|
Сабақ:сауат ашу |
Мектеп: «№12 ЖББОМ»КММ |
|||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні Смагулова Е.Т. |
|||
|
Сынып: 1 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
||
|
Тақырыбы |
Й дыбысы мен әрпі |
|||
|
Оқу мақсаты |
1.2.1.2 Оқудың түрлерін (буындап оқу,жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу,түсініп оқу)қолдану 1.3.8.1 Жазу жолын,жоларалық кеңістікті,жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап,әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу 1.3.11.1 Сөйлемді бас әріптен бастап жазып,сөйлем соңында тиісті белгілерін қою |
|||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушы орындай алады:
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:
Кейбір оқушылар орындай алады:
|
|||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар орындай алады: Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: Й дыбысы Сыныптағы диалог/жазылым үшін сай келетін тіл стилі: Талқылауға арналған сұрақтар:
Не себепті ..... деп ойлайсыз? 1.Й дыбысы неліктен созылып айтылмайды? 2.Неліктен й дыбысын көк текшемен белгілейміз? Жазылым: Мен және табиғат. Й дыбысы мен әрпі |
|||
|
Жетістік критерийлері |
Иллюстрация бойынша болжау жасайды Құрамында Й әрпі бар сөздерді оқиды Әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазады |
|||
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
|||
|
Пәнаралық байланыс |
Дүниетану |
|||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Аудиожазба , таныстырылым. |
|||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Дереккөздер/Ресурстар/ |
||
|
Басы 7 мин |
Армысың Алтын күн! Армысың Көк аспан! Армысың жан досым, Жылуыңа жылу қос, Міне менің қолым! Гүл түстері арқылы топтарға біріктіру. «Адамның қасиеті:ыстық қайрат, нұрлы ақыл жылы жүрек, тозбас білім» 1-топ Ыстық қайрат (Сары гүл) 2-топ Нұрлы ақыл (Күлгін гүл) 3-топ Жылы жүрек (Қызыл гүл) 4-топ Тозбас білім (Ал қызыл гүл) Гүл ішіндегі сұрақтарға жауап беру арқылы өткен сабақты пысықтау
|
Шаттық шеңбері |
||
|
Ортасы 8 мин. 3 мин. 3 мин 5 мин 5 мин. 5 мин |
Жаңа сабақ: Ойын: Жапырақ жинау «Ой қозғау» әдісі Оқушыларға суреттер көрсетіледі, сол суреттерде қай дыбыс көп,арасынан й дыбысы бар суреттерді табу,оны талдау.Суреттерге қарап жауап береді. Өткен әріптердің ішінен таныс емес әріпті табады,пікірлерін ортаға салып ой бөліседі.
Й қандай дыбыс? Сөздің қай жерінде жазылады? Қандай сөздің басында жазылады Анықтама Й дауыссыз дыбыс Айтқанда созылып айтылмайды. Көк ткешемен белгілейміз. Видео ролик көрсету. Ши мен ермексаздан үй жасату. Сұрақтарға жауап алу. Жауапты қайдан алуға болады? Кітап туралы ой.Оқушылардың ойлары тыңдалады Сергіту сәті Сөздерді оқыту Үйшік алақай айна оймақ сайман той Қалақай айран қаймақ шай атай қой май 7.Сөз құра
Айдар,Айдын,Айқын,Айдос -Бұл сөздер қалай жазылады?Неліктен? 9.Дәптермен жұмыс «Қай топ көркем жазады?» Ауада жазып үйрету, тақтаға жаздыру, дәптерге жаздыру. Ай,тай,ойын,айна сөздерін жазады Айдар сиырды қайырды.Сөйлемді көшіреді 10.Әрбір суреттің соңына сөздердің атауын жаз, талдау жасайды. Ай,тай,шай,май
Ойын: « Сөз ойла, тез ойла» кубизм әдісі Кубиктағы әріптерден сөз ойлап айтады. Суретті ребусты шешу: Жауаптары: Айна, тай, сай, май 11. «Қай сандыққа саламын?»ойын Сөздерді үш сандыққа бөліп салады.1сандық-й сөздің басында,2сандық-ортасында,3 сандық-соңында |
Флипчарт Оқулық Сергіту сәтіне арналған жинақ Жұмыс дәптері Электронды оқулық |
||
|
Соңы 3 мин |
«Ия,жоқ»ойыны Жауабын бастарын изеп,шайқап білдіреді -Й дауысты дыбыс -Й дыбысы сөздің кез келген буынында кездеседі -Май,шай сөздерінде бір буын -й дыбысын қызыл үйге қондырамыз т.с.с |
|
||
|
Қосымша мәліметтер |
||||
|
Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? |
Бағалау-оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
|||
|
Мақтау,мадақтау Сурет бойынша сөйлем құрастыр |
«Ия,жоқ» «Қай сандыққа саламын?» ойыны,сөз құрау |
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Й дыбысы мен әрпі
