(білім беру ұйымының атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
|
Бөлім: |
PYTHON тілінде программалау |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: 6 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
IDE-мен танысу |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.1.2.2 IDE интерфейсінің мүмкіндіктерін қолдану; |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Бағдарламаларды құрудың интеграцияланған ортасымен таныстыру. IDE интерфейсінің мүмкіндіктерін қолданып, бағдарламалар құруды меңгеру |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
1) Оқушылармен сәлемдесу, сабаққа қатысуды тексеру. 2) "Қуаныш шеңбері" әдісі арқылы сыныпта қолайлы психологиялық атмосфера қалыптасады. Оқушылар бір-бірімен жақсы тілектер алмасып, бүкіл сыныптың көңіл-күйін көтереді. 3) Қауіпсіздік ережелерімен таныстыру Жаңа тақырыпқа кіріспе. "Миға шабуыл" әдісі арқылы сұрақтар қойылады. Осы сабақтардың байланысы туралы ойлауға әкелетін мәселелерді ұжымдық талқылау жүргізілуде. Сыныпқа келесі жалпы сұрақтар беріледі. Әр оқушы өз пікірімен бөліседі. Алгоритм дегеніміз не? Алгоритмдердің қандай түрлерін білесіңдер? Қандай бағдарламалау тілдерімен таныссыңдар? |
Балалар жұмыс орындарын тексереді. Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтады Сұрақтарға жауап береді, әр оқушы өз пікірімен бөліседі. |
Мақтау «Бес саусақ» әдісі бойынша бағалау |
Интербелсенді тақта, презентация |
|
Сабақтың ортасы |
Жаңа тақырыпты меңгеру Қадамдық демонстрация: 1. IDE іске қосу. 2. Интерфейске шолу жасау: o негізгі мәзір. o код редакторы. o Консоль / терминал. o бағдарламаны іске қосу және күйін келтіру батырмалары. Қарапайым кодтың мысалы: Print ("Сәлем!") Кодты жазуды, файлды сақтауды және бағдарламаны іске қосуды көрсету Оқулықпен жұмыс. "Жаңа білім" бөліміндегі ақпаратпен танысып, төмендегі сұрақтарға жауап беру: 1) Неліктен көптеген бағдарламалау тілдерінің ішінен біз Python-ды таңдаймыз? 2) Компьютерге Python бағдарламасын қалай орнатуға болады? 3) Бағдарлама, бағдарламалау тілі дегеніміз не? Тәжірибеде қолдану №1 тапсырма. Олардың атын шығаратын бағдарламаны жазыңыз және іске қосыңыз: name = input ("Сіздің атыңыз кім? ") басып шығару ("Сәлем," + name+"!") №2 тапсырма екі санды қосуға арналған бағдарлама: a = int(input ("бірінші санды енгізіңіз:")) b = int(input ("екінші санды енгізіңіз:")) басып шығару ("сома:", a + b) Сергіту сәті
Білімді бекіту
|
Мұғалімнің ақпаратын тыңдайды Бағдарламаның негізгі элементтерімен танысады Оқулықта "Жаңа білім" бөліміндегі ақпаратпен танысады Тәжірибелік жұмысты үлгі бойынша орындайды, шыққан нәтижеге талдау жасайды Көз жаттығуларын орындайды анықтамаларды жазады ;
интерактивті тапсырманы орындайды;
|
«Шапалақтау» әдісі Дескрипторлар: - сөйлемдегі бос орындарды толтырады 2б; - жауаптарды жазады 2б; - Сәлем Қазақстан, Алты+ бақан ,сөзін экранға шығару программа кодын жазады 2б; -Арман сөзін үш рет экранға шығаратын программа кодын жазады 1б; -25+25 санын экранға шығару кодын жазады 1б - программа кодын жазады 2б; |
Презентация, оқулық Оқулық, Жұмыс дәптерлері, жұмыс парағы, компьютер https://joyteka.com/ru/100500149 |
|
Сабақтың соңы |
Үй тапсырмасы: Екі санды көбейтетін және нәтижені шығаратын бағдарлама жазыңыз Рефлексия «Инстаграм»
|
Үй тапсырмасын жазады
Өз жұмыстарын бағалайды |
- Өзін-өзі бағалау |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
IDE -мен танысу.
IDE -мен танысу.
(білім беру ұйымының атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
|
Бөлім: |
PYTHON тілінде программалау |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: 6 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
IDE-мен танысу |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.1.2.2 IDE интерфейсінің мүмкіндіктерін қолдану; |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Бағдарламаларды құрудың интеграцияланған ортасымен таныстыру. IDE интерфейсінің мүмкіндіктерін қолданып, бағдарламалар құруды меңгеру |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
1) Оқушылармен сәлемдесу, сабаққа қатысуды тексеру. 2) "Қуаныш шеңбері" әдісі арқылы сыныпта қолайлы психологиялық атмосфера қалыптасады. Оқушылар бір-бірімен жақсы тілектер алмасып, бүкіл сыныптың көңіл-күйін көтереді. 3) Қауіпсіздік ережелерімен таныстыру Жаңа тақырыпқа кіріспе. "Миға шабуыл" әдісі арқылы сұрақтар қойылады. Осы сабақтардың байланысы туралы ойлауға әкелетін мәселелерді ұжымдық талқылау жүргізілуде. Сыныпқа келесі жалпы сұрақтар беріледі. Әр оқушы өз пікірімен бөліседі. Алгоритм дегеніміз не? Алгоритмдердің қандай түрлерін білесіңдер? Қандай бағдарламалау тілдерімен таныссыңдар? |
Балалар жұмыс орындарын тексереді. Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтады Сұрақтарға жауап береді, әр оқушы өз пікірімен бөліседі. |
Мақтау «Бес саусақ» әдісі бойынша бағалау |
Интербелсенді тақта, презентация |
|
Сабақтың ортасы |
Жаңа тақырыпты меңгеру Қадамдық демонстрация: 1. IDE іске қосу. 2. Интерфейске шолу жасау: o негізгі мәзір. o код редакторы. o Консоль / терминал. o бағдарламаны іске қосу және күйін келтіру батырмалары. Қарапайым кодтың мысалы: Print ("Сәлем!") Кодты жазуды, файлды сақтауды және бағдарламаны іске қосуды көрсету Оқулықпен жұмыс. "Жаңа білім" бөліміндегі ақпаратпен танысып, төмендегі сұрақтарға жауап беру: 1) Неліктен көптеген бағдарламалау тілдерінің ішінен біз Python-ды таңдаймыз? 2) Компьютерге Python бағдарламасын қалай орнатуға болады? 3) Бағдарлама, бағдарламалау тілі дегеніміз не? Тәжірибеде қолдану №1 тапсырма. Олардың атын шығаратын бағдарламаны жазыңыз және іске қосыңыз: name = input ("Сіздің атыңыз кім? ") басып шығару ("Сәлем," + name+"!") №2 тапсырма екі санды қосуға арналған бағдарлама: a = int(input ("бірінші санды енгізіңіз:")) b = int(input ("екінші санды енгізіңіз:")) басып шығару ("сома:", a + b) Сергіту сәті
Білімді бекіту
|
Мұғалімнің ақпаратын тыңдайды Бағдарламаның негізгі элементтерімен танысады Оқулықта "Жаңа білім" бөліміндегі ақпаратпен танысады Тәжірибелік жұмысты үлгі бойынша орындайды, шыққан нәтижеге талдау жасайды Көз жаттығуларын орындайды анықтамаларды жазады ;
интерактивті тапсырманы орындайды;
|
«Шапалақтау» әдісі Дескрипторлар: - сөйлемдегі бос орындарды толтырады 2б; - жауаптарды жазады 2б; - Сәлем Қазақстан, Алты+ бақан ,сөзін экранға шығару программа кодын жазады 2б; -Арман сөзін үш рет экранға шығаратын программа кодын жазады 1б; -25+25 санын экранға шығару кодын жазады 1б - программа кодын жазады 2б; |
Презентация, оқулық Оқулық, Жұмыс дәптерлері, жұмыс парағы, компьютер https://joyteka.com/ru/100500149 |
|
Сабақтың соңы |
Үй тапсырмасы: Екі санды көбейтетін және нәтижені шығаратын бағдарлама жазыңыз Рефлексия «Инстаграм»
|
Үй тапсырмасын жазады
Өз жұмыстарын бағалайды |
- Өзін-өзі бағалау |
|
шағым қалдыра аласыз
















