Тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмалары
3-сынып
Оқушының аты-жөні___________________________________________
Тыңдалым
-
Мәтінді тыңда. Тапсырмаларды орында.

Астанада «Думан» ойын - сауық орталығы бар. Ол 2003 жылы ашылды. Бұл - Қазақстандағы жалғыз мұхитарал. Оған жыл сайын Қызыл теңізден 120 тонна тұз әкеледі. Мұхитарал - үлкен және әдемі кешен. «Думанда» 3 үлкен көрме және 31 аквариум бар.
Бүгін жексенбі. Біз отбасымызбен «Думанға» бардық. Кассадан билет алып, ішіне кірдік. Онда акулалар, неше түрлі балықтар, тасбақалар мен сегізаяқтар бар екен. Біз оларды көріп, тамашаладық.
-
Мәтін бойынша сөйлемдерді толықтыр.

үш үлкен __________________________
«Думанда» отыз бір __________________________ бар
неше түрлі _______________________
Керекті сөздер: аквариум, көрме, жануарлар
-
«Думанға» жыл сайын қанша тонна тұз әкелінеді? Белгіле ().
![]()
|
|
31 |
120 |
|
3 |
|
|
|
|
Балл қою кестесі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тапсырма |
Жауап |
|
Балл |
Қосымша ақпарат |
|
|
№ |
|
|
|
|
|
|
|
көрме |
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
аквариум |
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
жануарлар/... |
|
1 |
Балықтар/тасбақалар/сегізаяқтар |
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
жауаптары да қабылданады. |
|
|
|
120 |
|
1 |
|
|
|
Жалпы балл |
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Айтылым
Жұптық жұмыс
-
«Еліміздің ғимараттары» тақырыбында диалог құрастыр. Сипаттау сөздерін қолдан.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Балл қою кестесі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тапсырма |
Жауап |
|
Балл |
Қосымша ақпарат |
|
|
№ |
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Білім алушының ықтимал жауабы: |
|
|
Тақырыпқа сәйкес болатын |
|
|
|
-Қанат, сен еліміздегі қандай |
|
|
кез келген диалог |
|
|
|
ғимараттарды білесің? |
|
1 |
қабылданады. |
|
|
2 |
-Мен Қожа Ахмет Ясауидың |
|
|
Тақырыпқа сәйкес сұрақтар |
|
|
|
кесенесін көрдім. |
|
|
қояды. |
|
|
|
-Ол қайда орналасқан? |
|
|
|
|
|
|
|
1 |
Сұрақтарға лайықты жауап |
|
|
|
|
-Түркістан қаласында |
|
береді. |
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
- Кесене қандай? |
|
|
|
|
|
|
|
1 |
Сипаттау сөздерін |
|
|
|
|
- Биік күмбезді, үлкен, әдемі. |
|
қолданады. |
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
Бірнеше бөлмеден тұрады. |
|
|
|
|
|
|
|
1 |
Сөйлемдердің құрылымын |
|
|
|
|
|
|
сақтайды. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Жалпы балл |
|
|
4 |
|
|
Оқылым
-
Мәтінді оқы. Тапсырмаларды орында.

Құмырсқа мен қоңыз бір сыныпта оқып жүрді. Құмырсқа жақсы оқиды. Ал қоңыздың күнделігі нашар бағаға тола берді. Бір күні ол құмырсқадан:
-
Сенің жақсы оқуыңның сыры неде? – деп сұрады.
-
Оның сыры уақыт кестесінде, - деді құмырсқа.
-
Уақыт кестесі деген не? – деп таң қалды қоңыз.
-
Ол уақытты дұрыс бөлу, тиімді пайдалану, - деді құмырсқа.
Қоңыз өзінің уақыт кестесін жасады. Бірақ оның көп бөлігін ойынға арнады.
-
Құмырсқа неліктен жақсы оқыды?_______________________________________
-
Әр кейіпкердің іс-әрекетіне қатысты бір сұрақ құрастырып жаз.

-
Өзің құрастырған сұрақтың біреуіне жауап жаз.____________________
____________________________________________________________________
|
|
|
|
|
|
|
Балл қою кестесі
|
Тапсырма |
Жауап |
Балл |
Қосымша ақпарат |
|
|
№ |
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
Білім алушының ықтимал жауаптары: |
|
Тапсырманың |
|
|
|
Себебі, ол уақытын дұрыс пайдаланады/ |
|
мазмұнына сәйкес |
|
|
|
Ол уақыт кестесін дұрыс жасаған/Ол әр |
1 |
баламалы, қысқа және |
|
|
|
іске уақытын дұрыс бөледі/ |
|
толық жауаптар |
|
|
3 |
|
|
қабылданады. |
|
|
|
Құмырсқа қалай оқиды?/Ол уақытын |
1 |
Мәтіннің мазмұнына |
|
|
|
қалай пайдаланады?/... |
сәйкес баламалы |
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
сұрақтар мен жауаптар |
|
|
|
Қоңыздың күнделігі қандай бағаға |
|
|
|
|
|
толды?/Ол құмырсқадан не туралы |
1 |
қабылданады. |
|
|
|
сұрады?/Қоңыз уақытын қалай бөлді?/... |
|
|
|
|
|
Құмырсқа жақсы оқиды/Ол уақытын |
|
|
|
|
|
дұрыс бөледі/Қоңыздың күнделігі нашар |
|
|
|
|
|
бағаға толды/Ол құмырсқадан жақсы |
1 |
|
|
|
|
оқуының сырын сұрады/Қоңыз |
|
|
|
|
|
уақытының көбін ойынға арнады/... |
|
|
|
|
Жалпы балл |
|
4 |
|
|
-
Құмырсқа мен қоңыз туралы мәтіннің мазмұнын жаз. Тірек сөздерді қолдан.
Тірек сөздер: құмырсқа мен қоңыз, бір сыныпта оқыды, жақсы, нашар, сырын сұрады, уақыт кестесін жасады, уақытты дұрыс бөлді, таңғалды, ойынға бөлді.
Балл қою кестесі
|
Тапсырма |
Жауап |
Балл |
Қосымша ақпарат |
|
|
№ |
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
Білім алушының ықтимал жауабы: |
|
Мәтіннің құрылымдық |
|
|
4 |
Қоңыз бен құмырсқа бір сыныпта |
1 |
бөліктерін сақтай отырып, |
|
|
|
оқиды. Құмырсқа жақсы, ал қоңыз |
|
мазмұнын жүйелі жазады. |
|
|
|
жаман оқиды. Оның күнделігі |
|
|
|
|
|
1 |
Сөйлемдердің құрылымын |
|
|
|
|
нашар бағаға толады. Қоңыз |
сақтайды. |
|
|
|
|
|
|
||
|
|
құмырсқадан жақсы оқуының |
|
|
|
|
|
1 |
Тірек сөздерді орынды |
|
|
|
|
сырын сұрайды. Құмырсқа |
қолданады. |
|
|
|
|
|
|
||
|
|
уақытты дұрыс бөлу керек дейді. |
|
|
|
|
|
|
Орфографиялық нормаларды |
|
|
|
|
Қоңыз өзіне уақыт кестесін |
1 |
сақтайды (3 қатеден артық |
|
|
|
жасайды. Бірақ көп уақытты ойынға |
емес). |
|
|
|
|
|
|
||
|
|
бөледі. |
|
|
|
|
Жалпы балл |
|
4 |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ІІ-тоқсан. Орыс мектебінің 3-сыныбына арналған ТЖБ жұмысы
ІІ-тоқсан. Орыс мектебінің 3-сыныбына арналған ТЖБ жұмысы
Тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмалары
3-сынып
Оқушының аты-жөні___________________________________________
Тыңдалым
-
Мәтінді тыңда. Тапсырмаларды орында.

Астанада «Думан» ойын - сауық орталығы бар. Ол 2003 жылы ашылды. Бұл - Қазақстандағы жалғыз мұхитарал. Оған жыл сайын Қызыл теңізден 120 тонна тұз әкеледі. Мұхитарал - үлкен және әдемі кешен. «Думанда» 3 үлкен көрме және 31 аквариум бар.
Бүгін жексенбі. Біз отбасымызбен «Думанға» бардық. Кассадан билет алып, ішіне кірдік. Онда акулалар, неше түрлі балықтар, тасбақалар мен сегізаяқтар бар екен. Біз оларды көріп, тамашаладық.
-
Мәтін бойынша сөйлемдерді толықтыр.

үш үлкен __________________________
«Думанда» отыз бір __________________________ бар
неше түрлі _______________________
Керекті сөздер: аквариум, көрме, жануарлар
-
«Думанға» жыл сайын қанша тонна тұз әкелінеді? Белгіле ().
![]()
|
|
31 |
120 |
|
3 |
|
|
|
|
Балл қою кестесі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тапсырма |
Жауап |
|
Балл |
Қосымша ақпарат |
|
|
№ |
|
|
|
|
|
|
|
көрме |
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
аквариум |
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
жануарлар/... |
|
1 |
Балықтар/тасбақалар/сегізаяқтар |
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
жауаптары да қабылданады. |
|
|
|
120 |
|
1 |
|
|
|
Жалпы балл |
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Айтылым
Жұптық жұмыс
-
«Еліміздің ғимараттары» тақырыбында диалог құрастыр. Сипаттау сөздерін қолдан.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Балл қою кестесі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тапсырма |
Жауап |
|
Балл |
Қосымша ақпарат |
|
|
№ |
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Білім алушының ықтимал жауабы: |
|
|
Тақырыпқа сәйкес болатын |
|
|
|
-Қанат, сен еліміздегі қандай |
|
|
кез келген диалог |
|
|
|
ғимараттарды білесің? |
|
1 |
қабылданады. |
|
|
2 |
-Мен Қожа Ахмет Ясауидың |
|
|
Тақырыпқа сәйкес сұрақтар |
|
|
|
кесенесін көрдім. |
|
|
қояды. |
|
|
|
-Ол қайда орналасқан? |
|
|
|
|
|
|
|
1 |
Сұрақтарға лайықты жауап |
|
|
|
|
-Түркістан қаласында |
|
береді. |
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
- Кесене қандай? |
|
|
|
|
|
|
|
1 |
Сипаттау сөздерін |
|
|
|
|
- Биік күмбезді, үлкен, әдемі. |
|
қолданады. |
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
Бірнеше бөлмеден тұрады. |
|
|
|
|
|
|
|
1 |
Сөйлемдердің құрылымын |
|
|
|
|
|
|
сақтайды. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Жалпы балл |
|
|
4 |
|
|
Оқылым
-
Мәтінді оқы. Тапсырмаларды орында.

Құмырсқа мен қоңыз бір сыныпта оқып жүрді. Құмырсқа жақсы оқиды. Ал қоңыздың күнделігі нашар бағаға тола берді. Бір күні ол құмырсқадан:
-
Сенің жақсы оқуыңның сыры неде? – деп сұрады.
-
Оның сыры уақыт кестесінде, - деді құмырсқа.
-
Уақыт кестесі деген не? – деп таң қалды қоңыз.
-
Ол уақытты дұрыс бөлу, тиімді пайдалану, - деді құмырсқа.
Қоңыз өзінің уақыт кестесін жасады. Бірақ оның көп бөлігін ойынға арнады.
-
Құмырсқа неліктен жақсы оқыды?_______________________________________
-
Әр кейіпкердің іс-әрекетіне қатысты бір сұрақ құрастырып жаз.

-
Өзің құрастырған сұрақтың біреуіне жауап жаз.____________________
____________________________________________________________________
|
|
|
|
|
|
|
Балл қою кестесі
|
Тапсырма |
Жауап |
Балл |
Қосымша ақпарат |
|
|
№ |
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
Білім алушының ықтимал жауаптары: |
|
Тапсырманың |
|
|
|
Себебі, ол уақытын дұрыс пайдаланады/ |
|
мазмұнына сәйкес |
|
|
|
Ол уақыт кестесін дұрыс жасаған/Ол әр |
1 |
баламалы, қысқа және |
|
|
|
іске уақытын дұрыс бөледі/ |
|
толық жауаптар |
|
|
3 |
|
|
қабылданады. |
|
|
|
Құмырсқа қалай оқиды?/Ол уақытын |
1 |
Мәтіннің мазмұнына |
|
|
|
қалай пайдаланады?/... |
сәйкес баламалы |
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
сұрақтар мен жауаптар |
|
|
|
Қоңыздың күнделігі қандай бағаға |
|
|
|
|
|
толды?/Ол құмырсқадан не туралы |
1 |
қабылданады. |
|
|
|
сұрады?/Қоңыз уақытын қалай бөлді?/... |
|
|
|
|
|
Құмырсқа жақсы оқиды/Ол уақытын |
|
|
|
|
|
дұрыс бөледі/Қоңыздың күнделігі нашар |
|
|
|
|
|
бағаға толды/Ол құмырсқадан жақсы |
1 |
|
|
|
|
оқуының сырын сұрады/Қоңыз |
|
|
|
|
|
уақытының көбін ойынға арнады/... |
|
|
|
|
Жалпы балл |
|
4 |
|
|
-
Құмырсқа мен қоңыз туралы мәтіннің мазмұнын жаз. Тірек сөздерді қолдан.
Тірек сөздер: құмырсқа мен қоңыз, бір сыныпта оқыды, жақсы, нашар, сырын сұрады, уақыт кестесін жасады, уақытты дұрыс бөлді, таңғалды, ойынға бөлді.
Балл қою кестесі
|
Тапсырма |
Жауап |
Балл |
Қосымша ақпарат |
|
|
№ |
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
Білім алушының ықтимал жауабы: |
|
Мәтіннің құрылымдық |
|
|
4 |
Қоңыз бен құмырсқа бір сыныпта |
1 |
бөліктерін сақтай отырып, |
|
|
|
оқиды. Құмырсқа жақсы, ал қоңыз |
|
мазмұнын жүйелі жазады. |
|
|
|
жаман оқиды. Оның күнделігі |
|
|
|
|
|
1 |
Сөйлемдердің құрылымын |
|
|
|
|
нашар бағаға толады. Қоңыз |
сақтайды. |
|
|
|
|
|
|
||
|
|
құмырсқадан жақсы оқуының |
|
|
|
|
|
1 |
Тірек сөздерді орынды |
|
|
|
|
сырын сұрайды. Құмырсқа |
қолданады. |
|
|
|
|
|
|
||
|
|
уақытты дұрыс бөлу керек дейді. |
|
|
|
|
|
|
Орфографиялық нормаларды |
|
|
|
|
Қоңыз өзіне уақыт кестесін |
1 |
сақтайды (3 қатеден артық |
|
|
|
жасайды. Бірақ көп уақытты ойынға |
емес). |
|
|
|
|
|
|
||
|
|
бөледі. |
|
|
|
|
Жалпы балл |
|
4 |
|
|
шағым қалдыра аласыз













