Сабақтың құрал
жабдықтары
|
Оқулық, бағалау парақтары,
АКТ, қауіпсіздік ережесі, тоқыма жіптің түрлері, ілмек біздің
түрлері т.б
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі 3 мин
Кіріспе бөлім 5
минут
Жаңа сабақты меңгерту 15
мин
Жұптық
жұмыс
Топтық
жұмыс
Сергіту сәті 2
мин
Жеке
жұмыс
Қорытынды 7
мин
Кері байланыс 3
мин
Кейінгі тапсырма 1
мин
|
Ынтымақтастық
атмосферасын орнату. Оқушылардың көңіл-күйлерін
сұрау.
Шаттық шеңберіне
тұрып бүгінгі күнге бір-біріне сәттілік
тілеу.
Түстерді таңдау
арқылы оқушыларды екі топқа
бөлу.
-
топ қызыл
түс
-
топ жасыл
түс
« Сұрақты ұстап
ал » әдісі арқылы үй тапсырмасын
сұрау:
-
Табиғи материал
дегеніміз не?
-
Икебанна дегеніміз
не?
-
Икебаннаның ең
танымал түрі не деп аталады?
-
Қандай қол өнер
түрлерін білесің?
-
Тоқыма өнері
дегеніміз не?
-
Тоқуға арналған
қандай жіптің түрлерін
білесің?
АКТ-дан жалпы
тоқыма өнері туралы сандық бейне
көрсетіледі.
Қыздар сандық
бейнеден қандай қол өнер түрін
көрдік?
Тоқыма тоқу өнері
қай кезден бастау алыпты?
Қәзіргі кезде біздің
қай қаламызда тоқыма өнері қайтадан қолға алынып жұмыс жасай
бастады?
Тапсырма
«Көршіңе
әңгімелеп бер» әдісі арқылы
түсіндіру.
Формативтік бағалау
жұптарда өзара бағалау.
«Топтық
жұмыс»
Оқушылар топта жұмыс
жасап,соңында баяндамашы постерде
қорғайды
1- топ - Ілмек
бізбен тоқудың тарихы.
2-топ-Ілмек бізбен тоқудың
түрлері мен әдістері
Сергіту
сәті
Қыздар бойымызды сергітіп алу
үшін мына қойылған әуенге қимыл жасап
билейміз.
«Өзіндік
жұмыс»
Мұғалімнің нұсқауымен әркім
жеке –жеке өздері ілмек бізбен тоқып
үйренеді.
Формативтік
бағалау
Кері
байланыс
-
Мен не білемін
?
-
Мен не
үйрендім?
-
Маған қиын
болды?
Ілмек бізбен тоқудын шығу
тарихын оқу
|
Оқушылар мұғаліммен
амандасып . Шаттық шеңберіне тұрады. Жақсы тілектер айтады. Түс
таңдау арқылы 2-топқа
бөлінеді.
Мұғалім оқушыға
ішінде сұрақтары бар дорбаны береді. Оқушылыр дорбаны қағып алып
ішіндегі сұрақтарға жауап береді. Ойын соңына дейін осылай жалғаса
береді.
Оқушылар өздерін
мадақтау сөздер арқылы
бағалайды.
Оқушылар берілген
сұрақтарға өз сөздерімен жауап
береді.
Оқушылар оқулықта
берілген тапсырманы бір-бірлеріне сұрақ қою арқылы
түсіндіреді.
Оқушылар берілген
тапсырманы топта бірігіп
орындайды.
«Екі жұлдыз, бір
тілек» арқылы топтар бір-бірін
бағалайды.
Оқушылар сергіту
жаттығуын жасайды.
Оқушылар жеке
тапсырманы өздері орындайды.
Бармақ арқылы
бағалайды.
Оқушылар берілген
үлестірмелерді толтыру арқылы бүгінгі сабаққа кері байланыс
жасайды.
|