ХҮІ-ХҮІІғ қазақтардың рухани мәдениеті

Тақырып бойынша 11 материал табылды

ХҮІ-ХҮІІғ қазақтардың рухани мәдениеті

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімге Қмж
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақтың тақырыбы:

XVI – XVII ғасырлардағы қазақтардың рухани мәдениеті

Мұғалімнің аты-жөні:

Күні:

СЫНЫП: 7


Қатысқаноқушылар саны:


Қатыспағаноқушылар саны: 0

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

6.2.2.1 – күй, аңыз, шежіре, эпостық жырлардың тарихи дереккөзі ретіндегі маңыздылығын айқындау

Сабақ нәтижесі:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады күй , аңыз батырлар жырларын түрлерін анықтайды

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: қазақ халқының рухани мәдениетін сипаттайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: рухани мәдениетің қазақ халқының өміріндегі маңызын бағалайды.


Бағалау критерийі

Күй,аңыз,лиро-эпостық жырлар,батырлар жырларының түрлерін анықтайды

Қазақ халқының рухани мәдениетін сипаттайды.

Тілдік құзіреттілік

XVI – XVII ғасырлардағы қазақтардың рухани мәдениеті

Құндылықтарға баулу

Ата-бабаларымыздың бірегей мәдениетіне құрметпен қарау,шығармашылық және сыни тұрғысынан ойлау

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

қазақ тілі. Қазақ әдебиеті

Алдыңғы оқу

Қазақ хандығының әлеуметтік құрылымы


Сабақтың жоспары

Жоспарланғануақыт

Сабақ барысы :

Бағалау түрлері

Басталуы

Топқа бөлу күй, аңыз, ертегі аттарын жазып жеребе тастау арқылы топқа бөлу.

Психологиялық ахуал қалыптастыру

Ыстық алақан арқылы бір-біріне жылы лебіз білдіру.










Үй тапсырмасын сұрау

Қазақ қоғамы қандай әлеуметтік топтарға бөлінді?

Ханның ролі қандай баға бер

Сұлтандар дегенміз кімдер?

Би батыр туралы не білесің?

Қожалардың ролі қандай?

Жатақ дегеніміз кімдер?

Бағалау мадақтау

Қазақ халқының қандай күйлерін аңыздарын білесіңдер?

Қазақ халқының рухани мәдениеті

Сұрақ-жауап










Электронды оқулық көрсету.

Ортасы







Джигсо әдісі Мәтінді топтарға бөліп беру

1-топ қазақ халқының ауыз әдебиеті

2-топ тіл мен жазу

3-топ қазақ халқының ақын жыраулары

Бағалау екі жұлдыз бір ұсыныс


Сәйкестендіру жыраулар жұптық жұмыс

1 Қазтуған

Аса көрнекті жырау Жайық өзенінің шығыс жағалауында дүниеге келген. Жырау әскери жорықтарымен кавказдың терістігін Қырым , Дон бойын аралап шыққан

2 Шалкиіз жырау

1420ж Астрахандағы Қызылжарда өмірге келген. Алаң да алаң , алаң жұрт деген жыры бар

3 Жиембет жырау

1490жылы Азов қаласында дүниеге келген 1523ж Астрахань маңында қаза болған

.

4 Доспамбет жырау

Есім ханның әскербасы қызметін атқарған және кеңесшілерінің бірі болған.



Дайын жауап үлгісі арқылы бағалау.




Топтық жұмыс

Аяқталуы

Сабақты бекіту

Ауыз әдебиеті мен саз өнерінің түрлерін ата?

Ертегілер


Батырлар жыры


Лиро-эпостық жырлар


күйлер


Тарихи шығармалар


Музыкалық аспаптар




Д Ауыз әдебиеті мен саз өнерінің түрлерін анықтап көрсетеді.

Тарихи шығармаларды атайды

Қазақтың музыкалық аспаптарын атап көрсетеді.


Жеке жұмыс

Кесте толтыру

Бағалау


«Білім ағашы» кері байланыс

Үйге тапсырма ХҮІ-ХҮІІғ рухани мәдениеті


Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазады..

Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Рефлексия

Сабақ / оқу

мақсаттары

шынайы ма?

Бүгін оқушылар

не білді?

Сыныптағы ахуал

қандай болды?

Мен жоспарлаған

саралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген

уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен

өз жоспарыма

қандай түзетулер

енгіздім жəне

неліктен?



Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес

келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
23.01.2019
647
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі