Қарағанды болысы Балқаш қаласы С.Сейфуллин атындағы №7 мектеп- гимназиясы КММ Бастауыш сынып мұғалімі Кашкынбаева Назгул Шалгынбаевна
|
Пәні: Сауат ашу |
Сыныбы: 1Б |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Мен және табиғат. |
Ортақ тақырып : Бізді қоршаған орта |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тақырыбы: |
Ии дыбысы мен әрпі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
1.2.9.1 Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру. 1.2.2.1 Мәтінде автордың кім (не) туралы айтқысы келгенін түсіну. 1.1.9.2 Дыбыстардың мағына ажыратушылық қызметін түсіну. 1.3.8.1 Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар : Әріпті таниды, ажыратады және оны дыбыспен сәйкестендіреді. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Сөйлемді бас әріптен бастап жазып, сөйлем соңына тиісті тыныс белгілерін қоя алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар орындай алады: Сөйлеу барысында сипаттау /салыстыру сөздерін, вербалды емес қарым-қатынас құралдарын (ым-ишара, қимыл, дауыс ырғағын, мәнерін, қарқынын, сөз арасындағы кідірісті) қолданады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу: |
Мен және табиғат. Үү дыбысы мен әрпі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт есебі 35 мин |
Жоспарланған жаттығу түрлері (төмендегі жазбаларды сіз жоспарлаған жаттығу түрлерімен ауыстырыңыз) |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басы 1мин |
Ширату жатттығулары Бабамның да
арманы, |
Шаттық шеңбері Таныстырылым
. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы 3мин
2 мин |
Өткенді қайталау «Сандық» ойыны Сандықтың ішінде бірнеше сұрақтар жатыр. Ол сұрақтар бүгінгі сабағымыздің қонағын басып тастапты. Олай болса осы сұрақтарға жауап берейік. 1. Дыбыс дегеніміз не ? Әріп дегеніміз не? 2. –на бұл не ? Буын. Буыннан не құралады? Сөз. Сөзден не құралады?Сөйлем.(ауызша түрткі сұрақ қойып кету) 3. Өткен сабақта қандай әріп өттік ? Бір мысал келтір. Балалар сендерге рахмет айтып сандықтан шығып жатқан қонағымыз ... -Олай болса ненің суреті шықты? -Инелік -Инелік дегеніміз не? Жәндік. Инелікті көрдік пе? Мұғалім түсіндірмесі. Инелік бізді қоршаған орта тірі табиғатқа жатады. Олар жыртқыш жәндіктер. Ұзындығы 14 – 120 мм. Құрсақ бөлімі жіңішке әрі ұзын. Аузы кеміруге бейімделген. 2 сағатта 40 шақты шыбын жейді екен. Міне енді орман-тоғайдағы жолдардың, алаңқайлардың үстінде ұшып жүрген инеліктің қаншама зиянды насекомды құртатынын көз алдарыңа елестетулеріңе болады.Ол біздің бүгінгі сабаққа үлкен жаңалықпен қонаққа келіп отыр. Алдарыңда инеліктің достары жатыр. Сабақ соңында осы инелікті бояп, жаңа сабақты қаншалықты жақсы түсінгендеріңді көрсетіп, инелікті достарымен бірге орманына қайтарамыз.Неге деп ойлайсыңдар? ( оқушы жауабы) Өзінің қай әріптен басталатынын айтқысы келіп және сол әріп туралы білгендеріңді қалайды. |
Слайд, сандық |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа сабақ 5 мин
1 мин |
-Инелік сөзі қай әріптен басталып тұр? Ии . -Яғни бүгінгі өтетін әрпіміз қай әріп ? Ии әрпі. И дауысты дыбыс. Ии әрпі сөздің басында ,ортасында , соңында кездеседі. И әрпі кездесетін сөздерді айтайықшы. Тамаша балалар, олай болса біз өзіміздің сөздік қорымызды толықтыра кетейік. Ол үшін қазір бізге «Сиқырлы кітап» көмектеседі. -Қандай сөздерді естідік? -Ителгі -( жыртқыш құс) -Итмұрын- (дәрілік шөп). Осы сөздерді буынға бөліп жіберейік. -Инелік сөзіне дыбыстық талдау жасайық. ( әр жұп баланың алдында инелік сөзі жатады) Алты балаға оқыту. |
Суреттер Бейне баян. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
5 мин |
Оқулықпен жұмыс. Оқулықты ашып инеліктің алып келген сөздерін оқып жіберейік. Сөздерді тізбектей оқу. Тақтамен жұмыс. М.К Тиін жануар, секіреді, саңырауқұлақ , жаңғақ жейді. Тиын ақша, темір, домалақ сөзінің айырмашылығын табу. |
Суреттер экран Бейне баян |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1 мин |
Сергіту сәті. Иық, иек |
Музыка |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1мин |
Дәптермен жұмыс. Көркем жазу. Ии инелік |
Бейне баян |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
5 мин |
Топпен жұмыс. Үш қатар болып топқа бөліну. Топтарға кестедегі әріптердің арасынан берілген сөздерді тауып оқыту және бояу.
|
Топтар бір-бірін бағдаршам арқылы бағалау. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
3мин |
Экранға Керек өлеңін жазып қою. Оқу. Оқушылардың көмегімен суреттің орнына сөзді жалғау. Сұрақ қою.Кім? не? Сұрақтарымен алмастырайық.
Қастек Баянбай (15 қараша 1936 жыл, Алматы облысы Алакөл ауданы Талдыбұлақ) – балалар жазушысы, ақын. ????
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Соңы 2мин |
Рефлексия: Бояған инеліктерін орманға қайтарайық, олай болса инеліктерімізді көтереміз. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қосымша мәліметтер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау - оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? -Инелік сөзіне сөйлем құрату. |
Бағалау - оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? «Бағдаршам» арқылы бағалау.Жасыл-бүгінгі сабағым ызды түсіндім, сары-орташа, қызыл-түсінген жоқпын т.стерімен бояйсындар. |
Пәнаралық байланыс - Денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі). |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қолдауды қажет ететін бала сұрақтарға жауап береді? Қабілеті жоғары балаға сол сұрақ туралы
|
Дескриптор - Әріпті таниды, ажыратады және оны дыбыспен сәйкестендіреді. Сөйлемді бас әріптен бастап жазып, сөйлем соңына тиісті тыныс белгілерін қоя алады. |
Дүниетану Музыка Ынтымақтастық, құрмет |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ии дыбысы мен әрпі
Ии дыбысы мен әрпі
Қарағанды болысы Балқаш қаласы С.Сейфуллин атындағы №7 мектеп- гимназиясы КММ Бастауыш сынып мұғалімі Кашкынбаева Назгул Шалгынбаевна
|
Пәні: Сауат ашу |
Сыныбы: 1Б |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Мен және табиғат. |
Ортақ тақырып : Бізді қоршаған орта |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тақырыбы: |
Ии дыбысы мен әрпі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
1.2.9.1 Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру. 1.2.2.1 Мәтінде автордың кім (не) туралы айтқысы келгенін түсіну. 1.1.9.2 Дыбыстардың мағына ажыратушылық қызметін түсіну. 1.3.8.1 Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар : Әріпті таниды, ажыратады және оны дыбыспен сәйкестендіреді. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Сөйлемді бас әріптен бастап жазып, сөйлем соңына тиісті тыныс белгілерін қоя алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар орындай алады: Сөйлеу барысында сипаттау /салыстыру сөздерін, вербалды емес қарым-қатынас құралдарын (ым-ишара, қимыл, дауыс ырғағын, мәнерін, қарқынын, сөз арасындағы кідірісті) қолданады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу: |
Мен және табиғат. Үү дыбысы мен әрпі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт есебі 35 мин |
Жоспарланған жаттығу түрлері (төмендегі жазбаларды сіз жоспарлаған жаттығу түрлерімен ауыстырыңыз) |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басы 1мин |
Ширату жатттығулары Бабамның да
арманы, |
Шаттық шеңбері Таныстырылым
. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы 3мин
2 мин |
Өткенді қайталау «Сандық» ойыны Сандықтың ішінде бірнеше сұрақтар жатыр. Ол сұрақтар бүгінгі сабағымыздің қонағын басып тастапты. Олай болса осы сұрақтарға жауап берейік. 1. Дыбыс дегеніміз не ? Әріп дегеніміз не? 2. –на бұл не ? Буын. Буыннан не құралады? Сөз. Сөзден не құралады?Сөйлем.(ауызша түрткі сұрақ қойып кету) 3. Өткен сабақта қандай әріп өттік ? Бір мысал келтір. Балалар сендерге рахмет айтып сандықтан шығып жатқан қонағымыз ... -Олай болса ненің суреті шықты? -Инелік -Инелік дегеніміз не? Жәндік. Инелікті көрдік пе? Мұғалім түсіндірмесі. Инелік бізді қоршаған орта тірі табиғатқа жатады. Олар жыртқыш жәндіктер. Ұзындығы 14 – 120 мм. Құрсақ бөлімі жіңішке әрі ұзын. Аузы кеміруге бейімделген. 2 сағатта 40 шақты шыбын жейді екен. Міне енді орман-тоғайдағы жолдардың, алаңқайлардың үстінде ұшып жүрген инеліктің қаншама зиянды насекомды құртатынын көз алдарыңа елестетулеріңе болады.Ол біздің бүгінгі сабаққа үлкен жаңалықпен қонаққа келіп отыр. Алдарыңда инеліктің достары жатыр. Сабақ соңында осы инелікті бояп, жаңа сабақты қаншалықты жақсы түсінгендеріңді көрсетіп, инелікті достарымен бірге орманына қайтарамыз.Неге деп ойлайсыңдар? ( оқушы жауабы) Өзінің қай әріптен басталатынын айтқысы келіп және сол әріп туралы білгендеріңді қалайды. |
Слайд, сандық |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа сабақ 5 мин
1 мин |
-Инелік сөзі қай әріптен басталып тұр? Ии . -Яғни бүгінгі өтетін әрпіміз қай әріп ? Ии әрпі. И дауысты дыбыс. Ии әрпі сөздің басында ,ортасында , соңында кездеседі. И әрпі кездесетін сөздерді айтайықшы. Тамаша балалар, олай болса біз өзіміздің сөздік қорымызды толықтыра кетейік. Ол үшін қазір бізге «Сиқырлы кітап» көмектеседі. -Қандай сөздерді естідік? -Ителгі -( жыртқыш құс) -Итмұрын- (дәрілік шөп). Осы сөздерді буынға бөліп жіберейік. -Инелік сөзіне дыбыстық талдау жасайық. ( әр жұп баланың алдында инелік сөзі жатады) Алты балаға оқыту. |
Суреттер Бейне баян. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
5 мин |
Оқулықпен жұмыс. Оқулықты ашып инеліктің алып келген сөздерін оқып жіберейік. Сөздерді тізбектей оқу. Тақтамен жұмыс. М.К Тиін жануар, секіреді, саңырауқұлақ , жаңғақ жейді. Тиын ақша, темір, домалақ сөзінің айырмашылығын табу. |
Суреттер экран Бейне баян |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1 мин |
Сергіту сәті. Иық, иек |
Музыка |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1мин |
Дәптермен жұмыс. Көркем жазу. Ии инелік |
Бейне баян |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
5 мин |
Топпен жұмыс. Үш қатар болып топқа бөліну. Топтарға кестедегі әріптердің арасынан берілген сөздерді тауып оқыту және бояу.
|
Топтар бір-бірін бағдаршам арқылы бағалау. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
3мин |
Экранға Керек өлеңін жазып қою. Оқу. Оқушылардың көмегімен суреттің орнына сөзді жалғау. Сұрақ қою.Кім? не? Сұрақтарымен алмастырайық.
Қастек Баянбай (15 қараша 1936 жыл, Алматы облысы Алакөл ауданы Талдыбұлақ) – балалар жазушысы, ақын. ????
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Соңы 2мин |
Рефлексия: Бояған инеліктерін орманға қайтарайық, олай болса инеліктерімізді көтереміз. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қосымша мәліметтер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау - оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? -Инелік сөзіне сөйлем құрату. |
Бағалау - оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? «Бағдаршам» арқылы бағалау.Жасыл-бүгінгі сабағым ызды түсіндім, сары-орташа, қызыл-түсінген жоқпын т.стерімен бояйсындар. |
Пәнаралық байланыс - Денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі). |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қолдауды қажет ететін бала сұрақтарға жауап береді? Қабілеті жоғары балаға сол сұрақ туралы
|
Дескриптор - Әріпті таниды, ажыратады және оны дыбыспен сәйкестендіреді. Сөйлемді бас әріптен бастап жазып, сөйлем соңына тиісті тыныс белгілерін қоя алады. |
Дүниетану Музыка Ынтымақтастық, құрмет |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













