|
ТАҚЫРЫБЫ: Қысқы ормаға саяхат. Й дыбысы мен əрпі |
Мектеп/МҰ: |
|
|
Күні: |
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
СЫНЫП-ТОП: |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
ҰОҚ-ның оқытылу мақсаттары |
0.1.1.1 Тілдің дыбыстарын естіп қабылдау, оларды сөздер ішінен бөлу жəне сөзсіз жеке айту. 0.1.1.2 Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішке дауыстылар) ажыратып, дұрыс дыбыстау. 0.1.2.2 Тыңдалған материал негізінде қарапайым сұрақтарға жауап қайтару. 0.3.2.1. Сөйлем сызбасының соңына тиісті тыныс белгілерін қою: нүкте, сұрақ белгісі, леп белгісі. 0.3.3.1. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы жəне төменгі сызығын сақтап, əріп элементтерін жазу. |
|
|
Күтілетін нəтиже |
Барлық тəрбиеленушілер: Педагог сұрақтарына толық жауап беріп, сөйлемдегі сөздердң санын анықтайды. Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішке дауыстылар) ажыратады. Й дыбысы – дауыссыз дыбыс, й дыбысының айтылуын дұрыс дыбыстайды. Суреттегі заттардың аттарын атай алады, сөздегі й дыбысының орнын ажыратады. Сөйлем түрлерін атайды. Й əрпінің баспа түрін жазады. |
|
|
|
Көпшілік тəрбиеленушілер: Сурет бойынша өз ойларын айтып, мазмұндайды. Берілген суретке қарап сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішке дауыстылар) ажыратып, талдау жасай алады. Й дыбысына сөз құрайды. Сөздегі дыбыс санын, ондағы й дыбысының орнын ажыратады. Сөйлемдерді интонация бойынша ажырата отырып (хабарлы, сұраулы, лепті), сөйлеу барысында қолданады. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы жəне төменгі сызығын сақтап, й əрпінің элементтерін жазады. |
|
|
|
Кейбір тəрбиеленушілер: Жұмыс дəптерінен педагог сұрағы негізінде қажетті мəліметті табады. Суретті кітаптардан қажетті ақпаратты табады. Өзіне таныс тақырып аясында диалогке қатысады. Сөз/сөйлем сызбасын оқиды. Й дыбысын қатыстырып, сөз/сөйлем құрастырады. Сөйлем анықтамасын айтып, ұқсас сөйлем құрайды. |
|
|
Тілдік мақсат |
Тəрбиеленушілер : Сұраққа толық жауап бере отырып, Й əрпімен танысады. Й дыбысынан келетін сөздерді айтады, сөздерді буынға бөліп, дыбыстық талодау жасайды. Негізгі терминдермен сөз тіркестері: Саяхат ҰОҚ-дағы тапсырмалар мен диалогтерде қолданылатын тіл: Пікір алмасу сұрақтары. Суретте не болып жатыр деп ойлайсың? Өлең жолдарын қайтала. Сөздерді буынға бөл. |
|
|
Өткен ҰОҚ-дан алған білім |
Сөйлем құрастыр. Сөздерді буынға бөл. Сөздер қай дыбыстан басталып тұр? Қандай түстермен белгіленеді? |
|
|
Жоспар |
||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жұмыс түрлері |
Ресурстар |
|
І. Дұрыс əсерлі көңіл күй орнату. 0–2 мин. II. Өмірлік тəжірибені маңыздандыру. Мақсатты болжам. 3–5 мин. |
Педагог балалардың назарын оқу қызметіне тарту үшін шеңберге тұрғызып көңілді өлең жолодарын айтқызады.
Арайлап таң атты, Алтын сəуле таратты. Тəрбиелі баламыз, Амандасып аламыз.
(Ұ) Педагог балаларға саяхатта жүрген балалар туралы сюжетті суретті көрсетеді. Балалардан саяхатқа қайда барғандары туралы сұрайды. Саяхатқа өздеріңмен не алып бардыңдар? Өздерінің саяхатқа барғандары туралы əңгімелейді. |
Суреттер. |
|
ҰОҚ-ның ортасы III. Тақырып бойынша жұмыс 6 – 27мин.
|
Ай, тай, май, шай Қой, бой, бай, той Сөз соңында кілең- «Й» Аты оның -қысқа Й (Ұ,Ө) Əліппе-дəптермен жұмыс. 1-тапсырма Суретте не болып жатыр деп ойлайсыңдар? Суреттегі саяхатқа шыққан балалардың іс-əрекеті туралы əңгімелеседі. Педагог сөйлемдерді дауыс ым-ишарасын келтіріп оқиды. Балалар тиісті белгілерін қояды. Орман қандай тамаша! |
Əліппе-дəптер. |
|
|
Орманға кіммен бардың? Балалар педагогтің сөйлемдерін қайталап айтады. Ым-ишиармен келтіреді. Сөйлемдерден й дыбысы естілетін сөздерді атайды, буынға бөледі. Қандай, қайың. Й – үнді дауыссыз дыбыс. Айтқанда кедергіге ұшырап қысқа айтылады. Көк текшемен белгілейміз. Й дыбысынан басталатын қазақта сөз жоғын педагог балаларға ескертеді. Мысал келтіреді. тай, шай, май, бай т.б. Айтылған заттардың атын қайталайды. Сөздерді буынға бөліп сызбасын жазады. Дауыссыз дыбыстарды көк, дауысты дыбыстарды қызыл түспен белгілейді. 2-тапсырма. Суреттегі заттарды атайды, оларға ортақ атау (киім) береді, й дыбысы кездесетін сөздерді дауыстап айтып, оларға дыбыстық талдау жасатады. Мысалы: ма-ла-қай – үш буын, й дыбысы сөздің соңында тұр. Й дыбысы – үнді дауыссыз дыбыс. 3-тапсырма Сөздерді буынға бөліп, дыбыстық талдау жасайды. Й мен И орнын анықтайды. Тиін, инелік, қайың. Й дыбысының дауысты дыбыстан кейін ғана жазылатынын ескертеді. 4-тапсырма. Й əрпімен танысамыз Й əрпін боя. |
Сызба.
Қызыл, көк дөңгелекшелер.
Əліппе-дəптер.
Таяқшалар, қарындаштар.
Əліппе-дəптер. |
|
|
Педагог тақтаға Й əрпінің бейнесін іліп қояды. И əрпінің Й əрпінен айырмашылығын Балалар Й əрпін ауада жазып көрсетеді. Сергіту сəті. Педагогпен бірге балалар өлең жолдарын қайталайды. Қояным тұршы, Бетіңді жушы, Айнаға қарашы, Шашыңды тарашы. 5-тапсырма Балаларға таяқшалар таратып береді. Балалар тақтадағы Й əрпінің бейнесіне |
|
|
|
педагогтің көмегімен Й əрпін жасайды. Й əрпі кездесетін сөз ойлап айтады. Буынға бөледі. Й əрпінің баспа түрін жазу жолына жазады. |
|
|
IV. ҰОҚ-ның қорытындысы. Рефлексия.
|
Педагог оқу қызметін қорытындылайды. Балалардың белсенділігін талқылайды. (Ұ,Ө) Рефлексия. Балалар өз білім деңгейлерін смайликтер арқылы бағалайды.
|
Смайликтер |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Й дыбысы мен әрпі даярлық топ
Й дыбысы мен әрпі даярлық топ
|
ТАҚЫРЫБЫ: Қысқы ормаға саяхат. Й дыбысы мен əрпі |
Мектеп/МҰ: |
|
|
Күні: |
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
СЫНЫП-ТОП: |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
ҰОҚ-ның оқытылу мақсаттары |
0.1.1.1 Тілдің дыбыстарын естіп қабылдау, оларды сөздер ішінен бөлу жəне сөзсіз жеке айту. 0.1.1.2 Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішке дауыстылар) ажыратып, дұрыс дыбыстау. 0.1.2.2 Тыңдалған материал негізінде қарапайым сұрақтарға жауап қайтару. 0.3.2.1. Сөйлем сызбасының соңына тиісті тыныс белгілерін қою: нүкте, сұрақ белгісі, леп белгісі. 0.3.3.1. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы жəне төменгі сызығын сақтап, əріп элементтерін жазу. |
|
|
Күтілетін нəтиже |
Барлық тəрбиеленушілер: Педагог сұрақтарына толық жауап беріп, сөйлемдегі сөздердң санын анықтайды. Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішке дауыстылар) ажыратады. Й дыбысы – дауыссыз дыбыс, й дыбысының айтылуын дұрыс дыбыстайды. Суреттегі заттардың аттарын атай алады, сөздегі й дыбысының орнын ажыратады. Сөйлем түрлерін атайды. Й əрпінің баспа түрін жазады. |
|
|
|
Көпшілік тəрбиеленушілер: Сурет бойынша өз ойларын айтып, мазмұндайды. Берілген суретке қарап сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішке дауыстылар) ажыратып, талдау жасай алады. Й дыбысына сөз құрайды. Сөздегі дыбыс санын, ондағы й дыбысының орнын ажыратады. Сөйлемдерді интонация бойынша ажырата отырып (хабарлы, сұраулы, лепті), сөйлеу барысында қолданады. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы жəне төменгі сызығын сақтап, й əрпінің элементтерін жазады. |
|
|
|
Кейбір тəрбиеленушілер: Жұмыс дəптерінен педагог сұрағы негізінде қажетті мəліметті табады. Суретті кітаптардан қажетті ақпаратты табады. Өзіне таныс тақырып аясында диалогке қатысады. Сөз/сөйлем сызбасын оқиды. Й дыбысын қатыстырып, сөз/сөйлем құрастырады. Сөйлем анықтамасын айтып, ұқсас сөйлем құрайды. |
|
|
Тілдік мақсат |
Тəрбиеленушілер : Сұраққа толық жауап бере отырып, Й əрпімен танысады. Й дыбысынан келетін сөздерді айтады, сөздерді буынға бөліп, дыбыстық талодау жасайды. Негізгі терминдермен сөз тіркестері: Саяхат ҰОҚ-дағы тапсырмалар мен диалогтерде қолданылатын тіл: Пікір алмасу сұрақтары. Суретте не болып жатыр деп ойлайсың? Өлең жолдарын қайтала. Сөздерді буынға бөл. |
|
|
Өткен ҰОҚ-дан алған білім |
Сөйлем құрастыр. Сөздерді буынға бөл. Сөздер қай дыбыстан басталып тұр? Қандай түстермен белгіленеді? |
|
|
Жоспар |
||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жұмыс түрлері |
Ресурстар |
|
І. Дұрыс əсерлі көңіл күй орнату. 0–2 мин. II. Өмірлік тəжірибені маңыздандыру. Мақсатты болжам. 3–5 мин. |
Педагог балалардың назарын оқу қызметіне тарту үшін шеңберге тұрғызып көңілді өлең жолодарын айтқызады.
