Идеал газ заңдары

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Идеал газ заңдары

Материал туралы қысқаша түсінік
Термодинамикалық параметрлердің байланыстарын қалыптастыру Изопроцестердің айырмашылығын анықтау
Материалдың қысқаша нұсқасы
Сабақтың тақырыбы Идеал газ заңдары

Өтетін күні14.11.18Мұғалімнің аты-жөні
Сыныбы: 10Барлығы Оның ішінде қатыспағандар саны
Сабақта көзделген оқу мақсаттарыТермодинамикалық параметрлердің байланыстарын қалыптастыруИзопроцестердің айырмашылығын анықтау

Табыс критериіПараметрлерді байланыстыра аладыИзопроцестердің айырмашылығын анықтайды,формуласын жазады

Тілдік мақсатИзопроцестер,параметрлер
Алдыңғы түсініктерИдеал газ.МКТ-ның негізгі теңдеуі
Жоспарланған уақытЖоспарланған іс-әрекеттер, жаттығулар, тапсырмаларРесурстар

САБАҚТЫҢ БАСТАЛУЫ1.Ұйымдастыру кезеңі





2.Үй тапсырмасын тексеру











- оқушылармен амандасу;- сыныпты түгендеу;- кезекшілік қызметін қадағалау;Оқушыларды топқа бөлу

«Кім жылдам» әдісі

1.Қандай температура энергетикалық деп аталады?2.Больцман тұрақтысының физикалық мағанасы қандай?4Авагадро заңын тұжырымдаңдар.5.Неліктен МКТ-ның теңдеуі негізгі теңдеу деп аталады?6.МКТ-ныңнегізгі теңдеуінің жазылуының ұш тұрін келтіріңдер.



САБАҚ ОРТАСЫ4.Жана білімдерді қалыптастыру























5. Алған жаңа білімдерін тексеру


«Миға шабуыл»Термодинамикалық параметрлерді байланыстыратын теңдеу газ күйінің теңдеуі деп аталады.Тапсырма :Изопроцестер арасындағы айырмашылық пен ұқсастықтыанықтау 1.Изотермиялық процесс 2. Изобаралықпроцесс 3.Изохоралық процесс Р Т Графиктермен жұмыс«Ойлан,жұптас,бөліс» 10-жаттығу есептер шығару















плакаттар
САБАҚТЫҢ АЯҚТАЛУЫФизминутка6.Жаңа білімді бекіту









10.Үйге тапсырма

11. Сабақты қорыту





Бекіту сұрақтары1.Қандай процестерді изопроцестер деп атайды?2.Изотермиялық процес3. Изобаралық процесс4.Изохоралық процесс5.Менделеев-Клапейрон теңдеуі қалай оқылады?

§ 4.6 10-жаттығу №10,11

























Рефлексия: Мен өз дағдымда нені дамыта алдым, нені өзгертуге болады?Сабақ мақсаттары шынайы болды ма?

Оқушылар бүгін не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?Оқыту неге бағытталған?

Жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма?

Белгіленген уақытқа үлгердім бе?

Жоспарыма қандай түзетулер еңгіземін?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікірлеріңізді жазыңыз. Сабақтың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
17.02.2019
1506
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі