ІІІ ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ ТАПСЫРМАЛАРЫ
«XІX ғасырдағы Қытай мен Еуропа елдері» және «Революциялық идеялардың XІX ғасырдағы Еуропаға әсері» бөлімдері бойынша жиынтық бағалау
|
Тақырып
|
Англия және Қытай үкіметтерінің хат алысуынан империализм туралы не біле аламыз? Италия және Германияның бірігу жолдары қаншалықты бір-біріне ұқсас болмады? |
|
Оқу мақсаты |
7.4.1.4 «Экспорт», «импорт», «экспансия», «отарлау», «фактория» ұғымдарын қолдану арқылы, тауар-ақша қатынастарының дамуын түсіндіру 7.3.2.5 Тарихи оқиғаларды түсіндіру үшін «либерализм», «консерватизм», «социализм», «марксизм», «ұлтшылдық» ұғымдарын қолдану |
|
Бағалау критерийі |
Білім алушы
|
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Қолдану |
|
Орындау уақыты |
20 минут |
Тапсырма
1. Төменде берілген ұғымдарды қолданып, Қытайдағы тауар-ақша қатынастарының дамуы туралы 5 сөйлем жазыңыз

Қытайдағы тауар-ақша қатынастарының дамуына қорытынды жазыңыз.
|
|
2. Ұғымдардың мәнін тарихи оқиағаларды көрсете отырып, жазыңыз.
|
Ұғымдар |
Тарихи оқиғаларға қатысы |
|
либерализм |
|
|
консерватизм |
|
|
социализм |
|
|
марксизм |
|
|
ұлтшылдық |
|
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
«Экспорт», «импорт», «экспансия», «отарлау», «фактория» ұғымдарын қолданып, тауар-ақша қатынастарының дамуын анықтайды |
1 |
«экспорт» ұғымын қолданып, Қытайдағы тауар-ақша қатынастарының дамуын көрсетеді; |
1 |
|
«импорт» ұғымын қолданып, Қытайдағы тауар-ақша қатынастарының дамуын көрсетеді; |
1 |
||
|
«экспансия» ұғымын қолданып, Қытайдағы тауар-ақша қатынастарының дамуын көрсетеді; |
1 |
||
|
«отарлау» ұғымын қолданып, Қытайдағы тауар-ақша қатынастарының дамуын көрсетеді; |
1 |
||
|
«фактория» ұғымын қолданып, Қытайдағы тауар-ақша қатынастарының дамуын көрсетеді; |
1 |
||
|
Қытайдағы тауар-ақша қатынастарының дамуына қорытынды жазады; |
1 |
||
|
«Либерализм», «консерватизм», «социализм», «марксизм», «ұлтшылдық» ұғымдарын тарихи оқиғаларды ажырату үшін пайдаланады |
2 |
«либерализм» ұғымының мәнін тарихи оқиғаларға қатысты ашып жазады; |
1 |
|
«консерватизм» ұғымының мәнін тарихи оқиғаларға қатысты ашып жазады; |
1 |
||
|
«социализм» ұғымының мәнін тарихи оқиғаларға қатысты ашып жазады; |
1 |
||
|
«марксизм» ұғымының мәнін тарихи оқиғаларға қатысты ашып жазады; |
1 |
||
|
«ұлтшылдық» ұғымының мәнін тарихи оқиғаларға қатысты ашып жазады. |
1 |
||
|
Жалпы балл |
11 |
||
«XІX ғасырдағы Қытай мен Еуропа елдері» және «Революциялық идеялардың XІX ғасырдағы Еуропаға әсері» бөлімдері бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні:_________________________
|
Бағалау критерийі |
Оқу жетістіктерінің деңгейі |
||
|
Төмен |
Орта |
Жоғары |
|
|
«Экспорт», «импорт», «экспансия», «отарлау», «фактория» ұғымдарын қолданып, тауар-ақша қатынастарының дамуын анықтайды |
« |
«Экспорт», «импорт», «экспансия», «отарлау», «фактория» ұғымдарын қолданып, Қытайдағы тауар-ақша қатынастарының дамуын көрсетуде қателіктер жібереді
|
«Экспорт», «импорт», «экспансия», «отарлау», «фактория» ұғымдарын қолданып, Қытайдағы тауар-ақша қатынастарының дамуын көрсетеді
|
|
«Либерализм», «консерватизм», «социализм», «марксизм», «ұлтшылдық» ұғымдарын тарихи оқиғаларды оқиғаларды ажырату үшін пайдаланады |
|
« |
Т |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ІІІ ТОҚСАН ТЖБ дүниетарихы 7 сынып
ІІІ ТОҚСАН ТЖБ дүниетарихы 7 сынып
ІІІ ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ ТАПСЫРМАЛАРЫ
«XІX ғасырдағы Қытай мен Еуропа елдері» және «Революциялық идеялардың XІX ғасырдағы Еуропаға әсері» бөлімдері бойынша жиынтық бағалау
|
Тақырып
|
Англия және Қытай үкіметтерінің хат алысуынан империализм туралы не біле аламыз? Италия және Германияның бірігу жолдары қаншалықты бір-біріне ұқсас болмады? |
|
Оқу мақсаты |
7.4.1.4 «Экспорт», «импорт», «экспансия», «отарлау», «фактория» ұғымдарын қолдану арқылы, тауар-ақша қатынастарының дамуын түсіндіру 7.3.2.5 Тарихи оқиғаларды түсіндіру үшін «либерализм», «консерватизм», «социализм», «марксизм», «ұлтшылдық» ұғымдарын қолдану |
|
Бағалау критерийі |
Білім алушы
|
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Қолдану |
|
Орындау уақыты |
20 минут |
Тапсырма
1. Төменде берілген ұғымдарды қолданып, Қытайдағы тауар-ақша қатынастарының дамуы туралы 5 сөйлем жазыңыз

Қытайдағы тауар-ақша қатынастарының дамуына қорытынды жазыңыз.
