Материалдар / І. Жансүгіров "Құлагер" поэмасы

І. Жансүгіров "Құлагер" поэмасы

Материал туралы қысқаша түсінік
9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу 9.2.3.1.Автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі роліне талдау жасау.
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Күні: 13.01.2025ж.

Сынып: 9 Мектеп: 10 мектеп - интернаты

Бөлім. Адам жанының құпиясы

Сабақтың тақырыбы

І. Жансүгіров "Құлагер" поэмасы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу

9.2.3.1.Автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі роліне талдау жасау.

Сабақ мақсаттары

Ақынның- өзіндік қолтаңбасын, стилін анықтай отырып, автор бейнесінің роліне талдау жасайды.

Бағалау критерийлері

  • Өз ойлары мен көзқарастарын білдіреді, мәселелерді логикалық және әсерлі күйде дамытады.

  • Оқырманға ерекше әсер беру мақсатымен көркем тіл құралдары орынды қолданады.

  • Тапсырманы орындауға қызықты тәсілді, тиісті ұстанымды қолданады, аудиторияны жандандыра біледі.

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен амандасу. Назарын сабаққа аудару; сабақ мақсаты, бағалау критерийлері таныстырылады.

Партаның астына түрлі түсті стикерлер жабыстырылады, бірдей түстер бойынша 3 топқа бөлінеді.

Оқушылар сабақтың тақырыбы мен оқу мақсаттарын тұжырымдайды.

Оқушылар сабақтың мақсаты айқандап, бағалау критерийлері, күтілетін нәтиже түсіндіріледі.

Қызығушылықты ояту кезеңі

Кім? Не? Қашан? Сұрақтарына жауап беру арқылы өлең мазмұнын ашады. Тақырыппен байланыстырады.

Шоқпардай кекілі бар, қамыс құлақ,

Қой мойынды, қоян жақ, бөкен қабақ.

Ауызомыртқа шығыңқы, майда жалды,

Ой желке, үңiрейген болса сағақ.

Теке мұрын, салпы ерін, ұзын тісті,

Қабырғалы, жоталы, болса күшті.

Ойынды еті бөп-бөлек, омыраулы,

Тояттаған бүркіттей салқы төсті.

Жуан, тақыр бақайлы, жұмыр тұяқ,

Шынтағы қабырғадан тұрса аулақ.

Жерсоғарлы, сіңірлі, аяғы тік,

Жаурыны етсіз, жалпақ тақтайдай-ақ.

Кең сауырлы, тар мықын, қалбағайлы,

Алды-арты бірдей келсе ерге жайлы.

Күлте құйрық, қыл түбі әлді келіп,

Көтендігі шығыңқы, аламайлы.

Ұршығы төмен біткен, шақпақ етті,

Өзі санды, дөңгелек келсе көтті.

Сырты қысқа, бауыры жазық келіп,

Арты талтақ, ұмасы үлпершекті.

Шідерлігі жуандау, бота тірсек,

Бейне жел,тынышты,екпінді мініп жүрсек.

Екі көзін төңкеріп, қабырғалап,

Белдеуде тыныш тұрса, байлап көрсек.

Тығылмай әм сүрінбей жүрдек көсем

Иек қағып, еліріп жүрсе әсем.

Шапса жүйрік, мінсе берік,жуан,жуас,

Разы емен осындай ат мінбесем.

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.

Оқушылар

түстер бойынша 3 топқа бөлінеді.

Рисунок 1

Оқушылар сабақтың мақсаты айқандап, бағалау критерийлері, күтілетін нәтиже түсіндіріледі.








Оқушылар сабақ тақырыбын және мақсатын анықтайды.

Қалыптастырушы бағалау

«Қамшы»

Жақсы орындалған тапсырмаларға қамшы беріледі.


Сабақтың ортасы



































Мағынаны тану. Тапсырма. ЖЖ

1-қадам: ЖЖ (жұппен жұмыс) «Соло Таксономия» кестесі арқылы оқушылар өз зерттеулерін ортаға салады.

2-қадам: Оқушылар өз ойларын, пікірлерін «Карусель» әдісі арқылы бір-бірімен алмасады.

3-қадам: ТЖ (топпен жұмыс) 4 топ өз талқылауларын ұсынады.

РАФТ әдісі

РОЛЬДЕР

(қатысушылар)

АВТОРЛАР

(жүргізуші)

ФОРМА (Бағдарлама,

Пікірталас)


ТАҚЫРЫП


Ғалымдар, сыншылар

журналист

«Айтуға оңай»

«Ас»

Ғалымдар, жазушылар

журналист

«Дара жол»

«Көмбе»

Ғалымдар,әдебиетшілер

журналист

«Сыр-сұхбат»

«Аттың азалы әні»

Ғалымдар, ақындар

журналист

«Астарлы ақиқат»

«Ақан» немесе Ілияс Жансүгіров


4-қадам: Топ бір-бірін бағалайды.


Дескриптор:

Өз ойлары мен көзқарастарын білдіреді, мәселелерді логикалық және әсерлі күйде дамытады.

\Оқырманға ерекше әсер беру мақсатымен көркем тіл құралдары орынды қолданады.

Тапсырманы орындауға қызықты тәсілді, тиісті ұстанымды қолданады, аудиторияны жандандыра біледі.

Жұптық тапсырма орындайды.




3-қадам топтық тапсырма.


















Топ бір-бірін бағалайды.




























ҚБ «Қамшы»




Ақын шығарма-ларының жинағы










Сабақтың соңы


Поэмадан алған әсерім.Негізгі идея қандай?

Қазақтың қандай күйлерін тыңдайсыңдар? Күйден қандай әсер аласыңдар? Өмірде өз сезімін күймен жеткізген қандай шығарма, оқиғаларды білесіңдер?

Дескриптор:

  • Сұрақтарға жауап береді;

  • Өз ойларын дәлелдейді.


ҚБ «Қамшы»



Рефлексия


Кері байланыс

Сұрақтарым бар

Есімде қалды

Түсінбедім

Түсіндім




Үйге тапсырма:

Поэманы талдау.












ЖИ арқылы жасау
12 Қаңтар 2025
618
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі