Сабаққа
негізделген
оқу
мақсаты
|
5.Т/А2.Әлеуметтік-тұрмыстық,әлеуметтік- мәдени,
тақырыптарға байланысты диалог,монологтердегі (ән мәтіні,
хабарлама, жарнама, хабарландыру) көтерілген мәселені
түсіндіру.
5.ӘТ Н4.4. Сан есімнің
мағыналық түрлерін ажырата білу,сан есімді зат есім орнына қолдана
білу.
|
Ортасы
30минут
Сергіту
сәті
Саралау
|
Миға
шабуыл.
1.Иллюзия туралы естігендерің
бар ма?
2.Адамды қалай таңқалдыруға
болады?
3Сиқыршы деген
кім?
1-тапсырма «Сиқыр
сыры» атты бейнеролик
көрсетемін.«Жазушылар сөйлейді»
әдісі.
«Иллюзия» тақырыбына бейнероликтен
ақпараттар алу арқылы әлеуметтік-тұрмыстық, мәдени тақырыпқа мәтін
жазып, ән мәтіні, хабарлама, жарнама,
хабарландыру түрінде диалог құрып, монолог
жазыңдар
1топ.
Сиқыршы
2топ.
Талантты
3топ.
Көзбояушы
4топ.Өнерлі
Дескриптор
1.Берілген тақырыпқа
мәтін(хабарлама, жарнама, хабарландыру, ән мәтіні) жазады
-2балл
2.Диалог құрады, монолог
жазады- 2балл
3.Көтерілген мәселені
түсіндіреді- 2балл
Қ.Б.
2тапсырма. ӘТН4.4
«Бірге
ойлаймыз» әдісін пайдалана отырып,
мәтіндегі сан есімдерді зат есім орнына қолданып, мысалдар
келтіреді,мағыналық түрлерін
ажыратады.
Иллюзия
өнері
Ол бүгін театрға екі билет
сатып алды.Біреуі – досына.Уақытында театр алдына келіп, билеттерін
тапсырып ,ішке кірді.Екеуі бірінші қатарға отырды.Фокус көрсететін
адамдарды сахна төріне қол шапалақтап, қайта-қайта шақырды. Залда
отырған адамдардың көңіл күйлері көтеріңкі
еді.
Арадан бір-екі минуттай уақыт
өткенде, сахнаға бір жүргізуші шықты.Залда отырған көрермендер
тым-тырыс бола қалды.Ол көремендермен амандасып, сахнаға келген
қонақты шақырды.Сахнада тұрған сиқыршы өзінің іс-әрекетімен
көрермендерді баурап алды. Сахнада иллюзияны көрген сайын
тылсым күшке жетелеп, таңдандыра түсті. Біз бір сөзбен оны «сиқыр»
дейміз де қоямыз. Алдамшы
көріністер,
иллюзия (лат. іllusіo — алдаймын,
мазақтаймын, келекелеймін) —түрлі себептерге байланысты өмір
шындығының теріс, жаңсақ қабылдануы екен. Алдамшы көріністер
көбінесе танымға жат, түсініп болмайтын бейнелер түрінде
көрінеді. Әлемдегі ең мықты иллюзионист
қарпайым қазақ қызы екенін біреу білсе, біреу білмейді. Ол – онға
жуық көйлекті қас-қағым сәтте ауыстырып шыға қоятын өзіміздің
Алтынай Байтоқанова. Ол кісімен көрсетілім соңында азырақ сұхбат
өткізді.
Шын мәнінде иллюзия сиқыр ма,
өнер ме? Кімдер иллюзионист бола алады? Бұл сұраққа Алтынайдың өзі
жауап берген еді. Алтынай Байтоқанова:
«Иллюзия дүниежүзі бойынша
ешқандай ұлттың өнеріне жатпайды. Ол негізінен адамның ой-өрісін
кеңітіп, қиялын ұштайды. Балалар тұрмақ, ересектер таңырқай
қарайтын құпиясы мол өнер. Иллюзия Еуропада да, АҚШ-та да жақсы
дамыған. Бірақ қытайлар бұл өнерді өздеріне жақындатады,
меншіктегісі келеді. Өйткені, түспен ойнау, жылдамдықпен жұмыс
істеу, бет-әлпетті құбылту – олардың қан-дарында бар қасиет.
Иллюзия – өнер. Адамның көзін, ойын алдау, бірақ ешқандай арбау
емес»,-деп күліп көрермендермен жылы
қоштасты.
Дескриптор:
-
1.Мәтіннен сан
есімнің мағыналық түрлерін
ажыратады-2балл
-
2.Сан есімдерді зат
есім орнына қолданып,мысалдар келтіреді
-2балл
Қ.Б.
Дене қимылымен сандар
жазу(мұрынмен,аяқпен,иықпен 1-10ға дейін сандарды
жазады.
1.Төмен
деңгей.Мәтін ішінен нақты
ақпараттарға байланысты тірек создерді
табыңдар
2.Орта
деңгей.Сан есімдерді зат есім орнына
қолданып, мысалдар
келтіріңдер.
3.Жоғары
деңгей. Мәтіндегі ақпараттарды өмірмен
байланыстырып, өз ойыңды еркін
жеткіз.
|
АКТ-ні
қолдану
«Жазушылар
сөйлейді» әдісі арқылы
түсіндіріледі.
«Джигсо»
әдісі.
«Топтастыру» әд«Бірге
ойлаймыз» әдісі
|