Туткабаева Сауле Сатыбалдыевна
Информатика пәнінің
мұғалімі
“Жетісу облысы білім
басқармасының ,
Талдықорған қаласы бойынша
білім бөлімі ”
мемлекеттік
мекемесінің
«МДШО бар Сайын Мұратбеков
атындағы
№9
орта мектеп» КММ
ICILS -2023-2024
халықаралық зерттеу бойынша
тапсырмалар
1-тапсырма.
Оқу
мақсаты: 5.2.2.2 растрлық
кескіндерді жасау және өңдеу;
Тапсырманың
түрі: ақпараттық өнімдер құруды
талап ететін тапсырма.
Қиындық
деңгейі: 4
деңгей
Тапсырманың
сипаттамасы:
а)Үлгіге қарап Canva.com платформасы
арқылы мектептің логотипін жаса. Canva.com платформасының
сілтемесі берілген.
ә) Растрлық кескіннің
векторлық кескіннен бір-бірінен артықшылығы мен кемшілігін
жазыңыз___________________________________________________________________________________________________________________
2-тапсырма.
Оқу
мақсаты: 8.4.2.1 Желі
қолданушыларының қауіпсіздігін қамтамасыз ету ережелерін сақтау
(интернеттегі алаяқтық пен агрессия)
Тапсырманың
түрі: ақпараттық өнімдер құруды
талап ететін тапсырма.
Қиындық
деңгейі: 4
деңгей
Тапсырманың
сипаттамасы:
Туындаған жағдаяттардан шығудың дұрыс жолын
таңдаңыз.
1Сіз таныс емес адамға өз
карточкаңыздың кодын, күнін, уақытын айтып қойған жағдайда не істер
едіңіз, бір немесе бірнеше жауапты
таңдаңыз.
-
Карта нөмірін бұғаттау,
қолданбау керек.
-
Карта нөмірін айтқан кезде ешнәрсе
өзгермейді.
-
Сайтқа кіргенде ештеңе болмайды
-
Өз құпия сөзіңді және карта
нөмірін ешкімге жарияламау керек.
а)Егер сайт сізді алдайтынын
түсінсеңіз қандай әрекет жасайтын
едіңіз?
Сайттан шығамын
Сайтқа шағым жіберемін
Сайт сілтемесін достарыма
жіберемін
Ата-анамнан ақыл сұраймын
ә)Интернетті қауіпсіз
қолданудың 2 ережесін жазыңыз:
1._________________________________________________________________
2.________________________________________________________________
3-тапсырма.
Оқу
мақсаты: 7.2.2.1 мәтіндік
процессордағы кестелерді
пішімдеу;
MS.Word редакторын
қолданып кесте құр.
Тапсырманың
түрі: ақпараттық өнімдер
құруды талап ететін
тапсырма.
Қиындық
деңгейі:4
деңгей
Тапсырманың
сипаттамасы: MS.Word редакторын
қолданып, кестені сызады, пішімдеу жолдарын қолданады. Қандай
пішімдеу түрін қолданғандықтарын жазып
береді_______________________________________________________________________________________________________________________________
4-тапсырма.
Оқу
мақсаты: 8.2.2.1
Электронды кестеде есептерді шешу үшін мәліметтердің әртүрлі
пішімдерін қолдану
Тапсырманың
түрі: ақпараттық өнімдер
құруды талап ететін
тапсырма.
Қиындық
деңгейі:4
деңгей
Тапсырманың
сипаттамасы: MS. Excel электрондық
кестесін қолданып, кестені сызады, пішімдеу жолдарын қолданады.
Қандай пішімдеу түрін қолданғандықтарын жазып
береді_______________________________________________________________________________________________________________________________
5-тапсырма.
Оқу
мақсаты: 5. 7.1.2.1 бірдей ақпаратты
сақтайтын түрлі форматтағы файлдардың өлшемдерін
салыстыру;
Тапсырманың
түрі: белгілі бір дағдыларды
талап ететін тапсырмалар;
Қиындық
деңгейі: 3-деңгей
Тапсырманың
сипаттамасы:
1.
Көпдеңгейлі (иерархиялық) бума
жаса. Негізгі буманың атын «Файл типтері» деп сақта. Оның ішіне 1
бума ашып, «Мәтіндік файл» деп сақтап, мәтіндік файлға жататын тип
файлдарын сақта;
а. Екінші буманы ашып,
«Графиктік файл» деп сақтап, графиктік файлға жататын тип файлдарын
сақта.
ә) Осы екі түрлі файл типтерін
салыстырып, бір-бірінен айырмашылықтарын
жаз.
6-тапсырма.
Оқу
мақсаты: 7.2.2.4
электрондық кестеде шартты пішімдеуді
қолдану;
Тапсырманың
түрі: ақпараттық өнімдер
құруды талап ететін
тапсырма.
Қиындық
деңгейі:4-деңгей
Тапсырманың
сипаттамасы:
Оқулықтың атауы, бағасы мен
оны саны көрсетілген. Осы кесте бойынша
төмендегі . тапсырмаларды орында.
