «Экспо-2017» құрылысының макетін, шаттық шеңберде тұрған оқушылар бір- біріне беру арқылы құрылыс ерекшеліктерін сипаттайды.Пазл әдісі арқылы 3 топқа бөлемін. 1 топ. Ұлттық киім түрлері 2-топ Қару түрлері 3-топ Баспана түрлері Алдынғы тақырыпты «Миға шабуыл» әдісі арқылы еске түсіреміз: 1.Жыраулар шығармашылығын біріктірген тақырыптарды атаңдар? 2.Қазақ ертегілерінің қандай кейіпкерлерін білесіңдер? 3.Ауыз әдебиетінің өнегелі ой- тұжырымға толы тапқырлық танытатын жанры Бағалау: Мадақтау |
|
|||||||||||||||||||||
|
|
Көшпелілердің қолданбалы өнері туралы» бейнежазбаны көрсетіп,соған байланысты сұрақ бере отырып жаңа сабақтың тақырыбын ашып, оқушылардың алдына сабақ мақсатын қоямын: 1. Бейне жазбадан не көрдіңдер? 2. Бейне жазбадан көргендерің бойынша қандай тақырып шығуы мүмкін деп ойлайсындар? |
Электорнды оқулық |
|||||||||||||||||||||
|
Ортасы |
Сәйкестендіру тесті . Киіз үйдің құрлымын сәйкестендіреді.
Дайын жауап үлгісі арқылы бағалау |
|
|||||||||||||||||||||
|
Сергіту сәті 2 минут |
«Қыдырып қайтайық!» би билеу
|
Оқушылар би билеп сергіп қалады. |
|||||||||||||||||||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту |
Салыстыр. Киіз үйдің қазіргі үймен ұқсас жақтары мен айырмашылығын жаз
Дескриптор Киіз үйдің айырмашылығын анықтайды. Киіз үй мен қазіргі үйдің ұқсастықтарын көрсетеді. Қазіргі үйдің киіз үйден айырмашылықтарын көрсетеді.
Үйге тапсырма Қазақ халқының киіз үйі (эссе жазу) |
|
|||||||||||||||||||||
|
|
Кері байланыс: «Бес саусақ» Бас бармақ-басты мәселе. Бүгінгі сабақта ең құнды мәселе қандай болды? Балалы үйрек- бірлесу. Мен топта қалай жұмыс жасадым? Кімге көмектестім? Кімге риза болдым? Шылдыр шүмек-ойлау. Мен бүгін қандай білім мен тәжірибе алдым? Ортан терек-шынайылық. Сабақ маған ұнады ма? Неліктен? Кішкене бөбек-көңіл-күй ахуалы. Мен сабақта өзімді қалай сезіндім?
|
|
|||||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||||||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
|||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ХҮІ-ХҮІІғ қазақтардың материалдық мәдениеті
ХҮІ-ХҮІІғ қазақтардың материалдық мәдениеті
|
Сабақтың тақырыбы: XVI – XVII ғасырлардағы қазақтардың материалдық мәдениеті |
Мұғалімнің аты-жөні: Күні: |
||||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 7 |
Қатысқаноқушылар саны: |
Қатыспағаноқушылар саны: 0 |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
6.2.2.5 – көшпелілердің қолданбалы өнер жетістіктерін сипаттау |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: көшпелілердің қолданбалы өнер жетістіктері туралы сипаттайды Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: . көшпелілердің қолданбалы өнер жетістіктерінің ерекшеліктерін түсіндіреді Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: киіз үй мен қазіргі баспананы салыстырады. |
||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Көшпелілердің негізгі баспанасы киіз үйді сипаттайды 2.Көшпелілердің қолданбалы өнер жетістіктерінің ерекшеліктерін түсіндіреді 3.Көшпелілердің қолданбалы өнер жетістіктерін қазіргі кезеңдегі қолданбалы өнер туындыларымен салыстырады
|
||||||||||||||||||||||
|
Тілдік құзіреттілік |
XVI – XVII ғасырлардағы қазақтардың материалдық мәдениеті |
||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Көшпелілердің қолданбалы өнер жетістіктерінің ерекшеліктерін түсіндіре отырып, «Мәңгілік ел» идеясының құндылығын арттыру |
||||||||||||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
қазақ тілі. Қазақ әдебиеті |
||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
XVI – XVII ғасырлардағы қазақтардың рухани мәдениеті |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||||||||||||||||||
|
Басталуы |
Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық ахуал «Экспо-2017» құрылысының макетін, шаттық шеңберде тұрған оқушылар бір- біріне беру арқылы құрылыс ерекшеліктерін сипаттайды.Пазл әдісі арқылы 3 топқа бөлемін. 1 топ. Ұлттық киім түрлері 2-топ Қару түрлері 3-топ Баспана түрлері Алдынғы тақырыпты «Миға шабуыл» әдісі арқылы еске түсіреміз: 1.Жыраулар шығармашылығын біріктірген тақырыптарды атаңдар? 2.Қазақ ертегілерінің қандай кейіпкерлерін білесіңдер? 3.Ауыз әдебиетінің өнегелі ой- тұжырымға толы тапқырлық танытатын жанры Бағалау: Мадақтау |
|
|||||||||||||||||||||
|
|
Көшпелілердің қолданбалы өнері туралы» бейнежазбаны көрсетіп,соған байланысты сұрақ бере отырып жаңа сабақтың тақырыбын ашып, оқушылардың алдына сабақ мақсатын қоямын: 1. Бейне жазбадан не көрдіңдер? 2. Бейне жазбадан көргендерің бойынша қандай тақырып шығуы мүмкін деп ойлайсындар? |
Электорнды оқулық |
|||||||||||||||||||||
|
Ортасы |
Сәйкестендіру тесті . Киіз үйдің құрлымын сәйкестендіреді.
Дайын жауап үлгісі арқылы бағалау |
|
|||||||||||||||||||||
|
Сергіту сәті 2 минут |
«Қыдырып қайтайық!» би билеу
|
Оқушылар би билеп сергіп қалады. |
|||||||||||||||||||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту |
Салыстыр. Киіз үйдің қазіргі үймен ұқсас жақтары мен айырмашылығын жаз
Дескриптор Киіз үйдің айырмашылығын анықтайды. Киіз үй мен қазіргі үйдің ұқсастықтарын көрсетеді. Қазіргі үйдің киіз үйден айырмашылықтарын көрсетеді.
Үйге тапсырма Қазақ халқының киіз үйі (эссе жазу) |
|
|||||||||||||||||||||
|
|
Кері байланыс: «Бес саусақ» Бас бармақ-басты мәселе. Бүгінгі сабақта ең құнды мәселе қандай болды? Балалы үйрек- бірлесу. Мен топта қалай жұмыс жасадым? Кімге көмектестім? Кімге риза болдым? Шылдыр шүмек-ойлау. Мен бүгін қандай білім мен тәжірибе алдым? Ортан терек-шынайылық. Сабақ маған ұнады ма? Неліктен? Кішкене бөбек-көңіл-күй ахуалы. Мен сабақта өзімді қалай сезіндім?
|
|
|||||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||||||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
|||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













