|
Сабақтың тақырыбы: XVI – XVII ғасырлардағы қазақтардың рухани мәдениеті |
Мұғалімнің аты-жөні: Күні: |
||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 7 |
Қатысқаноқушылар саны: |
Қатыспағаноқушылар саны: 0 |
|||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
6.2.2.1 – күй, аңыз, шежіре, эпостық жырлардың тарихи дереккөзі ретіндегі маңыздылығын айқындау |
||||||||||||||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады күй , аңыз батырлар жырларын түрлерін анықтайды Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: қазақ халқының рухани мәдениетін сипаттайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: рухани мәдениетің қазақ халқының өміріндегі маңызын бағалайды. |
||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Күй,аңыз,лиро-эпостық жырлар,батырлар жырларының түрлерін анықтайды Қазақ халқының рухани мәдениетін сипаттайды. |
||||||||||||||||||
|
Тілдік құзіреттілік |
XVI – XVII ғасырлардағы қазақтардың рухани мәдениеті |
||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Ата-бабаларымыздың бірегей мәдениетіне құрметпен қарау,шығармашылық және сыни тұрғысынан ойлау |
||||||||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
қазақ тілі. Қазақ әдебиеті |
||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Қазақ хандығының әлеуметтік құрылымы |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||||||||||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||||||||||||||
|
Басталуы |
Топқа бөлу күй, аңыз, ертегі аттарын жазып жеребе тастау арқылы топқа бөлу. Психологиялық ахуал қалыптастыру Ыстық алақан арқылы бір-біріне жылы лебіз білдіру. |
|
|||||||||||||||||
|
|
Үй тапсырмасын сұрау Қазақ қоғамы қандай әлеуметтік топтарға бөлінді? Ханның ролі қандай баға бер Сұлтандар дегенміз кімдер? Би батыр туралы не білесің? Қожалардың ролі қандай? Жатақ дегеніміз кімдер? Бағалау мадақтау Қазақ халқының қандай күйлерін аңыздарын білесіңдер? Қазақ халқының рухани мәдениеті |
Сұрақ-жауап Электронды оқулық көрсету. |
|||||||||||||||||
|
Ортасы |
Джигсо әдісі Мәтінді топтарға бөліп беру 1-топ қазақ халқының ауыз әдебиеті 2-топ тіл мен жазу 3-топ қазақ халқының ақын жыраулары Бағалау екі жұлдыз бір ұсыныс Сәйкестендіру жыраулар жұптық жұмыс
Дайын жауап үлгісі арқылы бағалау.
|
Топтық жұмыс |
|||||||||||||||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту |
Ауыз әдебиеті мен саз өнерінің түрлерін ата?
Д Ауыз әдебиеті мен саз өнерінің түрлерін анықтап көрсетеді. Тарихи шығармаларды атайды Қазақтың музыкалық аспаптарын атап көрсетеді.
|
Жеке жұмыс Кесте толтыру |
|||||||||||||||||
|
Бағалау
|
«Білім ағашы» кері байланыс Үйге тапсырма ХҮІ-ХҮІІғ рухани мәдениеті |
Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазады.. |
|||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
|||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ХҮІ-ХҮІІғ қазақтардың рухани мәдениеті
ХҮІ-ХҮІІғ қазақтардың рухани мәдениеті
|
Сабақтың тақырыбы: XVI – XVII ғасырлардағы қазақтардың рухани мәдениеті |
Мұғалімнің аты-жөні: Күні: |
||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 7 |
Қатысқаноқушылар саны: |
Қатыспағаноқушылар саны: 0 |
|||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
6.2.2.1 – күй, аңыз, шежіре, эпостық жырлардың тарихи дереккөзі ретіндегі маңыздылығын айқындау |
||||||||||||||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады күй , аңыз батырлар жырларын түрлерін анықтайды Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: қазақ халқының рухани мәдениетін сипаттайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: рухани мәдениетің қазақ халқының өміріндегі маңызын бағалайды. |
||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Күй,аңыз,лиро-эпостық жырлар,батырлар жырларының түрлерін анықтайды Қазақ халқының рухани мәдениетін сипаттайды. |
||||||||||||||||||
|
Тілдік құзіреттілік |
XVI – XVII ғасырлардағы қазақтардың рухани мәдениеті |
||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Ата-бабаларымыздың бірегей мәдениетіне құрметпен қарау,шығармашылық және сыни тұрғысынан ойлау |
||||||||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
қазақ тілі. Қазақ әдебиеті |
||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Қазақ хандығының әлеуметтік құрылымы |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||||||||||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||||||||||||||
|
Басталуы |
Топқа бөлу күй, аңыз, ертегі аттарын жазып жеребе тастау арқылы топқа бөлу. Психологиялық ахуал қалыптастыру Ыстық алақан арқылы бір-біріне жылы лебіз білдіру. |
|
|||||||||||||||||
|
|
Үй тапсырмасын сұрау Қазақ қоғамы қандай әлеуметтік топтарға бөлінді? Ханның ролі қандай баға бер Сұлтандар дегенміз кімдер? Би батыр туралы не білесің? Қожалардың ролі қандай? Жатақ дегеніміз кімдер? Бағалау мадақтау Қазақ халқының қандай күйлерін аңыздарын білесіңдер? Қазақ халқының рухани мәдениеті |
Сұрақ-жауап Электронды оқулық көрсету. |
|||||||||||||||||
|
Ортасы |
Джигсо әдісі Мәтінді топтарға бөліп беру 1-топ қазақ халқының ауыз әдебиеті 2-топ тіл мен жазу 3-топ қазақ халқының ақын жыраулары Бағалау екі жұлдыз бір ұсыныс Сәйкестендіру жыраулар жұптық жұмыс
Дайын жауап үлгісі арқылы бағалау.
|
Топтық жұмыс |
|||||||||||||||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту |
Ауыз әдебиеті мен саз өнерінің түрлерін ата?
Д Ауыз әдебиеті мен саз өнерінің түрлерін анықтап көрсетеді. Тарихи шығармаларды атайды Қазақтың музыкалық аспаптарын атап көрсетеді.
|
Жеке жұмыс Кесте толтыру |
|||||||||||||||||
|
Бағалау
|
«Білім ағашы» кері байланыс Үйге тапсырма ХҮІ-ХҮІІғ рухани мәдениеті |
Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазады.. |
|||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
|||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