Й дыбысы мен әрпі
|
Сабақ:сауат ашу |
Мектеп: «№12 ЖББОМ»КММ |
|||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні Смагулова Е.Т. |
|||
|
Сынып: 1 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
||
|
Тақырыбы |
Й дыбысы мен әрпі |
|||
|
Оқу мақсаты |
1.2.1.2 Оқудың түрлерін (буындап оқу,жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу,түсініп оқу)қолдану 1.3.8.1 Жазу жолын,жоларалық кеңістікті,жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап,әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу 1.3.11.1 Сөйлемді бас әріптен бастап жазып,сөйлем соңында тиісті белгілерін қою |
|||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушы орындай алады:
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:
Кейбір оқушылар орындай алады:
|
|||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар орындай алады: Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: Й дыбысы Сыныптағы диалог/жазылым үшін сай келетін тіл стилі: Талқылауға арналған сұрақтар:
Не себепті ..... деп ойлайсыз? 1.Й дыбысы неліктен созылып айтылмайды? 2.Неліктен й дыбысын көк текшемен белгілейміз? Жазылым: Мен және табиғат. Й дыбысы мен әрпі |
|||
|
Жетістік критерийлері |
Иллюстрация бойынша болжау жасайды Құрамында Й әрпі бар сөздерді оқиды Әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазады |
|||
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
|||
|
Пәнаралық байланыс |
Дүниетану |
|||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Аудиожазба , таныстырылым. |
|||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Дереккөздер/Ресурстар/ |
||
|
Басы 7 мин |
Армысың Алтын күн! Армысың Көк аспан! Армысың жан досым, Жылуыңа жылу қос, Міне менің қолым! Гүл түстері арқылы топтарға біріктіру. «Адамның қасиеті:ыстық қайрат, нұрлы ақыл жылы жүрек, тозбас білім» 1-топ Ыстық қайрат (Сары гүл) 2-топ Нұрлы ақыл (Күлгін гүл) 3-топ Жылы жүрек (Қызыл гүл) 4-топ Тозбас білім (Ал қызыл гүл) Гүл ішіндегі сұрақтарға жауап беру арқылы өткен сабақты пысықтау
|
Шаттық шеңбері |
||
|
Ортасы 8 мин. 3 мин. 3 мин 5 мин 5 мин. 5 мин |
Жаңа сабақ: Ойын: Жапырақ жинау «Ой қозғау» әдісі Оқушыларға суреттер көрсетіледі, сол суреттерде қай дыбыс көп,арасынан й дыбысы бар суреттерді табу,оны талдау.Суреттерге қарап жауап береді. Өткен әріптердің ішінен таныс емес әріпті табады,пікірлерін ортаға салып ой бөліседі.
Й қандай дыбыс? Сөздің қай жерінде жазылады? Қандай сөздің басында жазылады Анықтама Й дауыссыз дыбыс Айтқанда созылып айтылмайды. Көк ткешемен белгілейміз. Видео ролик көрсету. Ши мен ермексаздан үй жасату. Сұрақтарға жауап алу. Жауапты қайдан алуға болады? Кітап туралы ой.Оқушылардың ойлары тыңдалады Сергіту сәті Сөздерді оқыту Үйшік алақай айна оймақ сайман той Қалақай айран қаймақ шай атай қой май 7.Сөз құра
Айдар,Айдын,Айқын,Айдос -Бұл сөздер қалай жазылады?Неліктен? 9.Дәптермен жұмыс «Қай топ көркем жазады?» Ауада жазып үйрету, тақтаға жаздыру, дәптерге жаздыру. Ай,тай,ойын,айна сөздерін жазады Айдар сиырды қайырды.Сөйлемді көшіреді 10.Әрбір суреттің соңына сөздердің атауын жаз, талдау жасайды. Ай,тай,шай,май
Ойын: « Сөз ойла, тез ойла» кубизм әдісі Кубиктағы әріптерден сөз ойлап айтады. Суретті ребусты шешу: Жауаптары: Айна, тай, сай, май 11. «Қай сандыққа саламын?»ойын Сөздерді үш сандыққа бөліп салады.1сандық-й сөздің басында,2сандық-ортасында,3 сандық-соңында |
Флипчарт Оқулық Сергіту сәтіне арналған жинақ Жұмыс дәптері Электронды оқулық |
||
|
Соңы 3 мин |
«Ия,жоқ»ойыны Жауабын бастарын изеп,шайқап білдіреді -Й дауысты дыбыс -Й дыбысы сөздің кез келген буынында кездеседі -Май,шай сөздерінде бір буын -й дыбысын қызыл үйге қондырамыз т.с.с |
|
||
|
Қосымша мәліметтер |
||||
|
Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? |
Бағалау-оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
|||
|
Мақтау,мадақтау Сурет бойынша сөйлем құрастыр |
«Ия,жоқ» «Қай сандыққа саламын?» ойыны,сөз құрау |
|||
шағым қалдыра аласыз













