ІХ бөлім. Табиғи ресурстарды тиімді пайдалану. Пунктуация. Тақырып:Қазақстан жеріндегі табиғат ресурстары

Тақырып бойынша 11 материал табылды

ІХ бөлім. Табиғи ресурстарды тиімді пайдалану. Пунктуация. Тақырып:Қазақстан жеріндегі табиғат ресурстары

Материал туралы қысқаша түсінік
9 - сынып. Қазақ тілі сабағы. ҚМЖ оқу бағдарламасына сай құрылған. Түрлі әдіс-тәсілдер мен АКТ қолданылған.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітемін__________

____________


Мектеп

Малайсары батыр атындағы жалпы орта білім беру мектебі

Мұғалімнің аты – жөні

Жаканова Сағыныш Жылкайдаровна

Студенттің аты – жөні

Жолов Алишер

Күні

14.04.25

2 – сабақ

Пән: қазақ тілі

Сынып: 9 «А»

Оқушы саны: 24

Бөлім

ІХ бөлім. Табиғи ресурстарды тиімді пайдалану. Пунктуация.

Сабақтың тақырыбы

Қазақстан жеріндегі табиғат ресурстары

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты

9.3.6.1 жазба жұмысын абзацтар мен бөліктерге бөлу, ойын (ақпарат, идея) дұрыс жүйелеп, логикалық түзетулер енгізу, редакциялау

9.4.4.3 сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану

Сабақтың мақсаты

Жазба жұмысын абзацтар мен бөліктерге бөліп, ақпарат пен идеяны жүйелі түрде құрастырады, логикалық түзетулер мен редакциялау жұмыстарын жүргізеді;

Сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажыратып, жазба жұмысында орынды қолданады.

Ойлау дағдыларының деңгейі

Қолдану

Бағалау критерийлері

Жазба жұмысын абзацтарға бөліп, құрылымын сақтайды
Сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажыратады
Сабақтас құрмалас сөйлемдерді мәтін ішінде түрлендіріп қолданады


Құндылықтарға баулу

Табиғат ресурстарының маңызын түсініп, оларды қорғауға және ұқыпты пайдалануға тәрбиелеу.

Алдағы тақырып

Қазақстан жеріндегі табиғат ресурстары. 1 - сабақ

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыты

Педагогтің іс - әрекеті

Оқушының іс - әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


6 минут

Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу. Көңіл – күйлерін сұрау.

Психологиялық ахуал туғызу:

«Ассоциограмма» әдісі.

Тақтаға «Табиғат ресурстары» сөзін жазып, оқушылардан осы тақырыпқа қатысты ойларын сұрау.

Сұрақ:

«Бұл сөз сіздерге қандай ой тудырады?»


Үй жұмысын тексеру:

«Еркін микрофон» әдісі.

Үй жұмысына берілген тапсырманы өз еркімен, орындаған оқушы, орнына тұрып баяндап береді.




Оқушылар мұғаліммен сәлемдеседі. Көңіл күйлерімен бөліседі.


Психологиялық ахуал туғызу:

«Ассоциограмма» әдісі.

Оқушылардын жауаптары тақтаға жазылады(Жер, су, ауа, өсімдік, жел, пайдалы қазбалар, топырақ, жануарлар).

Shape1


Үй жұмысын тексеру.

«Еркін микрофон» әдісі.

Үй жұмысына берілген тапсырманы өз еркімен, орындаған оқушы, орнынан тұрып баяндайды.



«Мадақтау» әдісі




Жарайсың!

Жақсы!

Талпын!



«Шапалақ» әдісі




Жарайсың!

Жақсы!

Талпын!





Тақта


Оқулық

Дәптер

Қалам








Оқулық

Дәптер

Қалам






Сабақтың ортасы

30 минут

Еске түсір!

Сабақтас құрмалас сөйлемнің түрлерін, анықтамасын еске түсіру.


Тапсырма – 1.

WordWall платформасы арқылы сабақтас құрмалас сөйлемдердін берілу ретін дұрыс құрастыр.




Топқа бөлу.

Qazmath платформасы арқылы бөлу.

1 – топ. Уран

2 – топ. Мырыш

3 – топ. Жер

4 – топ. Күн






Тапсырма – 2.

«Табиғат ресурстарын» топтастыр. WordWall платформасында сарқылатын және сарқылмайтын ресурстар берілген, соларды сәйкестендір.







Тапсырма – 3.

«Шатасқан карталар» әдісі.

WordWall платформасында берілген картаға «Қазақстанның табиғи аймақтарын табыңыз.







Еске түсір!

Сабақтас құрмалас сөйлемнің түрлерін, анықтамасын еске түсіреді.


Тапсырма – 1.

WordWall платформасы арқылы сабақтас құрмалас сөйлемдердін берілу ретін дұрыс құрастырады.

Дескриптор:

- Берілген сөздер арқылы дұрыс сөйлем құрастырады;

- Орфографиялық норманы сақтайды.


Топқа бөлінеді:

Qazmath платформасы арқылы бөлінеді.


Тапсырма – 2.

«Табиғат ресурстарын» топтастырады. WordWall платформасында сарқылатын және сарқылмайтын ресурстар берілген, соларды сәйкестендіреді.

Дескриптор:

- Табиғат ресурстарына назар аударады;

- Сарқылатын және сарқылмайтын ресурстарды дұрыс сәйкестендіреді.



Тапсырма – 3.

«Шатасқан карталар» әдісі.

WordWall платформасында берілген картаға «Қазақстанның табиғи аймақтарын табады.

Дескриптор:

- Картаға назар аударады.

- Картамен жұмыс жасайды.

- Табиғи аймақтарды дұрыс табады.

«Медаль» әдісі



«Мадақтау»

әдісі



Жарайсың

Жақсы

Талпын






«Шапалақ» әдісі

«Стикер» әдісі





«Мадақтау» әдісі





«Смайлик» әдісі





Жарайсың!

Жақсы!

Талпын!

Презентация



АКТ

https://wordwall.net/ru/resource/52055435/%D1%81%D0%B0%D0%B1%D0%B0%D2%9B%D1%82%D0%B0%D1%81-%D2%9B%D2%B1%D1%80%D0%BC%D0%B0%D0%BB%D0%B0%D1%81



АКТ

https://wordwall.net/ru/resource/68425187



АКТ

https://wordwall.net/ru/resource/27964935/%D2%9B%D0%B0%D0%B7%D0%B0%D2%9B%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8B%D2%A3-%D1%82%D0%B0%D0%B1%D0%B8%D2%93%D0%B8-%D0%B0%D0%B9%D0%BC%D0%B0%D2%9B%D1%82%D0%B0%D1%80%D1%8B


Сабақтың соңы

4 минут

«Көңіл – күй» картасы әдісі арқылы сабақта алған әсерлерін, түсініп білгендерін картаға жазады.

Үй тапсырмасы:

«Қазақстан жеріндегі табиғат ресурстары» тақырыбында кемінде 100 – 120 сөзден тұратын эссе жазыңыз.
«Көңіл – күй» картасы әдісі арқылы сабақта алған әсерлерін, түсініп білгендерін картаға жазады.






Мадақтау әдісі





Қима қағаздар

Қалам






























































УРАН











МЫРЫШ











ЖЕР











КҮН

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
25.04.2025
174
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі