|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
Python тілінде программалау |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
Абдуваситов Н. |
|||
|
Күні |
|
|||
|
Сынып 6 |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
IDE мен танысу. Тіл алфавиті. Синтаксис. |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.1.2.2 IDE интерфейсінің мүмкіндіктерін қолдану |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
«Программалау тілі» ұғымын түсініп, қарапайым программаларды жаза білу |
|||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 5 мин |
1.Оқушылармен амандасу. 2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру. 3.Жаңа тақырыпқа шолу. Бейнеролик арқылы сабақ барысы түсіндіріліп, edpuzzle платформасында сұрақтар қойылады. |
1.Мұғаліммен амандасады. 2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. 3.Сабақтың мақсаттарымен танысады. Оқушылар жаңа тақырып бойынша қойылған сұрақтарға жауап береді |
Бонустар арқылы бағалау +1 балл |
https://edpuzzle.com/media/63c6a6c1897e3041025988f0 |
|
Сабақтың ортасы 5 мин 5 мин 10 мин 5 мин |
Жаңа тақырыпты түсіндіру. Процессор программалау тілінде жазылған программаларды тікелей қабылдамайды. Ол үшін программаларды процессор тіліне аударатын трансляторлар қажет. Транслятор түрлері:
Компилятор мен интерпретатор екеуі де программа. Программа құрудың интеграцияланған ортасына C++, Paskal, Java, Python сияқты программалар жатады. Солардың арасынан Python программалау тілімен танысуды бастайық. Әлемдегі мыңдаған кәсіпқой программалаушылар Американың Ұлттық ғарыш агенттігі NASA мен Google – дың қызметкерлері өз программаларын Python тілінде жазған. Программаны іске қосу үшін Пуск – Все программы – Python командасын орындаймыз. Программа қазақ тілін оқымайды. Латын тілінде жазылады. ТІЛ ӘЛІППЕСІ. СИНТАКСИС Кез келген тілді үйрену оның әліппесін үйренуден басталады. Әріптерден сөз, сөздерден сөйлем құралатыны секілді программалау тілінің де өз әліппесі бар. Программалау тілін үйренуді бастаған кезде оның операторларын жазу үшін қандай таңбалар қолдану керектігін анықтау керек. Python тілінің әліппесі төмендегідей құрылымға ие
Идентификаторлар (айнымалылар атауы) – әріппен басталатын цифрлар мен әріптер тізбегі. Идентификатор латын әріптерінен, төменгі сызу таңбасы _k1 және 0 мен 9 арасындағы цифрлардан құралады. Айнымалы – мәні мен типі бар шама. Программамен жұмыс барысында айнымалылардың мәнін өзгертіп отыруға болады. Қызметтік сөздер. Кейбір атауларды программалау барысында айнымалы ретінде қолдануға болмайды. Мұндай сөздерді қызметші сөздер деп атайды. Мысалы: for, if, class, def, print, input және т.б.
Топтық жұмыс. «Екі жалған, бір өтірік» Оқушыларға екі дұрыс, бір қате жауаптары бар тапсырмалар беріледі. Төрт топқа тапсырма беріледі Жеке жұмыс. 1 – тапсырма Төменде берілген сөздерден біріккен сөздерді алу программасын құр alty, ak, taldy, baqan, qala, qorgan Дескриптор: -Python программаны іске қосады; -берілген сөздерден біріккен сөздерді алу программасын құрады. 2 – тапсырма Еліміздің, қаламыздың атауын 3 реттен баспаға шығар Kazakhstan, Kazakhstan, Kazakhstan, Atyrau, Atyrau, Atyrau, Дескриптор: -Python программаны іске қосады; -Қарапайым программаларды жазады. 3-тапсырма. Python программасының көмегімен төмендегі фигураларды экранға шығар Баспалдақ Тіктөртбұрыш **** ****** ****** ****** ******** ****** ********** ****** Дескриптор: -Python программаны іске қосады; -фигураларды экранға шығарады. «Жұбын тап»
|
Мұғалімді тыңдайды «программалау тілі» анықтамасын дәптерге жазады «Транслятор түрлері» анықтамасын дәптерге жазады Оқушылар топ болып бірігіп, дұрыс емес жауапты тауып, сызады. Оқушылар компьютерде қарапайым программаларды жазады Компьютерде программа орындайды 3-тапсырманы орындайды
Оқушылар Пайтон қиындыларының сыңарын тауып, сәйкестендіреді |
+1 балл +2балл +2балл +2балл
+1 балл
|
Иентербелсенді тақта / компьютер слайд слайд Парақша компьютер парақша |
|
Сабақтың соңы 5 мин 5 мин |
Kahoot ойыны Тақырыпты қорытындылау мақсатында оқушыларға ойын ойнатылады
Рефлексия. survio.com арқылы оқушылар кері байланыс жасайды |
Оқушылар тест сұрақтарына жауап беру арқылы үздік оқушылар анықталады
Ұялы телефондарында кері байланыс береді |
+1 балл |
https://play.kahoot.it/v2/?quizId=fc9efb26-f95e-4088-ab43-4ac686c9f915 https://www.survio.com/survey/d/D7W4Z6A3Q8K7D9X2 |
|
Үй тапсырмасы |
Python ның пайда болу тарихы тақырыбында эссе жазу |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
IDE мен танысу. Тіл алфавиті. Синтаксис. 6-сынып
IDE мен танысу. Тіл алфавиті. Синтаксис. 6-сынып
|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
Python тілінде программалау |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
Абдуваситов Н. |
|||
|
Күні |
|
|||
|
Сынып 6 |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
IDE мен танысу. Тіл алфавиті. Синтаксис. |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.1.2.2 IDE интерфейсінің мүмкіндіктерін қолдану |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
«Программалау тілі» ұғымын түсініп, қарапайым программаларды жаза білу |
|||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 5 мин |
1.Оқушылармен амандасу. 2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру. 3.Жаңа тақырыпқа шолу. Бейнеролик арқылы сабақ барысы түсіндіріліп, edpuzzle платформасында сұрақтар қойылады. |
1.Мұғаліммен амандасады. 2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. 3.Сабақтың мақсаттарымен танысады. Оқушылар жаңа тақырып бойынша қойылған сұрақтарға жауап береді |
Бонустар арқылы бағалау +1 балл |
https://edpuzzle.com/media/63c6a6c1897e3041025988f0 |
|
Сабақтың ортасы 5 мин 5 мин 10 мин 5 мин |
Жаңа тақырыпты түсіндіру. Процессор программалау тілінде жазылған программаларды тікелей қабылдамайды. Ол үшін программаларды процессор тіліне аударатын трансляторлар қажет. Транслятор түрлері:
Компилятор мен интерпретатор екеуі де программа. Программа құрудың интеграцияланған ортасына C++, Paskal, Java, Python сияқты программалар жатады. Солардың арасынан Python программалау тілімен танысуды бастайық. Әлемдегі мыңдаған кәсіпқой программалаушылар Американың Ұлттық ғарыш агенттігі NASA мен Google – дың қызметкерлері өз программаларын Python тілінде жазған. Программаны іске қосу үшін Пуск – Все программы – Python командасын орындаймыз. Программа қазақ тілін оқымайды. Латын тілінде жазылады. ТІЛ ӘЛІППЕСІ. СИНТАКСИС Кез келген тілді үйрену оның әліппесін үйренуден басталады. Әріптерден сөз, сөздерден сөйлем құралатыны секілді программалау тілінің де өз әліппесі бар. Программалау тілін үйренуді бастаған кезде оның операторларын жазу үшін қандай таңбалар қолдану керектігін анықтау керек. Python тілінің әліппесі төмендегідей құрылымға ие
Идентификаторлар (айнымалылар атауы) – әріппен басталатын цифрлар мен әріптер тізбегі. Идентификатор латын әріптерінен, төменгі сызу таңбасы _k1 және 0 мен 9 арасындағы цифрлардан құралады. Айнымалы – мәні мен типі бар шама. Программамен жұмыс барысында айнымалылардың мәнін өзгертіп отыруға болады. Қызметтік сөздер. Кейбір атауларды программалау барысында айнымалы ретінде қолдануға болмайды. Мұндай сөздерді қызметші сөздер деп атайды. Мысалы: for, if, class, def, print, input және т.б.
Топтық жұмыс. «Екі жалған, бір өтірік» Оқушыларға екі дұрыс, бір қате жауаптары бар тапсырмалар беріледі. Төрт топқа тапсырма беріледі Жеке жұмыс. 1 – тапсырма Төменде берілген сөздерден біріккен сөздерді алу программасын құр alty, ak, taldy, baqan, qala, qorgan Дескриптор: -Python программаны іске қосады; -берілген сөздерден біріккен сөздерді алу программасын құрады. 2 – тапсырма Еліміздің, қаламыздың атауын 3 реттен баспаға шығар Kazakhstan, Kazakhstan, Kazakhstan, Atyrau, Atyrau, Atyrau, Дескриптор: -Python программаны іске қосады; -Қарапайым программаларды жазады. 3-тапсырма. Python программасының көмегімен төмендегі фигураларды экранға шығар Баспалдақ Тіктөртбұрыш **** ****** ****** ****** ******** ****** ********** ****** Дескриптор: -Python программаны іске қосады; -фигураларды экранға шығарады. «Жұбын тап»
|
Мұғалімді тыңдайды «программалау тілі» анықтамасын дәптерге жазады «Транслятор түрлері» анықтамасын дәптерге жазады Оқушылар топ болып бірігіп, дұрыс емес жауапты тауып, сызады. Оқушылар компьютерде қарапайым программаларды жазады Компьютерде программа орындайды 3-тапсырманы орындайды
Оқушылар Пайтон қиындыларының сыңарын тауып, сәйкестендіреді |
+1 балл +2балл +2балл +2балл
+1 балл
|
Иентербелсенді тақта / компьютер слайд слайд Парақша компьютер парақша |
|
Сабақтың соңы 5 мин 5 мин |
Kahoot ойыны Тақырыпты қорытындылау мақсатында оқушыларға ойын ойнатылады
Рефлексия. survio.com арқылы оқушылар кері байланыс жасайды |
Оқушылар тест сұрақтарына жауап беру арқылы үздік оқушылар анықталады
Ұялы телефондарында кері байланыс береді |
+1 балл |
https://play.kahoot.it/v2/?quizId=fc9efb26-f95e-4088-ab43-4ac686c9f915 https://www.survio.com/survey/d/D7W4Z6A3Q8K7D9X2 |
|
Үй тапсырмасы |
Python ның пайда болу тарихы тақырыбында эссе жазу |
|
|
шағым қалдыра аласыз
















