Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақтың тықырыбы: І.Жансүгіров «Құлагер» поэмасы

    Білім беру ұйымының атауы

    «Ә.Қастеев атындағы орта мектеп» МДШО КММ

    Бөлім:

    ІІІ бөлім. Адам жанының құпиясы

    Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты:

    Джолдасова Надира Батанқызы

    Күні

    13.01.2023ж

    Сынып: 9А

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    І.Жансүгіров «Құлагер» поэмасы

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

    9.1.3.1. Көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау.

    Сабақтың мақсаты:

    *Көркем поэманың мазмұны мен идеясын түсінеді.

    *Шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтайды.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі\ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    6 минут

    10.35-10.41









    Ұйымдастыру кезеңі:

    1.Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу, сабаққа даярлығын тексеру.

    2. Ынтымақтастық атмосферасы қалыптастыру.


    3. Үй тапсырмасын сұрау.

    «Рlickers» платформасымен І.Жансүгіровтың өмірі мен шығармашылығы бойынша сұрақтарға жауап береді.

    ұраққа жауап береді)


    1.Амандасады, кезекші мәлімет береді.



    2. «Қолдағы хат» әдісі арқылы жұптар бір- біріне баспа әріпінде, 1 сөзден тұратын тілек жазады.


    3. Оқушылар төмендегі

    сұрақтарға жауап береді:

    1. І.Жансүгіров өмір сүрген уақыт аралығын белгіле.
    А) 1846-1898 В) 1894-1938
    С) 1896-1939 Д) 1899-1999

    2. Ілияс Қарағаш деген жерде қандай үлгідегі мектепте оқыды?

    А) орыс В) қырғыз

    С) қазақ Д) татар

    3. «Еңбекші қазақ» газетінде қай жылы қызмет атқарды?

    А) 1932 жылы  В) 1933 жылы  

    С) 1934 жылы   Д) 1935 жылы

    4. Алғаш өлең жазуына кімнің өлеңдері себепші болған?

    А) Мағжан В) Сәкен

    С) Сұлтанмахұт Д) Абай

    5. Ілиястың қазақ поэзиясына қосқан ерекше зор үлесі-.....

    А) Пейзаж лирикасы   В) Прозасы

    С) Драмасы Д) Әлеуметтік лирика 










    Оқулық Алматы «Мектеп, 2019ж» Б.Керімбекова

    Ж.Мұқанова



    «Рlickers»

    платформасы




    Жаңа сабаққа кіріспе

    10.41-10.43

    2 мин

    1. «Атаулар көмегімен болжау» әдісі арқылы жаңа сабақтың тақырыбына шығу.

    -Бүгінгі сабағымыздың тақырыбын анықтайық.

    «Құлагердің кісінеуі» видео

    2. Сабақтың тақырыбын және оқу мақсаттарын таныстыру.

    1. «Атаулар көмегімен болжау» әдісі арқылы жаңа сабақтың тақырыбын болжайды.

    2. Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады.


    Интербелсенді тақта


    «Атаулар көмегімен болжау» әдісі

    Сабақтың ортасы

    36минут

    10.43-10.45

    2 мин










    10.45-10.51


    1. Сабағымызды бастамас бұрын сөз сырын оқу:

    Күйірке- сырластық, мұңдастың. Күйіркелесу- сөйлесу, шүйіркелесу, әңгімелесу.

    Ақмарқа- бұл жерде қыздың аты.

    Дуан- бір округ елді қамтитын көлемді білдіретін халықтық өлшем; аймақ.

    Бебеу- жаны қатты қиналғанда шығатын үн. Бұл жерде күңіренген домбыра үні.

    Бақалшы- уақ- түйек сатумен айналысушы, яғни саудагер.

    Тақым- тізенің астыңғы жағы, ішкі жағы.

    Қосбасар- күй аты, яғни музыкалық шығарма.


    2.Шығармашылық жұмыс.