|
|
2. Ұғымдардың мәнін тарихи оқиағаларды көрсете отырып, жазыңыз.
|
Ұғымдар |
Тарихи оқиғаларға қатысы |
|
либерализм |
|
|
консерватизм |
|
|
социализм |
|
|
марксизм |
|
|
ұлтшылдық |
|
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
«Экспорт», «импорт», «экспансия», «отарлау», «фактория» ұғымдарын қолданып, тауар-ақша қатынастарының дамуын анықтайды |
1 |
«экспорт» ұғымын қолданып, Қытайдағы тауар-ақша қатынастарының дамуын көрсетеді; |
1 |
|
«импорт» ұғымын қолданып, Қытайдағы тауар-ақша қатынастарының дамуын көрсетеді; |
1 |
||
|
«экспансия» ұғымын қолданып, Қытайдағы тауар-ақша қатынастарының дамуын көрсетеді; |
1 |
||
|
«отарлау» ұғымын қолданып, Қытайдағы тауар-ақша қатынастарының дамуын көрсетеді; |
1 |
||
|
«фактория» ұғымын қолданып, Қытайдағы тауар-ақша қатынастарының дамуын көрсетеді; |
1 |
||
|
Қытайдағы тауар-ақша қатынастарының дамуына қорытынды жазады; |
1 |
||
|
«Либерализм», «консерватизм», «социализм», «марксизм», «ұлтшылдық» ұғымдарын тарихи оқиғаларды ажырату үшін пайдаланады |
2 |
«либерализм» ұғымының мәнін тарихи оқиғаларға қатысты ашып жазады; |
1 |
|
«консерватизм» ұғымының мәнін тарихи оқиғаларға қатысты ашып жазады; |
1 |
||
|
«социализм» ұғымының мәнін тарихи оқиғаларға қатысты ашып жазады; |
1 |
||
|
«марксизм» ұғымының мәнін тарихи оқиғаларға қатысты ашып жазады; |
1 |
||
|
«ұлтшылдық» ұғымының мәнін тарихи оқиғаларға қатысты ашып жазады. |
1 |
||
|
Жалпы балл |
11 |
||
«XІX ғасырдағы Қытай мен Еуропа елдері» және «Революциялық идеялардың XІX ғасырдағы Еуропаға әсері» бөлімдері бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні:_________________________
|
Бағалау критерийі |
Оқу жетістіктерінің деңгейі |
||
|
Төмен |
Орта |
Жоғары |
|
|
«Экспорт», «импорт», «экспансия», «отарлау», «фактория» ұғымдарын қолданып, тауар-ақша қатынастарының дамуын анықтайды |
« |
«Экспорт», «импорт», «экспансия», «отарлау», «фактория» ұғымдарын қолданып, Қытайдағы тауар-ақша қатынастарының дамуын көрсетуде қателіктер жібереді
|
«Экспорт», «импорт», «экспансия», «отарлау», «фактория» ұғымдарын қолданып, Қытайдағы тауар-ақша қатынастарының дамуын көрсетеді
|
|
«Либерализм», «консерватизм», «социализм», «марксизм», «ұлтшылдық» ұғымдарын тарихи оқиғаларды оқиғаларды ажырату үшін пайдаланады |
|
« |
Т |
шағым қалдыра аласыз













