Тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмалары
3-сынып
Оқушының аты-жөні___________________________________________
Тыңдалым
-
Мәтінді тыңда. Тапсырмаларды орында.

Астанада «Думан» ойын - сауық орталығы бар. Ол 2003 жылы ашылды. Бұл - Қазақстандағы жалғыз мұхитарал. Оған жыл сайын Қызыл теңізден 120 тонна тұз әкеледі. Мұхитарал - үлкен және әдемі кешен. «Думанда» 3 үлкен көрме және 31 аквариум бар.
Бүгін жексенбі. Біз отбасымызбен «Думанға» бардық. Кассадан билет алып, ішіне кірдік. Онда акулалар, неше түрлі балықтар, тасбақалар мен сегізаяқтар бар екен. Біз оларды көріп, тамашаладық.
-
Мәтін бойынша сөйлемдерді толықтыр.

үш үлкен __________________________
«Думанда» отыз бір __________________________ бар
неше түрлі _______________________
Керекті сөздер: аквариум, көрме, жануарлар
-
«Думанға» жыл сайын қанша тонна тұз әкелінеді? Белгіле ().
![]()
|
|
31 |
120 |
|
3 |
|
Айтылым
Жұптық жұмыс
-
«Еліміздің ғимараттары» тақырыбында диалог құрастыр. Сипаттау сөздерін қолдан.
|
|
|
|
|
|
|
Оқылым
-
Мәтінді оқы. Тапсырмаларды орында.

Құмырсқа мен қоңыз бір сыныпта оқып жүрді. Құмырсқа жақсы оқиды. Ал қоңыздың күнделігі нашар бағаға тола берді. Бір күні ол құмырсқадан:
-
Сенің жақсы оқуыңның сыры неде? – деп сұрады.
-
Оның сыры уақыт кестесінде, - деді құмырсқа.
-
Уақыт кестесі деген не? – деп таң қалды қоңыз.
-
Ол уақытты дұрыс бөлу, тиімді пайдалану, - деді құмырсқа.
Қоңыз өзінің уақыт кестесін жасады. Бірақ оның көп бөлігін ойынға арнады.
-
Құмырсқа неліктен жақсы оқыды?_______________________________________
-
Әр кейіпкердің іс-әрекетіне қатысты бір сұрақ құрастырып жаз.

-
Өзің құрастырған сұрақтың біреуіне жауап жаз.____________________
____________________________________________________________________
-
Құмырсқа мен қоңыз туралы мәтіннің мазмұнын жаз. Тірек сөздерді қолдан.
Тірек сөздер: құмырсқа мен қоңыз, бір сыныпта оқыды, жақсы, нашар, сырын сұрады, уақыт кестесін жасады, уақытты дұрыс бөлді, таңғалды, ойынға бөлді.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ІІ-тоқсан. Орыс мектебінің 3-сыныбына арналған ТЖБ жұмысы
ІІ-тоқсан. Орыс мектебінің 3-сыныбына арналған ТЖБ жұмысы
Тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмалары
3-сынып
Оқушының аты-жөні___________________________________________
Тыңдалым
-
Мәтінді тыңда. Тапсырмаларды орында.

Астанада «Думан» ойын - сауық орталығы бар. Ол 2003 жылы ашылды. Бұл - Қазақстандағы жалғыз мұхитарал. Оған жыл сайын Қызыл теңізден 120 тонна тұз әкеледі. Мұхитарал - үлкен және әдемі кешен. «Думанда» 3 үлкен көрме және 31 аквариум бар.
Бүгін жексенбі. Біз отбасымызбен «Думанға» бардық. Кассадан билет алып, ішіне кірдік. Онда акулалар, неше түрлі балықтар, тасбақалар мен сегізаяқтар бар екен. Біз оларды көріп, тамашаладық.
-
Мәтін бойынша сөйлемдерді толықтыр.

үш үлкен __________________________
«Думанда» отыз бір __________________________ бар
неше түрлі _______________________
Керекті сөздер: аквариум, көрме, жануарлар
-
«Думанға» жыл сайын қанша тонна тұз әкелінеді? Белгіле ().
![]()
|
|
31 |
120 |
|
3 |
|
Айтылым
Жұптық жұмыс
-
«Еліміздің ғимараттары» тақырыбында диалог құрастыр. Сипаттау сөздерін қолдан.
|
|
|
|
|
|
|
Оқылым
-
Мәтінді оқы. Тапсырмаларды орында.

Құмырсқа мен қоңыз бір сыныпта оқып жүрді. Құмырсқа жақсы оқиды. Ал қоңыздың күнделігі нашар бағаға тола берді. Бір күні ол құмырсқадан:
-
Сенің жақсы оқуыңның сыры неде? – деп сұрады.
-
Оның сыры уақыт кестесінде, - деді құмырсқа.
-
Уақыт кестесі деген не? – деп таң қалды қоңыз.
-
Ол уақытты дұрыс бөлу, тиімді пайдалану, - деді құмырсқа.
Қоңыз өзінің уақыт кестесін жасады. Бірақ оның көп бөлігін ойынға арнады.
-
Құмырсқа неліктен жақсы оқыды?_______________________________________
-
Әр кейіпкердің іс-әрекетіне қатысты бір сұрақ құрастырып жаз.

-
Өзің құрастырған сұрақтың біреуіне жауап жаз.____________________
____________________________________________________________________
-
Құмырсқа мен қоңыз туралы мәтіннің мазмұнын жаз. Тірек сөздерді қолдан.
Тірек сөздер: құмырсқа мен қоңыз, бір сыныпта оқыды, жақсы, нашар, сырын сұрады, уақыт кестесін жасады, уақытты дұрыс бөлді, таңғалды, ойынға бөлді.
шағым қалдыра аласыз













