|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
Python тілінде программалау |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
Дузбаева Б.К. |
|||
|
Күні |
13.01.25 |
|||
|
Сынып 6 |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
IDE -мен танысу |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.1.2.2 IDE интерфейсінің мүмкіндіктерін қолдану |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
|
|||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы |
1.Оқушылармен амандасу. 2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру. 3.Жаңа тақырыпқа шолу. Проблемалық сұрақ:
|
1.Мұғаліммен амандасады. 2.Сабақтың мақсаттарымен танысады. Оқушылар сұрақ- қа жауап іздейді |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Жаңа тақырыпты түсіндіру. “Түртіп алу” Сурет бойынша түсіндіру
Топқа бөлу:
Python программалау тілінің кіріктірілген ортасы-мен таныстыру Программаның командалары:
Python-да құрылған программа кеңейтілімі .py Мысалы: esep1.py Мысал №1 1) File - New File 2) print(‘Men 6-shy synypta oqimyn‘) 3) File - Save (Save As ) 4) File - Run Программа кіріктірілген ортада түсіндіре отырып түсіндіріледі print - экранға нәтижені шығару үшін қолданатын функция Мысал №2 5+8*2 өрнегін есептеу керек print(5+8*2) sep=”” - командасы жолдағы барлық символды бос орынсыз жазады end=”” - бірнеше рет шақырып, мәліметті жаңа жолға көшірмей, нәтижені бір жолда жазу үшін Айырмашылығы айтылады Тапсырма №1. Жеке жұмыс. (Ф.С.) Python программалау тілін компьютерге орнату. Тапсырма №2 “Кейс” әдісі
Есептерді Python тілінде шығарыңдар: 1. 3+4*5*2+7 2. 12-6*2+9 3. 25/5+9*2 4. 100-84/9+24+6 Тапсырма №3 “Топтық жұмыс” Қандай программалар белгісі көрсетілген? Екеуін салыстырып, әрқайсысының ерекшеліктерін атаңдар.
Тапсырма №4 “Жұптық жұмыс” Мәзір жолағындағы батырмалардың атауларын қазақ және орыс тілдеріне аударып, дәптерге жазыңдар
Тапсырма №5 (ЕББҚ) Электронды дискідегі тапсырмалар:
Алгоритм - алға қойған ________ жету үшін немесе ______ есепті шешу үшін түсінікті де нақты ереже-лер бойынша ________берілген реттелген________ тізбегі.
_______ ең жаңа қазіргі заманға лайықты, жоғары дәрежедегі тіліне жатады. Python тілін ______жылы нидерландық программист_______________ойлап тапқан.
Бекіту: 1. Алгоритм деген не? |
Мұғалім түсіндір-гендерін түртіп алады? Дескриптор: -Python программалау тілін компьютерге орнатады; -Программалау орта-сымен танысады. Дескриптор: - Python программалау ортасын іске қосады; - Программалық кодты жазады; - Сақтайды - Есептеу нәтижесін алады. Дескриптор: - Программаларды сурет арқылы таниды; - Салыстырады - Ерекшеліктерін атайды Дескриптор: - Мәзір жолағындағы батырмалардың атау-ларын аударады Дескриптор: - Қажетті сөздерді қоя-ды; - Сөйлемдерді толық-тырады; - Программада жаңа терезе ашу үшін қажет-ті қадамдарды жазады |
2 ұпай 4 ұпай 3 ұпай
1 ұпай 5 ұпай |
Презентация Power Point бағдарламасы Интербелсенді тақта / Компьютер Python программалау ортасы Оқулық Парақша CD дискі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
|
Бағалау шәкілі: 5-6 -”әлі жұмыстану керек” 7-8 -”жақсы” 9-10 - “өте жақсы” |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Үй тапсырмасы |
§ 15 IDE -мен танысу Дәптерге математикалық өрнектер құрастырып, бағдарламалау тілінде жазып келіңдер |
|
|
![]()
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
IDE-мен танысу 6 сынып
IDE-мен танысу 6 сынып
|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
Python тілінде программалау |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
Дузбаева Б.К. |
|||
|
Күні |
13.01.25 |
|||
|
Сынып 6 |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
IDE -мен танысу |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.1.2.2 IDE интерфейсінің мүмкіндіктерін қолдану |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
|
|||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы |
1.Оқушылармен амандасу. 2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру. 3.Жаңа тақырыпқа шолу. Проблемалық сұрақ:
|
1.Мұғаліммен амандасады. 2.Сабақтың мақсаттарымен танысады. Оқушылар сұрақ- қа жауап іздейді |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Жаңа тақырыпты түсіндіру. “Түртіп алу” Сурет бойынша түсіндіру
Топқа бөлу:
Python программалау тілінің кіріктірілген ортасы-мен таныстыру Программаның командалары:
Python-да құрылған программа кеңейтілімі .py Мысалы: esep1.py Мысал №1 1) File - New File 2) print(‘Men 6-shy synypta oqimyn‘) 3) File - Save (Save As ) 4) File - Run Программа кіріктірілген ортада түсіндіре отырып түсіндіріледі print - экранға нәтижені шығару үшін қолданатын функция Мысал №2 5+8*2 өрнегін есептеу керек print(5+8*2) sep=”” - командасы жолдағы барлық символды бос орынсыз жазады end=”” - бірнеше рет шақырып, мәліметті жаңа жолға көшірмей, нәтижені бір жолда жазу үшін Айырмашылығы айтылады Тапсырма №1. Жеке жұмыс. (Ф.С.) Python программалау тілін компьютерге орнату. Тапсырма №2 “Кейс” әдісі
Есептерді Python тілінде шығарыңдар: 1. 3+4*5*2+7 2. 12-6*2+9 3. 25/5+9*2 4. 100-84/9+24+6 Тапсырма №3 “Топтық жұмыс” Қандай программалар белгісі көрсетілген? Екеуін салыстырып, әрқайсысының ерекшеліктерін атаңдар.
Тапсырма №4 “Жұптық жұмыс” Мәзір жолағындағы батырмалардың атауларын қазақ және орыс тілдеріне аударып, дәптерге жазыңдар
Тапсырма №5 (ЕББҚ) Электронды дискідегі тапсырмалар:
Алгоритм - алға қойған ________ жету үшін немесе ______ есепті шешу үшін түсінікті де нақты ереже-лер бойынша ________берілген реттелген________ тізбегі.
_______ ең жаңа қазіргі заманға лайықты, жоғары дәрежедегі тіліне жатады. Python тілін ______жылы нидерландық программист_______________ойлап тапқан.
Бекіту: 1. Алгоритм деген не? |
Мұғалім түсіндір-гендерін түртіп алады? Дескриптор: -Python программалау тілін компьютерге орнатады; -Программалау орта-сымен танысады. Дескриптор: - Python программалау ортасын іске қосады; - Программалық кодты жазады; - Сақтайды - Есептеу нәтижесін алады. Дескриптор: - Программаларды сурет арқылы таниды; - Салыстырады - Ерекшеліктерін атайды Дескриптор: - Мәзір жолағындағы батырмалардың атау-ларын аударады Дескриптор: - Қажетті сөздерді қоя-ды; - Сөйлемдерді толық-тырады; - Программада жаңа терезе ашу үшін қажет-ті қадамдарды жазады |
2 ұпай 4 ұпай 3 ұпай
1 ұпай 5 ұпай |
Презентация Power Point бағдарламасы Интербелсенді тақта / Компьютер Python программалау ортасы Оқулық Парақша CD дискі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
|
Бағалау шәкілі: 5-6 -”әлі жұмыстану керек” 7-8 -”жақсы” 9-10 - “өте жақсы” |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Үй тапсырмасы |
§ 15 IDE -мен танысу Дәптерге математикалық өрнектер құрастырып, бағдарламалау тілінде жазып келіңдер |
|
|
![]()
шағым қалдыра аласыз















