Материалдар / И дыбысы және әрпі

И дыбысы және әрпі

Материал туралы қысқаша түсінік
И дыбысы және әрпі тақырыбында ашық сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Маусым 2024
110
0 рет жүктелген
2250 ₸ 2500 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады




Бөлім:

Әліппе кезеңі

Мұғалімнің аты-жөні

Зейнекеева А.Н.

Күні:

07.12.2023ж

Сынып: 1 «Г»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

И дыбысы және әрпі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

1.1.5.2 сөйлеу барысында дауыс ырғағын, екпін, әуен, қарқын, кідірісті сақтау, ойды ым-ишара, қимыл арқылы жеткізу

1.2.1.2* оқу түрлерін (буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу) қолдану;

1.3.5.1 мұғалімнің қолдауымен сөз, сөйлем, мәтінді тексеру, қатені түзету;

1.3.6.1 жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу

Сабақтың мақсаты

Әріпті тану, ажырата алу және оны дыбыспен сәйкестендіру

Мұғалімнің көмегімен қарама-қарсы мағыналы, мәндес, көп мағыналы сөздердің мағыналарын ажырату


Құндылықтарды қалыптастыру

Үлкенді сыйлауға, кішіні құрметтеуге үйрету.

АКТ қолдану дағдылары

Аудиожазба , видеоролик , таныстырылым.

Бастапқы білім


Аа, Нн, Лл, Рр, Оо, Тт, Уу, Шш, Сс, Дд, Мм, Ыы, Ққ- әріптерін таниды, осы әіптерге байланысты сөз, сөйлемдерді оқи біледі.

Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақта жоспарланған іс-әрекет

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Психологиялық дайындық

2мин













Көңілді қолшатыр әдісі

5мин









Ми қозғау әдісі

Сұрақ-жауап

5мин.


1.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Біз қандаймыз?

Ақылдысың, әдептісің!

Біз қандаймыз?

Әдемісің, тәртіптісің!

Біз қандаймыз?

Мейірімдісің, ақылдысың!





2. Өткен тақырыпқа шолу үшін біз қазір сендермен «Көңілді қолшатыр» әдісін пайдаланып өткен әріп бойынша сөздер оқимыз.





Мен сендерге сұрақ қоямын, дұрыс жауап берген оқушыларға шапалақтан шашу шашамыз.

-Әріп дегеніміз не?

-Әріпті көреміз, жазамыз.

- Дыбыс дегеніміз не?

-Дыбысты естиміз, айтамыз.

-Дыбыс нешеге бөлінеді?

-2 ге дауысты және дауыссыз.

-Дауысты дыбыс қалай айтылады?

-Кедергісіз, еркін, созылып, әндетіліп айтылады.

- Дауыссыз дыбыс қалай айтылады?

- Кедергіге ұшырап, созылмай қысқа ғана айтылады.






«Бас бармақ» әдісі:

Жарайсың!

Жақсы!

Талпын!







Дескриптор:

Сөздерді еркін, қиналмай оқиды , сұраққа жауап бере алады –

-«Жарайсың!».

Сөздерді оқуда, сұраққа жауап бергенде көмек қажет етеді –

Жақсы!

Сөздерді оқуда , сұраққа жауап бергенде қиналады –

«Талпын!»
















































Сабақтың ортасы



3мин









Оқулықпен жұмыс

5 мин











































































Сергіту сәті

2 мин

















Дәптермен жұмыс

Бастыртып жазу мен генетикалық әдісті қолдану

5мин

Интерактивті тақтамен жұмыс



Сабақтың соңы

5 мин



Жұптық жұмыс

Әріптерді таниды және ажыратып, сәйкестендіреді.



5мин








Видеоролик көріп, Ии әрпін таниды.

И әрпін жазып үйренеді.















Тыңдалым-айтылым

Балалар, кітапта берілген сурет бойынша сұрақтарға жауап бере отырып, әңгіме құраңдаршы.

- Суреттен кімдерді көріп тұрсыңдар?

-Қандай жануарларды көріп тұрсыңдар?

-Балалар не істеп жүр?

-Тиін қандай жануар?

-Ит туралы не білесіңдер?

-Енді жаңа өздерің айтқан жауаптарыңды біріктіріп мәтін етіп айтыңдар.

- Құраған әңгімелерің неше сөйлемнен тұрады?

-Ит, тиін сөздеріне дыбыстық талдау жасаңдар.

-Сөздерді буынға бөліңдер.

-И дыбысы сөздің қай жерінде тұр?

­-«И» дыбысының сөздің басында және ортасында, соңында да келетінін түсіндіру.



(Ұ, Д) Оқылым

5. Оқулықпен жұмыс

Бағандағы сөздерді тізбектеп оқу.Балалар оқулықтағы сөздерді буындап оқуға арналған арнайы көрнекі құрал арқылы жалпы оқиды.

Бағандағы сөздерді, мәтінді оқиды, неше сөз бар екенін, и әріпі бар сөздерді табады.









6. Сергіту сәті

Сергіту жаттығуы



7.Көрнекі суреттер көмегімен сөздерді буынға бөледі.











8.Дәптермен жұмыс

Оқушылардың и әрпі мен ол кездесетін сөздерді қатесіз әрі көркем жазуын қадағалау.



Мұғалімнің шолуы.









9. Қызықты интерактивті тапсырмалар.





1 тапсырма Берілген сөздерді оқыңыз. Көп нүктенің орнына қай әріпті қоюға болады? Көп нүктенің орнына тиісті әріптерді жаз.











т...ін ...не ш..е ...нелік

(и, к, м) (т,и,а) (и, н, д) ( р, и, л)

Дескриптор:Білімалушы

-сөздерді дұрыс оқиды;

-көп нүктенің орнына қойылатын әріпті анықтайды және белгілейді.

9.Қорытынды тапсырма

Оқушылар И әрпінен келетін сөздерге тақтадағы корнекілікті пайдаланып дыбыстық талдау жасайды.





























































































































Ии әрпі

Видеоролик



https://youtube.com/watch?v=XqCieN1exrI&feature=shared



https://youtube.com/watch?v=XJJWpFac9OQ&feature=shared







Оқулық



































































аудиожазба







Жұмыс дәптері



https://learningapps.org/watch?v=peeek13ja23



https://learningapps.org/watch?v=p68oe7rgc23



Таратпа материалдар











Кері байланыс:



3 мин.


-Бүгін қандай дыбыспен таныстық? Барлығымызға сабақ түсінікті болдыма?

Олай болса таратпа көрнекі құралға И әріпін жазып, сабақтан алған көңіл күйімізді салайық.









1 тапсырма

Берілген сөздерді оқыңыз. Көп нүктенің орнына қай

әріпті қоюға болады?Көп нүктенің орнына тиісті әріптерді жаз.









т...ін ...не ш..е ...нелік

(и, к, м) (т,и,а) (и, н, д) ( р, и, л)

Shape1


1 тапсырма

Берілген сөздерді оқыңыз. Көп нүктенің орнына қай

әріпті қоюға болады?Көп нүктенің орнына тиісті әріптерді жаз.









т...ін ...не ш..е ...нелік

(и, к, м) (т,и,а) (и, н, д) ( р, и, л)

Shape2







Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!