III ТОҚСАН БЖБ Дүниежүзі тарихы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

III ТОҚСАН БЖБ Дүниежүзі тарихы

Материал туралы қысқаша түсінік
III ТОҚСАН БЖБ Дүниежүзі тарихы
Материалдың қысқаша нұсқасы

«Сауда, қолөнер және әлемді игеру» бөлімі бойынша жиынтық бағалау


Тақырып

Қытайлықтар мен еуропалықтардың теңіз саяхаттарының айырмашылығы неде?

Ұлы географиялық ашулар әлемді қалай өзгертті?

Оқу мақсаты

6.3.2.7 «Отаршылдық саясат» ұғымын түсіндіру (Испания және Португалияның жаулап алуының мысалында)

6.2.4.3 Картада XV-XVI ғғ. саяхатшылардың негізгі бағыт-бағдарларын белгілей отырып, Ұлы географиялық жаңалықтардың адамдардың әлем туралы түсінігіне ықпалын анықтау

Бағалау критерийі

Білім алушы

  • «Отаршылдық саясат» ұғымын сипаттайды

  • Картада саяхатшылардың негізгі бағыт-бағдарларын белгілей отырып, Ұлы географиялық жаңалықтардың адамдардың әлем туралы түсінігіне ықпалын сипаттайды

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу және түсіну

Қолдану


Орындау уақыты

20 минут


Тапсырма

1. Кестеде еуропалық және қытайлық экспедициялардың мақсаттары мен жергілікті халықтың өміріне тигізген әсерін анықтаңыз.


Сұрақтар

Қытай саяхатшылары

Еуропа саяхатшылары

Ұйымдастырылған экспедициялардың мақсаттары





Жергілікті халықтың өміріне тигізген әсері





2.Ұлы географиялық ашулардың әлем үшін әкелген оң және теріс әсерлерін анықтаңыз.

Оң әсері

Теріс әсері





3. Кескін картада Христофор Колумб, Фернандо Магелан атты саяхатшылардың бағыттарын белгілеңіз.



















Бағалау критерийлері

Тапсырма

Дескриптор

Балл

Білім алушы

«Отаршылдық саясат» ұғымын сипаттайды

1

қытайлық теңіз экспедицияларының мақсатын сипаттайды;

1

еуропалық теңіз экспедицияларының мақсатын сипаттайды;

1

қытайлықтардың теңіз экспедицияларының нәтижесінде ашылған жерлердің халықтарына жүргізген саясатын сипаттайды;

1

еуропалықтардың теңіз экспедицияларының нәтижесінде ашылған жерлердің халықтарына жүргізген саясатын сипаттайды;

1

Картада.саяхатшылардың негізгі бағыт-бағдарларын белгілей отырып, Ұлы географиялық жаңалықтардың адамдардың әлем туралы түсінігіне ықпалын сипаттайды

2

Ұлы географиялық ашулардың әлем үшін әкелген оң әсерлерін анықтайды;

1

Ұлы географиялық ашулардың әлем үшін әкелген теріс әсерлерін анықтайды;

1

3

Христофор Колумбтың жүріп өткен жолын белгілейді;

1

Фернандо Магеланның жүріп өткен жолын белгілейді.

1

Жалпы балл

8


Бағалау критерийлері

Оқу жетістіктерінің деңгейі

Төмен

Орта

Жоғары

«Отаршылдық саясат» ұғымын сипаттайды


Еуропалық және қытайлық саяхатшы экспедицияларының мақсаттарын анықтап, жаңадан ашылған жерлердегі жергілікті халыққа деген қатынасын сипаттауда қиналады

Прямоугольник 2

Еуропалық және қытайлық саяхатшы экспедицияларының мақсаттарын анықтап, жаңадан ашылған жерлердегі жергілікті халыққа деген қатынасын

сПрямоугольник 1 ипаттауда қателіктер жібереді

Еуропалық және қытайлық саяхатшы экспедицияларының мақсаттарын анықтап, жаңадан ашылған жерлердегі жергілікті халыққа деген қатынасын

сПрямоугольник 3 ипаттайды

Картада саяхатшылардың негізгі бағыт-бағдарларын белгілей отырып, Ұлы географиялық жаңалықтардың адамдардың әлем туралы түсінігіне ықпалын сипаттайды

Ұлы географиялық ашулардың әлем үшін әкелген оң және теріс әсерлерін анықтауда, Христофор Колумбтың/ Фернандо Магеланның жүріп өткен жолын белгілеуде қиналады

Прямоугольник 5

Ұлы географиялық ашулардың әлем үшін әкелген оң және теріс әсерлерін анықтауда, Христофор Колумбтың/ Фернандо Магеланның жүріп өткен жолын белгілеуде қателіктер жібереді

Прямоугольник 4

Ұлы географиялық ашулардың әлем үшін әкелген оң және теріс әсерлерін анықтайды Христофор Колумбтың/ Фернандо Магеланның жүріп өткен жолын белгілейді

Прямоугольник 6


«Сауда, қолөнер және әлемді игеру» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика

Білім алушының аты-жөні _____________________________________________

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
18.10.2024
346
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі