Материалдар / III. Түзете-дамыта оқытудың мазмұны 3.1 Түзете-дамыту бағдарламасы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

III. Түзете-дамыта оқытудың мазмұны 3.1 Түзете-дамыту бағдарламасы

Материал туралы қысқаша түсінік
III. Түзете-дамыта оқытудың мазмұны 3.1 Түзете-дамыту бағдарламасы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Қараша 2024
158
0 рет жүктелген
1300 ₸
Бүгін алсаңыз
+65 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +65 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Бекітемін: «16» қыркүйек 2024ж.

ДОІЖО (қолы) _________________



III. Түзете-дамыта оқытудың мазмұны

3.1 Түзете-дамыту бағдарламасы

Бағдарламаның құрылу уақыты: 16.09

Баланың аты-жөні:

Диагнозы: Задержка психического развития. Общее недоразвитие речи 3 уровня


Пән мұғалімі:

Қазақ тілі мен әдебиеті

1 жартыжылдық


Оқу кезеңі

Жұмыстың бағыты

Мақсат және күтілетін нәтиже

Жетістіктерін белгілеу + немесе -

Ескерту

Отбасындағы дәстүр мен мерекелер

17.09

Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім?

5.4.4.1 мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер жазу.





18.09

Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? БЖБ №1.

5.5.1.1 мәтін құрауда жалғау түрлерін дұрыс жалғау.



Мектеп өмірі. Әдепті бала –арлы бала

19.09

Менің мектебім

5.1.2.1 тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау.



20.09

Менің мектебім

5.1.5.1 тірек сөздер, жетекші сұрақтар арқылы негізгі тақырыпты анықтау.



24.09

Қазақ тілі мен әдебиеті кабинеті екінші қабатта

5.1.5.1 тірек сөздер, жетекші сұрақтар арқылы негізгі тақырыпты анықтау.



25.09

Сүйікті жазушы

5.2.2.1 қазақша амандасу мәнері мен ұлттық этикет формаларын пайдалану.



26.09

Сүйікті жазушы

5.2.5.1 берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу.



27.09

Қожа –әдепті бала

5.2.5.1 берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу;



01.10

Қожа –әдепті бала

5.3.2.1 хабарлама мазмұнын түсіну, стильдік ерекшелігін анықтау.



02.10

Жанар -ақылды қыз

5.3.5.1 қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді ала білу .



03.10

Қожа мектепте

5.5.1.1 мәтіндерден жалпы және жалқы есімдерді ажырата білу.



04.10

Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім?

5.4.1.1 ресми стильдің тілдік ерекшеліктері мен талаптарын дұрыс қолдана отырып, хабарлама жазу;



08.10

Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? БЖБ №2.

5.3.5.1 қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді ала білу.



Қазақстандағы жан-жануарлар мен өсімдіктер әлемі

09.10

Қызыл кітап

5.1.4.1 фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби мәтіндердің мазмұнын түсіну.



10.10

Қызыл кітап

5.1.4.1 фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби мәтіндердің мазмұнын түсіну.



11.10

Қызғалдақты сақтайық!

5.1.6.1 тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру.



15.10

Қызғалдақты сақтайық!

5.3.5.1 қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді ала білу;



16.10

Қасқыр мен тиін

5.2.6.1 тірек сөздерді дұрыс қолданып иллюстрацияларды сипаттау.



17.10

Қасқыр мен тиін

5.5.1.2 лексикалық мағынасы жағынан заттың түрін, түсін сапасын білдіретін сын есімдерді ажырата білу, жазба, ауызша жұмыстарда қолдану;



18.10

«Қазақстан барысы (мультфильм негізінде)

5.2.5.1 берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу.



22.10.


Түлкі мен қырғауыл

5.3.5.1 қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді ала білу.



23.10

Тоқсандық жиынтық бағалау №1.

5.1.5.1, 5.3.3.1, 5.4.1.1, 5.2.5.1



24.10

Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім?

5.5.1.2 лексикалық мағынасы жағынан заттың түрін, түсін сапасын білдіретін сын есімдерді ажырата білу, жазба, ауызша жұмыстарда қолдану.



Ежелгі көшпенділер мәдениеті

05.11

Көшпелілер туралы түсінік

5.1.2.1 тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау.



06.11

Көшпелілер – жауынгер халық

5.2.3.1 ауызша мәтіндер құрауда қазақ тіліндегі төл дыбыстардың дыбысталуын, үндестік заңын ескеріп айту.



07.11

Көшпелілер – жауынгер халық

5.2.1.1 тақырып бойынша меңгерген жаңа сөздерді олардың синонимдерімен, антоним, омонимдерімен қатар қолдану, ойын жеткізе білу .



08.11

Тұмар ( Томирис) туралы аңыз

5.3.3.1 фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби шығармаларды түсіну, тақырыбын анықтау.



12.11

Тұмар ( Томирис) туралы аңыз.

5.4.5.1 жазба жұмыстарында сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану.



13.11

Аңыз патшайым

5.3.3.1 фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби шығармаларды түсіну, тақырыбын анықтау.



14.11

Алтын адам

5.5.1.3 сан есім (бірліктер, ондықтар, жүз, мың) атауларын білу, орынды қолдану.



15.11

Алтын адам

5.4.5.1 жазба жұмыстарында сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану.



19.11

Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім?

5.3.2.1 хат мазмұнын түсіну, стильдік ерекшелігін анықтау.



20.11

Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? БЖБ №1

5.4.5.1 жазба жұмыстарында сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану.



Су тіршілік көзі

21.11

Сусыз өмір жоқ

5.2.5.1 берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу;



22.11

Судың маңызы

5.5.1.4 жіктеу, сілтеу, сұрау есімдіктерін жазба, ауызша жұмыстарда орынды қолдану.



26.11

Судың пайдасы

5.2.5.1 берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу .



27.11

Қазақстан көлдері

5.2.4.1 шағын көлемді мәтіндердің мазмұнына жоспар құру, соған сүйеніп баяндау.



28.11

Қазақстан көлдері

5.3.6.1 тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселеге өз көзқарасын білдіру;



29.11

Сырда туған сырдың ұлы

5.5.1.4 жіктеу, сілтеу, сұрау есімдіктерін жазба, ауызша жұмыстарда орынды қолдану.



03.12

Сырда туған сырдың ұлы

5.4.4.1 мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер жасау.



04.12

Сырдың сұлу өзені

5.1.5.1 тірек сөздер, жетекші сұрақтар арқылы негізгі тақырыпты анықтау;



05.12

Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім?

5.3.2.1 жарнама мазмұнын түсіну, стильдік ерекшелігін анықтау.



06.12

Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? БЖБ №2.

5.4.2.1 эссе құрылымын сақтай отырып, адамды, табиғатты, белгілі бір оқиғаны сипаттап жазу.



Әлемдегі ірі кітапханалар

10.12

Кітап - бағалы сыйлық

5.1.3.1 күнделікті тұрмыстық тақырыптарға байланысты жаңа сөздер мен тірек сөздердің мағынасын түсіну.



11.12

Кітап - бағалы сыйлық

5.5.1.5 болымды, болымсыз етістіктерді ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану;



12.12

Ұлттық кітапхана

5.1.4.1 фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби мәтіндердің мазмұнын түсіну;



13.12

Ұлттық кітапхана

5.1.3.1 күнделікті тұрмыстық тақырыптарға байланысты жаңа сөздер мен тірек сөздердің мағынасын түсіну;



17.12

Ірі кітапханалар

5.2.5.1 берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу.



18.12

Абай Құнанбаев «Ғылым таппай мақтанба»

5.3.3.1 фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби шығармаларды түсіну, тақырыбын анықтау.



19.12

Абай Құнанбаев «Ғылым таппай мақтанба»

5.5.1.5 болымды, болымсыз етістіктерді ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану.



20.12

Әлемдегі ең ірі кітапханалар

5.1.4.1 фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби мәтіндердің мазмұнын түсіну.



24.12

Әлемдегі ең ірі кітапханалар

5.1.4.1 фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби мәтіндердің мазмұнын түсіну.



25.12

Тоқсандық жиынтық бағалау №2

5.2.5.1, 5.3.3.1, 5.4.2.1, 5.1.3.1.



26.12

Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім?

5.4.5.1 жазба жұмыстарында жалғаулардың ерекшелігін ескеріп, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай дұрыс жазу; сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану.



27.12

Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім?

5.4.2.1эссе құрылымын сақтай отырып, адамды, табиғатты, белгілі бір оқиғаны сипаттап жазу.




______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________








_______________

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!