Материалдар / Идентификациялау әдістері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Идентификациялау әдістері

Материал туралы қысқаша түсінік
Информатика пәнінен 10 сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Мамыр 2024
231
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

Компьютерлік желілер және ақпараттық қауіпсіздік

Педагогтың аты-жөні

Исмагулова С.М.

Күні

28.09.23 ж.

Сынып 10

Қатысушалыр саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

ИДЕНТИФИКАЦИЯЛАУ ӘДІСТЕРІ

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары


10.6.2.3 Пайдаланушы деректерін қорғау шараларын қолдануды түсіндіру

парольдер, тіркеу жазбасы, аутентификация, биометриялық аутентификация

Құндылықтар

Әлеуметтік құндылықтар


Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Сәлемдесу, түгендеу

Шаттық шеңбері және топқа біріктіру:

«Төрттік» әдісі

Оқушыларға «әке», «ана», «бала», «дос» деген жазулары

бар парақшалар таратылады. Оқушылар топтарға

бірігеді. Әр топ өз аттары туралы бір шумақ өлең

айтады.

Өткен сабақты пысықтау: «Екі дұрыс, бір бұрыс»

әдісі

Оқушылар өткен тақырып бойынша екі дұрыс, бір бұрыс

жауабы бар тест құрастырып, жұптық жұмыс жасайды.


1.Мұғаліммен амандасады.

2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.

4.Сұрақтарға жауап береді.




Оқушылар бір-бірінің жұмыстарын ауызша бағалайды.






Сабақтың ортасы


«Миға шабуыл» әдісі

- Желі (мысалы, интернет) арқылы жұмыс істейтін

пайдаланушылардың басты мәселесіне не жатады

деп ойлайсың? Негізде.

- «Идентификациялау» дегенді қалай түсінесіңдер?

- Желіде өз ақпараттарыңды қалай қорғайсың?

Жаңа сабақ. Оқулықпен жұмыс

Оқушылар кітаппен жұмыс істейді. Түсінгендерін ортада

талқылайды. Мұғалім білімдерін толықтырады.

1-тапсырма.

- Идентификация және аутентификация біздің

күнделікті өмірімізге қаншалықты еніп кеткен? Талдау

жасаңдар.

- Идентификация және аутентификация қай салада көп

қолданылады?

- Күнделікті идентификация және аутентификациялауды

қандай орындарда кездестіреміз?

Дескриптор:

- «Идентификация» ұғымын анықтайды.

«Аутентификация» ұғымын анықтайды.

Медальдар арқылы бағалау

2-тапсырма.

- Идентификациялау деректеріңді нашар пиғылды

пайдаланушыларға қолды болмау үшін оны қорғаудың

жолдарын ұсыныңдар.

Дескриптор:

- Идентификациялау, аутентификациялау әдістерін

анықтайды.

- Аутентификациялау әдістерін салыстырады.

3-тапсырма.

- Идентификация мен аутентификация ақпаратты

қорғауда қаншалықты маңызды екенін бағала.

Дескриптор:

- Идентификациялау, аутентификациялаудың

маңыздылығын тұжырымдайды.

.

Мұғалімді тыңдайды




















































Оқушылардың жұмыстары бағалау парағына балл қою

арқылы бағаланады







Сабақтың соңы

1. «Идентификация» дегеніміз не?

2. Аутентификация» дегеніміз не?

3. Идентификациялаудың қандай тәсілдері бар?

4. «Биометрлік аутентификация» дегеніміз не?

1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.

2.Кері байланыс: «Смайлик»

барлығын түсіндім

менде сұрақтар қалды

Өзін-өзі бағалау.







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!