Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / IІІ - бөлім Деректер базасы § 3.3 Ақпаратты іздеу әдістері
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
IІІ - бөлім Деректер базасы § 3.3 Ақпаратты іздеу әдістері
Материал туралы қысқаша түсінік
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
9.2.2.3 деректерді іздеу, сұрыптау және сүзгілеуді жүзеге асыру
Сабақтың мақсаты
Баpлық оқушылаp: Ақпаратты ұсынудың алуан түрлерімен іздеу әдістерін білу;
Көптеген оқушылaр: Мәтіндік және сандық сүзгілерді пайдалана отырып, ақпарат іздеу;
Кейбір оқушылар: Формалар, сүзгілер, диапазондар, тізімдердің жинағынан жоба әзірлеу;
Ерекше
білім беру қажеттілігі бар балалардың жеке ерекшеліктерін қажетке
алу:
1-топ: Сөйлеу тілінің
бұзылыстары бар (орта)
ерекше білім беруге қажеттілік туындайтын баланы
алдыңғы орынға отырғызып, мұғалім сабақ кезеңдерінде жеке назарында
алады.
Ойлау
дағдыларының деңгейі
Білу және түсіну.Қолдану. Жоғары ойлау
дағдылары(талдау, жинақтау, бағалау)
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың
басы
8
минут
Ұйымдастыру кезеңі:
Білім беруші білім алушылармен
амандасады;
Сыныпты түгендейді;
Психологиялық ахуал
қалыптастыру:
Мұғалім оқушыларға
сабаққа жағымды атмосфера қалыптастыру мақсатында«Көңіл
күйді анықтау»әдісінқолданады.Сабақ басында оқушылар
бір параққа өзінің көңіл-күйін келтіретін сурет (немесе смайлик)
салады: суретте олар адамның бет-әлпетін келтіру керек (мәселен,
күліп немесе езу тартып тұрған, қабағын түйіп тұрған, бейтарап
т.б). Олар суреттерін бір-біріне көрсетеді.Оларға сабақтың аяғына
дейін көңіл-күйлерін көтеріңкі деңгейге жеткізу жұмысы
тапсырылады.
Топқа бөлу:
Ынтымақтастық ортада
рөлдік функцияны бөле отырып бірін-бірі жетілдіру
мақсатында«Есімдер арқылы онлайн
топқа бөлу»http://castlots.org/razdelit-na-gruppy– топтастыру программасы,
мұнда сізде есімдерді енгізуге, оларды сақтауға және оқушыларды
кездейсоқ тәртіпте таңдауға мүмкіндік
болады.
Пән мұғалімімен амандасады;
Сынып белсендісі сынып туралы ақпарат
береді;
Бұл тапсырма оқушылардың
шығармашылыққабілеттерін
арттырады. Сонымен қатар оқушыларға
психологиялық тұрғыдан жағымды әсер сыйлап, ынта зейіндерін
ашу.
Оқушылар белсенділік танытып,
тақтадағы өз есімдерін көріп
топтасады.
Өткен білімді қайталай отырып
жаңа біліммен байланыстыру мақсатында интербелсенді
тақтада
https://quizlet.com/платформасында шығарылған Жабық тапсырма:«Сәйкестендіру»әдісі арқылы сұрақтарға
жекелей жауап береді.
Жаңа тақырыпты ашу:
Мұғалім жаңа тақырыпты
ашу мақсатында«Көршіңе әңгімелеп
бер»әдісін
қолданып,оқушылардың назарын
сабаққа аудара отырып, жаңа сабақты өздеріне ашуға мүмкіндік
береді. Мұғалім сұрақтарды оқушыларға қойып, суреттерді
интербелсенді тақтадан көрсетеді.
1. Күнделікті өмірде керекті ақпаратты қалай іздеп
табасыңдар?
2. Компьютерде ақпаратты іздеудің қандай жолдары
бар? Есіңе түсір.
Жаңа тақырыпты
түсіндіру:
Ақпаратты ұсынудың
алуан түрлерімен іздеу әдістерін білумақсатында жаңа тақырыпты
меңгеруде оқулықтағы 46,47,48,49 бет аралығындағы процессі жүзеге
асады
Білу, түсіну деңгейін
меңгерген соңмәтіндік және сандық
сүзгілерді пайдалана отырып, ақпарат іздеу мақсатындаonlinetestpad.comплатформасын қолдана отырып жаңа тақырыпты тереңдетуде
интер белсенді тақтадан төмендегідей тест сұрақтар
беріледі:
1.Табу
және Ерекшелеу (Найти и Выделить) командасының
қызметі қандай?
2. Ақпаратты
іздеу пернесі?
3. Программада тұтас мәтінді емес,
ізделінетін мәтіннің үзінділері (фрагменттері) бойынша іздеу
белгісі?
Теориялық жаңа тақырыпты
пысықтау:
Кезеңдік білімді
пысықтау мақсатында мәтіндік және сандық
сүзгілерді пайдалана отырып,«Желпуіш»
әдісіарқылыашық тапсырма: "Қысқа
жауапты қажет ететін"сұрақтарды жинақтап,
жазбаша кері байланыс беру, яғни берілген жаңа
тақырып бойынша ақпараттарды жинақтайды. Мысалы: Сұрақ: Ақпаратты
іздеу пернесі? Жауабы: Ctrl+F т.с.с.
Оқушылар интербелсенді тақтаға қарап шығып
сұрақтарға жауап береді.
ЖТ «жеке жұмыс»
С «нәтиже,жылдамдық,
қызығушылық»
Оқушылар сұрақтар бойынша өз ойларын айтып жаңа
тақырыпты ашуға көмектеседі
ЖТ
«жеке,топтық»
БТ
«талдау»
С«диалог,сұрақтарға жауап»
Керек ақпарат бойынша оқулықпен жұмыс жасап
негізгі ұғымдарды дәптерлеріне түртіп алады
ЖТ
«жеке,топтық»
БТ
«талдау»
С«диалог»
Оқушылар интербелсенді тақтаға қарап, тест
сұрақтарға жауап береді.
ЖТ «жеке жұмыс»
С «нәтиже,жылдамдық,
қызығушылық»
А-4 түрлі түсті параққа
желпуіш жасалынып, әрбір бөлігіне кезекпен сұрақтар жазылып, келесі
оқушы жауап жазып, кейін
талқыланады..
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз