|
Тәрбие сағаты |
Имандылық-адамгершілік пен ізгіліктің тірегі |
|
|
Күні |
17-21.02.2025ж |
|
|
Сынып жетекші: |
Аты -жөні |
|
|
Сынып |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың мақсаты: |
Білімділік: Имандылықтың адамгершілік пен ізгілік негізіндегі мәнін түсіндіру, имандылықтың қоғамдағы рөлін және оның адам мінез-құлқына әсерін ашу. Дамытушылық: Оқушыларды имандылықтың маңыздылығын түсінуге және өз өмірінде қолдануға үйрету, ой-өрісін кеңейту. Тәрбиелік: Оқушыларды адамгершілікке, ізгілікке және имандылыққа тәрбиелеу, оларды өзара сыйластық пен адалдыққа баулу. |
|
|
Құндылықтарды дарыту |
Имандылықтың құндылығы қоғамның, жеке тұлғаның және жалпы адамзаттың рухани дамуы мен тіршілігіндегі басты негіз болып табылады. Ол әр адамды өз ішкі дүниесін тазартуға, өз әрекеттерін, ойларын және сөздерін жоғары адамгершілікке сай етуді талап етеді. |
|
|
Апта дәйексөзі |
Ақпан – жасампаздық және жаңашылдық Өнерлі бала - өрге жүзер
|
|
|
Сабақтың барысы |
||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Ресурстар
|
|
Ұйымдастыру кезеңі (17 мин)
|
Оқушылармен амандасу.Сабаққа дайындықтарын тексеру.Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Оқушылармен жақсы қарым-қатынас орнату.Сабақтың мақсаттарын ашық және түсінікті түрде жеткізу. Мұғалім сөзі:Құрметті оқушылар, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы — «Имандылық – адамгершілік пен ізгіліктің тірегі». Бұл тақырып біздің өмірімізде өте маңызды орын алады. Себебі, имандылық пен адамгершілік қоғамдағы тыныштық пен үйлесімділікті сақтаудың негізгі шарттары болып табылады.Әрқайсымыз өзімізді адам ретінде танып, сол адамның ішкі құндылықтары мен ұстанымдарына сай өмір сүруіміз керек. Ал имандылық — бұл әр адамның жан дүниесінің тазалығы, дұрыс ойлау, адалдық, әділдік пен жауапкершілік. Егер біз имандылықты жүрегімізде ұстанатын болсақ, біз айналамызға жақсылық жасай аламыз. Өзіміздің адами қасиеттерімізді шыңдай отырып, қоғамды да жақсы жағынан өзгертуге үлес қосамыз. Топтық жұмыс:Оқушыларды топтарға бөлу және әр топқа имандылық, адамгершілік және ізгілік туралы нақты сұрақтар беру. Топтарға өз ойларын бірлесе отырып талқылауға уақыт беру. Әр топ өз пікірлерін сыныпқа ұсыну үшін дайындалуға мүмкіндік беру. Мұғалім әрекеті: Оқушыларға сұрақтар беріп, топтарға бөлінуін қадағалау. Топтардың талқылау уақытын тиімді ұйымдастыру. Оқушылардың өзара пікір алмасуына жағдай жасап, қажет болған жағдайда қосымша сұрақтар қою арқылы ойларын тереңдету.
|
Сабаққа уақытында келіп, оқу құралдарын (дәптер, қалам, слайдтар) дайындау. Сабақтың тақырыбын алдын ала біліп, өткен материалды еске түсіру. Сабаққа көңіл бөле отырып, дайындалып келу. Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарын түсініп, оған дайын болу.
Топтық жұмысқа қатысу: Топ ішінде белсенді пікірлесіп, сұрақтар мен жауаптар арқылы ой бөлісу. Топтық талқылауға қатысып, басқа оқушылардың пікірлеріне құрметпен қарау. Өзінің пікірін дәлелдеп, топтың жұмысын үйлестіруге атсалысу. Топ ішінде басқа оқушылармен бірге жұмыс жасайды. Әріптестерінің ойларын тыңдап, өз пікірін қосады. Талқылауларға белсене араласып, нәтижеге жетуге үлес қосады.
|
Плакаттар Бейнемазмұн Тақырыптық слайдтар
|
|
Сабақ ортасы (10 мин)
|
Қауіпсіздік сабағы. Қауіпсіздік сабағы. «КӨШЕДЕГІ ҚАУІПТІ НЫСАНДАРДАН (ФОНТАН) ҚАЛАЙ АУЛАҚ БОЛУҒАБОЛАДЫ?»
Сабақтың мақсаты: оқушыларды көшеде (фонтан жанында) өзін дұрыс ұстауға үйрету. Негізгі міндеттер: 1.Оқушыларды фонтанда шомылу кезінде кездесетін қауіп түрлерімен таныстыру. 2.Фонтан жайлы толық ақпарат беру. 3.Фонтан жанында болатын мінез-құлық ережелерін үйрету. Сабақтың барысы 1.Кіріспе. Көшеде қандай қауіптінысандарды күтуге болатындығын түсіндіріңіз. (2 минутқа дейін) Осындай нысандардың бірі – фонтан. Өте ыстық ауа райында мен ағаштардың көлең кесінде жатқым келеді. Мүмкін фонтан жақсы болар? Жазғы ыстықта адамдар фонтан жанына барады. Біреу қолын жуады, біреу бетін жуады, ал біреу фонтанда шомылады. Есте сақтау маңызды, фонтан – бұл қаланы абаттандыру элементі. Олар ауаны ылғалдандырады, аймаққа эстетикалық көрініс береді, бірақ шомылуға арналмаған. 2.Негізгі бөлім «Фонтанда шомылу неге қауіпті?» Адамдардан басқа, жануарлар мен құстар фонтанда шомылуды жақсы көреді. Сондай-ақ фонтанда шомылу апатпен аяқталуы мүмкін. Су астында кейде құбырлар, электр шамдары болғандықтан, балалар сүрініп, құлап кетуі де мүмкін. Фонтан аумағында 14 жасқа дейінгі балаларға жалғыз жүру тыйым салынады; ⛔ фонтан аумағында аяқ киімсіз болуға, сондай-ақ биік өкшелі аяқкиіммен кіруге тыйым салынады; ⛔ фонтан тостағанының аумағына вело, мото, автокөлік құралдарымен, балалар арбаларымен, роликтермен, скейтбордтармен және т.б. кіруге тыйым салынады; ⛔ фонтан ағындарынан су ішуге тыйым салынады; ⛔ фонтан ішіне және оның айналасына қоқыс тастауға тыйым салынады; ⛔ фонтан жабдықтарын бүлдіруге тыйым салынады. 3.Қорытынды Пайдалы сілтемелер: 4.https://www.youtube.com/watch?v=NCnr6WmrZ4o&list=PLA5eCSY2FeoQLLocS-IEuEG9KjOrJzvPM&index=14 https://www.youtube.com/watch?v=ylMqQnk_eq4&list=PLA5eCSY2FeoQLLocS-IEuEG9KjOrJzvPM&index=19 |
|
|
|
Ортасы (15 мин)
|
Мұғалім: Имандылық пен адамгершілік тек сыртқы әрекеттерден ғана емес, ішкі дүниемізден де көрінеді. Біз бір-бірімізді құрметтеп, көмекке мұқтаж адамдарға қол ұшын беріп, өзіміздің іс-әрекеттерімізбен ізгілік пен адалдықты көрсетуіміз керек. Бұл — біздің адам ретінде дамып, жетілуіміздің негізі. Сонымен қатар, ізгілік дегеніміз – жақсы істер жасау, жақсылыққа ұмтылу, өзімізді ғана емес, өзгелерді де бақытты ету. Ізгілікке толы қоғамда әркім өз орнын табады, әркім бір-біріне көмек береді, қолдау көрсетеді. Ізгілік пен имандылық — бұл тек сөзде ғана емес, ісімізде де көрініс табуы тиіс. Ендеше, осыны ескеріп, өзіміздің өмірімізде имандылық пен адамгершілік құндылықтарын қалай көрсету керектігін, бұл құндылықтардың қоғамдағы маңыздылығын терең түсінуге тырысайық. Сабақ барысында өз ойларыңызбен бөлісіп, талқылауларға белсене қатысуыңызды сұраймын.Өзіміздің әрбір іс-әрекетіміз бен сөзіміз арқылы қоғамға оң ықпал ете білейік, жақсы адам болу жолында бірге жүрейік! Дебат (талқылау):Оқушыларды екі топқа бөліп, оларды имандылықтың маңызы туралы пікірталасқа қатыстыру. Топтар өз пікірлерін қорғап, қарсы аргументтерді тыңдайды. Мұғалім әрекеті: Тақырыпты ашуға көмектесу үшін қажетті бағыт-бағдар беру. Оқушыларға өз пікірлерін толық ашуға мүмкіндік беру, пікірталас кезінде әділ болу. Сабақ барысында тұжырымдамалардың нақты және дәл болуын қадағалау. |
Дебатқа қатысу (талқылау): Өз пікірін жинақтап, дәлелді түрде ұсыну. Басқа топтың пікіріне құрметпен қарау және қарсы аргументтерді тыңдау. Тақырып бойынша ойлау қабілетін көрсету. Оқушының әрекеті: Өз пікірін нақты және тұжырымды түрде білдіру. Басқа топтардың көзқарасымен салыстырғанда өз пікірін қорғауға дайын болу. Сыни тұрғыдан ойланып, аргументтер мен мысалдар келтіре отырып сөйлейді.
Мұғалімнің қойған сұрақтарына жауап беріп, тақырып бойынша өз білімін көрсетеді. Тақырыпқа қатысты ойларын ұсынуға тырысады. Оқушының әрекеті: Сабақ барысында мұғалімнің сұрақтарына жауап беріп, ой қосады. Өзінің ойы мен түсінігін қысқаша әрі нақты түрде жеткізеді. . |
Плакаттар Бейнемазмұн Тақырыптық слайдтар |
|
Соңы 3 мин
|
Сабақ соңында оқушылардың сабақтан алған негізгі ойларын жинақтап, сабақтың мақсатына жеткенін тексеру. Оқушылардың жеке пікірлері мен сабаққа деген көзқарастарын тыңдау. Сабақтың маңызды тұстарын қайталап, түйінді ойларды қорытындылау. Мұғалім әрекеті: Оқушылардың сабақтан алған білімін бекіту үшін сұрақтар қою. Оқушылардың пікірлерін тыңдап, әрқайсысына құрметпен қарау. Сабақтың қорытындысын шығарып, оқушылардың ойларын жинақтап, сабақтың тиімділігін бағалау.
|
Сабақтың соңында өз түсініктерін жинақтап, сабақтан алған білімін қорытындылау. Сабақтан кейін өз пікірін бөлісіп, алған білімін өмірде қолдану туралы ойлану. Сабақтың қорытындысында не ұққандарын, не үйренгендерін айтып, сабақтан алған әсерін бөліседі. Өзінің әрекеттеріне және сабаққа деген көзқарасына рефлексия жасайды.
Үй тапсырмасын жауапкершілікпен орындау. Тапсырманы орындау кезінде тақырып бойынша қосымша ойлар мен идеялар ұсыну. |
Плакаттар Бейнемазмұн Тақырыптық слайдтар |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Имандылық -адамгершілік пен ізгіліктің тірегі 6-сынып
Имандылық -адамгершілік пен ізгіліктің тірегі 6-сынып
|
Тәрбие сағаты |
Имандылық-адамгершілік пен ізгіліктің тірегі |
|
|
Күні |
17-21.02.2025ж |
|
|
Сынып жетекші: |
Аты -жөні |
|
|
Сынып |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың мақсаты: |
Білімділік: Имандылықтың адамгершілік пен ізгілік негізіндегі мәнін түсіндіру, имандылықтың қоғамдағы рөлін және оның адам мінез-құлқына әсерін ашу. Дамытушылық: Оқушыларды имандылықтың маңыздылығын түсінуге және өз өмірінде қолдануға үйрету, ой-өрісін кеңейту. Тәрбиелік: Оқушыларды адамгершілікке, ізгілікке және имандылыққа тәрбиелеу, оларды өзара сыйластық пен адалдыққа баулу. |
|
|
Құндылықтарды дарыту |
Имандылықтың құндылығы қоғамның, жеке тұлғаның және жалпы адамзаттың рухани дамуы мен тіршілігіндегі басты негіз болып табылады. Ол әр адамды өз ішкі дүниесін тазартуға, өз әрекеттерін, ойларын және сөздерін жоғары адамгершілікке сай етуді талап етеді. |
|
|
Апта дәйексөзі |
Ақпан – жасампаздық және жаңашылдық Өнерлі бала - өрге жүзер
|
|
|
Сабақтың барысы |
||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Ресурстар
|
|
Ұйымдастыру кезеңі (17 мин)
|
Оқушылармен амандасу.Сабаққа дайындықтарын тексеру.Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Оқушылармен жақсы қарым-қатынас орнату.Сабақтың мақсаттарын ашық және түсінікті түрде жеткізу. Мұғалім сөзі:Құрметті оқушылар, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы — «Имандылық – адамгершілік пен ізгіліктің тірегі». Бұл тақырып біздің өмірімізде өте маңызды орын алады. Себебі, имандылық пен адамгершілік қоғамдағы тыныштық пен үйлесімділікті сақтаудың негізгі шарттары болып табылады.Әрқайсымыз өзімізді адам ретінде танып, сол адамның ішкі құндылықтары мен ұстанымдарына сай өмір сүруіміз керек. Ал имандылық — бұл әр адамның жан дүниесінің тазалығы, дұрыс ойлау, адалдық, әділдік пен жауапкершілік. Егер біз имандылықты жүрегімізде ұстанатын болсақ, біз айналамызға жақсылық жасай аламыз. Өзіміздің адами қасиеттерімізді шыңдай отырып, қоғамды да жақсы жағынан өзгертуге үлес қосамыз. Топтық жұмыс:Оқушыларды топтарға бөлу және әр топқа имандылық, адамгершілік және ізгілік туралы нақты сұрақтар беру. Топтарға өз ойларын бірлесе отырып талқылауға уақыт беру. Әр топ өз пікірлерін сыныпқа ұсыну үшін дайындалуға мүмкіндік беру. Мұғалім әрекеті: Оқушыларға сұрақтар беріп, топтарға бөлінуін қадағалау. Топтардың талқылау уақытын тиімді ұйымдастыру. Оқушылардың өзара пікір алмасуына жағдай жасап, қажет болған жағдайда қосымша сұрақтар қою арқылы ойларын тереңдету.
|
Сабаққа уақытында келіп, оқу құралдарын (дәптер, қалам, слайдтар) дайындау. Сабақтың тақырыбын алдын ала біліп, өткен материалды еске түсіру. Сабаққа көңіл бөле отырып, дайындалып келу. Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарын түсініп, оған дайын болу.
Топтық жұмысқа қатысу: Топ ішінде белсенді пікірлесіп, сұрақтар мен жауаптар арқылы ой бөлісу. Топтық талқылауға қатысып, басқа оқушылардың пікірлеріне құрметпен қарау. Өзінің пікірін дәлелдеп, топтың жұмысын үйлестіруге атсалысу. Топ ішінде басқа оқушылармен бірге жұмыс жасайды. Әріптестерінің ойларын тыңдап, өз пікірін қосады. Талқылауларға белсене араласып, нәтижеге жетуге үлес қосады.
|
Плакаттар Бейнемазмұн Тақырыптық слайдтар
|
|
Сабақ ортасы (10 мин)
|
Қауіпсіздік сабағы. Қауіпсіздік сабағы. «КӨШЕДЕГІ ҚАУІПТІ НЫСАНДАРДАН (ФОНТАН) ҚАЛАЙ АУЛАҚ БОЛУҒАБОЛАДЫ?»
Сабақтың мақсаты: оқушыларды көшеде (фонтан жанында) өзін дұрыс ұстауға үйрету. Негізгі міндеттер: 1.Оқушыларды фонтанда шомылу кезінде кездесетін қауіп түрлерімен таныстыру. 2.Фонтан жайлы толық ақпарат беру. 3.Фонтан жанында болатын мінез-құлық ережелерін үйрету. Сабақтың барысы 1.Кіріспе. Көшеде қандай қауіптінысандарды күтуге болатындығын түсіндіріңіз. (2 минутқа дейін) Осындай нысандардың бірі – фонтан. Өте ыстық ауа райында мен ағаштардың көлең кесінде жатқым келеді. Мүмкін фонтан жақсы болар? Жазғы ыстықта адамдар фонтан жанына барады. Біреу қолын жуады, біреу бетін жуады, ал біреу фонтанда шомылады. Есте сақтау маңызды, фонтан – бұл қаланы абаттандыру элементі. Олар ауаны ылғалдандырады, аймаққа эстетикалық көрініс береді, бірақ шомылуға арналмаған. 2.Негізгі бөлім «Фонтанда шомылу неге қауіпті?» Адамдардан басқа, жануарлар мен құстар фонтанда шомылуды жақсы көреді. Сондай-ақ фонтанда шомылу апатпен аяқталуы мүмкін. Су астында кейде құбырлар, электр шамдары болғандықтан, балалар сүрініп, құлап кетуі де мүмкін. Фонтан аумағында 14 жасқа дейінгі балаларға жалғыз жүру тыйым салынады; ⛔ фонтан аумағында аяқ киімсіз болуға, сондай-ақ биік өкшелі аяқкиіммен кіруге тыйым салынады; ⛔ фонтан тостағанының аумағына вело, мото, автокөлік құралдарымен, балалар арбаларымен, роликтермен, скейтбордтармен және т.б. кіруге тыйым салынады; ⛔ фонтан ағындарынан су ішуге тыйым салынады; ⛔ фонтан ішіне және оның айналасына қоқыс тастауға тыйым салынады; ⛔ фонтан жабдықтарын бүлдіруге тыйым салынады. 3.Қорытынды Пайдалы сілтемелер: 4.https://www.youtube.com/watch?v=NCnr6WmrZ4o&list=PLA5eCSY2FeoQLLocS-IEuEG9KjOrJzvPM&index=14 https://www.youtube.com/watch?v=ylMqQnk_eq4&list=PLA5eCSY2FeoQLLocS-IEuEG9KjOrJzvPM&index=19 |
|
|
|
Ортасы (15 мин)
|
Мұғалім: Имандылық пен адамгершілік тек сыртқы әрекеттерден ғана емес, ішкі дүниемізден де көрінеді. Біз бір-бірімізді құрметтеп, көмекке мұқтаж адамдарға қол ұшын беріп, өзіміздің іс-әрекеттерімізбен ізгілік пен адалдықты көрсетуіміз керек. Бұл — біздің адам ретінде дамып, жетілуіміздің негізі. Сонымен қатар, ізгілік дегеніміз – жақсы істер жасау, жақсылыққа ұмтылу, өзімізді ғана емес, өзгелерді де бақытты ету. Ізгілікке толы қоғамда әркім өз орнын табады, әркім бір-біріне көмек береді, қолдау көрсетеді. Ізгілік пен имандылық — бұл тек сөзде ғана емес, ісімізде де көрініс табуы тиіс. Ендеше, осыны ескеріп, өзіміздің өмірімізде имандылық пен адамгершілік құндылықтарын қалай көрсету керектігін, бұл құндылықтардың қоғамдағы маңыздылығын терең түсінуге тырысайық. Сабақ барысында өз ойларыңызбен бөлісіп, талқылауларға белсене қатысуыңызды сұраймын.Өзіміздің әрбір іс-әрекетіміз бен сөзіміз арқылы қоғамға оң ықпал ете білейік, жақсы адам болу жолында бірге жүрейік! Дебат (талқылау):Оқушыларды екі топқа бөліп, оларды имандылықтың маңызы туралы пікірталасқа қатыстыру. Топтар өз пікірлерін қорғап, қарсы аргументтерді тыңдайды. Мұғалім әрекеті: Тақырыпты ашуға көмектесу үшін қажетті бағыт-бағдар беру. Оқушыларға өз пікірлерін толық ашуға мүмкіндік беру, пікірталас кезінде әділ болу. Сабақ барысында тұжырымдамалардың нақты және дәл болуын қадағалау. |
Дебатқа қатысу (талқылау): Өз пікірін жинақтап, дәлелді түрде ұсыну. Басқа топтың пікіріне құрметпен қарау және қарсы аргументтерді тыңдау. Тақырып бойынша ойлау қабілетін көрсету. Оқушының әрекеті: Өз пікірін нақты және тұжырымды түрде білдіру. Басқа топтардың көзқарасымен салыстырғанда өз пікірін қорғауға дайын болу. Сыни тұрғыдан ойланып, аргументтер мен мысалдар келтіре отырып сөйлейді.
Мұғалімнің қойған сұрақтарына жауап беріп, тақырып бойынша өз білімін көрсетеді. Тақырыпқа қатысты ойларын ұсынуға тырысады. Оқушының әрекеті: Сабақ барысында мұғалімнің сұрақтарына жауап беріп, ой қосады. Өзінің ойы мен түсінігін қысқаша әрі нақты түрде жеткізеді. . |
Плакаттар Бейнемазмұн Тақырыптық слайдтар |
|
Соңы 3 мин
|
Сабақ соңында оқушылардың сабақтан алған негізгі ойларын жинақтап, сабақтың мақсатына жеткенін тексеру. Оқушылардың жеке пікірлері мен сабаққа деген көзқарастарын тыңдау. Сабақтың маңызды тұстарын қайталап, түйінді ойларды қорытындылау. Мұғалім әрекеті: Оқушылардың сабақтан алған білімін бекіту үшін сұрақтар қою. Оқушылардың пікірлерін тыңдап, әрқайсысына құрметпен қарау. Сабақтың қорытындысын шығарып, оқушылардың ойларын жинақтап, сабақтың тиімділігін бағалау.
|
Сабақтың соңында өз түсініктерін жинақтап, сабақтан алған білімін қорытындылау. Сабақтан кейін өз пікірін бөлісіп, алған білімін өмірде қолдану туралы ойлану. Сабақтың қорытындысында не ұққандарын, не үйренгендерін айтып, сабақтан алған әсерін бөліседі. Өзінің әрекеттеріне және сабаққа деген көзқарасына рефлексия жасайды.
Үй тапсырмасын жауапкершілікпен орындау. Тапсырманы орындау кезінде тақырып бойынша қосымша ойлар мен идеялар ұсыну. |
Плакаттар Бейнемазмұн Тақырыптық слайдтар |
шағым қалдыра аласыз
















