І кіші топ балаларының адаптациядан өтуіне бақылау картасы
Адаптация парағы баланың балабақшаға бірінші келген күнінен бастап әр күні толтырылады.
Карта - І кіші топ балаларының бейімделуін бақылауға арналған (жоғары жағына күндері қойылады).
Толтыру варианттары: 3- "өте жақсы", 2 - "орта", 1- "төмен".
Адаптация парағын толтыру - балалардың балабақшаға тез бейімделуіне профилактикалық жұмыстардың жоспарын түзуге көмектеседі.
|
Тобы___________________________ |
күні |
|
|
|
|
|
|
Алып келушімен қарым-қатынасы (анасы, әкесі және т.б.қалай ажырауы) |
|
|
|
|
|
|
|
Мінез-құлқы, эмоциясы (бөбекжайға еркін кіруі, есіктің алдында тұрады, тәрбиешіге жақындағанда жылайды т.б.) |
|
|
|
|
|
|
|
Топтағы басты кеңістік (қимылдау, жүгіру, отыру және т.б.) |
|
|
|
|
|
|
|
Пәндік орталық іс-әрекеті (немен ойнады және не істеді). |
|
|
|
|
|
|
|
Таныс емес үлкендермен қарым-қатынасы (көңіл-күйі, ойыншықтарды сұрауға ұялады, күлімсірейді және т.б.) |
|
|
|
|
|
|
|
Балалармен қарым-қатынасы (байқамайды, ойыншықтарды таңдайды, алысады, диалогтық қарым-қатынасқа түседі, бірге ойнайды және т.б.) |
|
|
|
|
|
|
|
Себептері |
|
|
|
|
|
|
Бейімделудің аяқталуы ________________________________________
Бейімделу сатысы_____________________________________________
Баланың ерекшелігі___________________________________________
І кіші топ балаларының бейімделу бойынша диагностикалық картасы
|
Тобы______________________________ |
күндер |
|
|
|
|
|
|
Алып келушімен қарым-қатынасы ( қалай айырылды ) |
|
|
|
|
|
|
|
Мінез-құлық, эмоционалды реакциялар, олардың күші (еркін кірген, есікте тұрған, шамамен жылауы) |
|
|
|
|
|
|
|
Топ кеңістігін игеру (қозғалып жүгіріп, жүрді, орындықта отырды) |
|
|
|
|
|
|
|
Пәндік-манипуляциялық әрекет (немен ойнады және не істеді) |
|
|
|
|
|
|
|
Таныс емес ересек адамға қарым-қатынас (эмоциялары: істер-сөйлесу, күлкі,бұрылыс, ұялшақ, ойыншықтарды көрсету) |
|
|
|
|
|
|
|
Балаларға деген қарым-қатынас (байқамайды, ойыншықтарды таңдайды, жанында ойнайды, диалогқа түседі) |
|
|
|
|
|
|
|
Ескертулер |
|
|
|
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
І кіші топ балаларының бейімделуін талдау картасы
І кіші топ балаларының бейімделуін талдау картасы
І кіші топ балаларының адаптациядан өтуіне бақылау картасы
Адаптация парағы баланың балабақшаға бірінші келген күнінен бастап әр күні толтырылады.
Карта - І кіші топ балаларының бейімделуін бақылауға арналған (жоғары жағына күндері қойылады).
Толтыру варианттары: 3- "өте жақсы", 2 - "орта", 1- "төмен".
Адаптация парағын толтыру - балалардың балабақшаға тез бейімделуіне профилактикалық жұмыстардың жоспарын түзуге көмектеседі.
|
Тобы___________________________ |
күні |
|
|
|
|
|
|
Алып келушімен қарым-қатынасы (анасы, әкесі және т.б.қалай ажырауы) |
|
|
|
|
|
|
|
Мінез-құлқы, эмоциясы (бөбекжайға еркін кіруі, есіктің алдында тұрады, тәрбиешіге жақындағанда жылайды т.б.) |
|
|
|
|
|
|
|
Топтағы басты кеңістік (қимылдау, жүгіру, отыру және т.б.) |
|
|
|
|
|
|
|
Пәндік орталық іс-әрекеті (немен ойнады және не істеді). |
|
|
|
|
|
|
|
Таныс емес үлкендермен қарым-қатынасы (көңіл-күйі, ойыншықтарды сұрауға ұялады, күлімсірейді және т.б.) |
|
|
|
|
|
|
|
Балалармен қарым-қатынасы (байқамайды, ойыншықтарды таңдайды, алысады, диалогтық қарым-қатынасқа түседі, бірге ойнайды және т.б.) |
|
|
|
|
|
|
|
Себептері |
|
|
|
|
|
|
Бейімделудің аяқталуы ________________________________________
Бейімделу сатысы_____________________________________________
Баланың ерекшелігі___________________________________________
І кіші топ балаларының бейімделу бойынша диагностикалық картасы
|
Тобы______________________________ |
күндер |
|
|
|
|
|
|
Алып келушімен қарым-қатынасы ( қалай айырылды ) |
|
|
|
|
|
|
|
Мінез-құлық, эмоционалды реакциялар, олардың күші (еркін кірген, есікте тұрған, шамамен жылауы) |
|
|
|
|
|
|
|
Топ кеңістігін игеру (қозғалып жүгіріп, жүрді, орындықта отырды) |
|
|
|
|
|
|
|
Пәндік-манипуляциялық әрекет (немен ойнады және не істеді) |
|
|
|
|
|
|
|
Таныс емес ересек адамға қарым-қатынас (эмоциялары: істер-сөйлесу, күлкі,бұрылыс, ұялшақ, ойыншықтарды көрсету) |
|
|
|
|
|
|
|
Балаларға деген қарым-қатынас (байқамайды, ойыншықтарды таңдайды, жанында ойнайды, диалогқа түседі) |
|
|
|
|
|
|
|
Ескертулер |
|
|
|
|
|
|
шағым қалдыра аласыз