1.
"Бағасы" бағанынан құны 1000 т жоғары оқулықтарды
ерекшелеп, шартты форматтаудың түрі: гистограмма түрін
қолдан.
2.
"Саны" бағанына шартты форматтаудың түрі: "Түрлі түсті шәкілдер"
түрін қолдан.
3. Оқулықтың атауы бағанына шартты формататудың
түрі: "Таңбалар жиынтығын"
қолдан.
7-тапсырма.
Оқу
мақсаты: 6.1.2.1 операциялық
жүйелердің негізгі функцияларын
атау;
Тапсырманың
түрі: жауабы берілген ақпаратқа
негізделген тапсырмалар;
Қиындық
деңгейі: 1-деңгей
Тапсырманың
сипаттамасы:
Қандай программалық жасақтама
қажет екенін анықтау керек. Ол үшін керекті сөздің қасына
программалық жабдықтама түрлерін орналастыру
қажет.
8-тапсырма.
Оқу
мақсаты: 8.1.1.1 процессордың
функцияларын және оның негізгі сипаттамаларын қарапайым деңгейде
түсіндіру
Тапсырманың
түрі: ақпараттық өнімдер құруды
талап ететін тапсырма.
Қиындық
деңгейі:4-деңгей
Тапсырманың
сипаттамасы:
«Сатып алу»
тапсырмасы
Жанар үй тапсырмаларын орындау үшін өзіне ноутбук
және құлаққап алуды жоспарлады.
Жанар үшін ноутбуктың
бағасы төмен болу маңызды. Ұсынылған екі
дүкеннің сайттына кіріп қажет ақпаратты іздеп,
Жанарға таңдау жасауға көмектесіңіз.
Кестені
толтырыңыз
www.alser.kz
www.mechta.kz
9-тапсырма.
Оқу
мақсаты: 5.2.1.2 байланыс арналары,
ақпарат көздері және қабылдағыштарының мысалын
келтіру;
Тапсырманың
түрі: жауабы берілген ақпаратқа
негізделген тапсырмалар;
Қиындық
деңгейі:1-деңгей
Тапсырманың
сипаттамасы:
а) Ақпарат түрлерін
суреттері мен атауларын сәйкестендіру
керек?
ә) Бұл ақпараттың қай түріне
жатады? Кез-келген суретке мысал келтіріп өз ойыңды
жаз.
10-тапсырма.
Оқу
мақсаты: 7.2.2.3 электрондық кестеде
диаграммаларды жасау;
Тапсырманың
түрі: белгілі бір дағдыларды
талап ететін тапсырмалар
Қиындық
деңгейі: 2-деңгей
Тапсырманың
сипаттамасы:
а)
Excel
электрондық кестесінде берілген кестеге диаграмма
құр.
ә) Диаграммаға атау беріп,
аңыз, деректер мәнін қойып, осьтерін көрсетіп
жаз?
11-тапсырма.
Оқу мақсаты:
5.4.1.1 қауіпсіздік
ережелерін бұзу салдары туралы
талдау.
Тапсырманың түрі:
ақпараттық өнімдер
құруды талап
ететін
тапсырма.
Қиындық деңгейі:
4-деңгей
Тапсырманың
сипаттамасы:
https://mail.ru/
сервисінде төменде көрсетілген нұсқаулық
арқылы электронды поштаны
құрастырыңыз.
Нұсқаулық:
Ә) Электрондық почтада осы
почтаңды ашық күйде растау батырмасын басқаннан кейін сақтау деп,
қалдырып кетсең, өзіңе қандай зиян келтіресің, осы тұрғыда өз
ойыңды жаз....
1
2-тапсырма.
Оқу
мақсаты: 6.4.1.1 эргономика
міндеттерін (барынша жайлылық пен тиімділік үшін) тұжырымдау және
шешу.
Тапсырманың
түрі: белгілі бір дағдыларды
талап ететін тапсырмалар;
Қиындық
деңгейі:2-деңгей
Тапсырманың
сипаттамасы:
а)Самат атты бала эргономика
ережесін сақтап отыр ма?
ә)Осы суретке қарап мысал
келтір. Өз ұсынысыңды жаз.
13-тапсырма.
Оқу
мақсаты: 6.2.2.1 сілтемелерді
ұйымдастыру (гиперсілтемелер, мазмұны, тақырыптар,
түсіндірмелер)
Тапсырманың
түрі: ақпараттық өнімдер
құруды талап
ететін
тапсырма.
Қиындық
деңгейі: 4-деңгей
Тапсырманың
сипаттамасы:
Презентацияны құру барысында
сілтемесі берілген видео және сурет кірістіріп қой, кірістіру
барысында қандай гиперсілтеме түрін қолдандың, түсіндіріп
жаз.
видеоға
сілтеме
суретке
сілтеме
14-тапсырма.
Оқу
мақсаты: