"Икемді еңбек"факудьтативтік жоспар 4 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Икемді еңбек"факудьтативтік жоспар 4 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Мақсаты: Балалардың әр түрлі жасанды заттарды ойлап тауып, құрастырып, жасауда өз шеберліктерін көрсетуге шақыру, оқушыларды қолөнер түрлерімен таныстыра отырып, шығармашылыққа баулу, еңбекке қызығушылығы мен ой-өрісін кеңейту және ұлттық тәлім-тәрбиені бойына сіңіру, өнер саласындағы басылымдарды насихаттау, оқушыларды білімдерін жүйелеп, шығармашылық қиялын арттыру,тәрбиелік мақсатын дамыта отырып, оқушыларды ұқыптылыққа, шыдамдылыққа,еңбексүйгіштікке және үнемділікке тәрбиелеу, оқушыны шығармашылық жұмысқа тарту арқылы танымдық қабілеттерін, қызығушылығын арттыру, жетістіктерін бағалап көрсету, белсенділігін қалыптастыру, өздігінен еңбек етуге дайындау, іскерлігін дамыту
Материалдың қысқаша нұсқасы

Түсінік хат

«Икемді еңбек» таңдау пәні сыныптан тыс уақытта мектеп оқушыларының негізгі шұғылданатын істерінің бірі болып табылады. Ол таңдаған салада практикалық іс-әрекетпен шұғылдануға ұмтылатын ерікті оқушыларды біріктіреді.Сабақ– бұл тек қана оқушылардың күштерін және шығармашылық ойлауды дамыту, бейімділік пен қабілеттілікті сынау орны ғана емес, болашақ өндірістің жаңашылдарын, ұтымды ұсынысшыларын және өнертабысшыларын, ғалымдарды және инженерлерді ұжымда тәрбиелейтін орын. сабаққа қойылатын талаптардың ең маңыздыларының бірі - оның өмірмен тығыз байланыстылығы.

Сабақ еңбек және эстетикалық тәрбиеге тәрбиелей отырып, балалардың бос уақытын тиімді пайдалануды қажет етеді. Бастауыш сынып оқушыларына қажетті қолданбалы өнердің ең бастылары – қағазбен, табиғи және қалдық материалдармен және матамен жұмыстар бұл кең тараған сәндік-қолданбалы өнер болып табылады.

Сабақ бағдарламасы 4 сынып оқушыларына арналып жасалынған. Сабақ аптасына 1 рет, жылына 1 сыныпта жылына 33 сағат. Берілген тақырыптарға сәйкес балалардың өз беттерінше ізденістері мен шығармашылықтары да жұмыс барысында жүзеге асады.

Сабақтарда ауызша, практикалық әдістер, көрнекіліктер қолданылады. Жұмыс формасы: ұжымдық, топтық, жеке жұмыстар ұйымдастырылды.

Мақсаты:

Балалардың әр түрлі жасанды заттарды ойлап тауып, құрастырып, жасауда өз шеберліктерін көрсетуге шақыру, оқушыларды қолөнер түрлерімен таныстыра отырып, шығармашылыққа баулу, еңбекке қызығушылығы мен ой-өрісін кеңейту және ұлттық тәлім-тәрбиені бойына сіңіру, өнер саласындағы басылымдарды насихаттау, оқушыларды білімдерін жүйелеп, шығармашылық қиялын арттыру,тәрбиелік мақсатын дамыта отырып, оқушыларды ұқыптылыққа, шыдамдылыққа,еңбексүйгіштікке және үнемділікке тәрбиелеу, оқушыны шығармашылық жұмысқа тарту арқылы танымдық қабілеттерін, қызығушылығын арттыру, жетістіктерін бағалап көрсету, белсенділігін қалыптастыру, өздігінен еңбек етуге дайындау, іскерлігін дамыту.

Міндеті:

-қолөнер үйірмесі өнер мен білім беру ісін бір-бірімен ұштастырып, бала санасына ұялатуда үлкен жүрек, мол мейрімділікпен қоса кәсіби дарын, іздемпаздық, іскерлік екендігі адамның адамгершілік дүние танымын қалыптастырып үйрету.

-тәрбиелік дағдысын жеткізіп, еңбектену жұмысына төзімділігін жеткізу.

-жаңа заман ғылымының мол жетістіктерімен қаруланған, мәдени дүние танымы, көзқарасы қалыптасқан бәсекеге қабілетті дарынды оқушыларды тәрбиелеу.

-Баланың еңбекке қабілеттілігін дамытып, жетілдіру, еңбектісүюге баулу.

-Балаға білім алуға оңтайлы жағдайжасау, жалқаулықтан сақтандыру.

-Бала еңбегін талдау, ынталандыру, насихаттау, мұғалім  мен қушының ара қатынасындатүсіністік пен сенімо рнату.

-Еңбектің нәтижелілігін арттыру.

Күтілетін нәтижелер:

1. Оқушылардың физикалық және психологиялық күштері нығайады;

2. Бағдарламаны оқыған кезде және әр түрлі заттар мен бұйымдарды жасағанда жаңа білімді, икемділікті, дағдыны, шығармашылыққа, әсемдікті меңгереді.

3. Оқушылардың шығармашылық шамасы, рухтандырушылық қасиеті артады, көтеріледі, ашылады.

4. Басқаның да өзінің де еңбегін бағалауды біледі.

5. Теориялық білімді практика жүзінде пайдалану дағдысын қалыптастырады.

6.Оқушылар өздігінен, өз күшімен жасаған бұйымдар мен туындыларының жемісін көреді, келешекте іскерлікке шыңдайды.


«Икемді еңбек» бағдарламасының жоспары


р/с


р/с

Сабақтың тақырыбы

с/с

Күні

Сабақтың өту формасы

Білімді бағалау

Күтілетін нәтиже




1. Кіріспе (1 сағат)






1

1

Оқушылардың сабақ кезіндегі әрекеттеріне талап қою.

1


баяндау,түсіндіру

формативті бағалау

Мұқият тыңдайды.



2. Қағаз және қатырма қағазбен жұмыс (8 сағат).






2

1

Қағаз және қатырма қағаз түрлерімен,шығару жолдарымен таныстыру.

1


топтық жұмыс

топ басшысының бағалауы

Қағаз түрлері туралы түсініктері толығады.

3

2

Мозайка құру техникасымен таныстыру

1


постер қорғау

формативті бағалау

Мозайка жөніндегі білімдері тереңдейді.

4

3

Мозайка « Күзгі жемістер»

1


топтық жұмыс

топтың бағалауы

Топпен жұмыс жасау дағдысы жетіледі.

5

4

«Күзгі бақ» аппликациясын жасау

1


жұптық жұмыс

формативті бағалау

Жұптаса жұмыс жасайды.

6

5

Аппликация арқылы ашық хаттар жасау

1


жеке жұмыс

өзін-өзі бағалау

Өзбетімен еңбектенеді.

7

6

Оригами .Мысық,тышқан жасау

1


сайыс сабақ

мұғалімнің форм. бағалауы

Уақытпен есептеседі.

8

7

Папье-маше жасау техникасы

1


топтық жұмыс

топтардың бағалауы

Зейін қоя біледі.

9

8

Папье-маше арқылы ыдыс жасау

1


пікір қорғау

«Екі жұлдыз,бір тілек»

Өз жұмысын талдай алады.



3.Матамен жұмыс (6 сағат)






10

1

Мата түрлерімен таныстыру

1


шығармашылық жұмыс

Мұғалім бағалауы

Жұмысты сапалы орындай алады.

11

2

Көктеп тігу. Жаттығу, машықтану

1


жұптық жұмыс

Мұғалімнің бағалауы

Тігіс түрлерін меңгереді.

12

3

«Сәнді сөмке» әдемі сөмке тігу және дайындау технологиясы

1


ұжымды жұмыс

Смайликтер арқылы

Ұжымдасып жұмыс жасайды.

13

4

«Қонжық» жұмсақ ойыншық тігу және дайындау технологиясы

1


топтық жұмыс

Топ басшысының бағалауы

Жұмсақ ойыншық жасаутехнологиясын меңгереді.

14

5

Бисер моншақтарынан гүлді кестелеу

1


кездесу

Суреттер арқылы

Әсемдікке ұмтылады.


15


6

Бисер моншақтарынан түрлі әшекей

бұйымдар


1



сайыс сабақ

Мұғалім бағалауы

Әщекей бұйымдарын жасауға ұмтылыс пайда болады.



4. Табиғи материалдармен жұмыс

(6 сағат)







16

1

Табиғи материалдардың сан түрлерімен таныстыру

1


топтық жұмыс

критерийлер арқылы бағалау

Табиға материалдар туралы түсініктері молаяды.

17

2

Кепкен жапырақтардан гербарий жасау

1


шығармашылық тапсырма

формативті бағалау

Жұмысты сапалы жасауға ниеттенеді.

18

3

Қарағай бүршігі немесе шырша бүршігінен

жануарлардың мүсінін жасау

1


жарыс сабақ

көшбасшының бағалауы

Жұмысқа қызығушылығы артады.

19

4

«Табиғат сыры»икебана жасау

1


шығармашылық тапсырма

мұғалімнің бағалауы

Өзбетімен еңбектенеді.

20



5


Мозаика «Аквариумдағы балықтар» (ұсақ тастарды, дәндерді, жапырақтарды қолданып)

1


жұптық жұмыс

критерийлер арқылы

Сабаққа ынтасы артады,қызығады.

21

6.

Дән мен тұқымнан картиналар жасауды үйрену

1


топтық жұмыс

топтық бағалау

Топпен тату жұмыс жасау қабілеті артады.



5. Ермексазбен жұмыс істеу (5 сағат).






22

1

Мүсінші – сәулет өнерінің маманы.

1


жеке жұмыс

өзін-өзі бағалау

Өзін-өзі бағалай алады.

23

2

Себеттегі жемістерді мүсіндеу

1


жеке жұмыс

мұғалімнің бағалауы

Мүсіндеуге ынтасы артады,қызыға орындайды.

24

3

«Құмырадағы гүл» ермексазбен әйнекке бастырма жасау (үлгі бойынша)

1


топтық жұмыс

топ басшысының бағалауы

Топ болып еңбектенеді, бірін-бірі тыңдайды,жарысады.

25

4

«Қысқы ағаш» ермексазбен мүсіндеу

1


жұптық жұмыс

формативті бағалау

Ақылдасып жұмыс жасайды.

26

5

Үлгіге қарап жан-жануарларды мүсіндеу

1


жеке жұмыс

мұғалімнің бағалауы

Жұмысқа қабілеті артады.



6. Қалдық заттармен жұмыс(5 сағат)






27

1

Пластмасса бөтелкеден түрлі бұйымдар жасау

1


жеке жұмыс

көшбасшының бағалауы

Қызығушылық артады.

28

2

Қарындаш қалдығымен жұмыс «Айдарлы әтеш»

1


жұптық жұмыс

формативті бағалау

Бірлесе еңбектенеді.

29

3

Түймелерден мозайка құру

1


жеке жұмыс

«Екі жұлдыз, бір тілек»

Ой-қиялы дамиды.

30

4

Әртүрлі қораптардан қалам салғыш жасау

1


жұптық жұмыс

досының бағалауы

Әдемілікке ұмтылады.

31

5

Жұмсақ темірден алқа жасау

1


өзіндік жұмыс

формативті бағалау

Әсемдіке мән береді.



7. Қорытынды сабақ (3 сағат).







32

1

Шығармашылық жұмыстарын қорғау

1


жарыс

бағалау критерийлері арқылы

Өз жұмысын қорғай алады.

33

2

Шығармашылық жұмыстар көрмесі

1


көрме


Жұмыстарды салыстыра алады.

34

3

Қорытынды сабақ

1


қайталау

формативті бағалау




Пайдаланылған әдебиеттер:


Мұғалімдерге:

1. Интернет желісі

2. «Балаларға базарлық»көркемсуретті энциклопедия-Алматы 2013ж

5. Құрастыру және қол еңбегі (әдістемелік нұсқау) Алматыкітап 2003 Ф.Жумабекова, А. Ойшыбаева

6. Еңбекке баулу (оқыту әдістемесі) Жалпы білім беретін мектептің 1-сынып мұғалімдеріне арналған. Алматы. «Атамұра» 2012ж Т.Оралбекова

8. Айдарова.З.Бейнелеу өнері»дидактикалық материалдар

9. Қазақ мәдениеті.Энциклопедиялық анықтама. Алматы Аруна 2005

10. Бельтюкова .Н.Папье-маше «Книгас картинками о технике » Питер 2015

11. Еңбекке баулу (дидактикалық материалдар) Жалпы білім беретін мектептің 4-сыныбына арналған. Алматы. «Атамұра» 2000ж К.Өстеміров, Б.Қалназаров, Д.Әлмағамбетова

14.Шумаева Т.В Аппликация.Үлестірмелі материалдар.Алматы кітап баспасы 2015 ж





























































Пайдаланылғанәдебиеттер:


1. Интернет желісі

2. «Балаларға базарлық»көркемсуретті энциклопедия-Алматы 2013ж

3. Жабин .О.Лучшиеидеии для домашней мастерской Ярославль 2010

4. Перевод с польского М. Прушковской. Поделки и сувениры из соленого теста, ткани, бумаги и природных материалов. Москва. Мой Мир.2006

5. Құрастыру және қол еңбегі (әдістемелік нұсқау) Алматыкітап 2003 Ф.Жумабекова, А. Ойшыбаева

6. Еңбекке баулу (оқыту әдістемесі) Жалпы білім беретін мектептің 1-сынып мұғалімдеріне арналған. Алматы. «Атамұра» 2012ж Т.Оралбекова

7. Раупова Н.А. Жалпы білім беретін мектептің 1-сыныбына арнплған оқулық.Алматы Атамұра .Алматы Атамұра 2016 ж

8. Айдарова.З.Бейнелеу өнері»дидактикалық материалдар

9. Қазақ мәдениеті.Энциклопедиялық анықтама. Алматы Аруна 2005

10. Бельтюкова .Н.Папье-маше «Книгас картинками о технике » Питер 2015

11. Еңбекке баулу (дидактикалық материалдар) Жалпы білім беретін мектептің 4-сыныбына арналған. Алматы. «Атамұра» 2000ж К.Өстеміров, Б.Қалназаров, Д.Әлмағамбетова

12. Новые игрушки своими руками. Художник-конструктор С. Долгов. Москва. «Стрекоза-Пресс»

13.Әбдіғапбарова Ұ.Қазактың ұлттық ою өрнектері.Алматы өнер 1995

14.Шумаева Т.В Аппликация.Үлестірмелі материалдар.Алматы кітап баспасы 2015 ж











Алматы облысы

Алакөл ауданы

«Үшарал қазақ гимназиясы мектеп жасына дейінгі шағын орталығы бар»коммуналдық мемлекеттік мекемесі









Тақырыбы:Икемді еңбек

1-сыныпқа арналған үйірме бағдарламасы

Авторы:Майлыбаева Гаухар Бакытовна

2016-2017 оқу жылы



























Үшарал қаласы







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.12.2017
1117
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі