Рефлексивті есеп
5 “а “ сыныбында жаратылыстану пәнінен жаңартылған бағдарлама I-тоқсан 2018-2019 о.ж бойынша атқарылған жұмыс
Бірінші тоқсанда оқытудың негізгі міндеттері мен мақсаттары ғылымның қызметтерін адамның іс-әрекетінің түрі ретінде анықтау,зерттеу сұрағы мен болжамды тұжырымдау,жер ғаламшарының пайда болуын түсіндіру, жоспар және шартты белгілермен жұмыс, жергілікті жердің түсірілімін жасау,жердің құрылысы мен құрамын анықтау, материктер мен дүние бөліктерін игеру және зерттеу тарихын сипаттау,мұхиттарды зерттеу тарихын сипаттау.Тоқсан ішінде 2 БЖБ өткізілді. Оқушыларға келесідей тапсырмалар және тақырыптар қиындық туғызды:материктер мен дүние бөліктерін айыра білу,шартты белгілермен жұмыс,деректерді талдау ,қорытынды және талқылау.
ТЖБ қорытындысы: «5» - 3 , «4» - 9 , «3» - 6Білім сапасы: 66%Үлгерімі: 100%
География мұғалімі: Айбас Ж.Р
Рефлексивті есеп
6 “а “ сыныбында жаратылыстану пәнінен жаңартылған бағдарлама I-тоқсан2018-2019 о.ж бойынша атқарылған жұмыс
Бірінші тоқсанда оқытудың негізгі міндеттері мен мақсаттары жаратылыстану ғылымдарының зерттеу нысандарын тізіп атау,зерттеуді жоспарлау, деректерді жинау және тіркеу,макро және микроәлем, жер туралы жалпы мағлұматтар, жер өрістері және олардың құрамдас бөліктері, жердегі тіршілік,жер бетін бейнелеу тәсілдерін анықтау, географиялық координаталармен жұмыс, масштабты пайдаланып арақашықтықты есептеу.Тоқсан ішінде 2 БЖБ өткізілді. Оқушыларға келесідей тапсырмалар және тақырыптар қиындық туғызды: картада географиялық координаттарды табу әлі де қиындық туғызуда,масштабты атаулы масштабтан сандық масштабқа,сандық масштабтан атаулы масштабқа айналдыру.
ТЖБ қорытындысы: «5» - 3 , «4» - 4 , «3» - 5Білім сапасы: 58%Үлгерімі: 100%
География мұғалімі: Айбас Ж.РРефлексивті есеп
7“а “ сыныбында география пәнінен жаңартылған бағдарлама I-тоқсан 2018-2019 о.ж бойынша атқарылған жұмыс
Бірінші тоқсанда оқытудың негізгі міндеттері мен мақсаттары саяхатшылар мен зерттеушілердің география ғылымының дамуына қосқан үлесін сипаттап баға беру, географиялық нысандардың ,құбылыстардың және үдерістердің ерекшеліктерін графикалық түрде көрсете алу: диаграмма,профиль,график,литосфераның құрылысы мен заттық құрамын анықтау,жер қыртысының тектоникалық қозғалыстарын анықтау: дрейф, коллизия, субдукция, спрединг.Тоқсан ішінде 3 БЖБ өткізілді. Оқушыларға келесідей тапсырмалар және тақырыптар қиындық туғызды: жер қыртысының тектоникалық қозғалыстарын анықтау: дрейф, коллизия, субдукция, спрединг,географиялық нысандарын картадан көрсету.
ТЖБ қорытындысы: «5» - 2 , «4» - 10 , «3» - 4Білім сапасы: 75%Үлгерімі: 100%
География мұғалімі: Айбас Ж.Р