Арайлап таң атты, Алтын сəуле таратты. Тəрбиелі баламыз, Амандасып аламыз.
(Ұ) Педагог балаларға саяхатта жүрген балалар туралы сюжетті суретті көрсетеді. Балалардан саяхатқа қайда барғандары туралы сұрайды. Саяхатқа өздеріңмен не алып бардыңдар? Өздерінің саяхатқа барғандары туралы əңгімелейді. |
Суреттер. |
|
ҰОҚ-ның ортасы III. Тақырып бойынша жұмыс 6 – 27мин.
|
Ай, тай, май, шай Қой, бой, бай, той Сөз соңында кілең- «Й» Аты оның -қысқа Й (Ұ,Ө) Əліппе-дəптермен жұмыс. 1-тапсырма Суретте не болып жатыр деп ойлайсыңдар? Суреттегі саяхатқа шыққан балалардың іс-əрекеті туралы əңгімелеседі. Педагог сөйлемдерді дауыс ым-ишарасын келтіріп оқиды. Балалар тиісті белгілерін қояды. Орман қандай тамаша! |
Əліппе-дəптер. |
|
|
Орманға кіммен бардың? Балалар педагогтің сөйлемдерін қайталап айтады. Ым-ишиармен келтіреді. Сөйлемдерден й дыбысы естілетін сөздерді атайды, буынға бөледі. Қандай, қайың. Й – үнді дауыссыз дыбыс. Айтқанда кедергіге ұшырап қысқа айтылады. Көк текшемен белгілейміз. Й дыбысынан басталатын қазақта сөз жоғын педагог балаларға ескертеді. Мысал келтіреді. тай, шай, май, бай т.б. Айтылған заттардың атын қайталайды. Сөздерді буынға бөліп сызбасын жазады. Дауыссыз дыбыстарды көк, дауысты дыбыстарды қызыл түспен белгілейді. 2-тапсырма. Суреттегі заттарды атайды, оларға ортақ атау (киім) береді, й дыбысы кездесетін сөздерді дауыстап айтып, оларға дыбыстық талдау жасатады. Мысалы: ма-ла-қай – үш буын, й дыбысы сөздің соңында тұр. Й дыбысы – үнді дауыссыз дыбыс. 3-тапсырма Сөздерді буынға бөліп, дыбыстық талдау жасайды. Й мен И орнын анықтайды. Тиін, инелік, қайың. Й дыбысының дауысты дыбыстан кейін ғана жазылатынын ескертеді. 4-тапсырма. Й əрпімен танысамыз Й əрпін боя. |
Сызба.
Қызыл, көк дөңгелекшелер.
Əліппе-дəптер.
Таяқшалар, қарындаштар.
Əліппе-дəптер. |
|
|
Педагог тақтаға Й əрпінің бейнесін іліп қояды. И əрпінің Й əрпінен айырмашылығын Балалар Й əрпін ауада жазып көрсетеді. Сергіту сəті. Педагогпен бірге балалар өлең жолдарын қайталайды. Қояным тұршы, Бетіңді жушы, Айнаға қарашы, Шашыңды тарашы. 5-тапсырма Балаларға таяқшалар таратып береді. Балалар тақтадағы Й əрпінің бейнесіне |
|
|
|
педагогтің көмегімен Й əрпін жасайды. Й əрпі кездесетін сөз ойлап айтады. Буынға бөледі. Й əрпінің баспа түрін жазу жолына жазады. |
|
|
IV. ҰОҚ-ның қорытындысы. Рефлексия.
|
Педагог оқу қызметін қорытындылайды. Балалардың белсенділігін талқылайды. (Ұ,Ө) Рефлексия. Балалар өз білім деңгейлерін смайликтер арқылы бағалайды.
|
Смайликтер |
шағым қалдыра аласыз













