ХҮІ-ХҮІІғ қазақтардың материалдық мәдениеті

Тақырып бойынша 11 материал табылды

ХҮІ-ХҮІІғ қазақтардың материалдық мәдениеті

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімге Қмж
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақтың тақырыбы:

XVI – XVII ғасырлардағы қазақтардың материалдық мәдениеті

Мұғалімнің аты-жөні:

Күні:

СЫНЫП: 7


Қатысқаноқушылар саны:


Қатыспағаноқушылар саны: 0

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

6.2.2.5 – көшпелілердің қолданбалы өнер жетістіктерін сипаттау

Сабақ нәтижесі:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: көшпелілердің қолданбалы өнер жетістіктері туралы сипаттайды

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: . көшпелілердің қолданбалы өнер жетістіктерінің ерекшеліктерін түсіндіреді

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: киіз үй мен қазіргі баспананы салыстырады.


Бағалау критерийі

Көшпелілердің негізгі баспанасы киіз үйді сипаттайды

2.Көшпелілердің қолданбалы өнер жетістіктерінің ерекшеліктерін түсіндіреді

3.Көшпелілердің қолданбалы өнер жетістіктерін қазіргі кезеңдегі қолданбалы өнер туындыларымен салыстырады


Тілдік құзіреттілік

XVI – XVII ғасырлардағы қазақтардың материалдық мәдениеті


Құндылықтарға баулу

Көшпелілердің қолданбалы өнер жетістіктерінің ерекшеліктерін түсіндіре отырып, «Мәңгілік ел» идеясының құндылығын арттыру

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

қазақ тілі. Қазақ әдебиеті

Алдыңғы оқу

XVI – XVII ғасырлардағы қазақтардың рухани мәдениеті


Сабақтың жоспары

Жоспарланғануақыт

Сабақ барысы :

Бағалау түрлері

Басталуы


Ұйымдастыру кезеңі

Психологиялық ахуал «Экспо-2017» құрылысының макетін, шаттық шеңберде тұрған оқушылар бір- біріне беру арқылы құрылыс ерекшеліктерін сипаттайды.Пазл әдісі арқылы 3 топқа бөлемін.

1 топ. Ұлттық киім түрлері

2-топ Қару түрлері

3-топ Баспана түрлері

Алдынғы тақырыпты «Миға шабуыл» әдісі арқылы еске түсіреміз:

1.Жыраулар шығармашылығын біріктірген тақырыптарды атаңдар?

2.Қазақ ертегілерінің қандай кейіпкерлерін білесіңдер?

3.Ауыз әдебиетінің өнегелі ой- тұжырымға толы тапқырлық танытатын жанры

Бағалау: Мадақтау











Көшпелілердің қолданбалы өнері туралы» бейнежазбаны көрсетіп,соған байланысты сұрақ бере отырып жаңа сабақтың тақырыбын ашып, оқушылардың алдына сабақ мақсатын қоямын:

1. Бейне жазбадан не көрдіңдер?

2. Бейне жазбадан көргендерің бойынша қандай тақырып шығуы мүмкін деп ойлайсындар?


Электорнды оқулық

Ортасы








Сәйкестендіру тесті .

Киіз үйдің құрлымын сәйкестендіреді.

Тоғын

Түнікті көтеріп тұратын ағаштан иіп жасалған бөлшек

Күлдіреуіш

Шаңырақтың дөңгелек шеңбері

Кепілдік

Жиналған кереге ұй қабырғасы

Кереге

Күлдіреуіштерді біріктіріп ұстап тұратын ағаш

Желі

Киіз үйдің ағаштан жасалған жарма есігі

сықырлауық

Керегені құрайтын ағаштар

бақалақ

Уықтың иілген тұсы

Иіні

Сықырлауықты жапқанда маңдайшада бекітіп тұратын айналмалы ағаш тиек.



Дайын жауап үлгісі арқылы бағалау



Сергіту сәті

2 минут

«Қыдырып қайтайық!»

би билеу


Оқушылар би билеп сергіп қалады.

Аяқталуы

Сабақты бекіту

Салыстыр. Киіз үйдің қазіргі үймен ұқсас жақтары мен айырмашылығын жаз

Киіз үйдің айырмашылықтары





Киіз үй мен қазіргі үйдің ұқсастықтары.






Қазіргі үйдің киіз үйден айырмашылықтары




Дескриптор

Киіз үйдің айырмашылығын анықтайды.

Киіз үй мен қазіргі үйдің ұқсастықтарын көрсетеді.

Қазіргі үйдің киіз үйден айырмашылықтарын көрсетеді.

Үйге тапсырма Қазақ халқының киіз үйі (эссе жазу)




























Кері байланыс: «Бес саусақ»

Бас бармақ-басты мәселе. Бүгінгі сабақта ең құнды мәселе қандай болды?

Балалы үйрек- бірлесу. Мен топта қалай жұмыс жасадым? Кімге көмектестім? Кімге риза болдым?

Шылдыр шүмек-ойлау. Мен бүгін қандай білім мен тәжірибе алдым?

Ортан терек-шынайылық. Сабақ маған ұнады ма? Неліктен?

Кішкене бөбек-көңіл-күй ахуалы. Мен сабақта өзімді қалай сезіндім?





Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Рефлексия

Сабақ / оқу

мақсаттары

шынайы ма?

Бүгін оқушылар

не білді?

Сыныптағы ахуал

қандай болды?

Мен жоспарлаған

саралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген

уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен

өз жоспарыма

қандай түзетулер

енгіздім жəне

неліктен?



Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес

келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
23.01.2019
669
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі