Материалдар / ICILS халықаралық зерттеуінің тапсырмалары
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

ICILS халықаралық зерттеуінің тапсырмалары

Материал туралы қысқаша түсінік
ICILS халықаралық зерттеуінің тапсырмалары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Ақпан 2024
70
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
700 тг 525 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Туткабаева Сауле Сатыбалдыевна

Информатика пәнінің мұғалімі

Жетісу облысы білім басқармасының ,

Талдықорған қаласы бойынша білім бөлімі ”

мемлекеттік мекемесінің

«МДШО бар Сайын Мұратбеков атындағы

9 орта мектеп» КММ



ICILS -2023-2024 халықаралық зерттеу бойынша тапсырмалар



1-тапсырма.

Оқу мақсаты: 5.2.2.2 растрлық кескіндерді жасау және өңдеу;

Тапсырманың түрі: ақпараттық өнімдер құруды талап ететін тапсырма.

Қиындық деңгейі: 4 деңгей

Тапсырманың сипаттамасы:

а)Үлгіге қарап Canva.com  платформасы арқылы мектептің логотипін жаса. Canva.com  платформасының сілтемесі берілген.

ә) Растрлық кескіннің векторлық кескіннен бір-бірінен артықшылығы мен кемшілігін жазыңыз___________________________________________________________________________________________________________________





















2-тапсырма.

Оқу мақсаты: 8.4.2.1 Желі қолданушыларының қауіпсіздігін қамтамасыз ету ережелерін сақтау (интернеттегі алаяқтық пен агрессия)

Тапсырманың түрі: ақпараттық өнімдер құруды талап ететін тапсырма.

Қиындық деңгейі: 4 деңгей

Тапсырманың сипаттамасы:

Туындаған жағдаяттардан шығудың дұрыс жолын таңдаңыз.

1Сіз таныс емес адамға өз карточкаңыздың кодын, күнін, уақытын айтып қойған жағдайда не істер едіңіз, бір немесе бірнеше жауапты таңдаңыз.

  • Карта нөмірін бұғаттау, қолданбау керек.

  • Карта нөмірін айтқан кезде ешнәрсе өзгермейді.

  • Сайтқа кіргенде ештеңе болмайды

  • Өз құпия сөзіңді және карта нөмірін ешкімге жарияламау керек.


а)Егер сайт сізді алдайтынын түсінсеңіз қандай әрекет жасайтын едіңіз?

Сайттан шығамын

Сайтқа шағым жіберемін

Сайт сілтемесін достарыма жіберемін

Ата-анамнан ақыл сұраймын


ә)Интернетті қауіпсіз қолданудың 2 ережесін жазыңыз:

1._________________________________________________________________

2.________________________________________________________________



3-тапсырма.

Оқу мақсаты: 7.2.2.1 мәтіндік процессордағы кестелерді пішімдеу;

MS.Word  редакторын қолданып кесте құр.

Тапсырманың түрі: ақпараттық өнімдер құруды талап ететін тапсырма.

Қиындық деңгейі:4 деңгей

Тапсырманың сипаттамасы: MS.Word  редакторын қолданып, кестені сызады, пішімдеу жолдарын қолданады. Қандай пішімдеу түрін қолданғандықтарын жазып береді_______________________________________________________________________________________________________________________________









4-тапсырма.

Оқу мақсаты: 8.2.2.1 Электронды кестеде есептерді шешу үшін мәліметтердің әртүрлі пішімдерін қолдану

Тапсырманың түрі: ақпараттық өнімдер құруды талап ететін тапсырма.

Қиындық деңгейі:4 деңгей

Тапсырманың сипаттамасы: MS. Excel электрондық кестесін қолданып, кестені сызады, пішімдеу жолдарын қолданады. Қандай пішімдеу түрін қолданғандықтарын жазып береді_______________________________________________________________________________________________________________________________





































5-тапсырма.

Оқу мақсаты: 5. 7.1.2.1 бірдей ақпаратты сақтайтын түрлі форматтағы файлдардың өлшемдерін салыстыру;

Тапсырманың түрі: белгілі бір дағдыларды талап ететін тапсырмалар;

Қиындық деңгейі: 3-деңгей

Тапсырманың сипаттамасы:

1. Көпдеңгейлі (иерархиялық) бума жаса. Негізгі буманың атын «Файл типтері» деп сақта. Оның ішіне 1 бума ашып, «Мәтіндік файл» деп сақтап, мәтіндік файлға жататын тип файлдарын сақта;

а. Екінші буманы ашып, «Графиктік файл» деп сақтап, графиктік файлға жататын тип файлдарын сақта.

ә) Осы екі түрлі файл типтерін салыстырып, бір-бірінен айырмашылықтарын жаз.
















6-тапсырма.

Оқу мақсаты: 7.2.2.4 электрондық кестеде шартты пішімдеуді қолдану;

Тапсырманың түрі: ақпараттық өнімдер құруды талап ететін тапсырма.

Қиындық деңгейі:4-деңгей

Тапсырманың сипаттамасы:

Оқулықтың атауы, бағасы мен оны саны көрсетілген. Осы кесте бойынша төмендегі . тапсырмаларды орында.

1. "Бағасы" бағанынан құны  1000 т жоғары  оқулықтарды ерекшелеп, шартты форматтаудың түрі: гистограмма түрін қолдан.

2. "Саны" бағанына шартты форматтаудың түрі: "Түрлі түсті шәкілдер" түрін  қолдан.

3. Оқулықтың атауы бағанына шартты формататудың түрі: "Таңбалар жиынтығын" қолдан.















7-тапсырма.

Оқу мақсаты: 6.1.2.1 операциялық жүйелердің негізгі функцияларын атау;

Тапсырманың түрі: жауабы берілген ақпаратқа негізделген тапсырмалар;

Қиындық деңгейі: 1-деңгей

Тапсырманың сипаттамасы:

Қандай программалық жасақтама қажет екенін анықтау керек. Ол үшін керекті сөздің қасына программалық жабдықтама түрлерін орналастыру қажет.



















8-тапсырма.

Оқу мақсаты: 8.1.1.1 процессордың функцияларын және оның негізгі сипаттамаларын қарапайым деңгейде түсіндіру

Тапсырманың түрі: ақпараттық өнімдер құруды талап ететін тапсырма.

Қиындық деңгейі:4-деңгей

Тапсырманың сипаттамасы:

«Сатып алу» тапсырмасы

Жанар үй тапсырмаларын орындау үшін өзіне ноутбук және құлаққап алуды жоспарлады. 

Жанар үшін ноутбуктың  бағасы төмен болу  маңызды.  Ұсынылған екі  дүкеннің сайттына кіріп қажет ақпаратты іздеп, Жанарға  таңдау жасауға көмектесіңіз.    Кестені толтырыңыз

www.alser.kz 


www.mechta.kz













9-тапсырма.

Оқу мақсаты: 5.2.1.2 байланыс арналары, ақпарат көздері және қабылдағыштарының мысалын келтіру;

Тапсырманың түрі: жауабы берілген ақпаратқа негізделген тапсырмалар;

Қиындық деңгейі:1-деңгей

Тапсырманың сипаттамасы:

а) Ақпарат түрлерін суреттері мен атауларын сәйкестендіру керек?



























ә) Бұл ақпараттың қай түріне жатады? Кез-келген суретке мысал келтіріп өз ойыңды жаз.


10-тапсырма.

Оқу мақсаты: 7.2.2.3 электрондық кестеде диаграммаларды жасау;

Тапсырманың түрі: белгілі бір дағдыларды талап ететін тапсырмалар

Қиындық деңгейі: 2-деңгей

Тапсырманың сипаттамасы:

а) Excel  электрондық кестесінде берілген кестеге диаграмма құр.

ә) Диаграммаға атау беріп, аңыз, деректер мәнін қойып, осьтерін көрсетіп жаз?





11-тапсырма.

Оқу мақсаты: 5.4.1.1 қауіпсіздік ережелерін бұзу салдары туралы

талдау.

Тапсырманың түрі: ақпараттық өнімдер құруды талап ететін

тапсырма.

Қиындық деңгейі: 4-деңгей

Тапсырманың сипаттамасы:

https://mail.ru/

 сервисінде төменде көрсетілген нұсқаулық арқылы электронды поштаны құрастырыңыз.

 

Нұсқаулық:

  • https://mail.ru// (CTRL-батырмасын басу арқылы сілтемеге басыңыз) сервисіне кіріңіз;

  • Создать почту (Поштаны құру) батырмасына басыңыз

    • Создать почту (Поштаны құру) батырмасына басыңыз

      • Создание почтового ящика сауалнамасын толтырыңыз

 

      • Тексеріс бөлімінен өтіңіз

 

      • Растау жүйесін өтіңіз.


Ә) Электрондық почтада осы почтаңды ашық күйде растау батырмасын басқаннан кейін сақтау деп, қалдырып кетсең, өзіңе қандай зиян келтіресің, осы тұрғыда өз ойыңды жаз....



1 2-тапсырма.

Оқу мақсаты: 6.4.1.1 эргономика міндеттерін (барынша жайлылық пен тиімділік үшін) тұжырымдау және шешу.

Тапсырманың түрі: белгілі бір дағдыларды талап ететін тапсырмалар;

Қиындық деңгейі:2-деңгей

Тапсырманың сипаттамасы:

а)Самат атты бала эргономика ережесін сақтап отыр ма?

ә)Осы суретке қарап мысал келтір. Өз ұсынысыңды жаз.



13-тапсырма.

Оқу мақсаты: 6.2.2.1 сілтемелерді ұйымдастыру (гиперсілтемелер, мазмұны, тақырыптар, түсіндірмелер)

Тапсырманың түрі: ақпараттық өнімдер құруды талап ететін

тапсырма.

Қиындық деңгейі: 4-деңгей

Тапсырманың сипаттамасы:

Презентацияны құру барысында сілтемесі берілген видео және сурет кірістіріп қой, кірістіру барысында қандай гиперсілтеме түрін қолдандың, түсіндіріп жаз.

видеоға сілтеме


суретке сілтеме



14-тапсырма.

Оқу мақсаты:

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!