    Алдын-ала берілген іздену жұмысы бойынша «Құлагер» поэмасынан презентация қорғайды.

    Мұғалім оқушылардың жұмыстары бойынша тақырыпты толықтырады, қорытындылайды.

    -Жарайсыздар! І.Жансүгіровтың «Құлагер» поэмасынан мағұлмат алдық. Енді, мақсатымызға байланысты тапсырмалар орындайық. Кейіпкерлерге талдау жасаймыз.

    1. Сөз сырын түсініп оқиды.














    Оқушылар шығармашылық жұмыс бойынша:

    1. «Құлагер» поэмасының мазмұны бойынша презентациялар жасайды.

    2 «Құлагер» поэмасының мазмұны бойынша презентациялар қорғайды.


    Презентация














    Екі топтың

    презентациялары


    10.51-11.00

    9мин









    11.00-11.02

    2 мин





    11.02-11.10

    8 мин









    11.10-11.18

    8 мин




    Сабақтың соңы

    11.18-11.20

    2 минут

    Үй

    Тапсырмасы



    Бағалау.

    3. Топтық тапсырма.

    Кейіпкердің жеке тұлғасына, сыртқы

    келбетіне, көзқарасына, және т.б. байланысты ассоциациялық карта құрыңыз.

    «Топтастыру» әдісі арқылы поэманың кейіпкерлеріне мінездеме беру.

    І топ. Ақан тобы 126-127 бет оқу.

    ІІ топ. Құлагер тобы 129-133бет оқу.



    4. Шығармашылық тапсырма

    (Жеке тапсырма)

    Құлагерге өлең жолдарын шығару.




    5. ZiP Grade платформасымен тест тапсырмасына жауап береді.

    20 тест тапсырмасы беріледі.

    (2 қосымшада)







    6. Шығармашылық тапсырма

    (Жеке тапсырма)

    Ақанның монологын жазу.


    Рефлексия

    «3-2-1» әдісі арқылы кері байланыс алу. Оқушылардың бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айтқызу арқылы сабаққа қорытынды жасайды.

    «Құлагер» киносын көру.

    І топ. Күреңбай сыншының аттың сыны туралы айтқан пікірін жазу.

    ІІ топ. Ақан мен Батыраштың арасындағы әңгімесін сипаттап жазу.

    І топтың тапсырмасы:

    1.Оқулықтан 126-127 бет оқиды.

    2.«Ақан» образына идеяларды топтастырады.

    ІІ топтың тапсырмасы:

    1.Оқулықтан 129-133 бет оқиды.

    2.«Құлагер» образына идеяларды топтастырады.



    «Буриме» әдісі өлең жолдарын шығарады.

    ................ құлагерім,

    Дүлділі Көкшетаудың ................

    ...................................ел сүйсінген,

    .................. жан серігім.



    Топтық тест тапсырмасын орындайды.








    10 сөйлемнен тұратын Ақанның монологын жазады.




    -Сабақтан алған 3 маңызды ақпарат

    -Сабақта қиындық тударған 2 аспект

    -Бүгінгі сабақта ұнаған 1 іс- әрекет


    Күнделіктеріне жазады.


    Дескриптор

    Жалпы 2балл

    -шығарма кейіпкерін анықтайды-1б

    -кейіпкерлерге сипаттама береді-1б

    КБ «TiK ToK» әдісі


    Дескриптор

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Джолдасова Надира Батановна
    10 Сәуір 2023
    677
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    І.Жансүгіров «Құлагер» поэмасы

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    І.Жансүгіров «Құлагер» поэмасы

    Материал туралы қысқаша түсінік
    «Рlickers» платформасымен І.Жансүгіровтың өмірі мен шығармашылығы бойынша сұрақтарға жауап берді. Алдын-ала берілген іздену жұмысы бойынша «Құлагер» поэмасынан презентация қорғады. Кейіпкердің жеке тұлғасына, сыртқы келбетіне, көзқарасына, және т.б. байланысты ассоциациялық карта құрды. «Топтастыру» әдісі арқылы поэманың кейіпкерлеріне мінездеме берді. І топ. Ақан тобы 126-127 бет оқу. ІІ топ. Құлагер тобы 129-133бет оқу. ZiP Grade платформасымен тест тапсырмасына жауап берді. 20 тест тапсырмасы берілді. Рефлексия «3-2-1» әдісі арқылы кері байланыс алу. Оқушылардың бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айтқызу арқылы сабаққа қорытынды жасады.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақтың тықырыбы: І.Жансүгіров «Құлагер» поэмасы

    Білім беру ұйымының атауы

    «Ә.Қастеев атындағы орта мектеп» МДШО КММ

    Бөлім:

    ІІІ бөлім. Адам жанының құпиясы

    Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты:

    Джолдасова Надира Батанқызы

    Күні

    13.01.2023ж

    Сынып: 9А

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    І.Жансүгіров «Құлагер» поэмасы

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

    9.1.3.1. Көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау.

    Сабақтың мақсаты:

    *Көркем поэманың мазмұны мен идеясын түсінеді.

    *Шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтайды.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі\ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    6 минут

    10.35-10.41









    Ұйымдастыру кезеңі:

    1.Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу, сабаққа даярлығын тексеру.

    2. Ынтымақтастық атмосферасы қалыптастыру.


    3. Үй тапсырмасын сұрау.

    «Рlickers» платформасымен І.Жансүгіровтың өмірі мен шығармашылығы бойынша сұрақтарға жауап береді.

    ұраққа жауап береді)


    1.Амандасады, кезекші мәлімет береді.



    2. «Қолдағы хат» әдісі арқылы жұптар бір- біріне баспа әріпінде, 1 сөзден тұратын тілек жазады.


    3. Оқушылар төмендегі

    сұрақтарға жауап береді:

    1. І.Жансүгіров өмір сүрген уақыт аралығын белгіле.
    А) 1846-1898 В) 1894-1938
    С) 1896-1939 Д) 1899-1999

    2. Ілияс Қарағаш деген жерде қандай үлгідегі мектепте оқыды?

    А) орыс В) қырғыз

    С) қазақ Д) татар

    3. «Еңбекші қазақ» газетінде қай жылы қызмет атқарды?

    А) 1932 жылы  В) 1933 жылы  

    С) 1934 жылы   Д) 1935 жылы

    4. Алғаш өлең жазуына кімнің өлеңдері себепші болған?

    А) Мағжан В) Сәкен

    С) Сұлтанмахұт Д) Абай

    5. Ілиястың қазақ поэзиясына қосқан ерекше зор үлесі-.....

    А) Пейзаж лирикасы   В) Прозасы

    С) Драмасы Д) Әлеуметтік лирика 










    Оқулық Алматы «Мектеп, 2019ж» Б.Керімбекова

    Ж.Мұқанова



    «Рlickers»

    платформасы




    Жаңа сабаққа кіріспе

    10.41-10.43

    2 мин

    1. «Атаулар көмегімен болжау» әдісі арқылы жаңа сабақтың тақырыбына шығу.

    -Бүгінгі сабағымыздың тақырыбын анықтайық.

    «Құлагердің кісінеуі» видео

    2. Сабақтың тақырыбын және оқу мақсаттарын таныстыру.

    1. «Атаулар көмегімен болжау» әдісі арқылы жаңа сабақтың тақырыбын болжайды.

    2. Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады.


    Интербелсенді тақта


    «Атаулар көмегімен болжау» әдісі

    Сабақтың ортасы

    36минут

    10.43-10.45

    2 мин










    10.45-10.51


    1. Сабағымызды бастамас бұрын сөз сырын оқу:

    Күйірке- сырластық, мұңдастың. Күйіркелесу- сөйлесу, шүйіркелесу, әңгімелесу.

    Ақмарқа- бұл жерде қыздың аты.

    Дуан- бір округ елді қамтитын көлемді білдіретін халықтық өлшем; аймақ.

    Бебеу- жаны қатты қиналғанда шығатын үн. Бұл жерде күңіренген домбыра үні.

    Бақалшы- уақ- түйек сатумен айналысушы, яғни саудагер.

    Тақым- тізенің астыңғы жағы, ішкі жағы.

    Қосбасар- күй аты, яғни музыкалық шығарма.


    2.Шығармашылық жұмыс.

    Алдын-ала берілген іздену жұмысы бойынша «Құлагер» поэмасынан презентация қорғайды.

    Мұғалім оқушылардың жұмыстары бойынша тақырыпты толықтырады, қорытындылайды.

    -Жарайсыздар! І.Жансүгіровтың «Құлагер» поэмасынан мағұлмат алдық. Енді, мақсатымызға байланысты тапсырмалар орындайық. Кейіпкерлерге талдау жасаймыз.

    1. Сөз сырын түсініп оқиды.














    Оқушылар шығармашылық жұмыс бойынша:

    1. «Құлагер» поэмасының мазмұны бойынша презентациялар жасайды.

    2 «Құлагер» поэмасының мазмұны бойынша презентациялар қорғайды.


    Презентация














    Екі топтың

    презентациялары


    10.51-11.00

    9мин









    11.00-11.02

    2 мин





    11.02-11.10

    8 мин









    11.10-11.18

    8 мин




    Сабақтың соңы

    11.18-11.20

    2 минут

    Үй

    Тапсырмасы



    Бағалау.

    3. Топтық тапсырма.

    Кейіпкердің жеке тұлғасына, сыртқы

    келбетіне, көзқарасына, және т.б. байланысты ассоциациялық карта құрыңыз.

    «Топтастыру» әдісі арқылы поэманың кейіпкерлеріне мінездеме беру.

    І топ. Ақан тобы 126-127 бет оқу.

    ІІ топ. Құлагер тобы 129-133бет оқу.



    4. Шығармашылық тапсырма

    (Жеке тапсырма)

    Құлагерге өлең жолдарын шығару.




    5. ZiP Grade платформасымен тест тапсырмасына жауап береді.

    20 тест тапсырмасы беріледі.

    (2 қосымшада)







    6. Шығармашылық тапсырма

    (Жеке тапсырма)

    Ақанның монологын жазу.


    Рефлексия

    «3-2-1» әдісі арқылы кері байланыс алу. Оқушылардың бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айтқызу арқылы сабаққа қорытынды жасайды.

    «Құлагер» киносын көру.

    І топ. Күреңбай сыншының аттың сыны туралы айтқан пікірін жазу.

    ІІ топ. Ақан мен Батыраштың арасындағы әңгімесін сипаттап жазу.

    І топтың тапсырмасы:

    1.Оқулықтан 126-127 бет оқиды.

    2.«Ақан» образына идеяларды топтастырады.

    ІІ топтың тапсырмасы:

    1.Оқулықтан 129-133 бет оқиды.

    2.«Құлагер» образына идеяларды топтастырады.



    «Буриме» әдісі өлең жолдарын шығарады.

    ................ құлагерім,

    Дүлділі Көкшетаудың ................

    ...................................ел сүйсінген,

    .................. жан серігім.



    Топтық тест тапсырмасын орындайды.








    10 сөйлемнен тұратын Ақанның монологын жазады.




    -Сабақтан алған 3 маңызды ақпарат

    -Сабақта қиындық тударған 2 аспект

    -Бүгінгі сабақта ұнаған 1 іс- әрекет


    Күнделіктеріне жазады.


    Дескриптор

    Жалпы 2балл

    -шығарма кейіпкерін анықтайды-1б

    -кейіпкерлерге сипаттама береді-1б

    КБ «TiK ToK» әдісі


    Дескриптор

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қаржылық сауаттылық пәні Презентация 10 сынып
    10.04.2023
    677
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Джолдасова Надира Батановна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации