Идеяларды құру. Нобай

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Идеяларды құру. Нобай

Материал туралы қысқаша түсінік
Идеяларды құру. Нобай
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітемін:



Бөлім

Дизайн және технология


Күні: .

Оқытушының аты-жөні: Шукурова Г.А.


Сынып: 7а сабақ 3

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Идеяларды құру. Нобай



Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

7.1.5.1-Функционалды (техникалық) және эстетикалық талаптарға сай, дизайн дайындау бойынша тапсырмаларды орындау

7.1.5.-Бұйым жасауда әртүрлі графикалық құралдарды қолдана отырып (оның ішінде ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолданып), нобайлар, графикалық және технологиялық құжаттар дайындау



Сабақтың мақсаты:

  • Трансформер моделін ойластыру.

  • Таңдалынған бұйымның трансформациялау эскизін салу.

  • Сызба пішімін әзірлеу.



Құндылықтарды дарыту

  • Заң және тәртіп: қоғамды қорғау мен қауіпсіздікті қамтамасыз етудегі заң мен тәртіптің маңыздылығын білу.

Мәдени мұра: Сәндік-қолданбалы өнер – ұлттың тарихы мен мәдениетін сақтау және дамыту құралы. Ол халықтың дәстүрлері мен әдет-ғұрыптарын көрсетеді



Сабақтың барысы



Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар



Басталуы




Оқушылармен сәлемдесу.

Оқушылармен сәлемдесіп, түгелдеп болған соң бүгінгі сабақтың тақырыбын айтпас бұрын оқушылар тақырыпта ашып алады.


Тақырыпты «Мюнстенбергтің әдісі » арқылы ашамыз (көзге жаттығу). Шапшандыққа тапсырма: ывапнгшщзждьтимсИдеялардыывапролджэимсчсмитьбююбьтимссмитьб құру.вапролджээждорпчсмитьбююбьтимсвангшщзэтимНобайродло

Кенгшдломитьенгшщзэждлорпаввапролджэждлогнекукенгшщзхжд Сабақ мақсаттары мен жетістік критерийлері айтылады.

Оқушылар бір-біріне сәттілік тілейді.





Сан қилы шұбырған әріптер арасынан жылдамдықпен тұтас әріптерді табады.(көз жүгірту)

Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау.

Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер





Ортасы





К есілген бейнелерді жинап, оқушылар

өнімнің түрі (2-3 топтар) бойынша

топтастырылады.







Сарамандық жұмыс: Джинсыны немесе ескі жейдеден (футболка) қайта құру жұмысын жасау бойынша мысал сұрақтарға жауап береді:

- Сіз бұдан былай қолданылмайтын, киім-кешекпен не істейсіз?

  • Киімге қалай «екінші» өмір беруге болады?


Практиқалық жұмыс

Әр топ жинақталған бейне бойынша өнімді өзгерту жайында идеяларын ортаға салып көрсетеді

Презентация және идеялар талқыла

-Өнімге өзгерістер еңгізу қызметі қандай болды?

-Сіздің өнімдеріңіздің өзгерістер түрлерін атаңыздар

Нысанын өзгерту нысандағы трансформациялау, ештеңеге маңызды қасиеттері трансформация: ең көп таралған анықтамасы мынадай болып табылады. Бұл болмыстың немесе пайдалану барысында олардың түпнұсқа пішіні мен параметрлерін өзгерту үшін егжей-тегжейлі кеңістіктік әлемдегі объектілерін мүліктік біз дизайн бөлігі ретінде мерзімін қарастыру

Бұл анықтама тікелейкиім дизайны жобалаумен сәйкес келеді, трансформацияадамның қатысуымен киіп тоздыру кезінде ғана емес, өнімнің пайдалану мерзімі аяқталуына да байланысты (ол созылып айтарлықтай өзінің бастапқы түсін өзгерте алады, екінші жағынан созылып немесе кішірейуі) де орын алуы мүмкін деп қорытынды жасауға болады

Сергіту сәті: Ойлы болсан озып көр (суреттерді сөйлетеміз). Еңбекке байланысты мақал шығады



Шығармашылық тапсырма

Ұсынылған материалдардан (мата және орамалдан) қауіпсіздік шараларын сақтай отырып, материалдар мен декор әдістерімен тәжірибе жасау арқылы ескі киімдерді өзгерту бойынша қарапайым топтық жұмысты орындаңыз.Идеялар жинағы

Оқушылар өздерінің шығармашылық жұмыстарын таныстырып, жұмыста қолданған материалды, техниканы және өз жұмысын бастауға себеп болған суретші туындысын түсіндіреді.

Қима суреттерді құрастыру арқылы топтарға бөлінеді




Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі


Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді.

Оқушылар бұл тапсырманы жұпта бағалайды.






Заттарды оймен жазықтықта орналастыруды таңдап, оқушылар композиция құрастырады. Композиция құрастырып болған соң оқушылар оны қағаз бетіне түсіруді бастайды.




Суретке қарап мақал құрастырады






Ұсынылған материалдардан (мата және орамалдан) түрленген жұмыстар көрсетеді

Мадақтау







Дескриптор

1.Графиканың түрлі құралдарын қолдана отырып, нобайын салады.


2. Бұйымды жасау үшін технологиялық құжаттаманы ұсынады.


3. Нобайды сыныпқа таныстырып, талқылаудан кейін өзгерту енгізеді.













Қ ол шапалақтау

Htpp://mypresentation.ru/presentotion/zanimateinye_voprosy_po_izobratelnomu_iskusstvu



htpp://old.season.ru/sovety/dekor_odegdu/

htpp://www.decormaster.kz/about.php

Материалдар мен құралдар: қарындыш, сызғыш, өшіргіш, фломастеры, желім қайшы т.б)





Аяқталуы




Бекіту: Топтық тапсырмалар

І -топ Оқушылардың «SWOT талдау» әдісі арқылы трансформацияға байланысты ой-пікірлері және ұсыныстары тыңдалады

Мықты Әлсіз

Мүмкіндік Қауіп


ІІ- топ Тренинг: «Аяқталмаған сөйлем...»

Бір оқушы тақырыпқа байланысты бір сөйлем бастайды,оны келесі адам жалғастыру керек.Нәтижесінде бұйымның өзгерске ұшырауына (трансформация) байланысты керемет әңгіме шығу керек


Кері байланыс

Не тартымды орындалды?

Тағы немен айналысу керек?




«SWOT талдау» әдісі арқылы трансформацияға байланысты ой-пікірлері мен ұсыныстарын айтады және керемет әңгіме құрастырады








Сабақтағы сәтті,сәтсіз шыққан тұстарын жеткізеді



Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру.











Мадақтау






Слайд




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
30.01.2025
155
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі