Иформатикадан 2025-2026 оқу жылына арналған түсінік хат

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Иформатикадан 2025-2026 оқу жылына арналған түсінік хат

Материал туралы қысқаша түсінік
Иформатикадан 2025-2026 оқу жылына арналған түсінік хат барлық сыныптар үшін
Материалдың қысқаша нұсқасы

«2025-2026 оқу жылында Қазақстан Республикасының жалпы білім беретін мектептерінде білім беру процесінұйымдастырудыңерекшеліктерітуралы» әдістемелікнұсқау хат. – Астана: Ы.Алтынсаринатындағы ҰБА, 2025

Ы. АлтынсаринатындағыҰлттықбілімакадемиясыныңҒылыми-әдістемеліккеңесішешіміменұсынылды (2025 жылғы 5 маусымдағы № 2 хаттама)




Түсінік хат

«Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығына сәйкес: бастауыш білім беру деңгейінде «Цифрлық сауаттылық» (1-4-сыныптар); негізгі орта білім беру «Информатика» (5-9-сыныптар); жалпы орта білім беру деңгейінде оқытудың екі бағыты бойынша «Информатика» (10-11-сыныптар) пәндері оқытылады. Жоғарыдааталғанпәндербойыншаоқужүктемесініңкөлемі «ҚазақстанРеспубликасындағыбастауыш, негізгі орта, жалпы орта білімберудіңҮлгілікоқужоспарларынбекітутуралы» ҚР Оқу-ағартуминистрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы №500 бұйрығының (2023 жылғы 26 қазандағы № 323 және 2024 жылғы 8 ақпандағы № 27 бұйрығымененгізілгенөзгерістерімен) 1–3, 11–15-қосымшаларында (1-4-сыныптар), 6–8, 16–20-қосымшаларында (5-9-сыныптар), 21–30, 85–90-қосымшаларында (10-11-сыныптар) берілген. Оқупәндерінигеру ҚР Оқу-ағартуминистрінің 2022 жылғы 16 қыркүйектегі №399 бұйрығыменбекітілгенүлгілікоқубағдарламаларынасәйкесжүргізіледі. Атапайтқанда, «Цифрлықсауаттылық» (1-4-сыныптар) - 27-қосымша, «Информатика» (5-9-сыныптар) - 55-қосымша, , «Информатика» (10-11-сыныптар, ЖМБ) - 108-қосымша, «Информатика» (10-11-сыныптар, ҚГБ) - 109-қосымша.

Бастауыш білім беру

Бастауыш білім берудің Мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты мен «Адал азамат» тәрбие бағдарламасында белгіленген құндылықтар мен негізгі құзыреттерді жүйелі түрде кіріктіру маңызды әдістемелік міндет ретінде қарастырылады. Бұл – тапсырмаларды саналы түрде жобалау, сұрақтарды тұжырымдау және бірлескен әрекетті ұйымдастыруды талап етеді. Мұндайда математикалық мазмұн оқыту құралы ғана емес, сонымен бірге тәрбие құралына айналады. Мысалы, тәуелсіздік пен отансүйгіштік құндылығы Қазақстанның табиғи байлықтарына, ұлттық валютаға немесе тарихи-мәдени нысандарға қатысты тапсырмалар арқылы қалыптасады. Бұл тұрғыда теңгеге байланысты есептерді шешу, банкноттардағы суреттерді талқылау білім алушыларда мемлекетке құрмет пен тәуелсіздік туралы түсінік тәрбиелеуге ықпал етеді. Тапсырмаларды өз бетімен орындау, әділ өзін-өзі бағалау және сыныптастарының еңбегіне құрметпен қарау жауапкершілік пен әділеттілік сезімін қалыптастырады. Ол үшін нақты бағалау критерийлері, өзара және өзіндік бағалау әдістері қолданылуы тиіс. Бұл академиялық адалдықты қалыптастыруға көмектеседі.

Негізгі орта және жалпы орта білім беру

Қазіргі білім беру тек пәндік және метапәндік білімді игеруге ғана емес, сонымен қатар білім алушылардың қоғамда толыққанды өмір сүруіне қажетті жеке қасиеттерін қалыптастыруға бағытталған. Мектептегі математика курсын оқу барысында Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарында және «Адал азамат» тәрбие бағдарламасында (ҚР Оқу-ағарту министрінің бұйрығы 2025 Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясы 40 жылғы 26 мамырдағы №123) белгіленген құндылықтар мен негізгі құзыреттерді дамытуға назар аудару маңызды. «Тәуелсіздік және отаншылдық», «бірлік және ынтымақ», «әділдік жәеке жауапкершілік», «заң және тәртіп», «еңбекқорлық және кәсіби біліктілік», «жасампаздық және жаңашылдық» құндылықтарын математиканың мектеп курсын оқу процесінде кіріктіру білім алушылардың бойында берік білімді ғана емес, жауапкершілікке, адалдыққа, қоғам мен еңбекті құрметтеуге негізделген тұтас дүниетанымды қалыптастыруға ықпал етеді, сондай-ақ бұл оқуға деген ынтаны арттырады және мемлекетке, қоғамға және болашақ кәсіби қызметке саналы көзқарасты дамытады. Информатика – жасанды интеллект элементтерін енгізу үшін келешегі зор әрі икемді пәндердің бірі. Бұл пән аналитикалық ойлауды, алгоритм құруды және цифрлық жүйелердің жұмыс істеу принциптерін түсінуді дамытуға мүмкіндік береді. ЖИ-ді информатика курсының әртүрлі бөлімдеріне, пайдаланушы деңгейінде де, бағдарламалау негіздерін оқыту барысында да кіріктіруге болады. ЖИ-ді кіріктіру мысалдары: • мәтін, код генерациясы немесе деректерді талдау кезінде ЖИ құралдарын қолдану; • компьютерге нысандарды тануды немесе командаларды орындауды үйрететін жобаларды орындау; • ЖИ-дің қазіргі қоғам мен болашақ мамандықтарға әсері туралы тақырыптарды талқылау; • адам әрекетімен салыстырғанда автоматтандырылған шешімдердің артықшылықтары мен шектеулерін бағалау. Бұл тәжірибе білім алушыларға ЖИ-дің шынайы өмірдегі рөлін түсінуге және алынған білімді оқу мен практикалық тапсырмаларды орындау барысында тиімді қолдануға мүмкіндік береді.

Информатика пәні аясында құндылықтарды кіріктіру және құзыреттіліктерді қалыптастыру бойынша ұсыныстар:

Тәуелсіздік және отаншылдық. Қазақстанның жетістіктерін бейнелейтін цифрлық жобаларды орындау, тақырыптық хакатондар мен цифрлық көрмелерге қатысу арқылы қалыптасады. Күтілетін нәтижелер: білім алушылар Қазақстанның тарихы, мәдениеті және рәміздеріне құрметпен қарайды, ұлттық мұраны насихаттайтын цифрлық контент жасайды.

Бірлік және ынтымақ. Командалық жобаларды жүзеге асыру, мультимедиалық өнімдерді бірлесе жасау, цифрлық ортада өзара әрекеттесу барысында дамиды. Күтілетін нәтижелер: білім алушылар топта тиімді қарым-қатынас жасай алады, өзгенің пікірін тыңдайды, келісіп жұмыс істейді, ортақ тапсырмаларды шешеді.

Әділдік және жауапкершілік. Цифрлық этиканы сақтау, авторлық құқық нормаларын ұстану, ақпараттық ресурстарды жауапкершілікпен пайдалану және ақпаратты сын тұрғысынан бағалау арқылы қалыптасады. Күтілетін нәтижелер: білім алушылар ақпарат көздерінің шынайылығын ажырата алады, авторлық құқықты құрметтейді, өз жұмысына жауапкершілікпен қарайды, желіде өзін дұрыс ұстайды.

Заң және тәртіп. Киберқауіпсіздік, цифрлық құқықтар тақырыптарын оқу және мектеп пен желідегі ережелерді сақтау барысында дамиды. Күтілетін нәтижелер: білім алушылар цифрлық қоғамда заңдарды сақтаудың маңызын түсінеді, жеке деректерді қорғауды және құқықтық нормаларды меңгереді.

Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік. Бағдарламалық қамтамасыз етумен тұрақты жұмыс, алгоритмдеу, бағдарламалау, деректерді өңдеу және визуализациялау арқылы қалыптасады. Күтілетін нәтижелер: білім алушылар өз жұмысын жоспарлайды, жүйелі және мұқият орындайды, оқу мен тәжірибеде АКТ-ны тиімді қолдана алады.

Жасампаздық және жаңашылдық. Бағдарламалар, ойындар, интерактивті модельдер жасау, олимпиадалар мен ІТ-жобаларға қатысу арқылы дамиды. Күтілетін нәтижелер: білім алушылар өз цифрлық шешімдерін ұсынады, әртүрлі салалардағы білімді біріктіреді, креативті шешімдер табады, бастамашыл және жаңашыл болады.














Бастауыш білім беру деңгейінің 1-4 сыныптарына арналған "Цифрлық сауаттылық" оқу пәні бойынша үлгілік оқу бағдарламасы


1-тарау. Жалпы ережелер


      1. "Цифрлық сауаттылық" оқу пәнінің үлгілік оқу бағдарламасы (бұдан әрі – бағдарлама) "Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарына сәйкес әзірленген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 29031 болып тіркелген).

      2. "Цифрлық сауаттылық" оқу пәнін оқыту мақсаты білім алушыларды қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды практикада тиімді пайдалану үшін компьютердің құрылысы, ақпаратты ұсыну және өңдеу, Интернет желісінде жұмыс істеу, есептік ойлау, робототехника мәселелері бойынша базалық білім, білік және дағдылармен қамтамасыз ету.

      3. Оқыту міндеттері:

      1) білім алушыларға компьютер, заманауи цифрлық құрылғылар және олардың қоғамдағы рөлі туралы бастапқы мәліметтер беру;

      2) ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып, білім алушылардың есептік ойлау, роботтарды жинау және программалау, ақпаратты түрлі нысандарда іздеу, жинау, өңдеу, сақтау мен тарату дағдыларын қалыптастыру;

      3) білім алушылардың әртүрлі қолданбалы бағдарламаларды қолдану арқылы өз идеяларын ұсыну дағдыларын қалыптастыруға ықпал ету;

      4) қарым-қатынас, ақпарат алмасу және ынтымақтастық үшін ақпараттық- коммуникациялық технологияларды пайдалануға ықпал ету;

      5) білім алушыларды компьютермен қауіпсіз жұмыс істеу ережелері мен авторлық құқықтарды құрметтеуді үйрету.

      4. Оқу бағдарламасының ерекшелігіне оның пән бойынша білім мен білігінің қалыптасуына бағдарлануы ғана емес, сонымен қатар, білімді функционалдық және шығармашылық жағынан қолдану, сын тұрғысынан ойлау, зерттеу жұмыстарын жүргізу, ақпараттық және коммуникациялық технологияларды, әртүрлі коммуникациялық әдістерді пайдалану, топта және жеке жұмыс істей білу, проблемаларды шешу және шешім қабылдау сияқты кең ауқымды дағдылар жатады.

      5. Жеке тұлғалық қасиеттердің кең спектрлі дағдылардың табиғи үйлесімде дамуы - білім алушылардың бойында: "қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік", "құрмет", "ынтымақтастық", "еңбек және шығармашылық", "ашықтық", "өмір бойы білім алу" сияқты базалық құндылықтарды қалыптастырудың негізі болып табылады. Бұл құндылықтар білім алушылардың мінез-құлқына және күнделікті іс-әрекеттеріне ынталандырушы болуға арналған оның тұрақты тұлғалық бағдары болуы тиіс.

2-тарау. "Цифрлық сауаттылық" оқу пәнінің мазмұнын ұйымдастыру 1-параграф. "Цифрлық сауаттылық" оқу пәнінің мазмұны

      6. "Цифрлық сауаттылық" оқу пәні бойынша білім жүктемесінің көлемі:

      1) 1-сынып аптасына 1 сағаттан, ІІ жартыжылдықтан бастап 17 сағатты;

      2) 2-сынып аптасына 1 сағаттан, оқу жылында 34 сағатты;

      3) 3-сынып аптасына 1 сағаттан, оқу жылында 34 сағатты;

      4) 4-сынып аптасына 1 сағаттан, оқу жылында 34 сағатты құрайды.

