|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
Компьютерлік желілер және ақпараттық қауіпсіздік |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
Исмагулова С.М. |
|||
|
Күні |
28.09.23 ж. |
|||
|
Сынып 10 |
Қатысушалыр саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
ИДЕНТИФИКАЦИЯЛАУ ӘДІСТЕРІ |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
10.6.2.3 Пайдаланушы деректерін қорғау шараларын қолдануды түсіндіру парольдер, тіркеу жазбасы, аутентификация, биометриялық аутентификация |
|||
|
Құндылықтар |
||||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Сәлемдесу, түгендеу Шаттық шеңбері және топқа біріктіру: «Төрттік» әдісі Оқушыларға «әке», «ана», «бала», «дос» деген жазулары бар парақшалар таратылады. Оқушылар топтарға бірігеді. Әр топ өз аттары туралы бір шумақ өлең айтады. Өткен сабақты пысықтау: «Екі дұрыс, бір бұрыс» әдісі Оқушылар өткен тақырып бойынша екі дұрыс, бір бұрыс жауабы бар тест құрастырып, жұптық жұмыс жасайды. |
1.Мұғаліммен амандасады. 2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. 3.Сабақтың мақсаттарымен танысады. 4.Сұрақтарға жауап береді. |
Оқушылар бір-бірінің жұмыстарын ауызша бағалайды. |
|
|
Сабақтың ортасы |
«Миға шабуыл» әдісі - Желі (мысалы, интернет) арқылы жұмыс істейтін пайдаланушылардың басты мәселесіне не жатады деп ойлайсың? Негізде. - «Идентификациялау» дегенді қалай түсінесіңдер? - Желіде өз ақпараттарыңды қалай қорғайсың? Жаңа сабақ. Оқулықпен жұмыс Оқушылар кітаппен жұмыс істейді. Түсінгендерін ортада талқылайды. Мұғалім білімдерін толықтырады. 1-тапсырма. - Идентификация және аутентификация біздің күнделікті өмірімізге қаншалықты еніп кеткен? Талдау жасаңдар. - Идентификация және аутентификация қай салада көп қолданылады? - Күнделікті идентификация және аутентификациялауды қандай орындарда кездестіреміз? Дескриптор: - «Идентификация» ұғымын анықтайды. «Аутентификация» ұғымын анықтайды. Медальдар арқылы бағалау 2-тапсырма. - Идентификациялау деректеріңді нашар пиғылды пайдаланушыларға қолды болмау үшін оны қорғаудың жолдарын ұсыныңдар. Дескриптор: - Идентификациялау, аутентификациялау әдістерін анықтайды. - Аутентификациялау әдістерін салыстырады. 3-тапсырма. - Идентификация мен аутентификация ақпаратты қорғауда қаншалықты маңызды екенін бағала. Дескриптор: - Идентификациялау, аутентификациялаудың маңыздылығын тұжырымдайды. . |
Мұғалімді тыңдайды |
Оқушылардың жұмыстары бағалау парағына балл қою арқылы бағаланады |
|
|
Сабақтың соңы |
1. «Идентификация» дегеніміз не? 2. Аутентификация» дегеніміз не? 3. Идентификациялаудың қандай тәсілдері бар? 4. «Биометрлік аутентификация» дегеніміз не? 1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады. 2.Кері байланыс: «Смайлик»
|
Өзін-өзі бағалау. |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Идентификациялау әдістері
Идентификациялау әдістері
|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
Компьютерлік желілер және ақпараттық қауіпсіздік |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
Исмагулова С.М. |
|||
|
Күні |
28.09.23 ж. |
|||
|
Сынып 10 |
Қатысушалыр саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
ИДЕНТИФИКАЦИЯЛАУ ӘДІСТЕРІ |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
10.6.2.3 Пайдаланушы деректерін қорғау шараларын қолдануды түсіндіру парольдер, тіркеу жазбасы, аутентификация, биометриялық аутентификация |
|||
|
Құндылықтар |
||||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Сәлемдесу, түгендеу Шаттық шеңбері және топқа біріктіру: «Төрттік» әдісі Оқушыларға «әке», «ана», «бала», «дос» деген жазулары бар парақшалар таратылады. Оқушылар топтарға бірігеді. Әр топ өз аттары туралы бір шумақ өлең айтады. Өткен сабақты пысықтау: «Екі дұрыс, бір бұрыс» әдісі Оқушылар өткен тақырып бойынша екі дұрыс, бір бұрыс жауабы бар тест құрастырып, жұптық жұмыс жасайды. |
1.Мұғаліммен амандасады. 2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. 3.Сабақтың мақсаттарымен танысады. 4.Сұрақтарға жауап береді. |
Оқушылар бір-бірінің жұмыстарын ауызша бағалайды. |
|
|
Сабақтың ортасы |
«Миға шабуыл» әдісі - Желі (мысалы, интернет) арқылы жұмыс істейтін пайдаланушылардың басты мәселесіне не жатады деп ойлайсың? Негізде. - «Идентификациялау» дегенді қалай түсінесіңдер? - Желіде өз ақпараттарыңды қалай қорғайсың? Жаңа сабақ. Оқулықпен жұмыс Оқушылар кітаппен жұмыс істейді. Түсінгендерін ортада талқылайды. Мұғалім білімдерін толықтырады. 1-тапсырма. - Идентификация және аутентификация біздің күнделікті өмірімізге қаншалықты еніп кеткен? Талдау жасаңдар. - Идентификация және аутентификация қай салада көп қолданылады? - Күнделікті идентификация және аутентификациялауды қандай орындарда кездестіреміз? Дескриптор: - «Идентификация» ұғымын анықтайды. «Аутентификация» ұғымын анықтайды. Медальдар арқылы бағалау 2-тапсырма. - Идентификациялау деректеріңді нашар пиғылды пайдаланушыларға қолды болмау үшін оны қорғаудың жолдарын ұсыныңдар. Дескриптор: - Идентификациялау, аутентификациялау әдістерін анықтайды. - Аутентификациялау әдістерін салыстырады. 3-тапсырма. - Идентификация мен аутентификация ақпаратты қорғауда қаншалықты маңызды екенін бағала. Дескриптор: - Идентификациялау, аутентификациялаудың маңыздылығын тұжырымдайды. . |
Мұғалімді тыңдайды |
Оқушылардың жұмыстары бағалау парағына балл қою арқылы бағаланады |
|
|
Сабақтың соңы |
1. «Идентификация» дегеніміз не? 2. Аутентификация» дегеніміз не? 3. Идентификациялаудың қандай тәсілдері бар? 4. «Биометрлік аутентификация» дегеніміз не? 1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады. 2.Кері байланыс: «Смайлик»
|
Өзін-өзі бағалау. |
|
|
шағым қалдыра аласыз