      7. "Цифрлық сауаттылық" оқу пәнін оқытудағы негізгі талап - компьютерлік жүйелерге қолжетімділік. "Цифрлық сауаттылық" оқу пәнін тиімді өткізуге арналған қажетті жабдықтардың тізімі:

      гарнитураменжабдықталғандербескомпьютерлер (микрофоны бар құлаққаптар);

      интернеткекеңжолақтықосылуыменмұғалімдер мен білімалушыларарасындағыбайланысжәнеқұралдарындеректерменалмасудықамтамасызететінжоғарысапалыашыққатынасжелісі;

      перифериялыққұрылғылар: принтер, сканер, көшірутехникасы, интерактивті проектор/интерактивтітақта;

      робототехникағаарналғанжиынтықтар.

      8. Пәнніңнегізгімазмұныкелесібөлімдердіқамтиды:

      1) ақпараттықәдеп;

      2) меніңалғашқысуретім;

      3) біздіңөміріміздегі алгоритм;

      4) программалау;

      5) компьютер;

      6) ақпараттыұсынужәнеөңдеу;

      7) интернет желісіндежұмысістеу;

      8) есептікойлау;

      9) робототехника.

      9. "Компьютер" бөлімікелесібөлімшелердіқамтиды:

      1) компьютердіңқұрылғылары;

      2) бағдарламалыққамтамасызету;

      3) қауіпсіздік.

      10. "Ақпараттыұсынужәнеөңдеу" бөлімікелесібөлімшелердіқамтиды:

      1) мәтіндер;

      2) графика;

      3) презентациялар;

      4) мультимедия.

      11. "Интернеттегіжұмыс" бөлімікелесібөлімшелердіқамтиды:

      1) ақпараттыіздеу;

      2) ақпаратпеналмасу.

      12. "Есептікойлау" бөлімітөмендегібөлімшелердіқамтиды:

      1) алгоритмдер;

      2) программалау.

      13. "Робототехника" бөлімікелесібөлімшелердіқамтиды:

      1) жалпы робототехника;

      2) роботтыңқозғалысы;

      3) датчиктер мен қозғалтқыштар.

      14. "Цифрлықсауаттылық" оқупәнінің 1-сыныпқа арналғанбазалықмазмұны:

      1) "Ақпараттықәдеп": Өзденсаулығымыздысақтаймыз; Біздіңайналамыздағыақпарат; Ақпаратжәне компьютер; Интернет желісіндежұмысістеукезіндегіқауіпсіздік.

      2) "Меніңалғашқысуретім": Фигуралар; Фигураларменорындалатыніс-әрекет.

      3) "Біздіңөміріміздегіалгоритмдер": Біздіңөміріміздегі алгоритм.

      4) "Программалау": Scratchбағдарламасыментанысу; Меніңалғашқыбағдарламам.

      15. "Цифрлықсауаттылық" оқупәнінің 2-сыныпқа арналғанбазалықмазмұны:

      1) "Компьютер": компьютер құрылғылары: енгізуқұрылғылары (тінтуір, пернетақта, микрофон) жәнешығаруқұрылғылары (монитор, принтер, дыбысшығарғыш/ құлаққап);

      Бағдарламалыққамтамасызету: файлдаржәнебумалартуралытүсінік, файлдар мен бумалардыжасау, көшіру, жылжытужәнежою, контекстікмәзіркомандаларынпайдалану;

      Қауіпсіздік: цифрлыққұрылғыларменжұмысжасаубарысындағықауіпсіздікережелері;

      2) "Ақпараттыұсынужәнеөңдеу":

      Мәтіндер: мәтіндікредактордағыжәнеойынортасындағысөйлемдержиынтығы;

      Графика: суреттіөңдеу; қию, бұружәнесуреттіңөлшемінөзгерту, суреттіңүзіндісінкөшіружәнебейнелеу;

      Мультимедиа: дыбыстыжазужәнеойнату, дыбыстықфайлдардыөңдеу;

      3) "Интернет желісіндежұмысістеу": браузер арқылыберілгентақырыпбойыншаақпараттыіздеу, қосымшаларарасындамәліметтералмасу;

      4) "Есептікойлау": алгоритмдер, тармақталуалгоритмі, алгоритмніңсөзтүріндеұсынылуы.

      Программалау: ойынпрограммалауортасыныңкіріктірілгенграфикалықредакторындаөзініңкейіпкерінжасау, пернетақтаданспрайттыбасқарудыұйымдастыру, кейіпкерлерарасындағымәтіндікдиалогтыұйымдастыру; ойынортасындадыбыстықфайлдардыөңдеу;

      5) "Робототехника": оқуроботыныңнегізгімоделінқұрастыру, роботқаарналғанбағдарламаныжүктеужәнеіскеқосу, роботтыберілгенжылдамдықта, берілгендөңгелекайнымалының саны бойыншаалға, артқажылжыту, роботтыберілгенбұрышқа (90, 180 градус) айналдыру, роботтыңвербалдытүрдекөрсетілгеналгаритмбойыншақозғалысынұйымдастыру, сенсорлықсенсордыпайдалану, роботқаарналған аудио файлдыжүктеу, роботқаарналғанбағдарламажасаукезіндедыбыстыпайдалану, жасалғанроботтыаудиторияғаұсыну.

      16. "Цифрлықсауаттылық" оқупәнінің 3-сыныпқа арналғанбазалықмазмұны:

      1) "Компьютер": компьютер құрылғылары, таңбарегистрінауыстыруғаарналғанпернелер, пернетақтаныңорналасуы, меңзердібасқару. Бағдарламалыққамтамасызету: қолданбалыбағдарламаларда "қызу" клавиштердіпайдалану. Қауіпсіздік: Интернет желісіндежұмысістеудежекеқауіпсіздігініңнегізгіережелері.

      2) "Ақпараттыұсынужәнеөңдеу".

      Мәтіндер: мәтіндітеруережелері, мәтіндіөңдеу, қаріп пен абзацтыпішімдеу (жазылуы, түсі, тегістеу), қиыпалу, көшіру, белгіленгенмәтіндіқұжатқақою, мәтінгесуреттіқоюжәнеорналастыруынреттеу;

      Презентациялар: презентация конструкторы; программа мәзірі; презентацияныңашылуы мен сақталуы; мәтіндіжәнесуреттердіслайдқаорналастыру; слайдтарарасындаауысу; презентация дизайны.

      Графика: фотосуреттердіөңдеугеарналғанбағдарлама (ашық, контраст, бет жиектеме);

      3) "Интернет желісіндегіжұмыс": ақпаратіздеу: құжаттанмәтінүзіндісініздеу. Ақпараталмасу: желідегіақпараталмасужолдары, жобабойыншабірлесіпжұмысістеугеарналғанмессенджерлердіпайдалану.

      4) "Есептікойлау".

      Алгоритмдер: цикл; циклдікалгоритмдііскеасырукезіндеорындаушыныңкомандаларыжүйесі.

      Программалау: программалауойыналаңынқұрубарысындаалгоритмдіжүзегеасыру, дайын сценарий бойыншаойынәзірлеу, программалауойыналаңындабірнешекөріністержәнекейіпкерлерменжұмысістеу.

      5) "Робототехника": орта мотордыңжылдамдығы мен айналымныңсанынкүйгекелтіру; робот қозғалысынұйымдастыруүшінциклдіқолдану.

      17. "Цифрлықсауаттылық" оқупәнінің 4-сыныпқа арналғанбазалықмазмұны:

      1) "Компьютер": компьютер құрылғылары, ғылыми-техникалықпрогрестіңкомпьютерлікжәнемобильдітехниканыңескіруінеәсері.

      Қауіпсіздік: сенімдіқұпиясөзкритерийі;

      2) "Ақпараттыұсынужәнеөңдеу":

      Мәтіндер: мәтіндегікестелер.

      Презентациялар: слайдтыңорналасуы, нысандардыңанимациясы; бейнежәнедыбыстыенгізу.

      Мультимедиа: бейнероликжасау;

      3) "Интернет желісіндегіжұмыс":

      Ақпараттыіздеу: компьютердегіфайлдар мен қалталардыіздеу.

      Ақпараталмасу: браузер параметрлері (бетбелгі, журнал жәнежүктеу).

      Электрондықпошта: хабарламаларды, тіркелгенфайлдарменхабарламалардықабылдаужәнежіберу;

      4) "Есептікойлау": Алгоритмдер: кірістірілгенциклдер, логикалықоператорлар, салыстыруоператорлары.

      Программалау: ойынпрограммалауортасындағыайнымалылар, ойындыөзсценарийібойыншадамыту;

      5) "Робототехника": түс сенсоры; ультрадыбыстық сенсор.

2-параграф. Оқумақсаттарыныңжүйесі

      18. Оқумақсаттарыбағдарламадакодпенберілген. Кодтабіріншінөмірсыныпты, екіншіжәнеүшіншісандар - бөлім мен бөлімше, төртінші сан оқумақсатыныңнөмірленуінкөрсетеді. Мысалы, 2.1.2.1 кодында: "2" – сынып, "1.2" – бөлімше, "1" – оқумақсатыныңнөмірленуі.

      19. Оқытумақсатыжүйесіәрсыныпқабөлімбойыншаберілген

20. Бөлімдіжәнетақырыптардыоқытуғаарналғансағатсандарынбөлумұғалімніңеркінеқалдырылады.

      21. Осы оқубағдарламасыБастауышбілім беру деңгейінің 1-4- сыныптарынаарналған "Цифрлықсауаттылық" оқупәнібойыншаүлгілікоқубағдарласыніскеасыружөніндегіұзақмерзімдіжоспарғасәйкесіскеасырылады.






















Негізгі орта білім беру деңгейінің 5-9-сыныптарына арналған "Информатика" оқупәнібойыншаүлгілікоқубағдарламасы


1– тарау. Жалпыережелер


1. Оқубағдарламасы "Мектепкедейінгітәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалықжәнекәсіптік, орта білімненкейінгібілімберудіңмемлекеттікжалпығаміндеттістандарттарынбекітутуралы" ҚазақстанРеспубликасыОқу-ағартуминистрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығыменбекітілгенМектепкедейінгітәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалықжәнекәсіптік, орта білімненкейінгібілімберудіңмемлекеттікжалпығаміндеттістандарттарынасәйкесәзірленген (Нормативтікқұқықтықактілердімемлекеттіктіркеутізілімінде № 29031 болыптіркелген).

2. "Информатика" оқупәніноқытумақсатыбілімалушылардызаманауиақпараттықтехнологиялардытиімдіпайдалануүшінбазалықбілім, білікжәнедағдыларменқамтамасызетуболыптабылады.

3. Негізгіміндеттер:

1) білімалушылардаақпараттықпроцестердіңқоғамдағытүсінігін, ақпараттықтехнологиялардыадаміс-әрекетініңәртүрлісалаларындапайдаланудыңтехникалықмүмкіндіктері мен перспективаларынтүсінудіқалыптастыру;

2) ақпараттықтехнологиялардыкүнделіктіөмірде, оқудажәнекелешекеңбекіс-әрекетіндетиімдіпайдаланубіліктеріндамыту;

3) білімалушылардыжүйелердіталдау, шешімдердіәзірлеу, программалыққосымшалардыжасау, өздерініңөнімдерінбағалауүшінкомпьютерменжұмысістеудіңбазалыққағидалардытүсінуінқамтамасызету;

4) талдау, абстракциялау, модельдеужәнепрограммалауарқылытүрлітапсырмаларшешебілудідамыту;

5) білімалушылардыңбойыншажалпылаужәнеұқсастық, есептіқұрамдасбөліктергебөлужәнежалпызаңдылықтардыайқындау, қойылғанміндеттердішешудіңтиімдіжәнеұтымдытәсілдерініздеуқабілеттілігінқамтитынлогикалық, алгоритмдік, сондай-ақесептеуойлауындамыту;

6) білімалушылардыңбойындаақпараттықмәдениеттіқалыптастыру – жалпықабылданғанқағидалардысақтау, жекеадамныңжәнебүкілқазақстандыққоғаммүдделерінескеру;

7) білімалушылардыңакадемиялықтілдімеңгеруінежәнепәнбойыншаұғымдықаппараттыбайытуынаықпалету.

2-тарау. "Информатика" оқупәнініңмазмұнынұйымдастыру 1-параграф. "Информатика" оқупәнініңмазмұны

4. "Информатика" оқупәнібойыншаоқужүктемесініңжоғарышектікөлемі:

1) 5-сыныпта аптасына 1 сағат, оқужылында 34 сағат;

2) 6-сыныпта аптасына 1 сағат, оқужылында 34 сағат;

3) 7-сыныпта аптасына 1 сағат, оқужылында 34 сағат;

4) 8-сыныпта аптасына 1 сағат, оқужылында 34 сағат;

5) 9-сыныпта аптасына 1 сағат, оқужылында 34 сағаттықұрайды.

Оқупәнібойыншаоқужүктемесініңкөлемі "ҚазақстанРеспубликасындағыбастауыш, негізгі орта, жалпы орта білімберудіңүлгілікоқужоспарларынбекітутуралы" ҚазақстанРеспубликасыБілімжәнеғылымминистрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығымен (Нормативтікқұқықтықактілерінмемлекеттіктіркеутізілімінде № 8170 тіркелген) бекітілгенҮлгілікоқужоспарынабайланыстыболады.

5. Оқупәнініңмазмұныоқытубөлімдерібойыншаұйымдастырылған. Бөлімдерсыныптарбойыншакүтілетіннәтижелертүріндеоқытумақсаттарыкөрсетілетінбөлімшелергебөлінген: дағдынемесебілік, білімнемесетүсінік.

6. "Информатика" пәнібойыншабағдарламаныңмазмұны 4 бөлімдіқамтиды:

1) компьютерлікжүйелер;

2) ақпараттықпроцестер;


3) компьютерлікойлау;

денсаулықжәнеқауіпсіздік.

7. "Компьютерлікжүйелер" бөлімікелесібөлімшелердіқамтиды:

1) компьютердіңқұрылғылары;

2) бағдарламалыққамтамасызету;

3) компьютерлікжелілер.

8. "Ақпараттықпроцестер" бөлімікелесібөлімшелердіқамтиды:

1) ақпараттыөлшеу мен ұсыну;

2) ақпараттықобъектілердіқұружәнетүрлендіру.

9. "Компьютерлікойлау" бөлімікелесібөлімшелердіқамтиды:

1) модельдеу;

2) алгоритмдер;

3) программалау;

4) робототехника.

10."Денсаулық жәнеқауіпсіздік" бөлімікелесібөлімшелердіқамтиды:

1) эргономика;

2) ақпараттыққауіпсіздік.

11. 5-сыныпқа арналған "Информатика" оқупәнініңбазалықмазмұныкелесібөлімшелердіқамтиды:

1) "Компьютердіңқұрылғылары". Ақпараттыңцифрлықтасымалдаушылары;

2) "Компьютерлікжелілер". Ортақфайлдарменжұмыс (орналастыру, редакциялау, жүктеу);

3) "Ақпараттыұсынужәнеөлшеу". Ақпараттыәртүрлінысандардаұсыну. Байланысарналары, ақпараткөздеріжәнеқабылдағыштары. Мәтіндікақпараттыкодтау. Ақпараттыңекіліккөрінісі;

4) "Ақпараттықобъектілердіқұружәнетүрлендіру". Мәтіндік редактор: беттіңпараметрлері, алдын ала қарау. Компьютерлік графика: растрлықкескіндердіжасаужәнеөңдеу, векторлықсуреттержасаужәнеөңдеу, растрлықжәневекторлықграфиканыңартықшылықтары мен кемшіліктері;

5) "Программалау". Роботтыңбұрыштықбейімділігінанықтау. Роботтыкөрсетілгенградусқабұру. Робот қозғалысынұйымдастыруғаарналғантүсдатчигі. Объектіні табу үшінультрадыбыстық датчик;

6) "Робототехника". Роботтыанықтау. Робот түрлерініңүлгілеріжәнеолардықолданусалалары. Робототехника саласындағыадамзаттыңтехникалықжетістіктерініңмысалдары. Гироскопиялық датчик, жұмысістеупринципі;

7) "Эргономика". Қауіпсіздіктехникасыныңережелері.

8) "Ақпараттыққауіпсіздік". Біреудіңжұмысынкөшірудіңзаңсыздығы. Құжаттарғаарналған пароль.

12. 6-сыныпқа арналған "Информатика" оқупәнініңбазалықмазмұныкелесібөлімшелердіқамтиды:

1) "Компьютердіңқұрылғылары". Есептеутехникасының даму тарихы. Компьютерлікнегізгіқұрылғылардыңәрекеттестігі;

2) "Программалыққамтамасызету". Операциялықжүйелердіңнегізгіфункциялары. IDE (ай ди и) (IntegratedDevelopmentEnvironment (интегрейтед девелопмент энвайронмент)) интерфейсініңмүмкіндіктері;

3) "Компьютерлікжелілер". Сымсызбайланыстыңартықшылықтары;

4) "Ақпараттықобъектілердіқұружәнетүрлендіру". Мәтіндікқұжаттардағысілтемелердіұйымдастыру. Сілтемелер. Гиперсілтемелер. Мазмұны. Реферат құру;


5) "Модельдеу". 3D-модельдер қолданумысалдары. 3D-редактордың мүмкіндіктері. 3D-редакторының графикалықпримитивтердіқұруғаарналғанқұралдары. Айналуденелерінқұружәнетүрлендіру. 3D-редактордағы объектілердіңмодельдері. Басыпшығаруүшін 3D-үлгіні экспорттау. 3D-баспаны баптау;

6) "Алгоритмдер". Python (пайтон) тіліндегісызықтықалгоритмдер.

7) "Программалау". Бағдарламалаутілінніңалфавитіжәнесинтаксисі. Мәліметтертиптері;

8) "Эргономика". Эргономика міндеттері (барыншажайлылық пен тиімділікүшін);

9) "Ақпараттыққауіпсіздік". Интернеткетәуелділіктіңпроблемалары. "Авторлыққұқық", "плагиат" ұғымдары. Авторғасілтемежасайтынақпараттысақтау.

13. 7-сыныпқа арналған "Информатика" оқупәнініңбазалықмазмұныкелесібөлімшелердіқамтиды:

1) "Компьютердіңқұрылғылары". Компьютердіңжадытүрлері (жеделестесақтауқұрылғысы, тұрақтыестесақтауқұрылғысы, сыртқыжады, кеш-жады);

2) "Программалыққамтамасызету". Бірдейақпараттысақтайтынтүрліформаттағыфайлдардыңөлшемдерінсалыстыру. Ақпараттықысу, архиватор-бағдарламалар. Мұрағаттардықұружәнеашу;

3) "Компьютерлікжелілер". Компьютерлікжелініңмақсаты, жіктелуі (ауқымыбойынша, топологиясыбойынша, тиістілігібойынша);

4) "Ақпараттыұсынужәнеөлшеу". Ақпараттыөлшеубірліктері, ақпараттыбірөлшембірлігіненбасқағааудару;

5) "Ақпараттықобъектілердіқұружәнетүрлендіру". Мәтіндікпроцессордағыкестелердіжасау, өңдеужәнепішімдеу. Электрондықкестелер, электрондықкестеніңнегізгіұғымдары. Деректердіенгізу, редакциялаужәнепішімдеу, маркер толтыру. Деректертиптері. Формулаларенгізу. Шарттыпішімдеу. Диаграммалардықұру;

6) "Алгоритмдер". Салынғанжәнеқұрамдасшарттарды, тармақталғаналгоритмдердіпрограммалау;

7) "Программалау". Файлдардыоқужәнежазу;

8) "Ақпараттыққауіпсіздік". Ақпараттызияндыбағдарламаларданқорғау;

14. 8-сыныпқа арналған "Информатика" оқупәнініңбазалықмазмұныкелесібөлімшелердіқамтиды:

1) "Компьютердіңқұрылғылары". Процессор жәнеоныңнегізгісипаттамалары;

2) "Компьютерлікжелілер". Компьютерлікжелініңөткізуқабілеті;

3) "Ақпараттыұсынужәнеөлшеу". Ақпараттыңкөлемінбағалаудыңалфавиттіктәсілі;

4) "Ақпараттықобъектілердіқұружәнетүрлендіру". Электрондықкестелердегідеректерпішімдері. Абсолюттікжәнесалыстырмалысілтемелер. Функцияларграфиктерінқұру. Кірістірілгенфункциялардыпайдалану: математикалық (сомасы, көбейтіндісі, дәрежесі), статистикалық (еңтөменгі, еңжоғары, орташа, есеп), логикалық (егер);

5) "Модельдеу". Интеграцияланғандайындауортасындақолданбалыміндеттердішешу;

6) "Алгоритмдер". Алгоритм трассировкасы. Интеграцияланғандайындауортасындаміндеттердішешу;

7) "Программалау". Цикл операторлары (параметрі бар цикл, алғышартты цикл, кейінгішартты цикл).

8) "Эргономика". Электрондыққұрылғылардыңадамағзасынаәсері, электрондыққұрылғылардыңтерісәсеріненқорғаутәсілдері.

9) "Ақпараттыққауіпсіздік". Желідегіпайдаланушыныңқауіпсіздігі: алаяқтық, интернеттегі агрессия.

15. 9-сыныпқа арналған "Информатика" оқупәнініңбазалықмазмұныкелесібөлімшелердіқамтиды:

1) "Компьютердіңқұрылғылары". Мақсатынабайланыстыкомпьютердіңаппараттықконфигурациясынтаңдау;

2) "Программалыққамтамасызету". Пайдаланушыныңқажеттіліктерінебайланыстыбағдарламалыққамтамасызетудітаңдау;

3) "Компьютерлікжелілер". Бұлттытехнологиялардықолдануарқылықұжаттарменортақжұмысістеу;


4) "Ақпараттыұсынужәнеөлшеу". Ақпаратқасиеттері (өзектілігі, дәлдігі, анықтығы, құндылығы);

5) "Ақпараттықобъектілердіқұружәнетүрлендіру". Дерекқор, өріс, жазба. Электрондықкестедедеректербазасынқұру. Деректердііздеу, сұрыптаужәнесүзгілеу;

6) "Модельдеу". Процесс моделдерін (физикалық, биологиялық, экономикалық) электрондықкестедезерттеужәнеқұру;

7) "Программалау". Бірөлшемді массив. Екіөлшемді массив. Массивтердіөңдеудіңнегізгіалгоритмдері: массив элементтерініздеу, сұрыптау, орнынауыстыру, жоюжәнеқою. PyGame (пайгейм) кітапханасы. Ойынныңартқы фоны. Ойынғаарналғандайынкейіпкерлер. Кейіпкерқозғалысы. Дайын сценарий бойыншаойынпрограмммалау. Ойыннәтижелерінесептеу;

8) "Эргономика". Компьютердеұзақуақытжұмысістеутәуекелінбағалау;

9) "Ақпараттыққауіпсіздік". Желідежұмысістеудіңэтикалықжәнеқұқықтықнормаларынбұзусалдарлары.

2-параграф. Оқытумақсаттарыныңжүйесі

16. Бағдарламада "оқытумақсаттары" кодтықбелгіменбелгіленген. Кодтықбелгідегібірінші сан сыныпты, екіншіжәнеүшіншісандарбөлімжәнебөлімшеретін, төртінші сан бөлімшедегіоқумақсатыныңреттікнөмірінкөрсетеді. Мысалы, 6.2.1.4. кодында "6" – сынып, "2.1" – екіншібөлімніңбіріншібөлімшесі, "4" – оқытумақсатыныңреттік саны.

17. Оқытумақсаттарыныңжүйесіәрсыныпқаарналғанбөлімдербойыншаберілген

18. Тоқсандағыбөлімдержәнебөлімдерішіндегітақырыптарбойыншасағатсандарынбөлумұғалімніңеркінеқалдырылады.

      19. Осы оқубағдарламасынегізгі орта білім беру деңгейінің 5-6-сыныптарына арналған "Информатика" оқупәнібойыншаүлгілікоқубағдарламасыніскеасыружөніндегіұзақмерзімдіжоспарынасәйкесжүзегеасырылады.


     



















Жалпы орта білім беру деңгейінің жаратылыстану-математикалық бағыттағы 10-11 сыныптарына арналған "Информатика" оқу пәні бойынша үлгілік оқу бағдарламасы


1-тарау. Жалпыережелер

 1. Оқубағдарламасы "Мектепкедейінгітәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалықжәнекәсіптік, орта білімненкейінгібілімберудіңмемлекеттікжалпығаміндеттістандарттарынбекітутуралы" ҚазақстанРеспубликасыОқу-ағартуминистрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығымен бекітілгенМектепкедейінгітәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалықжәнекәсіптік, орта білімненкейінгібілімберудіңмемлекеттікжалпығаміндеттістандарттарынасәйкесәзірленген (Нормативтікқұқықтықактілердімемлекеттіктіркеутізілімінде № 29031 болыптіркелген).

      2. Жаратылыстану-математикалықбағыттағы 10-11 сыныптарда "Информатика" оқупәніноқытудыңмақсатыбілімалушылардыаппараттықжәнебағдарламалыққамтамасызетусаласындатереңбіліммен, іскерлікпенжәнедағдыларменқамтамасызету, қазіргізаманғыақпараттықтехнологиялардыпрактикадатиімдіпайдалануүшіндеректерді, ақпараттықпроцестер мен жүйелердіұсыну, ақпараттықобъектілерді, Компьютерлікжелілер мен ақпараттыққауіпсіздіктіқұружәнеқайтақұруболыптабылады.

      3. Негізгіміндеттері:

      1) білімалушылардыңақпараттықпроцестердіңқоғамдағырөліжайлы, сондай-ақақпараттықтехнологиялардыпайдаланудыңтехникалықмүмкіндіктері мен перспективаларытуралытүсінігінқалыптастыру;

      2) білімалушыларғажүйеніталдау, шешімұсыну, бағдарламалыққосымшаларжасау, олардыдамытыпжетілдіру, соныменқатар, өздерініңөнімдерінбағалаумүмкіндігін беру мақсатындакомпьютердіңжұмысістеуініңнегізгіқағидаларынтүсінуінқамтамасызету;

      3) талдау, абстракция, үлгілеу мен программалауарқылыбілімалушыларғаәртүрлітапсырмалардышешудіүйрету;

      4) білімалушылардыңлогикалық, алгоритмдік, сондай-ақ, жалпылаужәнеүйлестіктапсырмалардықұрамдасбөліктергебөлужәнеортақзаңдылықтарды табу, қойылғанміндеттердіорындауғақажеттітиімдіжәнерационалдытәсілдер табу сияқтықамтитынесептікойлауқабілетіндамыту;

      5) білімалушылардыңақпараттықмәдениетінқалыптастыру – жалпыережелердіұстанужәнежекетұлға мен бүкілҚазақстандыққауымныңмүддесіндеәрекетету;

      6) білімалушылардыңпәнаясындаакадемиялықтілдімеңгеруінежәнетерминологиялықлексиканыбайытуғажағдайжасау;

      7) есептеуішплатформаларнегізіндебасқарылатынэлектрондыққұрылғылардықұру, құру, программалаудыңтәсілдеріжәнеқағидаттарыменбілімалушылардытаныстыру;

      8) қазіргітаңдағыпрограммалауортасындапрограммалаудағдыларындамыту;

      9) тәжірибедеқолдануарқылыбілімдітереңдетужәнеоқуғадегенынтаныарттыру;

      10) әртүрлібілімсаласында (математика, физика, информатика) алғанбілімдерінкіріктіріпқолдану;

      11) ғылыми-техникалықәзірлемелергедегенқызығушылықтарындамыту;

      12) білімалушылардыңшығармашылыққабілеттеріндамыту.

2-тарау. "Информатика" оқупәнініңмазмұнынұйымдастыру 1-параграф. "Информатика" пәнініңмазмұны

      4. "Информатика" оқупәнібойыншаоқужүктемесініңжоғарышектікөлемі:

      1) 10-сыныпта аптасына 2 сағат, оқужылында 68 сағат;

      2) 11-сыныпта аптасына 2 сағат, оқужылында 68 сағаттықұрайды.

      Оқупәнібойыншаоқужүктемесініңкөлемі "ҚазақстанРеспубликасындағыбастауыш, негізгі орта, жалпы орта білімберудіңүлгілікоқужоспарларынбекітутуралы" ҚазақстанРеспубликасыБілімжәнеғылымминистрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығымен (ҚазақстанРеспубликасыныңНормативтікқұқықтықактілерінмемлекеттіктіркеутізілімінде № 8170 тіркелген) бекітілгенҮлгілікоқужоспарынабайланыстыболады.

      5. Оқупәнініңмазмұныоқытубөлімдерінентұрады. Бөлімшелеркүтілетіннәтижелер: дағдынемесебілік, білімнемесетүсініктүріндесыныптарбойыншаоқытумақсаттарынқамтитынәрбөлімбөлімшелергебөлінген.

      6. Жаратылыстану-математика бағытындағы "Информатика" оқупәнініңбазалықмазмұны 6 бөлімдіқамтиды:

      1) аппараттықжәнепрограммалыққамтамасызету;

      2) деректердіұсыну;

      3) ақпараттықпроцестер мен жүйелер;

      4) ақпараттықобъектілердіқұружәнетүрлендіру;

      5) қосымшалардыәзірлеу;

      6) компьютерлікжелілержәнеақпараттыққауіпсіздік

      7. "Аппараттықжәнепрограммалыққамтамасызету" бөлімікелесібөлімшелердентұрады:

      1) аппараттыққамтамасызету;

      2) программалыққамтамасызету.

      8. "Деректердіұсыну" бөлімікелесібөлімшелердентұрады:

      1) есептеужүйелері;

      2) компьютердіңлогикалықнегіздері;

      3) ақпараттыкодтау.

      9. "Ақпараттықпроцестер мен жүйелер" бөлімікелесібөлімшелердентұрады:

      1) реляциялықдеректерқоры;

      2) мәліметтерқорынқұру;

      3) құрылымдалғансұраныстар;

      4) ақпараттықтехнологиялардыдамытудағықазіргізаманғыпроцестер.

      10. "Ақпараттықобъектілердіқұружәнетүрлендіру" бөлімікелесідейбөлімшелердіқамтиды:

      1) 3D – модельдеу;

      2) web (веб)-жобалау.

      11. "Қосымшалардыәзірлеу" бөлімікелесідейбөлімшелердіқамтиды:

      1) алгоритмдержәнепрограммалар;

      2) мобильдікқосымшалар;

      3) IT Startup (ай-тистартап).

      12. "Компьютерлікжелілержәнеақпараттыққауіпсіздік" бөлімікелесібөлімшелердентұрады:

      1) компьютерлікжелілердіұйымдастыру;

      2) желідежұмысжасаукезіндегіқауіпсіздікшаралары.

      13. 10-сыныпқаарналған "Информатика" оқупәнініңбазалықмазмұны:

      1) Аппараттықжәнепрограммалыққамтамасызету: басқаруқұрылғысының (бұданәрі - БҚ), арифметика- логикалыққұрылғының (бұданәрі - АЛҚ) жәнежадрегистрініңпроцессордыңбірбөлігіретіндефункциясынсипаттау.

      2) Деректердіұсыну: есептеужүйелері: ондықжүйедегібүтінсандардыекілік, сегіздік, оналтылықсанаужүйесінеаударужәнекеріаудару. Компьютердіңлогикалықнегіздері: логикалықоперациялар (дизъюнкция, конъюнкция, инверсия); логикалықөрнектер; ақиқаткестесі; Компьютердіңлогикалықэлементтері (конъюнктор, дизъюнктор, инвертор); логикалықсызбалар. Ақпараттыкодтау: Unicode (юникод) және ASCII (аск(и)и) символдарынкодтаукестелері.

      3) Ақпараттықпроцестерменжүйелер: реляциондықдеректерқоры: жол, жазба, индекс, біріншікілт; Bigdata (бигдейта) (үлкендеректер). Деректерқорын "structured query language" (стракчуредкуерилангуйдж) ("құрылымдалғансұраныстартілі") (бұданәрі SQL (эскюэль)) әзірлеу: деректерқорын, мәліметтертипін, біркестеліжәнекөпкестелідеректерқоры; формалар; есептер; сұраныстар. Құрылымдықсұраныстар: конструкторрежиміндеіріктеугесұраныстаржасау, SQL (эскюэль), конструктордыңжәне (SQL) (эскюэль) көмегіменіріктеугебағытталғансұраныстардыжасау; web (веб)-беттердіңдеректерқорыменбайланысы.

      4) Ақпараттықобъектілердіқұружәнетүрлендіру: web-жобалау: HTML (аштиэмэл) (Hyper Text Markup Language — (хайпертекстмаркаплангуйдж) "гипермәтіндікбелгілеутілі"), CSS (сиэсэс) (Cascading Style Sheets — (каскадингстайлшит) каскадтыкестелерстилі); скрипттердіпайдалану, web (веб)-парақшағамультимедианысандарыненгізу.

      5) Қосымшалардыәзірлеу: алгоритмдерменпрограммалар: пайдаланушыфункцияларыжәнепроцедуралары, жолдарменжұмысжасау, файлдарменжұмысжасау, сұрыптауәдістері; графтардағыіздеуалгоритмдері.

      6) Компьютерлікжелілержәнеақпараттыққауіпсіздік: компьютерлікжелілердіұйымдастыру: желіліккомпоненттер (тораптар, маршрутизаторлар, коммутаторлар); IP (ай-пи)-мекен-жайы; DNS (диэнэс) (Domain Name System (домейннеймсистем) — домендікатауларжүйесі); жекевиртуалдыжелілер. Ақпараттыққауіпсіздік: ақпараттыққауіпсіздік, құпиялық, тұтастықжәнеқолжетімділік; деректердішифрлау; пайдаланушыдеректерініңқауіпсіздікшаралары - құпиясөздер, есепжазбалары, сәйкестендіру, биометриялықсәйкестендіру.

      14. 11-сыныпқаарналған "Информатика" оқупәнініңбазалықмазмұны:

      1) аппараттықжәнепрограммалыққамтамасызету: мобильдікқұрылғыларсипаттамасы. Программалыққамтамасызету: Виртуалдымашиналар; аппараттықжәнепрограммалыққамтамасызетудіңдамузаңдылықтары;

      2) ақпараттықпроцестерменжүйелер: ақпараттықтехнологиялардыдамытудағықазіргізаманғыпроцестер: машинаоқытуқағидаттары, нейрондықжелілер; жасандыинтеллект; нейрондықжелілердіжобалау; "мұғалімменоқыту" әдісі; Blockchain технологиясы; Қазақстандацифрландырупроцесініңағымдағыүрдістері; электрондықүкіметпорталы; "заттаринтернеті";

      3) ақпараттықобъектілердіқұружәнетүрлендіру: 3D – модельдеу: виртуалдыжәнекеңейтілгеншындық; олардыңадамденсаулығынаәсері; біріншітұлғакөрінісімен 3D панорама (виртуалдысаяхат) жасау;

      4) қосымшалардыәзірлеу: мобильдіқосымшалар: мобильдіқосымшаларинтерфейсі; мобильдіқосымшалардыәзірлеужәнеорнату; ақылдыүй, ақылдыүйқұрылғысыменбасқаруүшінпрограммалардыәзірлеу. IT Startup (ай-тистартап): Crowdfunding (краудфандинг) платформаларыныңжұмысқағидалары; маркетингтікжарнама, өнімдіөткізужәнесатужолдары;

      5) компьютерлікжелілержәнеақпараттыққауіпсіздік: ақпараттыққауіпсіздік: ақпараттардыжәнезияткерлікменшіктіқорғау; электрондықцифрлыққолтаңба, сипаттау, пайдалануалгоритмі.

2-параграф. Оқытумақсаттарыныңжүйесі

      15. Бағдарламада "оқытумақсаттары" кодтықбелгіменбелгіленді. Кодтықбелгідегібіріншісансыныпты, екіншіжәнеүшіншісандарбөлімжәнебөлімшеретін, төртіншісанбөлімшедегіоқумақсатыныңреттікнөмірінкөрсетеді. Мысалы, 10.2.1.4. кодында "10" – сынып, "2.1" – екіншібөлімніңбіріншібөлімшесі, "4" – оқумақсатыныңреттіксаны.

      16. Білімалушыларғақойылатынмақсаттар

17. Тоқсандағыбөлімдержәнебөлімдерішіндегітақырыптарбойыншасағатсандарынбөлумұғалімніңеркінеқалдырылады.

      18. ОсыоқубағдарламасыЖалпыортабілімберудеңгейініңжаратылыстану-математикалықбағыттағы 10-11 сыныптарынаарналған "Информатика" оқупәнібойыншаүлгілікоқубағдарламасыніскеасырубойыншақосымшадаберілгенұзақмерзімдіжоспарынасәйкесжүзегеасырылады.


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
02.00.2025
169
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі